Er word zeker vaak gepatst zeker in de hogere pony sport.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Er wordt vaak gezegd, je hebt mensen met paarden en je hebt paardenmensen.
Schroder en Van der Vleuten komen wel uit echte paardenfamilies waar ze allemaal in de paarden zitten, dat scheelt natuurlijk. De meeste toppers zijn toch degene die van jongs af aan op stallen werken en andermans paarden rijden en niet degene die op een bepaald moment zeggen, 'Ik wil een paard en wedstrijden rijden' en die vervolgens alles van hun ouders krijgen. Maar er zijn in de paardenwereld wel heel veel van zulke mensen die gewoon graag patsen met wat ze hebben, veel te dure sportpony's voor hun kinderen kopen omdat die koste wat het kost moeten presteren.
Edward Gal met Undercover (v. Ferro) om 14.55 uurquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:34 schreef horned_reaper het volgende:
De paardensport is weer begonnen. Heeft er iemand een lijst waarop te zien is hoe laat de Nederlanders aan de beurt zijn?
Ik heb gewoon een trailer en als er meer pony's/paarden mee moesten, dan leende ik een extra trailer en auto van een vriendin of de staleigenaar reed meequote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:57 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Er word zeker vaak gepatst zeker in de hogere pony sport.
Nu heb ik het geluk dat mijn moeder "paardenvrouw" is en dat ik altijd goede ponies heb gekregen om van te leren en mee op wedstrijd te gaan.
Als ik zie wat voor vrachtwagens sommige mensen hebben voor de ponies valt mijn mond open een complete inrichting met badkamer en alles.
Ook wij hadden een grote vrachtwagen wanneer we op wedstrijd gingen maar dat was zodat er 2 of 3 ponies mee konden, ik had echt geen badkamer of huiskamer in onze vrachtwagen..
Dat lijkt me juist heel onhandig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een trailer en als er meer pony's/paarden mee moesten, dan leende ik een extra trailer en auto van een vriendin of de staleigenaar reed mee.
Ik heb ook het geluk gehad dat ik altijd mijn eigen pony's en paarden zelf moest beleren. Daar leer je van rijden.
Niet iedereen heeft geld voor een vrachtwagenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:52 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist heel onhandig.
Alle ponies in 1 wagen is toch veel makkelijker?
Ik vind ponies beleren niet iets wat een klein kind moet doen.
Mijn eerste groene pony kreeg ik toen ik 14 was, maar toen ik jonger was vonden mijn ouders dat echt niets. Schoot sowieso ook niet op, want ik wilde gewoon elk jaar de roelofs rijden.
Bij mij eerste pony (mijn opa had een stel lopen) werd er gewoon een gepakt zadel erop, even leunen, ja stap er maar opquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:52 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Mijn eerste groene pony kreeg ik toen ik 14 was, maar toen ik jonger was vonden mijn ouders dat echt niets. Schoot sowieso ook niet op, want ik wilde gewoon elk jaar de roelofs rijden.
Klinkt als hoe het bij mij gingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:05 schreef alors het volgende:
[..]
Bij mij eerste pony (mijn opa had een stel lopen) werd er gewoon een gepakt zadel erop, even leunen, ja stap er maar op(wel met begeleiding ernaast) Beestje was helemaal groen maar heeft nooit een stap verkeerd gezet
![]()
Mijn andere pony heb ik stiekem zelf beleerd op mijn elfde, was een beetje een sensibel dier, dus ze vertrouwden het niet, maar ik was mijn andere pony echt ontgroeid, en niemand had tijd om te helpen dus dan maar zoZe stonden wel te kijken toen ik er op een dag braaf me wegreed
![]()
![]()
Nu denk ik echt, als ik zelf kinderen heb, zou ik dat echt niet toestaan ook.
Raalte? Straks ken ik jou.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:52 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Hoop echt dat het allemaal mooi uitpakt en dat ze een goede waardering krijgen.quote:
Ook leuk,paardje in de weiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:15 schreef cap het volgende:
Nee die komt naast Bonfire te staan in de achtertuin van vG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |