Het lijkt me dat ze (onterecht wmb) een stuk coulanter zijn op de wat langere afstandenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maar waarom werd er dan niet afgefloten oid? Als er één iemand een valste start loopt is die toch gewoon gediskwalificeerd? Of komt dat straks nog?
quote:
Het grootste deel voor dat eerste.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:58 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
zijn ze daar om er geil uit te zien of om topprestaties te leveren?
Of gewoon als je steil en glad kuthaar hebt, als ik mijn haar vastdoe en begin te rennen zakt het ook meteen uitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Om de lopers die achter ze lopen te irriteren.
http://www.london2012.com/schedule-and-results/quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:59 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Wat zijn er voor mediale finales zometeen, en hoelaat zijn ze?
alvast bedankt!
Trimmen. Lekker pittig ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:59 schreef alors het volgende:
[..]
Of gewoon als je steil en glad kuthaar hebt, als ik mijn haar vastdoe en begin te rennen zakt het ook meteen uit
Dat is om de concurrentie een zwiep in het gezicht te geven met hun paardenstaart.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:57 schreef Eenskijken het volgende:
waarom hebben sommige meiden hun haar niet (goed) vast gebonden? slingert alle kanten op...
Als ze concurrent willen zijn van een supermooie Sherryl (>>>>>>>*1000 Rihanna) dan moet die staart wel los hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Goede vraag, valt mij ook op. Alsof je mooi moet zijn op de renbaan
21:15 uur beginnen de halve finales 200m.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:51 schreef Gftw het volgende:
Vast al 100x gevraagd, maar hoe laat moet Martina?
over 10 minquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:59 schreef alors het volgende:
[..]
Of gewoon als je steil en glad kuthaar hebt
hele leuke. met bolt en martina.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:59 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Wat zijn er voor mediale finales zometeen, en hoelaat zijn ze?
alvast bedankt!
Ja ik zit aan zulks te denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
ja, snap ik wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat dat de beste leidraad is voor de meerkamp. Hoe vervelend het misschien klinkt, maar daar moet je gewoon van uit gaan.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hele leuke. met bolt en martina.
Ja, sommige mensen hebben steil haar op hun kutquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik zit aan zulks te denkenHelemaal leuk meid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |