Ik ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:15 schreef alors het volgende:
[..]
Hoop echt dat het allemaal mooi uitpakt en dat ze een goede waardering krijgen.
Ok, mooi muziekquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht Supertramp....
Hmm het is iig ook Tommy van The Who...
Ik kijk op de nosstream. Voor de Nederlanders ga ik zo even op tv kijken, zal toch wel ergens worden uitgezonden?quote:
Nee hierna een Amerikaan en dan Gal, maar ik dacht dat er ook nog pauze tussenzit. Oh dat is nu blijkbaar...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:30 schreef roos85 het volgende:
Nog geen Nederlands geweest neem ik aan.
Yup, was de pauze ff vergeten... kwartiertje maarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:31 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hierna een Amerikaan en dan Gal, maar ik dacht dat er ook nog pauze tussenzit. Oh dat is nu blijkbaar...
Is het ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:32 schreef cap het volgende:
Dit vind ik toch wel de meest twijfelachtige sport qua jurering
tot nu toe welquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:42 schreef TheArt het volgende:
Mariette Sanders in de studio. Hoop dat ze het goed duidelijk kan maken.
Ze willen het nog aan kunnen passen als het geen goud voor GB wordtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:51 schreef TheArt het volgende:
Waar slaat het op dat de commentatoren de score niet zien onderweg? De küren zijn toch op voorhand bekend? Dan kan je daarvoor toch een stand van zaken geven.
Dat deden ze ook gewoon toen de scores tussendoor wel bekend warenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze willen het nog aan kunnen passen als het geen goud voor GB wordt
Niets. Ze mag hopen op top-10. Schone lei inderdaad, maar dat maakt weinig uit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:53 schreef qwerty-nl het volgende:
Wat verwachten jullie van Anky? Ze speelde toch de hele toernooi op save, omdat ze geen risico wilde nemen met Salinero voor het team? Maar nu tellen de individuele resultaten toch niet meer ook als teamresultaat?
Maakt geen kans op een medaille... er zijn sterkere combinaties... tenzij die van schrik uit de piste springenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:53 schreef qwerty-nl het volgende:
Wat verwachten jullie van Anky? Ze speelde toch de hele toernooi op save, omdat ze geen risico wilde nemen met Salinero voor het team? Maar nu tellen de individuele resultaten toch niet meer ook als teamresultaat?
Meeste ruiters rijden op paarden van anderen dus hebben er zelf geen of weinig zeggenschap over. Paarden zijn een behoorlijke risico-investering. Als jij een paard van 30.000 euro hebt en je krijg een bod van een paar ton, zou jij hem houden? Groot Brittannië heeft er deze Spelen voor gezorgd dat alle paarden tot de Spelen bij hun ruiter bleven, dat heeft ze zoveel succes gebracht, maar dat heeft ongetwijfeld ook een flinke duit gekost.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Dat wegkopen van die paarden blijf ik toch altijd apart vinden... maar het zal vast bij de sport horen
Nee ik snap het volledig... maar je zou dan inderdaad een soort constructie om die paarden bij hun ruiter te kunnen houden als bond... maar dan hebben we het over miljoenen misschien wel... voor één of twee medailles is dat wel teveelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:55 schreef alors het volgende:
[..]
Meeste ruiters rijden op paarden van anderen dus hebben er zelf geen of weinig zeggenschap over. Paarden zijn een behoorlijke risico-investering. Als jij een paard van 30.000 euro hebt en je krijg een bod van een paar ton, zou jij hem houden? Groot Brittannië heeft er deze Spelen voor gezorgd dat alle paarden tot de Spelen bij hun ruiter bleven, dat heeft ze zoveel succes gebracht, maar dat heeft ongetwijfeld ook een flinke duit gekost.
Er zit iemand op hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:59 schreef roos85 het volgende:
Ik vind het zo knap he, dat ze paarden een kür weten aan te leren
De ruiters moeten die kür vooral zelf goed leren en hun paarden op het juiste moment de oefeningen laten doenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:59 schreef roos85 het volgende:
Ik vind het zo knap he, dat ze paarden een kür weten aan te leren
Voor mij als leek ziet het er goed uit, wel zeiden de verslaggevers dat het paard teveel vuur in zich had.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:00 schreef BrandX het volgende:
gaat het goed met gal? ik kan het hier op mijn werk niet zien
streams worden niet toegestaan
Dat is waar.. maar tochquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:01 schreef alors het volgende:
[..]
De ruiters moeten die kür vooral zelf goed leren en hun paarden op het juiste moment de oefeningen laten doen
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:01 schreef alors het volgende:
[..]
De ruiters moeten die kür vooral zelf goed leren en hun paarden op het juiste moment de oefeningen laten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |