quote:
hihaho.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:15 schreef Sasman het volgende:
Nederlander durft het niet aan tegen die Belg...Beetje een blessure faken.
Nederland heerscht op de BMXquote:
Belgie - Nederland 3 - 15quote:
Wat doe je op een hoofdzakelijk Nederlands forum als Nederlanderhater?quote:
hockey gezien?quote:
Hmm, dat helpt niet. Suarez zie ik er ook wel overheen gaan, dus dit kost toch wel dure punten.quote:
Ik haat Nederland zeker niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:17 schreef Sasman het volgende:
kruisthee de nieuwe Van_Poppel maar dan met Nederlandse haat?
Hah dat zou geniaal zijn man , hahah,quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:17 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn niet de beste plaatsen, maar hier hadden wij kunnen FOK!ken... Laptopje mee en toch de Spelen mee pakken
Betaal jij de tickets?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:17 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn niet de beste plaatsen, maar hier hadden wij kunnen FOK!ken... Laptopje mee en toch de Spelen mee pakken
Wel een goed overzicht over het veldquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:17 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand wil in de buurt van Edith Bosch zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:17 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn nu toch leeg, hadden we dan niet gratis naar binnen gemogen? Dit ziet er niet uit, lege plaatsen tijdens de avondsessiequote:
Tsja hij schijnt ook beter te springen mét staf...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:19 schreef marcodej het volgende:
Geen slechte sprong toch voor de Sint. Hij blijft echter haken achter zijn tabbert.
Dju dju dju...Het had gekunnen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:19 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ze zijn nu toch leeg, hadden we dan niet gratis naar binnen gemogen? Dit ziet er niet uit, lege plaatsen tijdens de avondsessie
NL vs Kruisthee.quote:
en tig anderen toch ook?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:20 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Er doen Nederlanders en een Belg mee in de tienkamp, dus ja.
Dan kan hij z'n hulpstaf inzetten inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Tsja hij schijnt ook beter te springen mét staf...
Een paar valse starts en diskwalificaties en dan heeft hij toch nog kans op een finaleplaats.quote:
quote:
Ik ook hoor. Vanavond zet ik weer mijn schoentje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:23 schreef Beregd het volgende:
ik ben Belg, maar geloof ook og in sintnicolaas
Die hadden we al.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:24 schreef Neroje het volgende:
Zo, we hebben een favoriet voor vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |