Volgens mij heeft dat vooral te maken met mensen die erg overdreven gaan zeggen hoe lelijk ze het vinden. . en doordat er na negatieve reacties een enorme stroom van commentaar komt. Allebei is verspilling van het punt van het topic.quote:
Neuh, maar er wordt nu alleen gepost, zodat ze complimentjes krijgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. Wat de een mooi vindt, vindt de ander niks. Moet je dan iets aan jezelf doen omdat er iemand is die je niet mooi vindt?
Precies dat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn smaak niet. Prima. Ik geef een beetje over in mond als het een leluk mokkel is en ik klik weer door
Ah zo. Dat hoeft idd niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat vooral te maken met mensen die erg overdreven gaan zeggen hoe lelijk ze het vinden. . en doordat er na negatieve reacties een enorme stroom van commentaar komt. Allebei is verspilling van het punt van het topic.
*lurkt foboquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou de mogelijke complimentjes toch niet geloven.
En dat. Het is de optelsom en de ellenlange discussie die er uitvloeit die altijd eindigt in gelazer en gekwetsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat vooral te maken met mensen die erg overdreven gaan zeggen hoe lelijk ze het vinden. . en doordat er na negatieve reacties een enorme stroom van commentaar komt. Allebei is verspilling van het punt van het topic.
Een makkelijke oplossing is dan het zowat enkel toestaan van positieve commentaar.quote:
Gewoon geen commentaar. De fappics kunnen weer in een ander topic aldaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een makkelijke oplossing is dan het zowat enkel toestaan van positieve commentaar.
En daar doe je dan weer niemand kwaad mee
Dat hun verknipte zelfbeeld nog wat krommer gaat worden maar of dat negatief of positief zal werken is weer niet te bepalen en niet aan ons.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een makkelijke oplossing is dan het zowat enkel toestaan van positieve commentaar.
3 topics vol gezeik en tussendoor 10 foto'squote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dat. Het is de optelsom en de ellenlange discussie die er uitvloeit die altijd eindigt in gelazer en gekwets
Zonder commentaar worden er helemaal geen foto's gepost denk ik zo. Topic wegquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:31 schreef Pheno het volgende:
Gewoon geen commentaar. De fappics kunnen weer in een ander topic aldaar.
Mja. Klinkt logisch, echt realistisch is het niet, maar ach.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. maar dat is gewoon niet te doen op fok, helaasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:32 schreef Samzz het volgende:
Mja. Klinkt logisch, echt realistisch is het niet, maar ach.
Nog zo'n lekker wijf!quote:
Dat meen je niet?!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:34 schreef Tally het volgende:
Ik vind het triester dat ze je dan in je fotoboek op zoeken om toch nog even dat negatieve commentaar kwijt te moeten
O jaquote:
Heus?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:34 schreef Tally het volgende:
Ik vind het triester dat ze je dan in je fotoboek op zoeken om toch nog even dat negatieve commentaar kwijt te moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |