abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115292458
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_115292476
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:44 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Wow... Da's een beste uitgavenpost op je balans. Idd, zsm alle aandelen terugkopen en schuldenvrij worden. Daarna weer de reputatie in Europa opvijzelen door het winnen van EL en CL.
Volgens mij is het gewoon dividend, alleen uitgekeerd bij ruime behaalde winsten, vanaf het moment dat de verdere financiele situatie stabiel is, dus zodra we die gelden gaan uitbetalen staan we er vrij rooskleurig voor...
Ik denk dat we niet zo negatief tegenover de reddingsactie van VvF moeten aankijken...
Ik heb bij alle berichtgeving rondom die regelingen eigenlijk nooit iets irreeels kunnen opvangen, maar ja, sceptische blijven mbt de financiele huishouding van onze club is misschien ook niet ongepast :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_115292489
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:48 schreef satecl het volgende:
Gewoon Clasie voor 30 miljoen verkopen en je bent klaar met al dit gezeik.
Wel aub na dat het kampioenschap binnen is dit seizoen ;)
pi_115292499
@Caland: Blokland krijgt 4% dividend. Dat is iets anders dan 4% rente. ;). Al kost het beide klauwen met geld. :(
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:55:50 #5
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_115292505
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:48 schreef satecl het volgende:
Gewoon Clasie voor 30 miljoen verkopen en je bent klaar met al dit gezeik.
Gewoon 2 keer kampioen worden mét Clasie. :+
pi_115292526
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:48 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Klopt.

Ik vond trouwens die kans van Immers (op 6:10 van het door jouw geposte filmpje) ook gewoon slecht in plaats van pech. Ja, hij gaat er zo meestal wel in, maar als je zó dichtbij de goal staat (binnen het doelgebied), dan moet je zo'n volley plaatsen in plaats van die bal blind zo hard mogelijk proberen te raken.

Ik heb er trouwens nog wel vertrouwen in dat Immers voldoende gaat opleveren dit seizoen.
Ja, die had hij ook gewoon met binnenkant voet in het hoekje kunnen (en moeten) laten rollen ja..
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_115292545
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:55 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Volgens mij is het gewoon dividend, alleen uitgekeerd bij ruime behaalde winsten, vanaf het moment dat de verdere financiele situatie stabiel is, dus zodra we die gelden gaan uitbetalen staan we er vrij rooskleurig voor...
Ik denk dat we niet zo negatief tegenover de reddingsactie van VvF moeten aankijken...
Ik heb bij alle berichtgeving rondom die regelingen eigenlijk nooit iets irreeels kunnen opvangen, maar ja, sceptische blijven mbt de financiele huishouding van onze club is misschien ook niet ongepast :P
Ik ben juist zeer positief over de reddingsactie, aangezien het een behoorlijk aantal procenten aan rente scheelt. Maar het blijft een kostenpost op de balans en die moet zo snel mogelijk weg.
pi_115292551
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:55 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Gewoon 2 keer kampioen worden mét Clasie. :+
Ok, ook goed, maar dan wel daarna voor 30 mln verkopen :P
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 16:05:14 #9
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115292902
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:57 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ok, ook goed, maar dan wel daarna voor 30 mln verkopen :P
Dat zeg ik, Xavi stopt over 2 jaar mee. Kan ie mooi naar Barça :7
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115292934
Dividend, rente. Ik zie het verschil niet zo.

Verder hoor ik Blokland roepen dat ze het risico lopen dat ze het geld misschien wel voor een deel kwijtraken. Terwijl juist op het moment voordat ze instapten dat risico het grootste was. Ergo: ze hebben, zoals iedere boerenlul, hun eigen centen beschermd en daardoor de touwtjes praktisch in handen gekregen van één van de grootste voetbalclubs van Nederland voor een schijntje. Dat hele 'kijk ons eens de club gered hebben' toontje van hem constant staat mij niet zo aan. Er is simpelweg gehandeld naar eigen belang dat ook nog eens gunstig was voor Feyenoord op het moment. Of eigenlijk de enige optie, aangezien we met de rug tegen de muur stonden.

Daarom heb ik zo mijn vraagtekens bij het feit dat ze nog meer willen ophalen. Je zou toch denken dat met die 20 miljoen aan transferopbrengsten + de 30 miljoen aan schuldomzetting het wel een keer voorbij is.

Het beleid moet erop gericht zijn om zo spoedig mogelijk weer volledig baas in eigen huis te zijn en dus Blokland en co. er uit te gooien. Met een bosje bloemen, dat dan weer wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115293103
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:06 schreef Caland het volgende:
Het verschil is zo'n 8% heb ik mij laten vertellen door het sportjournaal. Feyenoord moest lenen tegen zo'n 12%, terwijl Blokland en co "slechts" 4% vragen.
pi_115293117
Stefan de Vrij _O_
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115293125
Jordi Clasie _O_
pi_115293144
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:10 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Het verschil is zo'n 8% heb ik mij laten vertellen door het sportjournaal. Feyenoord moest lenen tegen zo'n 12%, terwijl Blokland en co "slechts" 4% vragen.
Het is voor Feyenoord en voor de investeerders die daarmee hun geld gered hebben ook gewoon een goede deal geweest, dat zie je mij nergens ontkennen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115293171
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is voor Feyenoord en voor de investeerders die daarmee hun geld gered hebben ook gewoon een goede deal geweest, dat zie je mij nergens ontkennen.
Jij zei dat je het verschil niet zag, dat heb ik voor je verduidelijkt ;)
pi_115293200
Zonder Blokland waren we nu hoe dan ook fucked Caland.
Dus wees nou maar blij dat hij zijn nek uit heeft gestoken.
Kan je wel komen lullen met dat hij er zelf ook aan verdient maar hoe wil je anders nieuwe investeerders aantrekken???
Niemand gaat geld stoppen in een failliet zooitje zoals het 2 jaar geleden was.

En over die macht binnen de club. Eerste wat ze hebben gedaan is die zuchtende clown de deur uit gewerkt met zijn faaltransfers en niet rechtsgeldige contracten.

Blokland mag echt een standbeeld voor de Kuip krijgen.
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 16:12:55 #17
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115293221
Dividend hoef je pas uit te keren als er winst gemaakt is.
Rente moet je altijd betalen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_115293222
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:06 schreef Caland het volgende:

Verder hoor ik Blokland roepen dat ze het risico lopen dat ze het geld misschien wel voor een deel kwijtraken. Terwijl juist op het moment voordat ze instapten dat risico het grootste was. Ergo: ze hebben, zoals iedere boerenlul, hun eigen centen beschermd en daardoor de touwtjes praktisch in handen gekregen van één van de grootste voetbalclubs van Nederland voor een schijntje. Dat hele 'kijk ons eens de club gered hebben' toontje van hem constant staat mij niet zo aan. Er is simpelweg gehandeld naar eigen belang dat ook nog eens gunstig was voor Feyenoord op het moment. Of eigenlijk de enige optie, aangezien we met de rug tegen de muur stonden.

Daarom heb ik zo mijn vraagtekens bij het feit dat ze nog meer willen ophalen. Je zou toch denken dat met die 20 miljoen aan transferopbrengsten + de 30 miljoen aan schuldomzetting het wel een keer voorbij is.

Het beleid moet erop gericht zijn om zo spoedig mogelijk weer volledig baas in eigen huis te zijn en dus Blokland en co. er uit te gooien. Met een bosje bloemen, dat dan weer wel.
Helemaal mee eens.

Dividend gaat over aandelen en kan dus fluctueren op basis van het uitgekeerde divident per aandeel. Rente is een vast percentage over een geleend bedrag. Dat is het verschil. Feitelijk gezien betaal je bij beide jezelf blauw. :')

Verder compleet eens met je betoog. Blokland zo snel mogelijk wegwerken. De gasten die hier zeggen dat ze geen haast hebben met het afbetalen van de bloklandmiljoenen omdat ze liever een spits hebben en we toch niet meer in gevaar zijn, ergeren me kapot.
pi_115293240
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:12 schreef Nozem. het volgende:
Zonder Blokland waren we nu hoe dan ook fucked Caland.
Zonder deze deal was Blokland ook fucked. Dat is mijn punt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115293256
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:10 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Daarnaast, en even groot, heeft dividend een veel vrijer karakter, namelijk, het kan uitgekeerd worden, of niet, en in gevallen waar een bedrijf (...) verlies draait en geen cash heeft, of het voor andere zaken nodig heeft, kan er worden besloten om het niet uit te keren. Rente = gewoon lappen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 16:14:31 #21
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115293296
Ik ben het wel met Caland eens dat alles er op gericht moet zijn om zo snel mogelijk weer eigen baas te zijn. Met de verkopen van verschillende spelers, de sportieve prestaties wellicht in de toekomst en de nieuwe tv rechten moeten dit proces aanzienlijk versnellen.

Is er nu een overzicht van de echte actuele status van de financiële situatie?

* Hoeveel echte schuld (wat is echte schuld?) is er?
* Hoeveel heeft blokland en co nu bij elkaar? 30 miljoen?
* Wat is er begroot dit jaar?
* Hebben we na dit jaar eindelijk zwarte cijfers?
* Hoe zit het met dat belasting geintje uit het kunduz akkoord?
4045
onlogisch
pi_115293361
Staat in de jaarcijfers.
pi_115293375
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:10 schreef Cara het volgende:
Jordi Clasie _O_
Ik ben sowieso vrij traag de laatste tijd.. maar met zijn voornaam is hij gegarandeerd een held in Barcelona...
BFF met GGMM
pi_115293406
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik ben sowieso vrij traag de laatste tijd.. maar met zijn voornaam is hij gegarandeerd een held in Barcelona...
Ik laat me beïnvloeden door de grote voetballers
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 16:18:16 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115293464
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef Caland het volgende:

[..]

De club failliet laten gaan en als schuldeiser direct profiteren van de verkoop van de inboedel was ook een optie geweest. De hele schuld was er niet mee afbetaald uiteraard maar er had wel onmiddelijk gecasht kunnen worden. In deze constructie is aflossing niet zeker en bovendien duurt het vele jaren.
Daarnaast hoor ik Blokland helemaal niet voortdurend in de pers roepen dat hij de redder van Feyenoord is. Ik vind het maar raar hoor, dat gezeik op de VvF, dat "De hoge here denke alleen aan d'r eige" sentiment.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_115293480
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:17 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik laat me beïnvloeden door de grote voetballers
Die snap ik niet echt, ik doelde op de beschermheilige van Catalunya: Sant Jordi
BFF met GGMM
pi_115293530
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Sinds zijn toetreding 2 jaar geleden zijn er al meer goede beslissingen genomen dan in de afgelopen 20 jaar daarvoor onder Jorien en Leo.
pi_115293533
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:18 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Die snap ik niet echt, ik doelde op de beschermheilige van Catalunya: Sant Jordi
Jordi Alba _O_ :D _O-
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:21:39 #29
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_115293616
quote:
Clasie hoopt om die reden op een ervaren rot, die een ploeg bij de hand kan nemen. "Dit Feyenoord mist vooralsnog een échte leider. De nieuwe spelers zijn allemaal ook nog zoekende, je kunt niet verwachten dat die meteen het hoogste woord voeren. Ze zijn geen Guidetti’s die binnenkomen en direct praatjes hebben. Ik hoop dat er nog een ervaren speler bijkomt."
Geeft maar weer aan dat de spelersgroep ook echt behoefte heeft aan iemand als Matthijssen.

Nog even over die spitspositie. Kunnen we Danny Koevermans niet terug halen uit Canada :D :D ? Dat is ook al jaren onze hoop :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_115293655
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Sinds zijn toetreding 2 jaar geleden zijn er al meer goede beslissingen genomen dan in de afgelopen 20 jaar daarvoor onder Jorien en Leo.
Ach, Jorien werd in het begin ook als de messias binnen gehaald.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115293725
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Cara het volgende:

[..]

Jordi Alba _O_ :D _O-
Ja sorry, al die kleine spanjaardjes lijken op elkaar (ik heb deze opmerking vandaag eerder gemaakt volgens mij...)
BFF met GGMM
  woensdag 8 augustus 2012 @ 19:02:09 #32
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_115301597
Wat is dus overigens niet snap he, 30 miljoen binnen van de VvF, in 2 jaar tijd zo'n 20 miljoen binnen aan transfers. De schuld was zo'n 30 (?) miljoen? Is die 20 miljoen dan gaan zitten in een belachelijk hek en een houten keet voor KK?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 8 augustus 2012 @ 19:48:40 #33
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_115303441
quote:
5s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:02 schreef Tomasso het volgende:
De schuld was zo'n 30 (?) miljoen? Is die 20 miljoen dan gaan zitten in een belachelijk hek en een houten keet voor KK?
Hekken zijn duur he, heuj :{w
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 19:53:06 #34
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115303613
quote:
Ronald Koeman: 'Het wordt dit seizoen eerder slechter dan beter'

Aan de vooravond van een nieuwe Eredivisieseizoen tempert Ronald Koeman de hoogespannen verwachtingen in Rotterdam. Feyenoord, zo denkt de trainer van de runner-up van vorig seizoen, gaat het moeilijk krijgen.

Dat zegt Koeman in het magazine Voetbal Seizoen 2012/13 van 'The Sports Editions' dat morgen verschijnt.

'Vorig seizoen hebben we boven verwachting gepresteerd. Weer een tweede plaats eisen, is niet reëel,' zegt Ronald Koeman. 'De spelers zullen moeten beseffen dat ze nóg meer moeten doen om bij datzelfde in de buurt te komen. Iedereen zal de focus moeten blijven houden en dat is het moeilijkste.'

'We zijn als groep heel erg vooruit gegaan, veel spelers hebben zich ontwikkeld. Nu ben ik benieuwd naar wie zich nog verder doorontwikkelen', aldus de Feyenoord-trainer Koeman in het tijdschrift.
AD
pi_115303614
Zondag weer een thuiswedstrijd voor mij. Alleen balen dat het om 12:30 is.

quote:
Wat is dus overigens niet snap he, 30 miljoen binnen van de VvF, in 2 jaar tijd zo'n 20 miljoen binnen aan transfers. De schuld was zo'n 30 (?) miljoen? Is die 20 miljoen dan gaan zitten in een belachelijk hek en een houten keet voor KK?
Schuld was 42 milljoen. Ik vermoed, weet het dus niet zeker, dat er nog wel meer lijken in de kast zaten en dat het nog iets hoger was.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115303957
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:53 schreef Happel het volgende:
Zondag weer een thuiswedstrijd voor mij. Alleen balen dat het om 12:30 is.
Hoezo?
pi_115305535
quote:
Er zit een groot verschil tussen ontvangsten (cash) en opbrengsten, dat voor wat betreft de transfers. De beokhoudkundige details van die hele blokland deal zijn me nog steeds niet duidelijk.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  woensdag 8 augustus 2012 @ 20:50:44 #38
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_115306336
Er staat in de VI, rubriek VI-mail, een stukje over clubliefde, van Jan Pieter Schregel uit Rotterdam.

quote:
Zoals ook zij die zeggen dat Feyenoord in hun hart en bloed zit (Ron Vlaar). Ook dat betekent voor ons alles. Maar beweren dat je zeker niet naar Aston Villa gaat en drie dagen erna (en twee dagen voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen) toch doodleuk een contract tekenen in Birgingham; ik kan het me niet voorstellen.
Vind ik zo zielig hé, zeggen dat Vlaar geen clubliefde heet. Hij tekende vorig jaar bij terwijl hij ook weg had kunnen gaan. Mede dankzij hem zijn wij vorig jaar tweede geworden en dan kan hij een mooie transfer maken, en dan heeft hij geen clubliefde?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:08:13 #39
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115307168
quote:
Die schuld was dan ook veel hoger. Daarnaast waren we 2 jaar geleden ook nog verliesdraaiend. Ik denk dat we nu om en nabij zo eens uit de schulden moeten zijn, even de bloklandmiljoenen buiten beschouwing gelaten als schuld zijnde...
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:11:41 #40
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115307343
Voor de mensen die al stonden te juichen om de deal met die spionerende bloedhond:

quote:
"Met de achttien Eredivisieclubs hebben we een verdeelsleutel op basis van de prestaties van de afgelopen tien seizoenen. Het aandeel van de tv-gelden dat wij krijgen doet recht aan onze prestaties, daar zijn we zeer content mee."

- Robbert Klaver
Kortom: we krijgen nog 12 jaar minder geld naar aanleiding van een paar grafseizoenen? :r
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:18:46 #41
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_115307746
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
Voor de mensen die al stonden te juichen om de deal met die spionerende bloedhond:

[..]

Kortom: we krijgen nog 12 jaar minder geld naar aanleiding van een paar grafseizoenen? :r
Dat is niet het enige waarop de verdeelsleutel is gebaseerd, anders zaten we niet bij de grootverdieners qua TV-gelden natuurlijk. ;)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:25:31 #42
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115308128
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:18 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat is niet het enige waarop de verdeelsleutel is gebaseerd, anders zaten we niet bij de grootverdieners qua TV-gelden natuurlijk. ;)
Dat mag ik dan maar hopen, anders worden we echt gruwelijk hard genaaid.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:33:51 #43
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_115308672
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:21 schreef satecl het volgende:

[..]

Geeft maar weer aan dat de spelersgroep ook echt behoefte heeft aan iemand als Matthijssen.

Nog even over die spitspositie. Kunnen we Danny Koevermans niet terug halen uit Canada :D :D ? Dat is ook al jaren onze hoop :')
Gelukkig is die geblesseerd :P
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_115309085
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 20:01 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hoezo?
Is een kut tijd. Doe mij maar 14:30.
Elite
Tegen TTIP
pi_115309138
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Is een kut tijd. Doe mij maar 14:30.
Vooral voor een uitsupporter toch?
pi_115309180
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vooral voor een uitsupporter toch?
Als je met de combi gaat wel, maar dat doe ik nooit.
Elite
Tegen TTIP
pi_115309218
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Als je met de combi gaat wel, maar dat doe ik nooit.
Ah oké. Maar met uitwedstrijden heb je altijd nog wel een probleem qua eten. Of haal je daar gewoon wat?
pi_115309301
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ah oké. Maar met uitwedstrijden heb je altijd nog wel een probleem qua eten. Of haal je daar gewoon wat?
Gewoon na afloop ergens eten. Zit wel snor hoor.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:51:49 #49
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_115309634
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:11 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dat staat natuurlijk niet vast voor 12 jaar, lijkt me dat zoiets elk jaar opnieuw bepaald wordt.
2000 light years from home
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:57:46 #50
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115309961
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:51 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat staat natuurlijk niet vast voor 12 jaar, lijkt me dat zoiets elk jaar opnieuw bepaald wordt.
Dat zal best, maar dan zou het alsnog kunnen dat we dus over 8 jaar nog de gevolgen ondergaan van dat zaadjaar 2 seizoenen geleden. Zou natuurlijk absurd zijn...
pi_115310290
Artikel zegt dat ze het net zoals in de Bundesliga doen, daar nemen ze de afgelopen 3 seizoenen en daar komt een score uit.

Opzet in Duitsland:

http://www.fernsehgelder.de/
  woensdag 8 augustus 2012 @ 22:03:37 #52
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_115310291
Zal allemaal wel meevallen hoor.
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 22:30:45 #53
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115311805
Feyenoord is nog altijd baas in eigen huis. Als er een deal uit zou komen waarbij twente meer TV-geld dan Feyenoord krijgt, moeten ze dat gewoon weigeren.
pi_115311839
Kuyt heeft Fenerbache een ronde verder gebracht in de CL door 2 keer te scoren :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 22:33:08 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115311953
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:31 schreef TLC het volgende:
Kuyt heeft Fenerbache een ronde verder gebracht in de CL door 2 keer te scoren :D
jammer.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 22:35:50 #56
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_115312114
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:31 schreef TLC het volgende:
Toch nog een beetje me avond verpest.
pi_115312311
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:35 schreef satecl het volgende:

[..]

_O-
pi_115312687
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:30 schreef Gert het volgende:
Feyenoord is nog altijd baas in eigen huis. Als er een deal uit zou komen waarbij twente meer TV-geld dan Feyenoord krijgt, moeten ze dat gewoon weigeren.
:')

Dat is nu al het geval. Dus wat dat betreft worden we al jarenlang genaaid.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115312939
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115313328
Zodra hij turks heeft geleert zullen ze dat gezemel van die dorpspastoor wel gauw zat worden.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_115320445
Nog minder dan 2 dagen om je voorspelling door te pm'en. Doen dus!

Voorspelcompetitie Feijenoorders
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 01:02:29 #62
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115320671
Wat kan je winnen ;) ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 01:18:37 #63
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_115321255
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat kan je winnen ;) ?
De motor van Helpmefok.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  donderdag 9 augustus 2012 @ 01:23:47 #64
321382 vandermar
pi_115321416
Waar is HMF eigenlijk? DIe heb ik hier al even niet gezien, een ban?
RvP; Feyenoord
pi_115326191
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 01:23 schreef vandermar het volgende:
Ik las eerder hier ergens dat hij of een permanente ban of iets als ban x10 (whatever dat is) heeft, komt er in ieder geval op neer dat je m nog wel langer gaat missen ;)
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 09:48:00 #66
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115326264
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:44 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik las eerder hier ergens dat hij of een permanente ban of iets als ban x10 (whatever dat is) heeft, komt er in ieder geval op neer dat je m nog wel langer gaat missen ;)
Hij zal vast nog wel mee lezen en/of onder een accountje posten.
4045
onlogisch
pi_115326473
quote:
'Heerenveen heeft interesse in Schenkenveld (Feyenoord)'
Bart Schenkenveld mag vertrekken bij Feyenoord maar lijkt snel een nieuwe club te zullen vinden. Volgens het AD zijn Roda, RKC, VVV, Heracles en sc Heerenveen geïnteresseerd in de verdediger. Bij Heracles zou Schenkenveld zelfs al een medische keuring hebben ondergaan, maar de verdediger heeft nog geen definitieve keuzes gemaakt.

Bron: Frisian pride
Het lijkt er dus wel op dat hij definitief wel vertrekt, al is deze bron wellicht niet zo betrouwbaar, maar vanaf Feyenoords zijde zie je helemaal geen nieuws verschijnen..
  donderdag 9 augustus 2012 @ 09:57:48 #68
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_115326532
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hij zal vast nog wel mee lezen en/of onder een accountje posten.
Aan zijn schrijfstyle merk je dat snel genoeg.

Overigens was het ZIJN FUCKING VOORSPELLING dat dit het seizoen wou worden van SEKOU 'DE TEEN' CISSÉ en natuurlijk LEX IMMERS( want dat is een aankoop van _O_ van _O_ GEEL _O_ ). En volgen HMF zouden we gaan KNALLEN in de CHAMPIONS LEAGUE _O_ !!!

Hij zit er tot nu toe dus nog goed naast. :')
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 10:01:55 #69
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115326641
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:57 schreef satecl het volgende:

[..]

Overigens was het ZIJN FUCKING VOORSPELLING dat dit het seizoen wou worden van SEKOU 'DE TEEN' CISSÉ en natuurlijk LEX IMMERS( want dat is een aankoop van _O_ van _O_ GEEL _O_ ). En volgen HMF zouden we gaan KNALLEN in de CHAMPIONS LEAGUE _O_ !!!

4045
onlogisch
pi_115326657
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:57 schreef satecl het volgende:

[..]

Daarom was het gisteren ook z'n depressieve account, waar het ineens een geweldige prestatie zou zijn als we 5e worden :')
pi_115326693
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 01:23 schreef vandermar het volgende:
Denk niet dat die nog terug gaat komen. Is er klaar mee. Ik ook wel trouwens.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:05:53 #72
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_115326724
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Want?
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 10:10:36 #73
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115326873
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Happels laatste post, die moet ik gequote hebben.

Tot ziens Happel het was me een waar genoegen :W
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 10:58:07 #74
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115328143
FR1908Nieuws twitterde op donderdag 09-08-2012 om 10:43:14 Feyenoord is ongeplaatst en kan loten tegen Internazionale, Sporting Lissabon, Olympique Marseille, Liverpool, Newcastle, Lazio en Stuttgart reageer retweet
Goh, waarom ook niet :')
4045
onlogisch
pi_115328219
quote:
15s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:58 schreef onlogisch het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op donderdag 09-08-2012 om 10:43:14 Feyenoord is ongeplaatst en kan loten tegen Internazionale, Sporting Lissabon, Olympique Marseille, Liverpool, Newcastle, Lazio en Stuttgart reageer retweet
Dat zijn niet de enige mogelijkheden toch? :X
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 11:01:36 #76
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115328269
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dat zijn niet de enige mogelijkheden toch? :X
Nee, maar ze zijn wel goed voor zo'n kans van 25% of zo :')
4045
onlogisch
pi_115328284
quote:
15s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:58 schreef onlogisch het volgende:
Das toch helemaal nog niet bekend wie er allemaal geplaatst zijn?
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 11:02:34 #78
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115328306
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:01 schreef Luni het volgende:

[..]

Don't shoot me, i'm just the messenger :D
4045
onlogisch
pi_115328367
Levante, Trabzonspor, Bilbao, Metallist Charkiv. ook
pi_115328501
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:01 schreef Luni het volgende:

[..]

Is een deel van de lijst. Die gozert post gewoon de aantrekkelijkste tegenstanders. Liverpool lijkt me wel vet trouwens.
Elite
Tegen TTIP
pi_115328551
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Is een deel van de lijst. Die gozert post gewoon de aantrekkelijkste tegenstanders. Liverpool lijkt me wel vet trouwens.
Tegen Liverpool ben je ook allesbehalve kansloos. Die nemen de EL duels de laatste jaren niet echt serieus. Zelfs Utrecht kwam in de buurt (al was dat wel in de groepsfase..)
pi_115328574
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Tegen Liverpool ben je ook allesbehalve kansloos. Die nemen de EL duels de laatste jaren niet echt serieus. Zelfs Utrecht kwam in de buurt (al was dat wel in de groepsfase..)
Liverpool was toen toch al geplaatst voor de volgende ronde?
pi_115328609
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik geef je 1 minuut.
pi_115328654
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik geef je 1 minuut.
Ja.
pi_115328662
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ja.
Ze waren al geplaatst?
pi_115328674
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ze waren al geplaatst?
Nee volgens mij niet.
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 11:14:55 #87
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115328701
FeyenoordKanaal twitterde op donderdag 09-08-2012 om 11:08:04 De lokale Spaanse krant La Opinión de Malaga meldt dat Málaga bereid is Joris #Mathijsen transfervrij te laten overstappen naar Feyenoord. reageer retweet
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 11:15:01 #88
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115328706
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee volgens mij niet.
VOLGENS JOU NIET. DAT IS GEEN ZEKERHEID, PAUPER :r
4045
onlogisch
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:17:09 #89
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_115328777
quote:
12s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

VOLGENS JOU NIET. DAT IS GEEN ZEKERHEID, PAUPER :r
_O-
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:17:50 #90
14505 OProg
A Life in Music
pi_115328802
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:14 schreef Gert het volgende:
FeyenoordKanaal twitterde op donderdag 09-08-2012 om 11:08:04 De lokale Spaanse krant La Opinión de Malaga meldt dat Málaga bereid is Joris #Mathijsen transfervrij te laten overstappen naar Feyenoord. reageer retweet
Prima constructie dan om wat ervaring binnen de poorten te halen. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_115329075
mijn god wtf was die anita voor supergod vorig seizoen dat ze bij mij op t werk overtuigd zijn van het feit dat hij beter in oranje past dan Clasie? :r :r
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 11:26:34 #92
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115329097
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:17 schreef OProg het volgende:

[..]

Prima constructie dan om wat ervaring binnen de poorten te halen. :)
Heb net het artikel waar EvC naar verwijst even bekeken. De translator maakt ervan dat Malaga een kleine afkoopsom wil én dat Feyenoord de resterende schuld die Malaga nog aan Mathijssen heeft, afbetaalt. Dat kan zomaar een miljoen zijn, met vier maanden achterstallig salaris. "Transfervrij" is dus wel heel optimistisch.
pi_115329121
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Heb net het artikel waar EvC naar verwijst even bekeken. De translator maakt ervan dat Malaga een kleine afkoopsom wil én dat Feyenoord de resterende schuld die Malaga nog aan Mathijssen heeft, afbetaalt. Dat kan zomaar een miljoen zijn, met vier maanden achterstallig salaris. "Transfervrij" is dus wel heel optimistisch.
:'(
pi_115329159
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Als dit waar is dan hoop ik echt dat het bij een 2 jarig contract blijft zeg. Anders begint het toch allemaal wel in de papieren te lopen..
pi_115329304
Ik vind t zonde van BMI om Joris te halen. Ervaring is natuurlijk ook belangrijk maar voor de ontwikkeling van BMI is het zeker niet goed. Hoewel ik hem lieer LB zie dan Nelom en met Janmaat rechts hebben we dan de beste verdediging van minstens de Eredivisie
pi_115329534
En ik blijf t raar vinden dat we nog meer inversteren in een al zeer sterke achterhoede terwijl we scorend vermogen missen. Als we tegen kiev iemand hadden die ook maar een beetje op goal kon schieten hadden we gewonnen met wel meer dan 1-0. Een type Guidetti had daar een hatrick gemaakt
pi_115329606
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:33 schreef mega-worstje het volgende:
Ik vind t zonde van BMI om Joris te halen. Ervaring is natuurlijk ook belangrijk maar voor de ontwikkeling van BMI is het zeker niet goed. Hoewel ik hem lieer LB zie dan Nelom en met Janmaat rechts hebben we dan de beste verdediging van minstens de Eredivisie
Zonde van BMI om hem op zijn eigen plek te zetten? Wat ik begreep is Martins Indi gewoon een linkervleugelverdediger vanuit de jeugd. Ja, heeft ook wel wat wedstrijden centraal gespeeld maar dat was niet zijn primaire plek. Ik vind het ook wel wat hebben, een buffel op links achter in plaats van de kleine iele Nelom.
pi_115329951
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Als dit waar is dan hoop ik echt dat het bij een 2 jarig contract blijft zeg. Anders begint het toch allemaal wel in de papieren te lopen..
Artikel heeft het inderdaad over 2 jaar.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_115330053
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

In Utrecht nog niet, toen hadden we moeten winnen ook, onterecht afgekeurd doelpunt Wuytens.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 12:07:19 #100
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115330319
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:41 schreef mega-worstje het volgende:
En ik blijf t raar vinden dat we nog meer inversteren in een al zeer sterke achterhoede terwijl we scorend vermogen missen. Als we tegen kiev iemand hadden die ook maar een beetje op goal kon schieten hadden we gewonnen met wel meer dan 1-0. Een type Guidetti had daar een hatrick gemaakt
Reken maar dat alle alarmbellen zijn gaan rinkelen dinsdag, voor zover ze dat niet al deden.
Het is doodzonde dat je een team hebt dat zo goed speelt en zo moeilijk scoort.
Dan kun je ook tegen mindere ploegen als Kiev punten morsen. Er moét scorend vermogen bij, anders mag je inderdaad blij zijn als je 5e wordt.
pi_115330476
quote:
Inter Milaan R3 Ita 104.996 -------- FC Vaslui CL Roe 13.764
Liverpool R3 Eng 90.882 ----------- Bursaspor R3 Tur 13.310
Olympique Marseille R3 Fra 85.835 ----------- Dinamo Bucuresti Roe 13.264
Sporting CP Lisbon Por 82.069 ---------- Feyenoord CL Ned 12.603
CSKA Moscow Rus 80.566 ---------- Maritimo Funchal R3 Por 12.569
PSV Eindhoven Ned 76.103 --------- AA Gent R2 Bel 12.480
Girondins Bordeaux Fra 58.835 -------- Rapid Wien R3 Oos 12.265
FC Twente Enschede R1 Ned 57.103 ---------- Legia Warsaw R2 Pol 11.983
VfB Stuttgart Dui 55.037 ---------Levski Sofia R2 Bul 11.850
Metalist Kharkiv Oek 52.526 ----------- Dinamo Moscow R3 Rus 11.066
Athletic Bilbao R3 Spa 47.837 ----------- Red Star Belgrade R2 Ser 10.850
AZ Alkmaar Ned 44.103 --------- Metalurg Donetsk R2 Oek 10.526
Club Brugge CL Bel 35.480 --------- CSKA Sofia R2 Bul 10.350
APOEL Nicosia R2 Cyp 33.599 ---------- IF Elfsborg R1 Zwe 10.180
Hapoel Tel-Aviv Isr 31.400 ---------- Sheriff Tiraspol CL Mol 9.849
Hannover 96 R3 Dui 31.037 -------- Anzhi Makhachkala R2 Rus 9.566
Lazio Roma Ita 29.996 -------- Debrecen CL Hon 7.950
PAOK Thessaloniki R3 Gri 27.920 ---------- Atromitos FC Gri 7.420
Steaua Bucuresti R3 Rom 26.764 --------- Hearts FC Sco 7.228
Sparta Praha R3 Tsj 25.570 --------- Motherwell CL Sco 6.728
Lech Poznan R1 Pol 22.483 -------- FC Midtjylland Den 6.505
Rosenborg BK R1 Nor 20.935 --------- KSC Lokeren Bel 6.480
Trabzonspor Tur 20.115 --------- NK Maribor CL Slo 6.424
Heerenveen R3 Ned 20.103 --------- FC Luzern Zwi 6.360
Anorthosis Famagusta R2 Cyp 17.099 --------- FK Ventspils CL Let 5.674
Newcastle United Eng 16.882 --------- Slovan Liberec CL Tsj 5.570
Young Boys R2 Zwi 16.860 ---------- Slask Wroclaw CL Pol 5.483
Levante UD Spa 16.837 ---------- HJK Helsinki CL Fin 5.326
Racing Genk R3 Bel 16.480 -------- AEL Limassol CL Cyp 5.099
Viktoria Plzen R2 Tsj 14.070 -------- Ekranas Panevezys CL Lit 4.875
Dnipro Dnipropetrovsk Oek 14.026 ------- FC Zestafoni CL

Mogelijke tegenstanders Feyenoord in laatste voorronde el
Hopen op 4 clubs boven ons om het te verneuken...
  donderdag 9 augustus 2012 @ 12:34:28 #102
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_115331159
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:35 schreef satecl het volgende:

[..]

clubliefde he.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 9 augustus 2012 @ 12:40:53 #103
321382 vandermar
pi_115331362
Newcastle zou ik mooi vinden qua tegenstander om tegen te spelen maar om door te gaan heb ik liever Famagusta ofzo!
RvP; Feyenoord
  donderdag 9 augustus 2012 @ 12:41:04 #104
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_115331371
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:41 schreef mega-worstje het volgende:
1. We hebben geen zeer sterke achterhoede. Zeker twee spelers ontstijgen het niveau middenmoot nauwelijks (BMI en Nelom).
2. Een verdediger gaat niet ten koste van een spits.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 9 augustus 2012 @ 12:46:00 #105
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_115331529
Nelom heb je gelijk in.
BMI heeft Nederlands elftal potentie.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 12:47:59 #106
268260 Dr.Mikey
pi_115331593
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

1. We hebben geen zeer sterke achterhoede. Zeker twee spelers ontstijgen het niveau middenmoot nauwelijks (BMI en Nelom).
wat een gelul over BMI
R.I.P DTS.
pi_115331616
Verdedigende linie:
Janmaat (Leerdam) - De Vrij (Kongolo) - Mathijssen - BMI (Nelom)

Ik denk dat BMI een prima linksback is, dat er weinig betere in de eredivisie rondlopen, Nelom is een zwakke schakel inderdaad, die kan wel stand houden tegen de Nederlandse middenmoot, maar tegen de Nederlandse grotere clubs komt hij al veel tekort ja.
Net als Kongolo trouwens, die is ook nog niet klaar voor de grotere wedstrijden, dus zelfs met de komst van Mathijssen lijkt me alleen de reachtsback-positie goed dubbel bezet...
Met Mathijssen erbij hebben we wel een sterke defensieve lijn mocht de 1e keuze opgesteld kunnen worden (dus zonder blessures/ schorsingen)
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:03:04 #108
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_115332158
Ik kan er echt niet over uit dat sommigen Anita hoger inschatten dan Clasie. Dan ben je echt zo stekeblind. :')
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:09:20 #109
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115332387
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:03 schreef TC03 het volgende:
Ik kan er echt niet over uit dat sommigen Anita hoger inschatten dan Clasie. Dan ben je echt zo stekeblind. :')
Ja, maar Clasie heeft pas 1 seizoen goed gespeeld en Anita.. oh, wacht. :')
I love my mispoken words.
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 13:09:25 #110
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115332394
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dom gelul over BMI :')
4045
onlogisch
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:11:45 #111
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_115332482
Het is verdacht stil rondom Mathijsen...
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 13:12:30 #112
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115332510
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:11 schreef elCholo het volgende:
Ik denk dat mijn gebeden worden gehoord _O_
4045
onlogisch
pi_115332559
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:11 schreef elCholo het volgende:
Om de paar uur verschijnt er een nieuwsbericht :')
pi_115332609
Mathijssen is gewoon nodig, want Nelom kan gewoon niet op linksback. En als De Vrij wegvalt moet Indi de leiding nemen en dat ik zie ik ook niet echt zitten.

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2012 13:15:21 ]
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:15:15 #115
268260 Dr.Mikey
pi_115332620
Is toch mooi als Mathijsen straks rond is met ons Feyenoord.
Zie hem graag komen voor de eredivisie echt een prima speler.
R.I.P DTS.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:15:55 #116
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_115332640
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Om de paar uur verschijnt er een nieuwsbericht :')
Edje die verwijst naar een regionaal bericht van 3 dagen geleden, neem ik niet serieus.
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 13:16:53 #117
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115332680
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is toch mooi als Mathijsen straks rond is met ons Feyenoord.
Zie hem graag komen voor de eredivisie echt een prima speler.
Dinsdag zag je dat het prima stond in de verdediging en dat versterking niet nodig is. Net zo goed als dat in de spits ging, oh wacht....
4045
onlogisch
pi_115332742
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:16 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dinsdag zag je dat het prima stond in de verdediging en dat versterking niet nodig is. Net zo goed als dat in de spits ging, oh wacht....
Een seizoen duurt wat langer dan één wedstrijd hé. Zie jij graag een verdediging met
Leerdam-Kongolo-Indi-Nelom

Tegen pak 'em beet Mertens-Lens-Narsingh?

Dan is het toch wel handig zo'n ervaren gozer erbij te hebben. En al helemaal omdat Nelom, die nu dus gewoon basisspeler is met deze selectie, tekort komt.
pi_115332775
quote:

[..]

Redelijk mee eens inderdaad, al is het natuurlijk "maar" één wedstrijd.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:19:38 #120
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_115332784
quote:

[..]

Dinsdag zag je dat het prima stond in de verdediging en dat versterking niet nodig is.
Als je er op vooruit gaat, waarom zou je het dan niet doen?
pi_115332802
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:19 schreef elCholo het volgende:

[..]

Dit. Indi op linksback is gewoon een enorme verbetering tegenover Nelom.
pi_115332825
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:19 schreef elCholo het volgende:

[..]

¤
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 13:22:07 #123
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115332888
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Een seizoen duurt wat langer dan één wedstrijd hé. Zie jij graag een verdediging met
Leerdam-Kongolo-Indi-Nelom

Tegen pak 'em beet Mertens-Lens-Narsingh?

Dan is het toch wel handig zo'n ervaren gozer erbij te hebben. En al helemaal omdat Nelom, die nu dus gewoon basisspeler is met deze selectie, tekort komt.
Dat zou betekenen dat de Vrij , Indi & Janmaat geschorst of geblesseerd zijn. Wat een toeval.
Zou zo maar kunnen, maar wat een toeval....

En in dat geval is het echt niet Mathijsen die het verschil achterin zal brengen tegen die 3.
4045
onlogisch
pi_115332931
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat de Vrij , Indi & Janmaat geschorst of geblesseerd zijn. Wat een toeval.
Oh, Janmaat ipv Leerdam dan, zodat je nog een zwakker bent in verdedigend opzicht. Ook prima. ;) Indi staat er gewoon in dan hoor. Alleen De Vrij kan dan dus niet mee doen.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:24:34 #125
268260 Dr.Mikey
pi_115332994
Spits die ik graag zou willen zien is Jelle Vossen maar die schijnt te duur te zijn.
R.I.P DTS.
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 13:25:11 #126
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115333018
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oh, Janmaat ipv Leerdam dan, zodat je nog een zwakker bent in verdedigend opzicht. Ook prima. ;) Indi staat er gewoon in dan hoor. Alleen De Vrij kan dan dus niet mee doen.
Aha, my bad. Maar ik ben gewoon niet kapot van Mathijsen, dat is nu wel bekend.
Ik vind dat men eerst naar een spits moet kijken. Zeker als je bereid bent zoveel salaris te betalen, kan je dat mijn inziens beter in een goeie spits stoppen dan een 32jarige Tim de Cler 2nd.
4045
onlogisch
pi_115333039
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:25 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Aha, my bad. Maar ik ben gewoon niet kapot van Mathijsen, dat is nu wel bekend.
Ik vind dat men eerst naar een spits moet kijken. Zeker als je bereid bent zoveel salaris te betalen, kan je dat mijn inziens beter in een goeie spits stoppen dan een 32jarige Tim de Cler 2nd.
Ik vind dat eerst de verdediging goed moet staan en ik vind Nelom in verhouding nog kutter dan onze voorhoede, dus vind ik het een logische versterking.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:26:51 #128
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_115333058
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

¤
Als je Mathijsen transfervrij kan halen en hij akkoord gaat met salaris wat binnen het budget past, is het een buitenkans die je niet mag laten lopen.
pi_115333079
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Laten we nou gewoon kijken naar de beste 11 en waar je dan een speler nodig hebt.

Janmaat ^O^ - De Vrij _O_ - BMI ^O^ - Nelom :{

Op zich, niks mis mee. Plus nog een aantal spelers achter de hand van matig tot redelijk niveau.

Fernandez :') :N -O- _O- - Cisse -O- - Schaken ^O^

En als er daar 1 uitvalt, wat met Badr Fernandez niet volledig ondenkbaar is :') , heb je nog Cabral :') , Te vrede :') en Achabar ..

Ik zou dan toch liever kijken naar een spits.
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 13:27:35 #130
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115333087
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:26 schreef elCholo het volgende:

[..]

Als je Mathijsen transfervrij kan halen en hij akkoord gaat met salaris wat binnen het budget past, is het een buitenkans die je niet mag laten lopen.
Ach ja, eindeloze discussie. Als je verdediging gewoon goed is zoals ie afgelopen wedstrijd stond heb je daar weinig aan als niemand ze er in trapt.
4045
onlogisch
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:28:08 #131
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115333108
quote:

[..]

De week ervoor was het niet geweldig, en als De Vrij en/of BMI wegvalt door blessure/schorsing, dan heb je een probleem, ook al is Kongolo zo'n groot talent.
pi_115333115
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

[..]

Laten we nou gewoon kijken naar de beste 11 en waar je dan een speler nodig hebt.

Janmaat ^O^ - De Vrij _O_ - BMI ^O^ - Nelom :{

Op zich, niks mis mee. Plus nog een aantal spelers achter de hand van matig tot redelijk niveau.

Fernandez :') :N -O- _O- - Cisse -O- - Schaken ^O^

En als er daar 1 uitvalt, wat met Badr Fernandez niet volledig ondenkbaar is :') , heb je nog Cabral :') , Te vrede :') en Achabar ..

Ik zou dan toch liever kijken naar een spits.
Ja, maar zoals al aangegeven door Koeman en Van Geel voor dat geld wat wij nu hebben is er geen materiaal beschikbaar die veel beter is dan wat we nu hebben voorin.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2012 13:28:28 ]
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:28:34 #133
268260 Dr.Mikey
pi_115333124
Te vrede nog niet in actie gezien natuurlijk.
Als die fit was had hij er evengoed een paar ingeschopt natuurlijk.
R.I.P DTS.
pi_115333131
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Te vrede nog niet in actie gezien natuurlijk.
Als die fit was had hij er evengoed een paar ingeschopt natuurlijk.
Don't think so. :D
pi_115333156
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, maar zoals al aangegeven door Koeman en Van Geel voor dat geld wat wij nu hebben is er geen materiaal beschikbaar die veel beter is dan wat we nu hebben voorin.
Ik denk dat je nog niet 25% van het bedrag wat je in totaal nodig hebt om Mathijssen 2 jaar hier te laten voetballen ook Guidetti een jaar kan huren.
pi_115333192
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Maar toch liever een wat makkelijker en van Liverpool in de poulefase.
pi_115333208
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik denk dat je nog niet 25% van het bedrag wat je in totaal nodig hebt om Mathijssen 2 jaar hier te laten voetballen ook Guidetti een jaar kan huren.
Ik denk het niet.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:31:07 #138
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115333223
quote:

[..]

Dan kun je je pogingen tot denken maar beter opgeven....
pi_115333240
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:27 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ach ja, eindeloze discussie. Als je verdediging gewoon goed is zoals ie afgelopen wedstrijd stond heb je daar weinig aan als niemand ze er in trapt.
Elke wedstrijd 0 - 0 :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:33:12 #140
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_115333311
quote:

[..]

Ik denk dat ze precies weten wat het kost om Guideti te huren, en dat ze dat al in een potje hebben gelegd. Mathijsen staat daar los van...
pi_115333323
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:31 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Want? Sunderland was erg dichtbij voor 2 miljoen toch?

We hebben het bij Mathijssen nu al over:

* Kleine transfervergoeding
* Overname salarisschuld Malaga
* Zelfs met 50% of meer van huidige salaris inleveren nog een topverdiener bij Feyenoord
* 2 of mogelijk 3 jaar contract.

Dat begint al behoorlijk in de kosten te lopen toch?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:33:43 #142
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115333333
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Elke wedstrijd 0 - 0 :P
Och, speel je 17 wedstrijden 0-0 en 17 wedstrijden 1-0 dan heb je toch ook al 68 punten ^O^
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:36:19 #143
321382 vandermar
pi_115333450
Ik denk dat Guidetti alsnog gewoon gaat komen. Jammer dat hij pas in oktober misschien pas fit is.
RvP; Feyenoord
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:36:41 #144
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115333469
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Want? Sunderland was erg dichtbij voor 2 miljoen toch?

We hebben het bij Mathijssen nu al over:

* Kleine transfervergoeding
* Overname salarisschuld Malaga
* Zelfs met 50% of meer van huidige salaris inleveren nog een topverdiener bij Feyenoord
* 2 of mogelijk 3 jaar contract.

Dat begint al behoorlijk in de kosten te lopen toch?
Denk even na, ei :') Als je uitga van 2 miljoen en het is nog geen 25% van de kosten aan Matthijssen, dan zou Matthijssen volgens jou dus meer dan 8 miljoen gaan kosten :') Dat geloof je toch hoop ik zelf niet he?

Daarnaast staan die transfervergoeding en salarisschuld niet los van elkaar, en hebben we een salarisplafond he :')
pi_115333526
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:33 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Och, speel je 17 wedstrijden 0-0 en 17 wedstrijden 1-0 dan heb je toch ook al 68 punten ^O^
Ik kan mij een seizoen herinneren, ik meen 96 / 97 waarin Feyenoord echt extreem vaak met 1-0 won, was geloof ik met Koeman in de ploeg. Feyenoord eindigde dat jaar 2e achter Fc subsidie.

Dus het kan wel. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_115333541
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:36 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Denk even na, ei :') Als je uitga van 2 miljoen en het is nog geen 25% van de kosten aan Matthijssen, dan zou Matthijssen volgens jou dus meer dan 8 miljoen gaan kosten :') Dat geloof je toch hoop ik zelf niet he?

Daarnaast staan die transfervergoeding en salarisschuld niet los van elkaar, en hebben we een salarisplafond he :')
Doe eens niet zo fel joh, doe ik toch ook niet tegen jou :)

Ik ga zelf niet uit van 2 mijoen, ik ga ervan uit dat Feyenoord door het verleden een betere deal krijgt dan Sunderland.

Dat die transfervergoeding en salarisschuld niet los van elkaar staan moet nog blijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door KnutdeIJsbeer op 09-08-2012 13:50:51 ]
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:38:49 #147
268260 Dr.Mikey
pi_115333569
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
Ik denk dat Guidetti alsnog gewoon gaat komen. Jammer dat hij pas in oktober misschien pas fit is.
Waar baseer je dit op?
R.I.P DTS.
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 13:43:49 #148
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115333762
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:31 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Licht dat eens verder toe als je wilt?

Als je de berichtgeving mag geloven van die krant uit Spanje, wil Malaga wel zeker een (kleine) transfersom voor Mathijsen, zeg 4 ton? Dan is er nog het achterstallig salaris van een maand of 4. (¤ 830000 )+ het salaris dat hij bij Feyenoord wil gaan verdienen. Alleen wanneer hij bereid is 50% in te leveren, wat dan ook nog een 1,25 miljoen netto is kom je tot de som waaruit blijkt dat je voor 50% wel zeker Guidetti kan halen.

Dus zo raar is die gedachte niet.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 13:45:05 #149
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115333808
En wie weet zegt ie wel tegen Feyenoord ; Ben je helemaal gek? :D :'( :D Ik 50% inleveren?!?!?!?! :D

Of doe jij dat wel bij je nieuwe werkgever? ;)
4045
onlogisch
pi_115334448
Ik denk dat een international die op zijn retour is en wilt afbouwen in Nederland wel weet dat hij heel hard terug gaat lopen in salaris, en als hij dan bij een club wilt gaan spelen met financiele problemen denk ik dat hij ook begrijpt dat hij er nog minder aan overhoudt. Als hij financieel minder getroffen had willen worden had hij wel in Amsterdam getekend, die zijn iets royaler met hun salarissen. Dus ja, ik verwacht dat hij MEER dan de helft van zijn salaris inlevert, en naar mijn verwachting zal hij 1 mln gaan verdienen...
Maar goed, dat is speculeren, net als hetvolgende, maar met de salarisruimte van een vertrekkende Vlaar en El Ahmadi is er volgens mij rond de 2.2 mln salarisruimte beschikbaar gekomen..
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:03:27 #151
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115334529
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:12 schreef Grifte het volgende:

[..]

Hopen op 4 clubs boven ons om het te verneuken...
Geloof dat dat al niet meer kan.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:04:50 #152
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115334574
Feyenoord gaat simpelweg geen 1,2 miljoen transfervergoeding en anderhalf miljoen salaris betalen.
Mogen ze leuk willen, maar dan zwaait geel met z'n handje.

Daarnaast is er een flink verschil tussen Guidetti halen voor 50 daarvan of voor 25 procent daarvan, mocht dat nog niet opgevallen zijn.
pi_115334736
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
Feyenoord gaat simpelweg geen 1,2 miljoen transfervergoeding en anderhalf miljoen salaris betalen.

Daarnaast is er een flink verschil tussen Guidetti halen voor 50 daarvan of voor 25 procent daarvan, mocht dat nog niet opgevallen zijn.
Nee, volgens mij heb ik ooit ook wel gelezen dat het gemeenschappelijk salarisplafond op 12 mln zou liggen en dat ze voor een individuele speler niet boven de 1 mln zouden gaan...
En als je Guidetti zou kunnen huren voor een goedkopere som dan een Sunderland, waar je wel vanuit kan gaan inderdaad, dan nog zul je ook salaris moeten betalen...

Het zal wel hard puzzelen worden van MvG maar die excessieve claims die hierboven gemaakt worden zullen nooit gaan gebeuren, dat geld heeft Feyenoord simpelweg niet...
pi_115334812
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:04 schreef Chewbalhaar het volgende:

Ik hoop dat je gelijk hebt :Y
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:17:19 #155
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_115335001
Volgens het redelijk betrouwbare AS wordt de transfer in de volgende uren afgerond.
Echter hebben zij het over een transfersom van rond de miljoen en neemt Feyenoord de salarisschuld over, dus niet transfervrij.

Even afwachten wat de werkelijke details zullen zijn. Maar bij een transfersom van een miljoen zou ik toch ook wel mijn vraagtekens zetten.

http://www.as.com/futbol/(...)0809dasdaiftb_25/Tes
pi_115335115
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:17 schreef elCholo het volgende:
Volgens het redelijk betrouwbare AS wordt de transfer in de volgende uren afgerond.
Echter hebben zij het over een transfersom van rond de miljoen en neemt Feyenoord de salarisschuld over, dus niet transfervrij.

Even afwachten wat de werkelijke details zullen zijn. Maar bij een transfersom van een miljoen zou ik toch ook wel mijn vraagtekens zetten.

Kan ook gewoon een lek van Malaga zjin om te doen voorkomen dat er bij hen niets gratis op te halen is?
BFF met GGMM
pi_115335201
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:17 schreef elCholo het volgende:

:'(
pi_115335215
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:03 schreef Happel het volgende:

[..]

Geloof dat dat al niet meer kan.
Volgens mij wel, we lagen juist op schema, was gister hier gepost. 4 van die clubs uit het linkerrijtje die vanavond nog moeten voetballen, hadden de eerste wedstrijd verloren.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:39:23 #159
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115335904
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Kan ook gewoon een lek van Malaga zjin om te doen voorkomen dat er bij hen niets gratis op te halen is?
Iedereen weet dat ze met hun kloten op het beroemde hakblok liggen
pi_115336007
quote:
Jaarboek ’11 / ’12: I’m Feyenoord Till I Die!

Duizenden Feijenoorders staan op met de club. En gaan er weer mee naar bed. De club loopt als een rode draad door vele levens. Een select groepje binnen dat machtige Legioen is echter daadwerkelijk dag en nacht voor de club in touw. En als nu dit groepje een boek schrijft over één van de meest bewogen seizoenen aller tijden bij een toch al bijzondere club, dan krijg je dit: ruim driehonderd pagina’s met de meest krankzinnige verhalen. En nog allemaal waargebeurd ook. Van een fotoshoot tot de bestorming van het Maasgebouw. Van kansloze nederlagen in Deventer en Groningen tot glorieuze topwedstrijden in de Kuip. Van een sportief failliet tot de wederopstanding. Van Biseswar (wie?) tot Guidetti. Maar bovenal: van Utrecht tot Kerkrade en van Heerenveen tot Eindhoven, want waar Feyenoord is… daar zijn zij.

Ook buiten wedstrijddagen zijn deze mannen vaak in en om de Kuip te vinden. De ene keer langs het trainingsveld, de andere keer op uitnodiging van directie of investeerders aan de vergadertafel. Altijd met slechts één belang voor ogen: het belang van de club waar ze zo veel van houden. En dat leidt vaak tot emotionele confrontaties met passanten die helaas de dienst uitmaken bij de club. Ondanks alle frustraties, ondanks het verdriet over de teloorgang van hun club, ondanks het keer op keer niet nakomen van beloftes door de clubleiding, ondanks alles… is humor ook een belangrijk onderdeel van dit verhaal. Supportershumor. Zwarte humor. Zelfspot. We zijn immers allemaal Rotterdammers … wij houden vol!

En het mooiste van alles is nog wel: de achtbaan van emoties die seizoen 2011-’12 heet, wordt op fantastische wijze afgesloten. Feyenoord is terug, Feyenoord leeft... ‘12 is van ons!

-----------------------------------------------------------------------

Let op: Dit product is een pre-order. Eind volgende week worden de boeken geleverd, vanaf dat moment zullen wij de boeken gaan verzenden. Als je besluit om het boek op te laten sturen dan kost dat 2 euro aan verzendkosten, normaliter kost het verzenden van onze bestellingen 7 euro, maar voor het boek hebben we besloten niet aangetekend te verzenden. Dit betekent dat verzenden voor eigen risico is. Zodra het pakket is verzonden, ontvang je van ons een verzendbevestiging. Mocht je liever aangetekend willen verzenden dan bestel je bij het boek bijvoorbeeld het polsbandje (klikkerdeklik hier), in dat geval betaal je iets meer aan verzendkosten, maar weet je dat het boek gegarandeerd bij je thuis afgeleverd gaat worden!

Een betere optie is de volgende: voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord - SC Heerenveen d.d. zaterdag 18 augustus 2012 is het mogelijk je boek op te halen op Varkenoord. Wij zullen die dag vanaf 18:00 in de kantine op Varkenoord aanwezig zijn waar je de reservering af kan halen (met je naam en ordernummer, die ontvang je via de bevestigingsmail). Uiteraard verkopen we het boek die dag op Varkenoord ook contant!
Zo, alvast even besteld

-----------------------------------------------------------------
Dat gedoe met EL, post van gister:

quote:
De heenwedstrijden van de bovenste ploegen:
Steaua Boekarest - Spartak Trnava 0 - 1 (op dit moment goed voor ons!)
AIK Solna - Lech Poznan 3 - 0 (op dit moment goed voor ons!)
APOEL Nicosia - Aalesunds FK 2 - 1
Servette - Rosenborg BK 1 - 1
Kalmar FF - Young Boys 1 - 0 (op dit moment goed voor ons!)
RC Genk - FK Aktobe 2 - 1
KuPS Kuopio - Bursaspor 1 - 0 (op dit moment goed voor ons!)
pi_115336189
quote:
Martijn Krabbendam ‏@Mkrabby
Transfer Mathijsen nadert voltooiing. Hij gaat ws niet mee naar Utrecht, moet nog worden gekeurd en heeft nog niet meegetraind #Feyenoord
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:52:53 #162
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115336562
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:41 schreef Grifte het volgende:

[..]

Zo, alvast even besteld
Twijfel nog. Zal een boek vol herkenning zijn vermoed ik, maar toch...
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:53:00 #163
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_115336570
quote:
'Alleen voor bedrag van tientallen miljoenen zal Feyenoord De Vrij laten gaan'

Een van de uitblinkers tegen Dynamo Kiev was Stefan de Vrij. Volgens het Algemeen Dagblad hebben de beleidsbepalers bij Feyenoord inmiddels gesproken over de situatie indien een Europese topclub zich deze maand nog zou melden voor De Vrij.

De centrale verdediger, die morgen van Louis van Gaal voor het eerst een uitnodiging voor Oranje hoopt te ontvangen, is bot gezegd niet te koop. Als een vermogende club hem wil ophalen, zal er een recordbedrag van tientallen miljoenen op tafel moeten worden gelegd. De Vrij is zelf nuchter. Een vertrek uit De Kuip is iets voor later, zei hij al vaker. Dat hij de ervaring van voetballen in de Champions League moet missen, verandert daar niets aan.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:03:40 #164
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115337003
Benieuwd wat waar is wat betreft de salarisovername van Mathijsen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115337050
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:03 schreef Caland het volgende:
Benieuwd wat waar is wat betreft de salarisovername van Mathijsen.
En die transfersom. Het klinkt steeds slechter moet ik zeggen.
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 15:05:18 #166
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115337054
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:53 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Plus dit jaar zijn contract openbreken.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:05:53 #167
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115337086
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

De overname van het salaris is dan in feite de transfersom.

1 miljoen + 1.2 miljoen ofzo aan salaris gok ik zo als dat waar is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115337114
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:05 schreef Caland het volgende:

[..]

De overname van het salaris is dan in feite de transfersom.

1 miljoen + 1.2 miljoen ofzo aan salaris gok ik zo als dat waar is.
In dat nieuwsbericht van daarnet hebben ze het specifiek over transfersom EN overname achterstallige salaris. Hopen dat dat niet klopt.
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 15:07:16 #169
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115337127
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Gewoon even afwachten. Het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat Feyenoord zijn achterstallig salaris plus een transfersom gaat betalen. Feitelijk is het betalen van dat salaris al een transfersom op zich, want Malaga is dat geld gewoon nog schuldig.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:07:50 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115337153
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

In dat nieuwsbericht van daarnet hebben ze het specifiek over transfersom EN overname achterstallige salaris. Hopen dat dat niet klopt.
Die transfersom lijkt me onzin. Die salarisovername kan wel kloppen, dat riep ik een week geleden al. Malaga heeft geen cent meer en dat salaris zal toch opgehoest moeten worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:10:19 #171
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_115337243
Kan Joris niet even die Baptista meenemen naar Rotterdam? Is die spitsenprobleem ook weer opgelost.
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 15:11:03 #172
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115337272
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:10 schreef satecl het volgende:
Kan Joris niet even die Baptista meenemen naar Rotterdam? Is die spitsenprobleem ook weer opgelost.
4045
onlogisch
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:34:55 #173
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115338286
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

quote:
Feyenoord mag Joris Mathijsen transfervrij overnemen van Málaga. Dat betekent echter niet dat de routinier volledig gratis mag vertrekken naar De Kuip. De Rotterdamse club zal namelijk één miljoen euro aan loonschuld overnemen van de financieel geplaagde club, zo beweert de regionale Spaanse krant La Opinion De Málaga. Mathijsen zelf zou al rond zijn met Feyenoord en is verheugd met de transfer, waardoor hij zijn carrière in Nederland kan afsluiten.
Ik geloof nooit dat onze baas martin meer dan een miljoen neer gaat leggen voor iemand die je niet meer kunt doorverkopen. Het zal wel bij die loonachterstand blijven. Of je het dan zo wil noemen of het een transfersom wil noemen die Malaga dan weer gebruikt om salaris mee te betalen is alleen voor de belastingdienst interessant.
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 15:36:55 #174
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115338359
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:34 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

[..]

Ik geloof nooit dat onze baas martin meer dan een miljoen neer gaat leggen voor iemand die je niet meer kunt doorverkopen. Het zal wel bij die loonachterstand blijven. Of je het dan zo wil noemen of het een transfersom wil noemen die Malaga dan weer gebruikt om salaris mee te betalen is alleen voor de belastingdienst interessant.
Die loon achterstand is dus gewoon een transfersom, klaar.

Mijn god, fout nummer 2 als mister Yellow hier in trapt :{
4045
onlogisch
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:37:39 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115338386
Je verkoopt Vlaar voor 4 en haalt Mathijsen voor 1.
Dan doe je het echt niet slecht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115338429
quote:
13s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Die loon achterstand is dus gewoon een transfersom, klaar.

Mijn god, fout nummer 2 als mister Yellow hier in trapt :{
loonachterstand prima, maar dit kost je totaal 1 miljoen denk ik, zelfde geld waar je Armenteros voor op kan halen. Ik ga op dit moment, hoe weinig verdedigers we toch hebben, toch liever voor de spits waar we er maar 1 van hebben.
pi_115338594
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:38 schreef Cara het volgende:

[..]

loonachterstand prima, maar dit kost je totaal 1 miljoen denk ik, zelfde geld waar je Armenteros voor op kan halen. Ik ga op dit moment, hoe weinig verdedigers we toch hebben, toch liever voor de spits waar we er maar 1 van hebben.
Dit. Het heeft er alle tekenen van dat dit gewoon te duur gaat worden.

Voor 1 miljoen kun je ook al een aardige spits halen, beter dan Fernandez, die waarschijnlijk minder verdiend en ook nog restwaarde heeft.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:43:14 #178
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115338623
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor 1 miljoen kun je ook al een aardige spits halen
Noem ze eens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:43:16 #179
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115338625
Waarom gaat het hier constant over armenteros sinds hij is genoemd voor die neuzen :')
Naar mijn idee is dat echt niet dé balvaste goaltjesdief waar we om zitten te springen :')

Ik hoop wel dat Matthijssen 2 jaar met een eenzijdige optie voor 1 jaar tekent. Dan kunnen we hem eventueel over 2 jaar wippen als Indi-Kongolo goed genoeg staat en we voldoende in de breedte hebben. De Vrij speelt dan uiteraard al bij Man Utd.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:43:52 #180
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115338655
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
Waarom gaat het hier constant over armenteros sinds hij is genoemd voor die neuzen :')
Ik noemde Armenteros vorige zomer al. 16.gif
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115338673
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Noem ze eens.
Armenteros bijvoorbeeld. Maar ben geen scout, denk dat een kenner nog wel meer heeft klaarstaan.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:44:47 #182
172848 chrisr
nom nom nom
pi_115338709
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:38 schreef Cara het volgende:

[..]

Dit komt van voetbalzone, ik weet niet waarom wij Armenteros voor 1 miljoen zouden kunnen halen.

quote:
Heracles Almelo heeft de deur voor een Ajax-transfer voor Samuel Armenteros nog niet gesloten. De Amsterdammers brachten zonder succes een bod uit op de aanvaller, waarna Heracles een tegenvoorstel deed. De Tukkers willen naar verluidt anderhalf miljoen euro voor Armenteros, maar hoorden sinds het afgewezen bod niets meer van Ajax.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:45:08 #183
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115338725
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik noemde Armenteros vorige zomer al. [ afbeelding ]
Kan best. En het is best een aardige speler. Maar sinds hij 2 weken geleden is genoemd in verband met 020, terwijl die dan nog niet eens zijn erg beperkte afkoopsom willen betalen, valt die naam hier 3 keer per dag. :')
pi_115338794
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:45 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Kan best. En het is best een aardige speler. Maar sinds hij 2 weken geleden is genoemd in verband met 020, terwijl die dan nog niet eens zijn erg beperkte afkoopsom willen betalen, valt die naam hier 3 keer per dag. :')
Omdat dit misschien een ''missertje'' kan zijn. Armenteros zou imo een goede aankoop zijn voor FEYENOORD
pi_115338888
Armenteros:

- Transfer 1.5 miljoen
- Restwaarde (hopelijk)
- Minder salaris
- Aanvaller hard nodig.

Mathijssen

- Transfer 1 miljoen
- 0,0 restwaarde
- Topsalaris
- Ervaring hard nodig
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:51:00 #186
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_115338960
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Armenteros:

- Transfer 1.5 miljoen
- Restwaarde (hopelijk)
- Minder salaris
- Aanvaller hard nodig.

Mathijssen

- Transfer 1 miljoen
- 0,0 restwaarde
- Topsalaris
- Ervaring hard nodig
De een sluit de ander niet uit hoor.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_115338968
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Armenteros:

- Transfer 1.5 miljoen
- Restwaarde (hopelijk)
- Minder salaris
- Aanvaller hard nodig.

Mathijssen

- Transfer 1 miljoen
- 0,0 restwaarde
- Topsalaris
- Ervaring hard nodig
Met ervaring scoor je geen goals, simpel toch?
pi_115338995
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef Chewbalhaar het volgende:

Jongen die push ik hier al 2 jaar en sinds kort is eruit dat hij een gelimiteerde som heeft.
pi_115339448
Het probleem van Armenteros is dat de staf een spits zoekt waarbij het (redelijke) vertrouwen bestaat dat die er meer dan 15 per jaar inschiet. Tussen de 10 en 15 lukt in de huidige situatie ook wel, is de gedachte.

Armenteros heeft in drie seizoenen in totaal 15 goals gemaakt. Niet dat dat maatgevend is - hij heeft talent en er zijn weinig spitsen die meteen aan de 20 goals zitten (behalve als je Guidetti heet), maar om te denken dat hij dat ineens bij Feyenoord in de spits zou gaan halen lijkt me ook wel een beetje optimistisch.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_115339530
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:51 schreef Cara het volgende:

[..]

Met ervaring scoor je geen goals, simpel toch?
Eens. Neig ook naar optie 1
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:04:51 #191
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115339598
Een jaar aankutten met Nelom is ook geen optie. Daar is gewoon terecht 0 vertrouwen in.
En een selectie van gemiddeld 21 jaar is ook volledig uit balans, vind het niet zo raar dat een Mathijsen nu de hoogste prioriteit heeft. Die spits komt eind augustus echt wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115339603
Schenkelveld naar Almelo, Armenteros naar ons. Is goeie maat van Guidetti, die komt ook.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:07:06 #193
321382 vandermar
pi_115339690
Armenteros is geen spits. Hij is een aanvallende middenvelder. En als je dan toch een aanvallende middenvelder moet halen die nog in Nederland speelt moet je Djuricic halen.

Een spits zou ik zo een twee drie niet weten, alleen Guidetti die haalbaar is en kwaliteit heeft.
RvP; Feyenoord
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:11:10 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115339897
Armenteros is van nature een spits die ook op de flanken prima uit de voeten kan.
Zou hem absoluut geen middenvelder noemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115340175
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
Een jaar aankutten met Nelom is ook geen optie. Daar is gewoon terecht 0 vertrouwen in.
En een selectie van gemiddeld 21 jaar is ook volledig uit balans, vind het niet zo raar dat een Mathijsen nu de hoogste prioriteit heeft. Die spits komt eind augustus echt wel.
Vind je de bedragen die nu genoemd worden ook nog acceptabel?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:20:01 #196
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_115340339
Je zou ook nog mee kunnen nemen hoe de ervaring van Matthijsen de Vrij beter en dus duurder en beter te verkopen maakt. Dan is een miljoen ineens een goede investering als de Vrij 2 miljoen duurder wordt.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:21:23 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115340401
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Vind je de bedragen die nu genoemd worden ook nog acceptabel?
Een miljoen vind ik best acceptabel, ja. Helemaal als je meegaat in de visie van Van Geel dat uiteindelijk spelers als Vlaar en BMI zich kunnen optrekken aan een Mathijsen.

Iets wat ook door Clasie wordt genoemd in de VI bijvoorbeeld deze week, blijkbaar is er echt behoefte aan zo'n speler in de groep. Er is geen echte leider meer. Ik vind ook niet dat je het De Vrij nu al kan aandoen om hem die band te geven.

Straks gaat het een periode kut en komt alle druk weer op De Vrij, Clasie te liggen. Krijg je zo'n Wijnaldum/Fer verhaal, spelers gaan dan volledig blokkeren en stilstaan in hun ontwikkeling.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115340551
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Een miljoen vind ik best acceptabel, ja. Helemaal als je meegaat in de visie van Van Geel dat uiteindelijk spelers als Vlaar en BMI zich kunnen optrekken aan een Mathijsen.

Iets wat ook door Clasie wordt genoemd in de VI bijvoorbeeld deze week, blijkbaar is er echt behoefte aan zo'n speler in de groep. Er is geen echte leider meer. Ik vind ook niet dat je het De Vrij nu al kan aandoen om hem die band te geven.

Straks gaat het een periode kut en komt alle druk weer op De Vrij, Clasie te liggen. Krijg je zo'n Wijnaldum/Fer verhaal, spelers gaan dan volledig blokkeren en stilstaan in hun ontwikkeling.
Dat is waar inderdaad. Guidetti zou die rol als 20 jarige misschien ook al wel aankunnen :) Niet het leiderschap coaching gedeelte, maar zeker wel druk wegpakken bij je teamgenoten.

Misschien is 1 miljoen inderdaad nog wel acceptabel. Het gaat nu wel ineens rap van transfervrij, naar transfersom naar transfersom + salaris. Hoop niet dat er nog meer bijkomt.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:26:40 #199
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115340669
Het volledig ingescande interview met Clasie in de VI kan je trouwens hier vinden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:28:03 #200
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115340750
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:26 schreef Caland het volgende:
Het volledig ingescande interview met Clasie in de VI kan je trouwens hier vinden.
Dank je. Zo even lezen.
Elite
Tegen TTIP
pi_115340796
quote:
Dank! Toffe foto's al iig.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:38:03 #202
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115341309
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:20 schreef NJ het volgende:
Je zou ook nog mee kunnen nemen hoe de ervaring van Matthijsen de Vrij beter en dus duurder en beter te verkopen maakt. Dan is een miljoen ineens een goede investering als de Vrij 2 miljoen duurder wordt.
Zo zie ik het ook. Ik denk niet dat ze veel voor hem neerleggen als ze weten dat ze dan geen spits meer kunnen halen, want dat is ook gewoon noodzaak, maar ik denk dat het gewoon een goede investering is in de jeugd. Als je zo'n ervaren speler dan ook nog eens precies naast de Vrij en achter Clasie zet, mag duidelijk zijn welk doel dat dient.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:43:27 #203
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115341572
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dat is waar inderdaad. Guidetti zou die rol als 20 jarige misschien ook al wel aankunnen :) Niet het leiderschap coaching gedeelte, maar zeker wel druk wegpakken bij je teamgenoten.

Misschien is 1 miljoen inderdaad nog wel acceptabel. Het gaat nu wel ineens rap van transfervrij, naar transfersom naar transfersom + salaris. Hoop niet dat er nog meer bijkomt.
Guidetti is de enige die ik kan bedenken die Feyenoord zowel qua spel als qua mentaal aspect een gigantische boost zou kunnen geven, die niet als ervaren rot in de as hoeft te spelen. Hij zou gewoon een wereldoplossing zijn, mits hij fit geraakt, omdat hij de twee problemen tegelijk aan kan pakken. Daar kan je echter niet vanuit gaan. Met een speler als Armenteros zal je misschien inderdaad een goaltje of 5 meer pakken dan een Fernandez, maar daar wordt je op een heel seizoen niet veel warmer van, zeker niet als het inderdaad een periode mentaal tegenzit. Daarom is Matthijssen gewoon een hele goede aankoop. Uiteraard hoop ik dat er dan eind augustus nog een mooie spits uit de hoge hoed van Martin gevist wordt.
pi_115341605
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:38 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook. Ik denk niet dat ze veel voor hem neerleggen als ze weten dat ze dan geen spits meer kunnen halen, want dat is ook gewoon noodzaak, maar ik denk dat het gewoon een goede investering is in de jeugd. Als je zo'n ervaren speler dan ook nog eens precies naast de Vrij en achter Clasie zet, mag duidelijk zijn welk doel dat dient.
:Y

Nu hopen dat hij heel blijft en dan is het gewoon een goede aankoop. Rust geven tegen de kleintjes, dan kan Indi centraal en Nelom (die hopelijk de rechtsbuiten van VVV wel de baas is) op links spelen. Of Kongolo wat minuten gunnen, dikke prima.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:45:17 #205
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115341656
quote:
Dank, Baas _O_
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:49:40 #206
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115341866
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

:Y

Nu hopen dat hij heel blijft en dan is het gewoon een goede aankoop. Rust geven tegen de kleintjes, dan kan Indi centraal en Nelom (die hopelijk de rechtsbuiten van VVV wel de baas is) op links spelen. Of Kongolo wat minuten gunnen, dikke prima.
Ik denk/verwacht/hoop dat er de komende jaren nog wel een aantal van dergelijke aankopen volgen. Geen 'sterrenteam' zoals een paar jaar geleden, maar om de jonge jongens rustig te kunnen brengen. De Vrij gaat bijvoorbeeld echt niet a la Vlaar tot z'n 26e/27e blijven. Die is over 2 seizoenen verkocht, en dan zit je weer met een vergelijkbare situatie. Die jonge jongens moeten gewoon 2 seizoenen aanklampen, 2 seizoenen waarmaken en dan een mooi bedrag opleveren. Over een jaar of 5 heb je dan je aandelen weer in handen en een selectie op het gewenste niveau, dan kun je die jongens wat langer proberen vast te houden.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:54:05 #207
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115342119
Over dat mentale aspect gesproken overigens. Ik ben wat dat betreft echt óngelooflijk positief gaan kijken naar Koeman. Hij geeft al die jongens het gevoel dat ze ongelooflijk goed kunnen voetballen, en zelfs tegen een erg goed team kunnen winnen als ze zich maar aan zijn masterplan houden. Ik vind Verbeek alsnog een goede trainer, en Bertje was best een baas, maar ik denk dat Feyenoord zich geen betere trainer zou kunnen wensen. Ik hoop dat hij nog jaren blijft. Ik verwacht eigenlijk dat hij over 2 jaar von Gahl opvolgt.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:58:48 #208
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115342344

_O_
pi_115342493
quote:
Wel sneu dat Guidetti hem niet ff terug belt :(
pi_115343178
Lijkt mij toch wel dat Van geel uitvoerig met Mathijssen heeft gesproken over dat miljoen. Je kan het best overnemen van Malaga, maar wanneer je het in overleg met Mathijssen kan laten vallen dan heb je hem uiteindelijk gewoon gratis overgenomen en betaal je hem misschien 1 miljoen aan salaris per jaar. (geen idee wat zijn salaris is).
Feyenoord Rotterdam
pi_115344091
Zijn de sjaals van Feyenoord - Kiev nog ergens te koop?
Ik kon ze dinsdag namelijk niet (meer) vinden. Ik zou namelijk nog graag zo'n sjaal willen kopen.
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
  donderdag 9 augustus 2012 @ 17:51:24 #212
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115344239
quote:
19s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:18 schreef Fuszy het volgende:
Lijkt mij toch wel dat Van geel uitvoerig met Mathijssen heeft gesproken over dat miljoen. Je kan het best overnemen van Malaga, maar wanneer je het in overleg met Mathijssen kan laten vallen dan heb je hem uiteindelijk gewoon gratis overgenomen en betaal je hem misschien 1 miljoen aan salaris per jaar. (geen idee wat zijn salaris is).
Matthijssen heeft gewoon simpelweg recht op dat miljoen, en daar ook al voor 'gewerkt'. Daarbij staat hij gewoon nog onder contract, en gaat hij bij ons zeker 50%, waarschijnlijk meer, inleveren.

Je kunt van zo'n speler niet verwachten dat hij uiteindelijk een tonnen, misschien wel een miljoen, minder ontvangt voor 2 jaar bij ons voetballen als dat hij 1 jaar daar blijft.

Voor 1 miljoen overnemen en 1 miljoen per seizoen de komende 2 jaar, ben ik tevreden :)
pi_115345230
Twee dagen te laat, maar ik heb dinsdag wel genoten van Clasie, de Vrij en BMI!

Wat een talenten, en wat een passie.. Moet heerlijk zijn om in de kuip te zitten en die jongens te zien spelen..!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:23:13 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115346955
Genk staat inmiddels voor na een achterstand, die kunnen we dus straks ook loten. Zou wel leuk zijn. :9
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115347007
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:23 schreef Caland het volgende:
Genk staat inmiddels voor na een achterstand, die kunnen we dus straks ook loten. Zou wel leuk zijn. :9
Ik kan me niet herinneren dat wij ooit een goed resultaat hebben gehaald tegen Belgische ploegen, zelfs met Mario kom ik ze liever niet tegen...
BFF met GGMM
pi_115347242
Wat een drama zeg :(
pi_115347287
quote:
19s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:31 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wat een drama zeg :(
Mis ik iets?
BFF met GGMM
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 19:33:15 #218
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115347314
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat wij ooit een goed resultaat hebben gehaald tegen Belgische ploegen, zelfs met Mario kom ik ze liever niet tegen...
Het idee alleen al dat Been wint, en dan met die schijnheilige smoel gaat zeggen dat hij het sneu voor de Feyenoord-supporters vindt omdat hij weet hoeveel ze van de club houden, en dat hijzelf ook liever een andere club had uitgeschakeld, maar dat-ie natuurlijk toch ook gewoon blij is met het resultaat. :')
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:36:25 #219
268260 Dr.Mikey
pi_115347430
Inderdaad ik zie die gemene pret oogjes bij Been als hij heeft gewonnen al voor me.
R.I.P DTS.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:43:12 #220
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_115347700
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Het idee alleen al dat Been wint, en dan met die schijnheilige smoel gaat zeggen dat hij het sneu voor de Feyenoord-supporters vindt omdat hij weet hoeveel ze van de club houden, en dat hijzelf ook liever een andere club had uitgeschakeld, maar dat-ie natuurlijk toch ook gewoon blij is met het resultaat. :')
Maar nogmaals, ik draag de club nog altijd een groot hart toe, en hoop dat ze het ver gaan schoppen want er zit ontzettend veel potentie in dat ploegie.

:z
pi_115349214
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Mis ik iets?
Nah, denk et niet. Ik kom net terug van vakantie, en had zo gehoopt dat Feyenoord weer eens in de CL zou uitkomen. Aan de hand van de samenvatting op de NOS (10 seconden samenvatting :') ) leek het erop dat we er alle recht toe hadden om een ronde verder te gaan. Dat we er dan zo uitgeknikkerd worden vind ik een klein beetje een drama, en dood en doodzonde.
pi_115349718
quote:
19s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:15 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Nah, denk et niet. Ik kom net terug van vakantie, en had zo gehoopt dat Feyenoord weer eens in de CL zou uitkomen. Aan de hand van de samenvatting op de NOS (10 seconden samenvatting :') ) leek het erop dat we er alle recht toe hadden om een ronde verder te gaan. Dat we er dan zo uitgeknikkerd worden vind ik een klein beetje een drama, en dood en doodzonde.
Oh ja, die uitbarsting heb ik dinsdag al gehad :)
BFF met GGMM
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:27:19 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115349843
quote:
De komst van Joris Mathijsen naar Feyenoord lijkt slechts een kwestie van tijd. De centrale verdediger van Málaga CF ontbrak donderdag op de training van de Spaanse club om de laatste onderhandelingen te voeren met zijn mogelijk nieuwe werkgever.

Technisch directeur Martin van Geel verwacht spoedig tot een akkoord te komen. ‘Het is nog niet helemaal rond allemaal, maar de transfer bevindt zich in de afrondende fase,’ zegt Van Geel tegenover RTV Rijnmond. Eerder liet de technische beleidsbepaler al weten dat Mathijsen een overgang naar Rotterdam wel ziet zitten.

Mathijsen wordt in De Kuip gezien als de ideale vervanger van Ron Vlaar, die eerder deze zomer naar Aston Villa vertrok. Volgens trainer Ronald Koeman moet de 32-jarige international helpen de ontwikkeling van onder andere Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi te versnellen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115350092
quote:
19s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:15 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

http://samenvattingen.voetbalfeeds.nl/
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:31:22 #225
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115350094
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, dat lees ik nu al drie dagen lang. Beter maken ze gewoon bekend dat het rond is.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:40:43 #226
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_115350574
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Ja, dat lees ik nu al drie dagen lang. Beter maken ze gewoon bekend dat het rond is.
En dan nog ff een spits die 20+ goals maakt voor het sluiten van de transferperiode.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:44:02 #227
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115350754
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:40 schreef Merkie het volgende:

[..]

En dan nog ff een spits die 20+ goals maakt voor het sluiten van de transferperiode.
Yes.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:44:42 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115350785
Stoeltje op de coolsingel vanmiddag neergezet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 20:47:28 #229
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115350919
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:44 schreef Caland het volgende:
Stoeltje op de coolsingel vanmiddag neergezet.
Als het niveau de standaard wordt van wat we afgelopen dinsdag tegen Kiev gezien hebben, en er komt nog een noemenswaardige spits bij wil ik die van mij er best naast zetten 8-)
4045
onlogisch
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:50:08 #230
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115351054
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als het niveau de standaard wordt van wat we afgelopen dinsdag tegen Kiev gezien hebben, en er komt nog een noemenswaardige spits bij wil ik die van mij er best naast zetten 8-)
Wat mij dan wel weer verontrust zijn de diverse interviews na afloop dinsdag. Hoorde meerdere spelers roepen met het oog op zondag dat als ze dat niveau halen Utrecht een makkie wordt. In iets andere bewoordingen, maar toch. Je gaat het daar gewoon, zoals bijna altijd, heel lastig krijgen. Hopelijk gaan de heren niet naast hun schoenen lopen of denken dat ze er al zijn.

Zo'n seizoensopener is toch iets heel anders dan een alles of niets wedstrijd in een kolkende Kuip.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 20:52:55 #231
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115351232
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat mij dan wel weer verontrust zijn de diverse interviews na afloop dinsdag. Hoorde meerdere spelers roepen met het oog op zondag dat als ze dat niveau halen Utrecht een makkie wordt. In iets andere bewoordingen, maar toch. Je gaat het daar gewoon, zoals bijna altijd, heel lastig krijgen. Hopelijk gaan de heren niet naast hun schoenen lopen of denken dat ze er al zijn.

Zo'n seizoensopener is toch iets heel anders dan een alles of niets wedstrijd in een kolkende Kuip.
Dat is waar. Maar ik denk dat Koeman daar ook voor heeft gewaarschuwd. Zo niet, worden de heren op die manier heus wel met de feiten op hun neus gedrukt. Onnodig maar het zal zeker gebeuren.

Als ze iets niet mogen krijgen is het wel overschatting.
4045
onlogisch
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:03:28 #232
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115351914
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:50 schreef Caland het volgende:

[..]

één woord...: Koeman! ^O^
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 21:04:32 #233
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_115351990
Welke ploegen moesten ook alweer winnen zodat we geplaatst zijn bij de loting?
pi_115352049
(Tussen)standen in Europa zijn niet best voor onze eventuele geplaatste status...

Ben benieuwd wat eruit rolt morgen
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:07:38 #235
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115352149
Vergeet dat nou maar. Morgen zullen we gewoon ongeplaatst zijn.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 21:08:50 #236
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115352219
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:07 schreef Happel het volgende:
Idd, en loten we Inter en is het voor september allemaal voorbij :')
4045
onlogisch
pi_115352224
Moeten gewoon Mike Havenaar van Vitesse huren/kopen
pi_115352265
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:07 schreef Happel het volgende:
Die kans op geplaatste status was best aanwezig. Vier clubs hadden hun eerste duel verloren, en ook andere duels waren nog spannend. Helaas winnen ze bijna allemaal nu wel (ruim).

Liverpool zou wel geniaal zijn.
pi_115352271
Volgend jaar zijn we gewoon direct gekwalificeerd voor de Champions League. Dan hebben we dat gezeik niet.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:20:22 #240
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115353120
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:09 schreef Grifte het volgende:
Liverpool zou wel geniaal zijn.
Ga je dan ook mee?
Elite
Tegen TTIP
pi_115353720
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Ga je dan ook mee?
Zou het zeker overwegen, al zit ik net met nieuwe kamer/studie waar flink wat tijd en geld in gaat zitten, zeker rond die tijd.

We zien het morgen wel, half 2 loting toch? Zenden ze het nog uit op radio Rijnmond/VI?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:28:49 #242
321382 vandermar
pi_115353788
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:08 schreef Tito_Makani het volgende:
:') die vent kan er niets van en funcioneert alleen als je Narsingh op de zijkant hebt staan.

Liverpool lijkt mij wel leuk om dan die vieze rat uit te schakelen!
RvP; Feyenoord
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:30:25 #243
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115353886
quote:
Gefeliciteerd ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:32:40 #244
321382 vandermar
pi_115354017
De Boer ziet Feyenoord als voorbeeld voor ajax :')

http://www.soccernews.nl/(...)eeft_hetzelfde_gehad
RvP; Feyenoord
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:42:43 #245
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115354673
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:32 schreef vandermar het volgende:
De Boer ziet Feyenoord als voorbeeld voor ajax :')

http://www.soccernews.nl/(...)eeft_hetzelfde_gehad
We worden als voorbeeld genomen. Mooi toch.
Elite
Tegen TTIP
pi_115355221
Definitief ongeplaatst?
pi_115355351
quote:
Die naam heb ik hier nu al een paar keer gehoord, wat we hebben lopen is niet top, maar die Havelaar is echt niet beter.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:55:41 #248
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115355557
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:51 schreef Erasmusch het volgende:
Definitief ongeplaatst?
Yes.

quote:
Internazionale
Liverpool
Olympique Marseille
Sporting Lissabon
CSKA Moskou
Bordeaux
VfB Stuttgart
Metalist Kharkov
Athletic Bilbao
Club Brugge
APOEL Nicosia
Hapoel Tel-Aviv
Hannover 96
Lazio Roma
PAOK Saloniki
Steaua Boekarest
Sparta Praag
Rosenborg BK
Trabzonspor
Newcastle United
Young Boys
Levante
Racing Genk
Partizan Belgrado
Viktoria Pilzen
Dnipro Dnipropetrovsk
FC Vaslui
Ik stem voor Pilzen en anders gewoon Bilbao. Al vind ik Apoel ook best. Wat is het weer daar?
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:02:42 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115356130
Gewoon de makkelijkste, Dnjepropetrovsk ofzo. Groepsfase bereiken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:04:42 #250
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115356347
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef Caland het volgende:
Gewoon de makkelijkste, Dnjepropetrovsk ofzo. Groepsfase bereiken.
Zal het wel niet worden.
Elite
Tegen TTIP
pi_115356500
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:28 schreef vandermar het volgende:

[..]

:') die vent kan er niets van en funcioneert alleen als je Narsingh op de zijkant hebt staan.

Liverpool lijkt mij wel leuk om dan die vieze rat uit te schakelen!
Hij kopt alles er in en heeft ook een goed schot.

Beter dan Fernandez en Schaken,Janmaat en Clasie hebben allemaal een goede voorzet
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:12:05 #252
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115357037
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:05 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Beter dan Fernandez en Schaken,Janmaat en Clasie hebben allemaal een goede voorzet
Anders halen we Caroll van Liverpool?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:16:56 #253
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115357330
Als Matthijssen inderdaad komt, je de eerste wedstrijden fatsoenlijk doorkomt, en een Guidetti kan in oktober ofzo weer meedoen, Denken jullie dat we ons dan serieus om de titel kunnen mengen? Ik denk het persoonlijk nog niet, tenzij andere clubs het weer hard laten liggen, maar ik denk wel dat we dan een tijd redelijk mee kunnen doen en strijden om plaats 2-4. Gaan beiden niet door zal het weer richten zijn op plaats 4-5.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:21:23 #254
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115357765
In het geval van Lazio Roma kunnen we ons opmaken voor een gezellig onderonsje met de ultras aldaar. :')

Elite
Tegen TTIP
pi_115358803
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:21 schreef Happel het volgende:
In het geval van Lazio Roma kunnen we ons opmaken voor een gezellig onderonsje met de ultras aldaar. :')

Gooien ze daar maar aanstekers op.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:38:16 #256
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115359026
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:35 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Gooien ze daar maar aanstekers op.
Nah, ik denk niet dat je diegene die aanstekers gooien daar ziet. Mogen ze niet heen van mama en papa.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:59:43 #257
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_115360267
quote:

Ze zullen al die negers bij jullie in het team ook erg leuk vinden :')
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 9 augustus 2012 @ 23:01:35 #258
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115360389
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:59 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ze zullen al die negers bij jullie in het team ook erg leuk vinden :')
Ook dat inderdaad. Fijne figuren.
Elite
Tegen TTIP
pi_115361574
quote:

Viel de vorige keer reuze mee, weinig van gemerkt. Werden wel toegejuicht door AS Roma fans
  donderdag 9 augustus 2012 @ 23:46:18 #260
321382 vandermar
pi_115363020
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:05 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Daarom speelt hij ook altijd bij Vitesse :') wij zijn toch echt wel 10x beter dan die zwart gelen.
RvP; Feyenoord
pi_115363360
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:46 schreef vandermar het volgende:

[..]

Daarom speelt hij ook altijd bij Vitesse :') wij zijn toch echt wel 10x beter dan die zwart gelen.
Hey, je moet niet fucken met die Russen!

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:07:22 #262
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_115364247
VI meldt dat Joris M. op schiphol gelandt is.

Dus dit weekend keuren denk ik.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:08:52 #263
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_115364315
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

dan staat de mijne er morgen ook en de eettent van een maat van mij ook.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:16:40 #264
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_115364664
Mkrabby twitterde op donderdag 09-08-2012 om 23:53:38 Zelfs op Schiphol informanten: Mathijsen is geland, zal morgen of zaterdag dan wel worden gekeurd #Feyenoord reageer retweet
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 08:13:05 #265
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115369961
Nu zo goed als zeker. Fout II van mr Yellow ;(

quote:
De transfer van Joris Mathijsen naar Feyenoord is zo goed als afgerond. Juristen van beide kampen bogen zich gisteren over de kersverse verbintenis. De 32-jarige verdediger komt snel naar Rotterdam om de medische keuring te ondergaan. De opening van de competitie, zondag in de Galgenwaard tegen FC Utrecht, komt echter nog te vroeg.
© reuters.

De transfer van de 82-voudig international naar Feyenoord hing al dagen in de lucht, maar pas gisteravond was vrijwel iedereen er echt gerust op dat Mathijsen naar De Kuip komt. De centrale verdediger stond de afgelopen weken ook in de belangstelling van Ajax, maar vertelde technisch directeur Martin van Geel al snel dat hij liever naar Rotterdam wilde verhuizen.

Van Geel wist vervolgens de raad van commissarissen, met onder meer de voormalig centrale verdediger Graeme Rutjes in de gelederen, te overtuigen dat Mathijsen de juiste man is om de jonge selectie bij de hand te nemen. Dat het voornemen een international op leeftijd aan te trekken gefronste wenkbrauwen oplevert in De Kuip, is duidelijk.
4045
onlogisch
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 08:13:58 #266
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115369968
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 08:13 schreef onlogisch het volgende:
Nu zo goed als zeker. Fout II van mr Yellow ;(
Dat weet je pas zodra hij speelt, hè.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 08:15:25 #267
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115369980
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 08:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Als hij speelt ja, niet als ie geblesseerd is :D
4045
onlogisch
pi_115370001
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 08:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Veel zal afhangen van de ¤s in dit geval.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:22:04 #269
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_115370739
Weet niet of dit al bekend was of al eerder geplaatst is

quote:
Feyenoord niet geplaatst bij EL-loting

Feyenoord moet zich mogelijk opmaken voor een zware tegenstander in de laatste voorronde van de Europa League. De Rotterdammers zijn vrijdag bij de loting, rond 13.30 uur in het Zwitserse Nyon, niet geplaatst. Hierdoor kunnen ze aan bijvoorbeeld Internazionale, Liverpool of Sporting Lissabon gekoppeld worden.

Feyenoord heeft de afgelopen jaren amper resultaat geboekt in Europa en dus ook weinig punten verzameld. Die punten zijn bepalend of een team al dan niet een beschermde status krijgt. Feyenoord belandde in de Europa League-play-offs na de uitschakeling tegen Dinamo Kiev in de derde Champions League-voorronde.

PSV, FC Twente, AZ en SC Heerenveen zijn wel geplaatst en krijgen daardoor een op papier minder sterkere tegenstander bij de laatste schifting voor de groepsfase. Een ontmoeting met het Anzhi Makhachkala van Guus Hiddink behoort wel tot de mogelijkheden. De Russische equipe speelde zich via Vitesse een ronde verder.
Ik ben inmiddels overleden
pi_115370757
Hoe laat is de loting eigenlijk?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:24:51 #271
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_115370789
13.30
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:28:57 #272
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115370861
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:22 schreef Enchanter het volgende:
Weet niet of dit al bekend was of al eerder geplaatst is

[..]

Was bekend, maar toch bedankt. Vanmorgen wordt bekend in welke pot we zitten.
Elite
Tegen TTIP
pi_115370966
fnetwerk twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 09:27:56 RT @BVlietstra: Joris Mathijsen wordt as we speak gekeurd. Ga m vanmiddag vragen naar o.a. voorkeur voor #feyenoord boven #Ajax reageer retweet
pi_115371014
Wat kost ons het nouhou? :'(
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:38:26 #275
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115371033
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat kost ons het nouhou? :'(
Te veel...

Binnen nu en 30 minuten wordt bekend gemaakt in welke pot we zitten en wie we kunnen loten.
Elite
Tegen TTIP
pi_115371053
Drie kralenkettingen en 15 gouden ringen, valt best mee.
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:40:17 #277
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115371074
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Te veel...

Binnen nu en 30 minuten wordt bekend gemaakt in welke pot we zitten en wie we kunnen loten.
Waar kunnen we dat volgen?
4045
onlogisch
pi_115371089
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:39 schreef Freudie het volgende:
Drie kralenkettingen en 15 gouden ringen, valt best mee.
Dat hebben we betaald om Leerdam vrij te kopen toch?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:43:55 #279
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115371146
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waar kunnen we dat volgen?
Niet. 13:30 is daadwerkelijke loting.
Elite
Tegen TTIP
pi_115371184
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

:D _O-
pi_115371705
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Niet.
Anders kunnen ze Feyenoord niet tegen de 5 sterkste doen.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:11:23 #282
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115371720
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:10 schreef Luni het volgende:

[..]

Precies.
Elite
Tegen TTIP
pi_115371752
Als Clasie en de Vrij niet geselecteerd worden, maakt van Gaal zich nu al ongeloofwaardig. Wat heb ik genoten van die 2 afgelopen dinsdag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:13:03 #284
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_115371754
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Deze grap :D _O-
pi_115371798
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:12 schreef Siyara het volgende:
Als Clasie en de Vrij niet geselecteerd worden, maakt van Gaal zich nu al ongeloofwaardig. Wat heb ik genoten van die 2 afgelopen dinsdag.
lekker boeiend.. die 020 kliek...

de kans op blessures word alleen maar groter,
zeker voor een belangrijke speler als Clasie
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:14:57 #286
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115371804
Spannende dag vandaag!

Een gunstige loting zal de EL poulefase betekenen, waar een zware loting een flinke domper op het komende seizoen zal betekenen.

En dan Basie en De Vrij in Oranje zien komende week ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:14 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Eens wb blessures, maar hij zal ook het nodige leren daar.
pi_115371812
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:14 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

En hun waardes gaan ook gelijk 12x omhoog. Een international, die heel jong is en nog lang vast ligt = heel veel geld
pi_115371889
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:15 schreef Siyara het volgende:

[..]

En hun waardes gaan ook gelijk 12x omhoog. Een international, die heel jong is en nog lang vast ligt = heel veel geld
Dat ze goed(-ish) spelers zijn betekent niet dat ze automatisch in het systeem passen of goed kunnen samenwerken met de rest. Heel veel ervaring hebben ze ook niet.
pi_115371986
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dat ze goed(-ish) spelers zijn betekent niet dat ze automatisch in het systeem passen of goed kunnen samenwerken met de rest. Heel veel ervaring hebben ze ook niet.
Waar denk je dat ze meer ervaring op doen? Op een training bij het NL elftal met spelers als van Persie, Robben, Sneijder en Huntelaar of spelend tegen VVV Venlo of Utrecht in de eredivisie? Ik vind dat we er niet om heen kunnen dat voor Feyenoord het beste is als ze zo snel mogelijk international worden, ook om ze in de kijker te spelen bij de internationale topclubs.
pi_115372006
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:21 schreef Siyara het volgende:

[..]

Waar denk je dat ze meer ervaring op doen? Op een training bij het NL elftal met spelers als van Persie, Robben, Sneijder en Huntelaar of spelend tegen VVV Venlo of Utrecht in de eredivisie? Ik vind dat we er niet om heen kunnen dat voor Feyenoord het beste is als ze zo snel mogelijk international worden, ook om ze in de kijker te spelen bij de internationale topclubs.
Ja leuk maar van Gaal heeft er niks aan dat er spelers in het elftal zijn die ervaring op willen doen. Die verantwoordelijkheid ligt niet bij hem.
pi_115372017
quote:
12s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 08:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als hij speelt ja, niet als ie geblesseerd is :D
Lul niet zo dom. Hoe vaak is hij geblesseerd geraakt dan?!
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_115372134
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:10 schreef Luni het volgende:

[..]

ach gossie
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:28:04 #293
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115372151
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja leuk maar van Gaal heeft er niks aan dat er spelers in het elftal zijn die ervaring op willen doen. Die verantwoordelijkheid ligt niet bij hem.
Nee, maar vriendschappelijke wedstrijden zijn perfect om ervaring op te doen. Uiteindelijk zal er een stapel internationals stoppen de komende 2-3 jaar, en dat moet opgevangen worden. Dat weet vGaal ook wel.
pi_115372348
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:28 schreef Sejt het volgende:

[..]

Nee, maar vriendschappelijke wedstrijden zijn perfect om ervaring op te doen. Uiteindelijk zal er een stapel internationals stoppen de komende 2-3 jaar, en dat moet opgevangen worden. Dat weet vGaal ook wel.
Dat dus inderdaad. En wees eerlijk, Clasie > Strootman > Anita
pi_115372378
fnetwerk twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 10:33:07 Brekend: Voorloting EL: Sporting Lissabon, Bordeaux, Hapoel Tel-Aviv, Levante en Sparta Praag mogelijke tegenstanders Feyenoord reageer retweet
pi_115372397
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Had Willems ook niet en die heeft het uiteindelijk ook best aardig gedaan.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:36:26 #297
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115372400
Leuke ploegen _O_
Elite
Tegen TTIP
pi_115372404
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:35 schreef Freudie het volgende:
fnetwerk twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 10:33:07 Brekend: Voorloting EL: Sporting Lissabon, Bordeaux, Hapoel Tel-Aviv, Levante en Sparta Praag mogelijke tegenstanders Feyenoord reageer retweet
Alles, maar niet Sporting Lissabon...
pi_115372411
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:35 schreef Freudie het volgende:
Doe maar niet Sporting. Rest ok.

quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:36 schreef Happel het volgende:
Leuke ploegen _O_
Inderdaad!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:37:56 #300
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115372442
Levante of Praag hebben mijn voorkeur. Stadion van Levante is kick.
Elite
Tegen TTIP
pi_115372444
en dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')