quote:
hihaho.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:15 schreef Sasman het volgende:
Nederlander durft het niet aan tegen die Belg...Beetje een blessure faken.
Nederland heerscht op de BMXquote:
Belgie - Nederland 3 - 15quote:
Wat doe je op een hoofdzakelijk Nederlands forum als Nederlanderhater?quote:
hockey gezien?quote:
Hmm, dat helpt niet. Suarez zie ik er ook wel overheen gaan, dus dit kost toch wel dure punten.quote:
Ik haat Nederland zeker niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:17 schreef Sasman het volgende:
kruisthee de nieuwe Van_Poppel maar dan met Nederlandse haat?
Hah dat zou geniaal zijn man , hahah,quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:17 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn niet de beste plaatsen, maar hier hadden wij kunnen FOK!ken... Laptopje mee en toch de Spelen mee pakken
Betaal jij de tickets?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:17 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn niet de beste plaatsen, maar hier hadden wij kunnen FOK!ken... Laptopje mee en toch de Spelen mee pakken
Wel een goed overzicht over het veldquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:17 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand wil in de buurt van Edith Bosch zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:17 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn nu toch leeg, hadden we dan niet gratis naar binnen gemogen? Dit ziet er niet uit, lege plaatsen tijdens de avondsessiequote:
Tsja hij schijnt ook beter te springen mét staf...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:19 schreef marcodej het volgende:
Geen slechte sprong toch voor de Sint. Hij blijft echter haken achter zijn tabbert.
Dju dju dju...Het had gekunnen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:19 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ze zijn nu toch leeg, hadden we dan niet gratis naar binnen gemogen? Dit ziet er niet uit, lege plaatsen tijdens de avondsessie
NL vs Kruisthee.quote:
en tig anderen toch ook?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:20 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Er doen Nederlanders en een Belg mee in de tienkamp, dus ja.
Dan kan hij z'n hulpstaf inzetten inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Tsja hij schijnt ook beter te springen mét staf...
Een paar valse starts en diskwalificaties en dan heeft hij toch nog kans op een finaleplaats.quote:
quote:
Ik ook hoor. Vanavond zet ik weer mijn schoentje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:23 schreef Beregd het volgende:
ik ben Belg, maar geloof ook og in sintnicolaas
Die hadden we al.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:24 schreef Neroje het volgende:
Zo, we hebben een favoriet voor vanavond
Check de uitslagen eens. Dit is de A-groep met betere hoogspringers. Er is ook een groep mindere hoogspringers en daar zitten net zo veel springers in. Dat je alleen die A-groep in beeld krijgt, geeft een vertekend beeld.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:26 schreef alors het volgende:
Kan iedereen dit behalve Stnicolaas, of lijkt dat maar zo?
Sintnicolaas is geen geweldige hoogspringer nee, die heeft er liever een stok bij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:26 schreef alors het volgende:
zoveel schieten er ook niet meer overquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:26 schreef alors het volgende:
Hebben we allemaal gezien hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:28 schreef Koudewinter het volgende:
Gregory Sedoc heeft zich niet geplaatst voor de finale van de 110 meter horden. De atleet uit Almere viel uit in de eerste van drie halve finales. Sedoc, die in baan 9 startte met een ingepakt linker-bovenbeen, haakte al na twee meter met een blessure af. Sedoc liep 3 weken geleden tijdens de Flanders Cup in Gent een scheurtje in een dijbeenspier op. Daarvan leek hij hersteld. Sedoc kwalificeerde zich gisteren in de series wel voor de halve finales
Heb je dit zelf geschreven? Zo niet dan moet je er even een bronvermelding bij zetten, anders pleeg je plagiaat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:28 schreef Koudewinter het volgende:
Gregory Sedoc heeft zich niet geplaatst voor de finale van de 110 meter horden. De atleet uit Almere viel uit in de eerste van drie halve finales. Sedoc, die in baan 9 startte met een ingepakt linker-bovenbeen, haakte al na twee meter met een blessure af. Sedoc liep 3 weken geleden tijdens de Flanders Cup in Gent een scheurtje in een dijbeenspier op. Daarvan leek hij hersteld. Sedoc kwalificeerde zich gisteren in de series wel voor de halve finales
Dat zagen wij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:28 schreef Koudewinter het volgende:
Zag er heel relaxed uit. Die zal wel brons gaan pakken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:29 schreef TheArt het volgende:
Suarez heel erg goed bezig. Over 2.08 nu en inmiddels boven Van Alphen in de forecast. En op de andere onderdelen moet hij ook beter kunnen dan in de forecast.
in de forecast, in de forecast, in de forecastquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:29 schreef TheArt het volgende:
Suarez heel erg goed bezig. Over 2.08 nu en inmiddels boven Van Alphen in de forecast. En op de andere onderdelen moet hij ook beter kunnen dan in de forecast.
Ah zoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Check de uitslagen eens. Dit is de A-groep met betere hoogspringers. Er is ook een groep mindere hoogspringers en daar zitten net zo veel springers in. Dat je alleen die A-groep in beeld krijgt, geeft een vertekend beeld.
Is wel de beste manier om het overzicht te behouden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:30 schreef Beregd het volgende:
[..]
in de forecast, in de forecast, in de forecast
Isinbajeva.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:30 schreef Beregd het volgende:
[..]
in de forecast, in de forecast, in de forecast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Ja, ik vind het een uitkomst om het te kunnen volgenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is wel de beste manier om het overzicht te behouden.
Geeft een prima referentie om te zien waar de mindere onderdelen van verschillende kanshebbers liggen. Een zevende plaats nu is misschien wel heel goed voor een bepaalde atleet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:31 schreef Sasman het volgende:
De forecast is voor de meeste hier heilig...
Omdat dat de beste leidraad is voor de meerkamp. Hoe vervelend het misschien klinkt, maar daar moet je gewoon van uit gaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:31 schreef Sasman het volgende:
De forecast is vanzelfsprekend niet heilig maar geeft wel een overzicht van de werkelijke mogelijkheden in plaats van de huidige stand.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:31 schreef Sasman het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:32 schreef Dos37 het volgende:
Echt zo dodelijk om zo'n horde te pakken.MwoaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Die forecast zegt me niks. Hij wordt niet voor niets na elk onderdeel weer bijgesteld.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:31 schreef Sasman het volgende:
Hahahahahhahahahaquote:
Kim Yu Sukquote:
Ja, dat heb je als je de huidige resultaten invoert.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:34 schreef kruisthee het volgende:
[..]
Die forecast zegt me niks. Hij wordt niet voor niets na elk onderdeel weer bijgesteld.
Dat is dus mijn punt. Het is een soort achteraf voorspellen voor gevorderden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, dat heb je als je de huidige resultaten invoert.
Hoe dom kan je zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:34 schreef kruisthee het volgende:
[..]
Die forecast zegt me niks. Hij wordt niet voor niets na elk onderdeel weer bijgesteld.
Je snapt het tabelletje toch wel?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:39 schreef kruisthee het volgende:
[..]
Dat is dus mijn punt. Het is een soort achteraf voorspellen voor gevorderden.
Hij staat in mijn favorietenquote:
Dat is een goede belgenmop.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:39 schreef kruisthee het volgende:
[..]
Ben jij stiekem een kloon van freaky40?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:34 schreef kruisthee het volgende:
[..]
Je snapt het gewoon echt niet hčquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:39 schreef kruisthee het volgende:
[..]
Om zoveel domheid moet ik eigenlijk gewoon keihard lachenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Niet reageren, Art. Níet reageren
bij de 200m zijn ze nog knapperquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:44 schreef AthCom het volgende:
Zo veel knappe vrouwen bij die 1500 m.
Vind je? zag maar twee of drie knappequote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:44 schreef AthCom het volgende:
Zo veel knappe vrouwen bij die 1500 m.
Ja, maar ze is wel een topper geloof ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:44 schreef alors het volgende:
Die Dobriskey ziet er altijd zo zenuwachtig uit
Ja hoor, ik zou er aardig wat van doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Vind je? zag maar twee of drie knappe
Fraser.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
bij de 200m zijn ze nog knapper
en Ally Felixquote:
quote:
quote:
Da's niks joh, dan heb je Saoedi-Arabië en Palestina niet gezien vanmiddag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:50 schreef snellejelle het volgende:
15 seconde langzamer dan het WR. Lijkt me niet dat ze moe zijn.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Is dat die Russische? Zij is mooi
Halve finale begint om 21.10, maar Martina in heat 3, dus zal wel 10 minuten later wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:51 schreef Gftw het volgende:
Vast al 100x gevraagd, maar hoe laat moet Martina?
quote:
Na Bolt toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:51 schreef Gftw het volgende:
België 4 en Nederland 5 dus. Strijd om de eerste en tweede troostprijs.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:53 schreef henkde_j het volgende:
Een Suares weet wel hoe hij moet vallen
Most es sjen, Most es sjén!quote:
Plaatje van Hooker?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:54 schreef TheArt het volgende:
Jammer dat Kostetskaya met die lelijke krullenbol van een Hooker iets heeft.
Hooker, Sascha Visser. Het zit je niet mee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:54 schreef TheArt het volgende:
Jammer dat Kostetskaya met die lelijke krullenbol van een Hooker iets heeft.
Wel wat zwaar voor haar lengte: http://www.london2012.com/athlete/van-dalen-lucy-1125291/quote:
IB4 Wallenplaatjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Plaatje van Hooker?
Sascha Visser haat ik gewoon omdat het een gigantische aandachtshoer isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hooker, Sascha Visser. Het zit je niet mee.
meer zoiets als 'moest es kieken', de kienders goan noar skoele! Mijn moeder kan ook zo pratenquote:
de stream loopt achter op tv, het was idd een valse startquote:
quote:
Maar waarom werd er dan niet afgefloten oid? Als er één iemand een valste start loopt is die toch gewoon gediskwalificeerd? Of komt dat straks nog?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:57 schreef Neroje het volgende:
Dat was me een valse start van die Ethiopische, die nr.1 schrok er zo van dat ze kut weg ging
ZIet er beter uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:57 schreef Eenskijken het volgende:
waarom hebben sommige meiden hun haar niet (goed) vast gebonden? slingert alle kanten op...
anders zijn ze om 10 uur nog bezigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:57 schreef glaba het volgende:
Waarom worden maar een deel van de renners voorgesteld bij de 1500 m vrouwen?
Dat is heel vaak zo jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:57 schreef glaba het volgende:
De belangrijkste namen worden voorgesteld (en de Engelsen natuurlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:57 schreef glaba het volgende:
In de penalty box.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maar waarom werd er dan niet afgefloten oid? Als er één iemand een valste start loopt is die toch gewoon gediskwalificeerd? Of komt dat straks nog?
Goede vraag, valt mij ook op. Alsof je mooi moet zijn op de renbaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:57 schreef Eenskijken het volgende:
waarom hebben sommige meiden hun haar niet (goed) vast gebonden? slingert alle kanten op...
zijn ze daar om er geil uit te zien of om topprestaties te leveren?quote:
Zo komt Bolt achter hun aan rennen..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:58 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
zijn ze daar om er geil uit te zien of om topprestaties te leveren?
Om de lopers die achter ze lopen te irriteren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:57 schreef Eenskijken het volgende:
Ze deden een Nederlandjequote:
Dit ziet er toch veel beter uit! En het hangt in de ogen van tegenstanders nu...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:57 schreef Eenskijken het volgende:
Het lijkt me dat ze (onterecht wmb) een stuk coulanter zijn op de wat langere afstandenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maar waarom werd er dan niet afgefloten oid? Als er één iemand een valste start loopt is die toch gewoon gediskwalificeerd? Of komt dat straks nog?
quote:
Het grootste deel voor dat eerste.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:58 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
zijn ze daar om er geil uit te zien of om topprestaties te leveren?
Of gewoon als je steil en glad kuthaar hebt, als ik mijn haar vastdoe en begin te rennen zakt het ook meteen uitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Om de lopers die achter ze lopen te irriteren.
http://www.london2012.com/schedule-and-results/quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:59 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Wat zijn er voor mediale finales zometeen, en hoelaat zijn ze?
alvast bedankt!
Trimmen. Lekker pittig ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:59 schreef alors het volgende:
[..]
Of gewoon als je steil en glad kuthaar hebt, als ik mijn haar vastdoe en begin te rennen zakt het ook meteen uit
Dat is om de concurrentie een zwiep in het gezicht te geven met hun paardenstaart.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:57 schreef Eenskijken het volgende:
Als ze concurrent willen zijn van een supermooie Sherryl (>>>>>>>*1000 Rihanna) dan moet die staart wel los hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Goede vraag, valt mij ook op. Alsof je mooi moet zijn op de renbaan
21:15 uur beginnen de halve finales 200m.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:51 schreef Gftw het volgende:
over 10 minquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:59 schreef alors het volgende:
[..]
Of gewoon als je steil en glad kuthaar hebt
hele leuke. met bolt en martina.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:59 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Wat zijn er voor mediale finales zometeen, en hoelaat zijn ze?
alvast bedankt!
Ja ik zit aan zulks te denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
ja, snap ik wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat dat de beste leidraad is voor de meerkamp. Hoe vervelend het misschien klinkt, maar daar moet je gewoon van uit gaan.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hele leuke. met bolt en martina.
Ja, sommige mensen hebben steil haar op hun kutquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik zit aan zulks te denkenHelemaal leuk meid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Op basis van de beste meerkamp uit de jaren 2011 en 2012.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:02 schreef Beregd het volgende:
[..]
ja, snap ik wel.
Even een vraagje, hoe wordt die forecast bepaald? op beste jaarprestatie? of PRs? of een gemiddle?
quote:
Het was mijn vraag niet.quote:
De meesten dan ook nog met een duitse scheidingquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen hebben steil haar op hun kut
Ok.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen hebben steil haar op hun kut
Na een tijdje ga je zelf zo pratenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
Elke keer zo 5minuten met Martina is wel grappig maar je zou maar elke dag met hem moeten praten dan wordt je toch knetter gek van zijn stem, manier van praten en zijn smoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |