Wel met een retina display hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:54 schreef alors het volgende:
die gast die op zn ipadje hockey moet kijken!
Zeker verdiend goudquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:54 schreef Yonjuuni het volgende:
Verdiend voor die Zwitser, die deed het geweldig. De eerste medaille voor Ierland deze spelen trouwens of hebben die al wat?
eerste geloof ik ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:54 schreef Yonjuuni het volgende:
Verdiend voor die Zwitser, die deed het geweldig. De eerste medaille voor Ierland deze spelen trouwens of hebben die al wat?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:55 schreef Montov het volgende:
Degene met 0.02 seconde zal ook balen zeg.
Dan verliest Gerco, die is fucking klein.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:56 schreef golfer het volgende:
Ik zou het eerlijk vinden als nu de ruiters zelf zonder paard over die hindernissen moeten om te bepalen wie er zilver wint.
Want?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:56 schreef golfer het volgende:
Ik zou het eerlijk vinden als nu de ruiters zelf zonder paard over die hindernissen moeten om te bepalen wie er zilver wint.
Gerco, serieus?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan verliest Gerco, die is fucking klein.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:56 schreef Sheepcidus het volgende:
Bij de bbc kreeg het publiek de schuld
Wel aerodynamische orenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]nog altijd beter dan lex immers.
En terecht. Ik weet niet waarvoor, maar het is terecht.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:56 schreef Sheepcidus het volgende:
Bij de bbc kreeg het publiek de schuld
NOS zendt dat gewoon uit toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens london 2012 om 16:03 in hun tijd. Dus over een paar minuten al
Die Ier is nog kleinerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
20:45 is da pas johquote:
Afleidingsmanoeuvre, hij spaart zijn energie natuurlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef MissFrankenstein het volgende:
Schijnbaar is London niet meer vooruit te branden in de los rijd bak, dus hopen dat iemand er een eurotje achterin stopt.
Tja bij de landenwedstrijd kwalificatie volgens mij nog, zonden ze de eerste 3 wel uit, maar de laatste (spannendste dus) weer net niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:01 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Lijkt me wel, maar het blijft natuurlijk de NOS
Hij blijft maar los springen.. komt echt niet veel energie meer uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:01 schreef alors het volgende:
[..]
Afleidingsmanoeuvre, hij spaart zijn energie natuurlijk
Brons is ook mooi.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:02 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Hij blijft maar los springen.. komt echt niet veel energie meer uit.
Andere paard oogt een stuk fitter.
Opschietenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:58 schreef Samzz het volgende:
Snel douchen, deze barrage wil niet missen!
Zijn dit al de paralympics?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] 1.78
[ afbeelding ] 1.65
Jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:06 schreef Paxcon het volgende:
geldt bij 0 penalties de snelste tijd?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:06 schreef MrBadGuy het volgende:
Hij heeft gestreden, als het nu toch brons wordt dan heeft het niet aan hem gelegen
Jaajajajajajajjaaaaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:05 schreef Caland het volgende:
EN DE GOAL, DE GOAAAL VAN GERCO SCHRODER
Inderdaad ja... je zag het gebeurenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:07 schreef Ambrosius het volgende:
Overdreven risico van die Ier trouwens, had nog 3 seconden over.
Dit vind ik altijd zo'nquote:
Ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:08 schreef Maver24 het volgende:
Ik tril helemaal, net zoals gister bij Ekpe, mijn god
Ja, Dit jaar ben ik bij indoorbrabant in 's Hertogenbosch geweest. Dat was echt genieten..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:07 schreef marcodej het volgende:
Springen blijft toch een schitterende kijksport.
als, als, .. hebben we niks aanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:08 schreef TLC het volgende:
Als die Schroder in zijn eerste rit nu geen tijdstraf had gehad.....
quote:
Als die Ier nu geen 0.02 te laat was....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:08 schreef TLC het volgende:
Inderdaad.quote:
Precies, wat zal die balen straks, ook al zag hij er nu blij uitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als die Ier nu geen 0.02 te laat was....
Dat is inderdaad een stuk kleiner verschilquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als die Ier nu geen 0.02 te laat was....
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:09 schreef marcodej het volgende:
Zilver, die hadden we nog niet zoveel.
Wees blij dat je uberhaupt iets hebquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:09 schreef marcodej het volgende:
Zilver, die hadden we nog niet zoveel.
Maar dat wist hij niet. Er is toch geen tijdsaanduiding?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:07 schreef Ambrosius het volgende:
Overdreven risico van die Ier trouwens, had nog 3 seconden over.
misschien is die dat ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wees blij dat je uberhaupt iets heb
Maar door die relatief snelle tijd van Schroder moest die Ier wel in hoog tempo gaan, met dit als resultaatquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:09 schreef Montov het volgende:
Ik dacht dat de Nederlander snel was met het afsnijden van bochten, maar die Ier was 3 seconden sneller. Zo.
Tijdens de wedstrijd heb je sowieso geen tijd om daarop te letten. 1 sec meer of minder.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maar dat wist hij niet. Er is toch geen tijdsaanduiding?
Ja idd, gewoon de druk erop gezetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar door die relatief snelle tijd van Schroder moest die Ier wel in hoog tempo gaan, met dit als resultaat
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ZILVERhij durft zelf niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
Tja, dan had hij gestreden om het goudquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:08 schreef TLC het volgende:
Alsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:08 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk zou hij daarom goud moeten krijgen. Want hij reed drie foutloze manches, en die Zwitser maar tweequote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:24 schreef Felixa het volgende:
Bedankt voor het posten allemaal! Ik zat lekker mee te lezen en dit topic te verversen in de trein.![]()
Dus hij heeft gewoon drie foutloze manches gereden, petje af hoor! Jammer van de tijdstraf.
Er wordt vaak gezegd, je hebt mensen met paarden en je hebt paardenmensen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel apart wereldje trouwens die paardensport. Ik dacht altijd dat het vrij elitair was en die Saudische prinsen en die Engelse koppen bevestigen mij in dat beeld. En dan komt Nederland aan met niet bepaald accentloze plattelanders en een wel accentloze Marokkaanse homo.
Hier in Twente heb je relatief veel "paardenmensen". Jeroen Dubbeldam woont amper een km bij het oude huis van Jos Lansink vandaan (tussen Oldenzaal en Weerselo), en Gerco Schröder woont bij Tubbergen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel apart wereldje trouwens die paardensport. Ik dacht altijd dat het vrij elitair was en die Saudische prinsen en die Engelse koppen bevestigen mij in dat beeld. En dan komt Nederland aan met niet bepaald accentloze plattelanders en een wel accentloze Marokkaanse homo.
Jezus wat irritant dat 'Ja oke' de hele tijdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:13 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/os2012/vide(...)oelde-niet-goed.html
"Ja, oké..."
Ik vind het alleen maar leuk hoor, en dat die patsers geen presterend kroost voortbrengen verbaast me niet. Alleen omdat het een vrij dure hobby is en je toch je eigen paard moet hebben, had ik verwacht dat ze wat minder aan de boerderie deden denken. En dat bedoel ik dus positief.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Er wordt vaak gezegd, je hebt mensen met paarden en je hebt paardenmensen.
Schroder en Van der Vleuten komen wel uit echte paardenfamilies waar ze allemaal in de paarden zitten, dat scheelt natuurlijk. De meeste toppers zijn toch degene die van jongs af aan op stallen werken en andermans paarden rijden en niet degene die op een bepaald moment zeggen, 'Ik wil een paard en wedstrijden rijden' en die vervolgens alles van hun ouders krijgen. Maar er zijn in de paardenwereld wel heel veel van zulke mensen die gewoon graag patsen met wat ze hebben, veel te dure sportpony's voor hun kinderen kopen omdat die koste wat het kost moeten presteren.
juist, en allemaal opgegroeid met paarden, op het platteland.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:25 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hier in Twente heb je relatief veel "paardenmensen". Jeroen Dubbeldam woont amper een km bij het oude huis van Jos Lansink vandaan (tussen Oldenzaal en Weerselo), en Gerco Schröder woont bij Tubbergen.
Er word zeker vaak gepatst zeker in de hogere pony sport.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Er wordt vaak gezegd, je hebt mensen met paarden en je hebt paardenmensen.
Schroder en Van der Vleuten komen wel uit echte paardenfamilies waar ze allemaal in de paarden zitten, dat scheelt natuurlijk. De meeste toppers zijn toch degene die van jongs af aan op stallen werken en andermans paarden rijden en niet degene die op een bepaald moment zeggen, 'Ik wil een paard en wedstrijden rijden' en die vervolgens alles van hun ouders krijgen. Maar er zijn in de paardenwereld wel heel veel van zulke mensen die gewoon graag patsen met wat ze hebben, veel te dure sportpony's voor hun kinderen kopen omdat die koste wat het kost moeten presteren.
Edward Gal met Undercover (v. Ferro) om 14.55 uurquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:34 schreef horned_reaper het volgende:
De paardensport is weer begonnen. Heeft er iemand een lijst waarop te zien is hoe laat de Nederlanders aan de beurt zijn?
Ik heb gewoon een trailer en als er meer pony's/paarden mee moesten, dan leende ik een extra trailer en auto van een vriendin of de staleigenaar reed meequote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:57 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Er word zeker vaak gepatst zeker in de hogere pony sport.
Nu heb ik het geluk dat mijn moeder "paardenvrouw" is en dat ik altijd goede ponies heb gekregen om van te leren en mee op wedstrijd te gaan.
Als ik zie wat voor vrachtwagens sommige mensen hebben voor de ponies valt mijn mond open een complete inrichting met badkamer en alles.
Ook wij hadden een grote vrachtwagen wanneer we op wedstrijd gingen maar dat was zodat er 2 of 3 ponies mee konden, ik had echt geen badkamer of huiskamer in onze vrachtwagen..
Dat lijkt me juist heel onhandig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een trailer en als er meer pony's/paarden mee moesten, dan leende ik een extra trailer en auto van een vriendin of de staleigenaar reed mee.
Ik heb ook het geluk gehad dat ik altijd mijn eigen pony's en paarden zelf moest beleren. Daar leer je van rijden.
Niet iedereen heeft geld voor een vrachtwagenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:52 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist heel onhandig.
Alle ponies in 1 wagen is toch veel makkelijker?
Ik vind ponies beleren niet iets wat een klein kind moet doen.
Mijn eerste groene pony kreeg ik toen ik 14 was, maar toen ik jonger was vonden mijn ouders dat echt niets. Schoot sowieso ook niet op, want ik wilde gewoon elk jaar de roelofs rijden.
Bij mij eerste pony (mijn opa had een stel lopen) werd er gewoon een gepakt zadel erop, even leunen, ja stap er maar opquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:52 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Mijn eerste groene pony kreeg ik toen ik 14 was, maar toen ik jonger was vonden mijn ouders dat echt niets. Schoot sowieso ook niet op, want ik wilde gewoon elk jaar de roelofs rijden.
Klinkt als hoe het bij mij gingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:05 schreef alors het volgende:
[..]
Bij mij eerste pony (mijn opa had een stel lopen) werd er gewoon een gepakt zadel erop, even leunen, ja stap er maar op(wel met begeleiding ernaast) Beestje was helemaal groen maar heeft nooit een stap verkeerd gezet
![]()
Mijn andere pony heb ik stiekem zelf beleerd op mijn elfde, was een beetje een sensibel dier, dus ze vertrouwden het niet, maar ik was mijn andere pony echt ontgroeid, en niemand had tijd om te helpen dus dan maar zoZe stonden wel te kijken toen ik er op een dag braaf me wegreed
![]()
![]()
Nu denk ik echt, als ik zelf kinderen heb, zou ik dat echt niet toestaan ook.
Raalte? Straks ken ik jou.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:52 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Hoop echt dat het allemaal mooi uitpakt en dat ze een goede waardering krijgen.quote:
Ook leuk,paardje in de weiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:15 schreef cap het volgende:
Nee die komt naast Bonfire te staan in de achtertuin van vG.
Ik ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:15 schreef alors het volgende:
[..]
Hoop echt dat het allemaal mooi uitpakt en dat ze een goede waardering krijgen.
Ok, mooi muziekquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht Supertramp....
Hmm het is iig ook Tommy van The Who...
Ik kijk op de nosstream. Voor de Nederlanders ga ik zo even op tv kijken, zal toch wel ergens worden uitgezonden?quote:
Nee hierna een Amerikaan en dan Gal, maar ik dacht dat er ook nog pauze tussenzit. Oh dat is nu blijkbaar...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:30 schreef roos85 het volgende:
Nog geen Nederlands geweest neem ik aan.
Yup, was de pauze ff vergeten... kwartiertje maarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:31 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hierna een Amerikaan en dan Gal, maar ik dacht dat er ook nog pauze tussenzit. Oh dat is nu blijkbaar...
Is het ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:32 schreef cap het volgende:
Dit vind ik toch wel de meest twijfelachtige sport qua jurering
tot nu toe welquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:42 schreef TheArt het volgende:
Mariette Sanders in de studio. Hoop dat ze het goed duidelijk kan maken.
Ze willen het nog aan kunnen passen als het geen goud voor GB wordtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:51 schreef TheArt het volgende:
Waar slaat het op dat de commentatoren de score niet zien onderweg? De küren zijn toch op voorhand bekend? Dan kan je daarvoor toch een stand van zaken geven.
Dat deden ze ook gewoon toen de scores tussendoor wel bekend warenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze willen het nog aan kunnen passen als het geen goud voor GB wordt
Niets. Ze mag hopen op top-10. Schone lei inderdaad, maar dat maakt weinig uit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:53 schreef qwerty-nl het volgende:
Wat verwachten jullie van Anky? Ze speelde toch de hele toernooi op save, omdat ze geen risico wilde nemen met Salinero voor het team? Maar nu tellen de individuele resultaten toch niet meer ook als teamresultaat?
Maakt geen kans op een medaille... er zijn sterkere combinaties... tenzij die van schrik uit de piste springenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:53 schreef qwerty-nl het volgende:
Wat verwachten jullie van Anky? Ze speelde toch de hele toernooi op save, omdat ze geen risico wilde nemen met Salinero voor het team? Maar nu tellen de individuele resultaten toch niet meer ook als teamresultaat?
Meeste ruiters rijden op paarden van anderen dus hebben er zelf geen of weinig zeggenschap over. Paarden zijn een behoorlijke risico-investering. Als jij een paard van 30.000 euro hebt en je krijg een bod van een paar ton, zou jij hem houden? Groot Brittannië heeft er deze Spelen voor gezorgd dat alle paarden tot de Spelen bij hun ruiter bleven, dat heeft ze zoveel succes gebracht, maar dat heeft ongetwijfeld ook een flinke duit gekost.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Dat wegkopen van die paarden blijf ik toch altijd apart vinden... maar het zal vast bij de sport horen
Nee ik snap het volledig... maar je zou dan inderdaad een soort constructie om die paarden bij hun ruiter te kunnen houden als bond... maar dan hebben we het over miljoenen misschien wel... voor één of twee medailles is dat wel teveelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:55 schreef alors het volgende:
[..]
Meeste ruiters rijden op paarden van anderen dus hebben er zelf geen of weinig zeggenschap over. Paarden zijn een behoorlijke risico-investering. Als jij een paard van 30.000 euro hebt en je krijg een bod van een paar ton, zou jij hem houden? Groot Brittannië heeft er deze Spelen voor gezorgd dat alle paarden tot de Spelen bij hun ruiter bleven, dat heeft ze zoveel succes gebracht, maar dat heeft ongetwijfeld ook een flinke duit gekost.
Er zit iemand op hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:59 schreef roos85 het volgende:
Ik vind het zo knap he, dat ze paarden een kür weten aan te leren
De ruiters moeten die kür vooral zelf goed leren en hun paarden op het juiste moment de oefeningen laten doenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:59 schreef roos85 het volgende:
Ik vind het zo knap he, dat ze paarden een kür weten aan te leren
Voor mij als leek ziet het er goed uit, wel zeiden de verslaggevers dat het paard teveel vuur in zich had.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:00 schreef BrandX het volgende:
gaat het goed met gal? ik kan het hier op mijn werk niet zien
streams worden niet toegestaan
Dat is waar.. maar tochquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:01 schreef alors het volgende:
[..]
De ruiters moeten die kür vooral zelf goed leren en hun paarden op het juiste moment de oefeningen laten doen
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:01 schreef alors het volgende:
[..]
De ruiters moeten die kür vooral zelf goed leren en hun paarden op het juiste moment de oefeningen laten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |