Fototopics zijn pas kusjekroel. Je mag alleen je mening geven als dit positief isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh wacht, vergeten, dit was 't kussiekroelforum
*kussiekroel*![]()
Maar de standaard specs van een jaar terug waren dan ook anders dan die van nuquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet perse. Mijn huidige laptop heeft het best zwaar als ik foto's wil bewerken.
Ah, het streel mijn ego topicquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fototopics zijn pas kusjekroel. Je mag alleen je mening geven als dit positief is.
Ik denk dat dat veel meer aan de cpu ligt dan aan de gpu.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet perse. Mijn huidige laptop heeft het best zwaar als ik foto's wil bewerken.
die in KPD of in FOT?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fototopics zijn pas kusjekroel. Je mag alleen je mening geven als dit positief is.
Dat is ook zoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar de standaard specs van een jaar terug waren dan ook anders dan die van nu
KPD spant wel echt de kroon. Maar Fok!sters sexy en gewaagd slaat ook nergens op.quote:
Nee. Ligt aan de kaart.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat veel meer aan de cpu ligt dan aan de gpu.
Daar ben ik wel eens per ongeluk gaan lurkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
KPD spant wel echt de kroon. Maar Fok!sters sexy en gewaagd slaat ook nergens op.
Ja, maar die tere zieltjes die hun lichaam zo tonen, die moet je toch beschermen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
KPD spant wel echt de kroon. Maar Fok!sters sexy en gewaagd slaat ook nergens op.
Shut up bitchquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh wacht, vergeten, dit was 't kussiekroelforum
*kussiekroel*![]()
Met een plastic vuilniszakquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar die tere zieltjes die hun lichaam zo tonen, die moet je toch beschermen?
Ik doe dat omdat ik dat wel lachen vind. Maar je moet het niet wagen je mening te geven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens per ongeluk gaan lurken
En wie beschermt mijn ogen tegen dat lichamengeweldquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar die tere zieltjes die hun lichaam zo tonen, die moet je toch beschermen?
Ook geen slappe piemelfoto als reactie?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe dat omdat ik dat wel lachen vind. Maar je moet het niet wagen je mening te geven.
Hebben mannen hun eigen topic voorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:17 schreef Pheno het volgende:
Ook geen slappe piemelfoto als reactie?
Dat zou wel tof zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook geen slappe piemelfoto als reactie?
Nee, dat is weer KELquote:
Het hoofd staat dan weer niet zo vaak op de fotoquote:
Mee eens.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:20 schreef Ripley het volgende:
Ik zie het nut er niet van in om te zeggen dat je iemand lelijk vindt. Die eprsoon wordt er niet knapper van en je kwetst iemand. Ik zeg het altijd wel als ik iets niet flatteus vind oid, qua foto of kleding, omdat dat niet persoonlijk is en iemand daar iets aan kan hebben.
En dat mag dus niet. Je mag alleen positief commentaar posten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:20 schreef Ripley het volgende:
Ik zie het nut er niet van in om te zeggen dat je iemand lelijk vindt. Die eprsoon wordt er niet knapper van en je kwetst iemand. Ik zeg het altijd wel als ik iets niet flatteus vind oid, qua foto of kleding, omdat dat niet persoonlijk is en iemand daar iets aan kan hebben.
Doordat er niemand zegt dat zo'n iemand lelijk is (of iets dergelijks), maar wel een heleboel dat ze het lekker/geil/wat dan ook vinden, krijgt diegene een zeer vervormd beeld van de werkelijkheid.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:20 schreef Ripley het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:20 schreef Ripley het volgende:
Nooit last van gehad hoor, als je iets een beetje netjes zegt kan dat prima.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat mag dus niet. Je mag alleen positief commentaar posten.
En dan? als iemand zich knapper inschat dan hij/zij is voelt ie zich daar waarschijnlijk beter onder toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doordat er niemand zegt dat zo iemand lelijk is (of iets dergelijks), maar wel een heleboel dat ze het lekker/geil/wat dan ook vinden, krijgt diegene een zeer vervormd beeld van de werkelijkheid.
nee hoor, zou ik ook zeggen als je zwart was. Pure discriminatie!quote:
Reageer jij in KPD dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nooit last van gehad hoor, als je iets een beetje netjes zegt kan dat prima.
Dat dus, en er ook niet hopeloos over door blijven draven. Er is een verschil tussen netjes zeggen dat die jurk of dat shirt wellicht een maatje groter/kleiner beter was geweest en alleen maarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nooit last van gehad hoor, als je iets een beetje netjes zegt kan dat prima.
Het zal me roesten. Ik ben lelijk, ik post er niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:20 schreef Ripley het volgende:
Misschien wel, maar een realistisch zelfbeeld, waardoor je misschien iets gaat doen aan je uiterlijk, mis je dan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dan? als iemand zich knapper inschat dan hij/zij is voelt ie zich daar waarschijnlijk beter onder toch?
Het zijn 99% van de tijd toch meiden met een verstoord zelfbeeld. Die zoeken bevestiging en misschien hebben ze dat ook wel nodig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doordat er niemand zegt dat zo'n iemand lelijk is (of iets dergelijks), maar wel een heleboel dat ze het lekker/geil/wat dan ook vinden, krijgt diegene een zeer vervormd beeld van de werkelijkheid.
wel ooit gedaan, maar ik vind kpd uberhaupt niet zo interessantquote:
Mja, van mij zullen ze het niet krijgen. Ik geef daar geen reactie. Niet positief, niet negatief. Wordt mijn toetsenbord alleen maar plakkerig van.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zijn 99% van de tijd toch meiden met een verstoord zelfbeeld. Die zoeken bevestiging en misschien hebben ze dat ook wel nodig.
Je rukt alleen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, van mij zullen ze het niet krijgen. Ik geef daar geen reactie. Niet positief, niet negatief. Wordt mijn toetsenbord alleen maar plakkerig van.
Nou, het punt is dus dat je daar geen negatief commentaar mag geven. Zeggen dat je een foto niet mooi vindt hoef je dus niet te doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
wel ooit gedaan, maar ik vind kpd uberhaupt niet zo interessant
Meeste vrouwen weten juiste rg goed wat er niet goed aan ze is. Ook eens de wel goede dingen horen lijkt me niet slecht als tegenhanger.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien wel, maar een realistisch zelfbeeld, waardoor je misschien iets gaat doen aan je uiterlijk, mis je dan.
Dat begreep ik en dat werd in het verleden ook gezegd over de sexy en gewaagd series ed. in US. Ik ben van mening dat dat allemaal wel meevalt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het punt is dus dat je daar geen negatief commentaar mag geven. Zeggen dat je een foto niet mooi vindt hoef je dus niet te doen.
Ja maar lelijk is een breed begrip. Wat voor de een lelijk is kan een ander lekker vindquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doordat er niemand zegt dat zo'n iemand lelijk is (of iets dergelijks), maar wel een heleboel dat ze het lekker/geil/wat dan ook vinden, krijgt diegene een zeer vervormd beeld van de werkelijkheid.
Inderdaad, ik zou de mogelijke complimentjes toch niet geloven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal me roesten. Ik ben lelijk, ik post er niet.
Samsss stond laatst ook in dr blote uiers.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, van mij zullen ze het niet krijgen. Ik geef daar geen reactie. Niet positief, niet negatief. Wordt mijn toetsenbord alleen maar plakkerig van.
Dat gaat nu nog steeds wel op daar...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat begreep ik en dat werd in het verleden ook gezegd over de sexy en gewaagd series ed. in US. Ik ben van mening dat dat allemaal wel meevalt.
Ook dat inderdaad. Wat de een mooi vindt, vindt de ander niks. Moet je dan iets aan jezelf doen omdat er iemand is die je niet mooi vindt?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar lelijk is een breed begrip. Wat voor de een lelijk is kan een ander lekker vind
En natuurlijk zitten er ook zat tussen die het roepen om nog meer foto's.
Maar roepen dat iemand lelijk is zie ik dus ook het nut niet van in.
Smaken verschillen nu eenmaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |