Volgens mij is het gewoon dividend, alleen uitgekeerd bij ruime behaalde winsten, vanaf het moment dat de verdere financiele situatie stabiel is, dus zodra we die gelden gaan uitbetalen staan we er vrij rooskleurig voor...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wow... Da's een beste uitgavenpost op je balans. Idd, zsm alle aandelen terugkopen en schuldenvrij worden. Daarna weer de reputatie in Europa opvijzelen door het winnen van EL en CL.
Wel aub na dat het kampioenschap binnen is dit seizoenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:48 schreef satecl het volgende:
Gewoon Clasie voor 30 miljoen verkopen en je bent klaar met al dit gezeik.
Gewoon 2 keer kampioen worden mét Clasie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:48 schreef satecl het volgende:
Gewoon Clasie voor 30 miljoen verkopen en je bent klaar met al dit gezeik.
Ja, die had hij ook gewoon met binnenkant voet in het hoekje kunnen (en moeten) laten rollen ja..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:48 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Klopt.
Ik vond trouwens die kans van Immers (op 6:10 van het door jouw geposte filmpje) ook gewoon slecht in plaats van pech. Ja, hij gaat er zo meestal wel in, maar als je zó dichtbij de goal staat (binnen het doelgebied), dan moet je zo'n volley plaatsen in plaats van die bal blind zo hard mogelijk proberen te raken.
Ik heb er trouwens nog wel vertrouwen in dat Immers voldoende gaat opleveren dit seizoen.
Ik ben juist zeer positief over de reddingsactie, aangezien het een behoorlijk aantal procenten aan rente scheelt. Maar het blijft een kostenpost op de balans en die moet zo snel mogelijk weg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon dividend, alleen uitgekeerd bij ruime behaalde winsten, vanaf het moment dat de verdere financiele situatie stabiel is, dus zodra we die gelden gaan uitbetalen staan we er vrij rooskleurig voor...
Ik denk dat we niet zo negatief tegenover de reddingsactie van VvF moeten aankijken...
Ik heb bij alle berichtgeving rondom die regelingen eigenlijk nooit iets irreeels kunnen opvangen, maar ja, sceptische blijven mbt de financiele huishouding van onze club is misschien ook niet ongepast
Ok, ook goed, maar dan wel daarna voor 30 mln verkopenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gewoon 2 keer kampioen worden mét Clasie.
Dat zeg ik, Xavi stopt over 2 jaar mee. Kan ie mooi naar Barçaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ok, ook goed, maar dan wel daarna voor 30 mln verkopen
Het verschil is zo'n 8% heb ik mij laten vertellen door het sportjournaal. Feyenoord moest lenen tegen zo'n 12%, terwijl Blokland en co "slechts" 4% vragen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:06 schreef Caland het volgende:
Dividend, rente. Ik zie het verschil niet zo.
Het is voor Feyenoord en voor de investeerders die daarmee hun geld gered hebben ook gewoon een goede deal geweest, dat zie je mij nergens ontkennen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het verschil is zo'n 8% heb ik mij laten vertellen door het sportjournaal. Feyenoord moest lenen tegen zo'n 12%, terwijl Blokland en co "slechts" 4% vragen.
Jij zei dat je het verschil niet zag, dat heb ik voor je verduidelijktquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is voor Feyenoord en voor de investeerders die daarmee hun geld gered hebben ook gewoon een goede deal geweest, dat zie je mij nergens ontkennen.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:06 schreef Caland het volgende:
Dividend, rente. Ik zie het verschil niet zo.
Verder hoor ik Blokland roepen dat ze het risico lopen dat ze het geld misschien wel voor een deel kwijtraken. Terwijl juist op het moment voordat ze instapten dat risico het grootste was. Ergo: ze hebben, zoals iedere boerenlul, hun eigen centen beschermd en daardoor de touwtjes praktisch in handen gekregen van één van de grootste voetbalclubs van Nederland voor een schijntje. Dat hele 'kijk ons eens de club gered hebben' toontje van hem constant staat mij niet zo aan. Er is simpelweg gehandeld naar eigen belang dat ook nog eens gunstig was voor Feyenoord op het moment. Of eigenlijk de enige optie, aangezien we met de rug tegen de muur stonden.
Daarom heb ik zo mijn vraagtekens bij het feit dat ze nog meer willen ophalen. Je zou toch denken dat met die 20 miljoen aan transferopbrengsten + de 30 miljoen aan schuldomzetting het wel een keer voorbij is.
Het beleid moet erop gericht zijn om zo spoedig mogelijk weer volledig baas in eigen huis te zijn en dus Blokland en co. er uit te gooien. Met een bosje bloemen, dat dan weer wel.
Zonder deze deal was Blokland ook fucked. Dat is mijn punt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:12 schreef Nozem. het volgende:
Zonder Blokland waren we nu hoe dan ook fucked Caland.
Daarnaast, en even groot, heeft dividend een veel vrijer karakter, namelijk, het kan uitgekeerd worden, of niet, en in gevallen waar een bedrijf (...) verlies draait en geen cash heeft, of het voor andere zaken nodig heeft, kan er worden besloten om het niet uit te keren. Rente = gewoon lappen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het verschil is zo'n 8% heb ik mij laten vertellen door het sportjournaal. Feyenoord moest lenen tegen zo'n 12%, terwijl Blokland en co "slechts" 4% vragen.
Ik ben sowieso vrij traag de laatste tijd.. maar met zijn voornaam is hij gegarandeerd een held in Barcelona...quote:
Ik laat me beïnvloeden door de grote voetballersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben sowieso vrij traag de laatste tijd.. maar met zijn voornaam is hij gegarandeerd een held in Barcelona...
De club failliet laten gaan en als schuldeiser direct profiteren van de verkoop van de inboedel was ook een optie geweest. De hele schuld was er niet mee afbetaald uiteraard maar er had wel onmiddelijk gecasht kunnen worden. In deze constructie is aflossing niet zeker en bovendien duurt het vele jaren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder deze deal was Blokland ook fucked. Dat is mijn punt.
Die snap ik niet echt, ik doelde op de beschermheilige van Catalunya: Sant Jordiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik laat me beïnvloeden door de grote voetballers
Sinds zijn toetreding 2 jaar geleden zijn er al meer goede beslissingen genomen dan in de afgelopen 20 jaar daarvoor onder Jorien en Leo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder deze deal was Blokland ook fucked. Dat is mijn punt.
Jordi Albaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die snap ik niet echt, ik doelde op de beschermheilige van Catalunya: Sant Jordi
Geeft maar weer aan dat de spelersgroep ook echt behoefte heeft aan iemand als Matthijssen.quote:Clasie hoopt om die reden op een ervaren rot, die een ploeg bij de hand kan nemen. "Dit Feyenoord mist vooralsnog een échte leider. De nieuwe spelers zijn allemaal ook nog zoekende, je kunt niet verwachten dat die meteen het hoogste woord voeren. Ze zijn geen Guidetti’s die binnenkomen en direct praatjes hebben. Ik hoop dat er nog een ervaren speler bijkomt."
Ach, Jorien werd in het begin ook als de messias binnen gehaald.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Sinds zijn toetreding 2 jaar geleden zijn er al meer goede beslissingen genomen dan in de afgelopen 20 jaar daarvoor onder Jorien en Leo.
Ja sorry, al die kleine spanjaardjes lijken op elkaar (ik heb deze opmerking vandaag eerder gemaakt volgens mij...)quote:
Hekken zijn duur he, heujquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:02 schreef Tomasso het volgende:
De schuld was zo'n 30 (?) miljoen? Is die 20 miljoen dan gaan zitten in een belachelijk hek en een houten keet voor KK?
ADquote:Ronald Koeman: 'Het wordt dit seizoen eerder slechter dan beter'
Aan de vooravond van een nieuwe Eredivisieseizoen tempert Ronald Koeman de hoogespannen verwachtingen in Rotterdam. Feyenoord, zo denkt de trainer van de runner-up van vorig seizoen, gaat het moeilijk krijgen.
Dat zegt Koeman in het magazine Voetbal Seizoen 2012/13 van 'The Sports Editions' dat morgen verschijnt.
'Vorig seizoen hebben we boven verwachting gepresteerd. Weer een tweede plaats eisen, is niet reëel,' zegt Ronald Koeman. 'De spelers zullen moeten beseffen dat ze nóg meer moeten doen om bij datzelfde in de buurt te komen. Iedereen zal de focus moeten blijven houden en dat is het moeilijkste.'
'We zijn als groep heel erg vooruit gegaan, veel spelers hebben zich ontwikkeld. Nu ben ik benieuwd naar wie zich nog verder doorontwikkelen', aldus de Feyenoord-trainer Koeman in het tijdschrift.
Schuld was 42 milljoen. Ik vermoed, weet het dus niet zeker, dat er nog wel meer lijken in de kast zaten en dat het nog iets hoger was.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:02 schreef Tomasso het volgende:
Wat is dus overigens niet snap he, 30 miljoen binnen van de VvF, in 2 jaar tijd zo'n 20 miljoen binnen aan transfers. De schuld was zo'n 30 (?) miljoen? Is die 20 miljoen dan gaan zitten in een belachelijk hek en een houten keet voor KK?
Hoezo?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:53 schreef Happel het volgende:
Zondag weer een thuiswedstrijd voor mij. Alleen balen dat het om 12:30 is.
Er zit een groot verschil tussen ontvangsten (cash) en opbrengsten, dat voor wat betreft de transfers. De beokhoudkundige details van die hele blokland deal zijn me nog steeds niet duidelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:02 schreef Tomasso het volgende:
Wat is dus overigens niet snap he, 30 miljoen binnen van de VvF, in 2 jaar tijd zo'n 20 miljoen binnen aan transfers. De schuld was zo'n 30 (?) miljoen? Is die 20 miljoen dan gaan zitten in een belachelijk hek en een houten keet voor KK?
Vind ik zo zielig hé, zeggen dat Vlaar geen clubliefde heet. Hij tekende vorig jaar bij terwijl hij ook weg had kunnen gaan. Mede dankzij hem zijn wij vorig jaar tweede geworden en dan kan hij een mooie transfer maken, en dan heeft hij geen clubliefde?quote:Zoals ook zij die zeggen dat Feyenoord in hun hart en bloed zit (Ron Vlaar). Ook dat betekent voor ons alles. Maar beweren dat je zeker niet naar Aston Villa gaat en drie dagen erna (en twee dagen voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen) toch doodleuk een contract tekenen in Birgingham; ik kan het me niet voorstellen.
Die schuld was dan ook veel hoger. Daarnaast waren we 2 jaar geleden ook nog verliesdraaiend. Ik denk dat we nu om en nabij zo eens uit de schulden moeten zijn, even de bloklandmiljoenen buiten beschouwing gelaten als schuld zijnde...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:02 schreef Tomasso het volgende:
Kortom: we krijgen nog 12 jaar minder geld naar aanleiding van een paar grafseizoenen?quote:"Met de achttien Eredivisieclubs hebben we een verdeelsleutel op basis van de prestaties van de afgelopen tien seizoenen. Het aandeel van de tv-gelden dat wij krijgen doet recht aan onze prestaties, daar zijn we zeer content mee."
- Robbert Klaver
Dat is niet het enige waarop de verdeelsleutel is gebaseerd, anders zaten we niet bij de grootverdieners qua TV-gelden natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
Voor de mensen die al stonden te juichen om de deal met die spionerende bloedhond:
[..]
Kortom: we krijgen nog 12 jaar minder geld naar aanleiding van een paar grafseizoenen?
Dat mag ik dan maar hopen, anders worden we echt gruwelijk hard genaaid.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is niet het enige waarop de verdeelsleutel is gebaseerd, anders zaten we niet bij de grootverdieners qua TV-gelden natuurlijk.
Gelukkig is die geblesseerdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Geeft maar weer aan dat de spelersgroep ook echt behoefte heeft aan iemand als Matthijssen.
Nog even over die spitspositie. Kunnen we Danny Koevermans niet terug halen uit Canada![]()
? Dat is ook al jaren onze hoop
Vooral voor een uitsupporter toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Is een kut tijd. Doe mij maar 14:30.
Als je met de combi gaat wel, maar dat doe ik nooit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral voor een uitsupporter toch?
Ah oké. Maar met uitwedstrijden heb je altijd nog wel een probleem qua eten. Of haal je daar gewoon wat?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Als je met de combi gaat wel, maar dat doe ik nooit.
Gewoon na afloop ergens eten. Zit wel snor hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah oké. Maar met uitwedstrijden heb je altijd nog wel een probleem qua eten. Of haal je daar gewoon wat?
Dat staat natuurlijk niet vast voor 12 jaar, lijkt me dat zoiets elk jaar opnieuw bepaald wordt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
Voor de mensen die al stonden te juichen om de deal met die spionerende bloedhond:
[..]
Kortom: we krijgen nog 12 jaar minder geld naar aanleiding van een paar grafseizoenen?
Dat zal best, maar dan zou het alsnog kunnen dat we dus over 8 jaar nog de gevolgen ondergaan van dat zaadjaar 2 seizoenen geleden. Zou natuurlijk absurd zijn...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat staat natuurlijk niet vast voor 12 jaar, lijkt me dat zoiets elk jaar opnieuw bepaald wordt.
jammer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:31 schreef TLC het volgende:
Kuyt heeft Fenerbache een ronde verder gebracht in de CL door 2 keer te scoren
Toch nog een beetje me avond verpest.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:31 schreef TLC het volgende:
Kuyt heeft Fenerbache een ronde verder gebracht in de CL door 2 keer te scoren
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Toch nog een beetje me avond verpest.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:30 schreef Gert het volgende:
Feyenoord is nog altijd baas in eigen huis. Als er een deal uit zou komen waarbij twente meer TV-geld dan Feyenoord krijgt, moeten ze dat gewoon weigeren.
Ik las eerder hier ergens dat hij of een permanente ban of iets als ban x10 (whatever dat is) heeft, komt er in ieder geval op neer dat je m nog wel langer gaat missenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:23 schreef vandermar het volgende:
Waar is HMF eigenlijk? DIe heb ik hier al even niet gezien, een ban?
Hij zal vast nog wel mee lezen en/of onder een accountje posten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik las eerder hier ergens dat hij of een permanente ban of iets als ban x10 (whatever dat is) heeft, komt er in ieder geval op neer dat je m nog wel langer gaat missen
Het lijkt er dus wel op dat hij definitief wel vertrekt, al is deze bron wellicht niet zo betrouwbaar, maar vanaf Feyenoords zijde zie je helemaal geen nieuws verschijnen..quote:'Heerenveen heeft interesse in Schenkenveld (Feyenoord)'
Bart Schenkenveld mag vertrekken bij Feyenoord maar lijkt snel een nieuwe club te zullen vinden. Volgens het AD zijn Roda, RKC, VVV, Heracles en sc Heerenveen geïnteresseerd in de verdediger. Bij Heracles zou Schenkenveld zelfs al een medische keuring hebben ondergaan, maar de verdediger heeft nog geen definitieve keuzes gemaakt.
Bron: Frisian pride
Aan zijn schrijfstyle merk je dat snel genoeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij zal vast nog wel mee lezen en/of onder een accountje posten.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Aan zijn schrijfstyle merk je dat snel genoeg.
Overigens was het ZIJN FUCKING VOORSPELLING dat dit het seizoen wou worden van SEKOU 'DE TEEN' CISSÉ en natuurlijk LEX IMMERS( want dat is een aankoop vanvan
GEEL
). En volgen HMF zouden we gaan KNALLEN in de CHAMPIONS LEAGUE
!!!
Hij zit er tot nu toe dus nog goed naast.
Daarom was het gisteren ook z'n depressieve account, waar het ineens een geweldige prestatie zou zijn als we 5e wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Aan zijn schrijfstyle merk je dat snel genoeg.
Overigens was het ZIJN FUCKING VOORSPELLING dat dit het seizoen wou worden van SEKOU 'DE TEEN' CISSÉ en natuurlijk LEX IMMERS( want dat is een aankoop vanvan
GEEL
). En volgen HMF zouden we gaan KNALLEN in de CHAMPIONS LEAGUE
!!!
Hij zit er tot nu toe dus nog goed naast.
Denk niet dat die nog terug gaat komen. Is er klaar mee. Ik ook wel trouwens.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:23 schreef vandermar het volgende:
Waar is HMF eigenlijk? DIe heb ik hier al even niet gezien, een ban?
Want?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk niet dat die nog terug gaat komen. Is er klaar mee. Ik ook wel trouwens.
Happels laatste post, die moet ik gequote hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk niet dat die nog terug gaat komen. Is er klaar mee. Ik ook wel trouwens.
Goh, waarom ook niettwitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 09-08-2012 om 10:43:14Feyenoord is ongeplaatst en kan loten tegen Internazionale, Sporting Lissabon, Olympique Marseille, Liverpool, Newcastle, Lazio en Stuttgart reageer retweet
Dat zijn niet de enige mogelijkheden toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:58 schreef onlogisch het volgende:
Goh, waarom ook niettwitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 09-08-2012 om 10:43:14Feyenoord is ongeplaatst en kan loten tegen Internazionale, Sporting Lissabon, Olympique Marseille, Liverpool, Newcastle, Lazio en Stuttgart reageer retweet
Nee, maar ze zijn wel goed voor zo'n kans van 25% of zoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zijn niet de enige mogelijkheden toch?
Das toch helemaal nog niet bekend wie er allemaal geplaatst zijn?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:58 schreef onlogisch het volgende:
Don't shoot me, i'm just the messengerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Das toch helemaal nog niet bekend wie er allemaal geplaatst zijn?
Is een deel van de lijst. Die gozert post gewoon de aantrekkelijkste tegenstanders. Liverpool lijkt me wel vet trouwens.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Das toch helemaal nog niet bekend wie er allemaal geplaatst zijn?
Tegen Liverpool ben je ook allesbehalve kansloos. Die nemen de EL duels de laatste jaren niet echt serieus. Zelfs Utrecht kwam in de buurt (al was dat wel in de groepsfase..)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Is een deel van de lijst. Die gozert post gewoon de aantrekkelijkste tegenstanders. Liverpool lijkt me wel vet trouwens.
Liverpool was toen toch al geplaatst voor de volgende ronde?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tegen Liverpool ben je ook allesbehalve kansloos. Die nemen de EL duels de laatste jaren niet echt serieus. Zelfs Utrecht kwam in de buurt (al was dat wel in de groepsfase..)
Ik geef je 1 minuut.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liverpool was toen toch al geplaatst voor de volgende ronde?
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op donderdag 09-08-2012 om 11:08:04De lokale Spaanse krant La Opinión de Malaga meldt dat Málaga bereid is Joris #Mathijsen transfervrij te laten overstappen naar Feyenoord. reageer retweet
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VOLGENS JOU NIET. DAT IS GEEN ZEKERHEID, PAUPER
Prima constructie dan om wat ervaring binnen de poorten te halen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:14 schreef Gert het volgende:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op donderdag 09-08-2012 om 11:08:04De lokale Spaanse krant La Opinión de Malaga meldt dat Málaga bereid is Joris #Mathijsen transfervrij te laten overstappen naar Feyenoord. reageer retweet
Heb net het artikel waar EvC naar verwijst even bekeken. De translator maakt ervan dat Malaga een kleine afkoopsom wil én dat Feyenoord de resterende schuld die Malaga nog aan Mathijssen heeft, afbetaalt. Dat kan zomaar een miljoen zijn, met vier maanden achterstallig salaris. "Transfervrij" is dus wel heel optimistisch.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Prima constructie dan om wat ervaring binnen de poorten te halen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb net het artikel waar EvC naar verwijst even bekeken. De translator maakt ervan dat Malaga een kleine afkoopsom wil én dat Feyenoord de resterende schuld die Malaga nog aan Mathijssen heeft, afbetaalt. Dat kan zomaar een miljoen zijn, met vier maanden achterstallig salaris. "Transfervrij" is dus wel heel optimistisch.
Als dit waar is dan hoop ik echt dat het bij een 2 jarig contract blijft zeg. Anders begint het toch allemaal wel in de papieren te lopen..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb net het artikel waar EvC naar verwijst even bekeken. De translator maakt ervan dat Malaga een kleine afkoopsom wil én dat Feyenoord de resterende schuld die Malaga nog aan Mathijssen heeft, afbetaalt. Dat kan zomaar een miljoen zijn, met vier maanden achterstallig salaris. "Transfervrij" is dus wel heel optimistisch.
Zonde van BMI om hem op zijn eigen plek te zetten? Wat ik begreep is Martins Indi gewoon een linkervleugelverdediger vanuit de jeugd. Ja, heeft ook wel wat wedstrijden centraal gespeeld maar dat was niet zijn primaire plek. Ik vind het ook wel wat hebben, een buffel op links achter in plaats van de kleine iele Nelom.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:33 schreef mega-worstje het volgende:
Ik vind t zonde van BMI om Joris te halen. Ervaring is natuurlijk ook belangrijk maar voor de ontwikkeling van BMI is het zeker niet goed. Hoewel ik hem lieer LB zie dan Nelom en met Janmaat rechts hebben we dan de beste verdediging van minstens de Eredivisie
Artikel heeft het inderdaad over 2 jaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als dit waar is dan hoop ik echt dat het bij een 2 jarig contract blijft zeg. Anders begint het toch allemaal wel in de papieren te lopen..
In Utrecht nog niet, toen hadden we moeten winnen ook, onterecht afgekeurd doelpunt Wuytens.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liverpool was toen toch al geplaatst voor de volgende ronde?
Reken maar dat alle alarmbellen zijn gaan rinkelen dinsdag, voor zover ze dat niet al deden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:41 schreef mega-worstje het volgende:
En ik blijf t raar vinden dat we nog meer inversteren in een al zeer sterke achterhoede terwijl we scorend vermogen missen. Als we tegen kiev iemand hadden die ook maar een beetje op goal kon schieten hadden we gewonnen met wel meer dan 1-0. Een type Guidetti had daar een hatrick gemaakt
Hopen op 4 clubs boven ons om het te verneuken...quote:Inter Milaan R3 Ita 104.996 -------- FC Vaslui CL Roe 13.764
Liverpool R3 Eng 90.882 ----------- Bursaspor R3 Tur 13.310
Olympique Marseille R3 Fra 85.835 ----------- Dinamo Bucuresti Roe 13.264
Sporting CP Lisbon Por 82.069 ---------- Feyenoord CL Ned 12.603
CSKA Moscow Rus 80.566 ---------- Maritimo Funchal R3 Por 12.569
PSV Eindhoven Ned 76.103 --------- AA Gent R2 Bel 12.480
Girondins Bordeaux Fra 58.835 -------- Rapid Wien R3 Oos 12.265
FC Twente Enschede R1 Ned 57.103 ---------- Legia Warsaw R2 Pol 11.983
VfB Stuttgart Dui 55.037 ---------Levski Sofia R2 Bul 11.850
Metalist Kharkiv Oek 52.526 ----------- Dinamo Moscow R3 Rus 11.066
Athletic Bilbao R3 Spa 47.837 ----------- Red Star Belgrade R2 Ser 10.850
AZ Alkmaar Ned 44.103 --------- Metalurg Donetsk R2 Oek 10.526
Club Brugge CL Bel 35.480 --------- CSKA Sofia R2 Bul 10.350
APOEL Nicosia R2 Cyp 33.599 ---------- IF Elfsborg R1 Zwe 10.180
Hapoel Tel-Aviv Isr 31.400 ---------- Sheriff Tiraspol CL Mol 9.849
Hannover 96 R3 Dui 31.037 -------- Anzhi Makhachkala R2 Rus 9.566
Lazio Roma Ita 29.996 -------- Debrecen CL Hon 7.950
PAOK Thessaloniki R3 Gri 27.920 ---------- Atromitos FC Gri 7.420
Steaua Bucuresti R3 Rom 26.764 --------- Hearts FC Sco 7.228
Sparta Praha R3 Tsj 25.570 --------- Motherwell CL Sco 6.728
Lech Poznan R1 Pol 22.483 -------- FC Midtjylland Den 6.505
Rosenborg BK R1 Nor 20.935 --------- KSC Lokeren Bel 6.480
Trabzonspor Tur 20.115 --------- NK Maribor CL Slo 6.424
Heerenveen R3 Ned 20.103 --------- FC Luzern Zwi 6.360
Anorthosis Famagusta R2 Cyp 17.099 --------- FK Ventspils CL Let 5.674
Newcastle United Eng 16.882 --------- Slovan Liberec CL Tsj 5.570
Young Boys R2 Zwi 16.860 ---------- Slask Wroclaw CL Pol 5.483
Levante UD Spa 16.837 ---------- HJK Helsinki CL Fin 5.326
Racing Genk R3 Bel 16.480 -------- AEL Limassol CL Cyp 5.099
Viktoria Plzen R2 Tsj 14.070 -------- Ekranas Panevezys CL Lit 4.875
Dnipro Dnipropetrovsk Oek 14.026 ------- FC Zestafoni CL
Mogelijke tegenstanders Feyenoord in laatste voorronde el
clubliefde he.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Toch nog een beetje me avond verpest.
1. We hebben geen zeer sterke achterhoede. Zeker twee spelers ontstijgen het niveau middenmoot nauwelijks (BMI en Nelom).quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:41 schreef mega-worstje het volgende:
En ik blijf t raar vinden dat we nog meer inversteren in een al zeer sterke achterhoede terwijl we scorend vermogen missen. Als we tegen kiev iemand hadden die ook maar een beetje op goal kon schieten hadden we gewonnen met wel meer dan 1-0. Een type Guidetti had daar een hatrick gemaakt
wat een gelul over BMIquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
1. We hebben geen zeer sterke achterhoede. Zeker twee spelers ontstijgen het niveau middenmoot nauwelijks (BMI en Nelom).
2. Een verdediger gaat niet ten koste van een spits.
Ja, maar Clasie heeft pas 1 seizoen goed gespeeld en Anita.. oh, wacht.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:03 schreef TC03 het volgende:
Ik kan er echt niet over uit dat sommigen Anita hoger inschatten dan Clasie. Dan ben je echt zo stekeblind.
Dom gelul over BMIquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
1. We hebben geen zeer sterke achterhoede. Zeker twee spelers ontstijgen het niveau middenmoot nauwelijks (BMI en Nelom).
2. Een verdediger gaat niet ten koste van een spits.
Ik denk dat mijn gebeden worden gehoordquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:11 schreef elCholo het volgende:
Het is verdacht stil rondom Mathijsen...
Om de paar uur verschijnt er een nieuwsberichtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:11 schreef elCholo het volgende:
Het is verdacht stil rondom Mathijsen...
Edje die verwijst naar een regionaal bericht van 3 dagen geleden, neem ik niet serieus.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Om de paar uur verschijnt er een nieuwsbericht
Dinsdag zag je dat het prima stond in de verdediging en dat versterking niet nodig is. Net zo goed als dat in de spits ging, oh wacht....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is toch mooi als Mathijsen straks rond is met ons Feyenoord.
Zie hem graag komen voor de eredivisie echt een prima speler.
Een seizoen duurt wat langer dan één wedstrijd hé. Zie jij graag een verdediging metquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dinsdag zag je dat het prima stond in de verdediging en dat versterking niet nodig is. Net zo goed als dat in de spits ging, oh wacht....
Redelijk mee eens inderdaad, al is het natuurlijk "maar" één wedstrijd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dinsdag zag je dat het prima stond in de verdediging en dat versterking niet nodig is. Net zo goed als dat in de spits ging, oh wacht....
Als je er op vooruit gaat, waarom zou je het dan niet doen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dinsdag zag je dat het prima stond in de verdediging en dat versterking niet nodig is.
Dit. Indi op linksback is gewoon een enorme verbetering tegenover Nelom.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:19 schreef elCholo het volgende:
[..]
Als je er op vooruit gaat, waarom zou je het dan niet doen?
¤quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:19 schreef elCholo het volgende:
[..]
Als je er op vooruit gaat, waarom zou je het dan niet doen?
Dat zou betekenen dat de Vrij , Indi & Janmaat geschorst of geblesseerd zijn. Wat een toeval.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een seizoen duurt wat langer dan één wedstrijd hé. Zie jij graag een verdediging met
Leerdam-Kongolo-Indi-Nelom
Tegen pak 'em beet Mertens-Lens-Narsingh?
Dan is het toch wel handig zo'n ervaren gozer erbij te hebben. En al helemaal omdat Nelom, die nu dus gewoon basisspeler is met deze selectie, tekort komt.
Oh, Janmaat ipv Leerdam dan, zodat je nog een zwakker bent in verdedigend opzicht. Ook prima.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat de Vrij , Indi & Janmaat geschorst of geblesseerd zijn. Wat een toeval.
Zou zo maar kunnen, maar wat een toeval....
Aha, my bad. Maar ik ben gewoon niet kapot van Mathijsen, dat is nu wel bekend.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, Janmaat ipv Leerdam dan, zodat je nog een zwakker bent in verdedigend opzicht. Ook prima.Indi staat er gewoon in dan hoor. Alleen De Vrij kan dan dus niet mee doen.
Ik vind dat eerst de verdediging goed moet staan en ik vind Nelom in verhouding nog kutter dan onze voorhoede, dus vind ik het een logische versterking.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, my bad. Maar ik ben gewoon niet kapot van Mathijsen, dat is nu wel bekend.
Ik vind dat men eerst naar een spits moet kijken. Zeker als je bereid bent zoveel salaris te betalen, kan je dat mijn inziens beter in een goeie spits stoppen dan een 32jarige Tim de Cler 2nd.
Als je Mathijsen transfervrij kan halen en hij akkoord gaat met salaris wat binnen het budget past, is het een buitenkans die je niet mag laten lopen.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat de Vrij , Indi & Janmaat geschorst of geblesseerd zijn. Wat een toeval.
Zou zo maar kunnen, maar wat een toeval....
Laten we nou gewoon kijken naar de beste 11 en waar je dan een speler nodig hebt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, Janmaat ipv Leerdam dan, zodat je nog een zwakker bent in verdedigend opzicht. Ook prima.Indi staat er gewoon in dan hoor. Alleen De Vrij kan dan dus niet mee doen.
Ach ja, eindeloze discussie. Als je verdediging gewoon goed is zoals ie afgelopen wedstrijd stond heb je daar weinig aan als niemand ze er in trapt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:26 schreef elCholo het volgende:
[..]
Als je Mathijsen transfervrij kan halen en hij akkoord gaat met salaris wat binnen het budget past, is het een buitenkans die je niet mag laten lopen.
De week ervoor was het niet geweldig, en als De Vrij en/of BMI wegvalt door blessure/schorsing, dan heb je een probleem, ook al is Kongolo zo'n groot talent.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, maar zoals al aangegeven door Koeman en Van Geel voor dat geld wat wij nu hebben is er geen materiaal beschikbaar die veel beter is dan wat we nu hebben voorin.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Laten we nou gewoon kijken naar de beste 11 en waar je dan een speler nodig hebt.
Janmaat- De Vrij
- BMI
- Nelom
![]()
Op zich, niks mis mee. Plus nog een aantal spelers achter de hand van matig tot redelijk niveau.
Fernandez![]()
![]()
![]()
- Cisse
- Schaken
![]()
En als er daar 1 uitvalt, wat met Badr Fernandez niet volledig ondenkbaar is, heb je nog Cabral
, Te vrede
en Achabar ..
Ik zou dan toch liever kijken naar een spits.
Don't think so.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Te vrede nog niet in actie gezien natuurlijk.
Als die fit was had hij er evengoed een paar ingeschopt natuurlijk.
Ik denk dat je nog niet 25% van het bedrag wat je in totaal nodig hebt om Mathijssen 2 jaar hier te laten voetballen ook Guidetti een jaar kan huren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar zoals al aangegeven door Koeman en Van Geel voor dat geld wat wij nu hebben is er geen materiaal beschikbaar die veel beter is dan wat we nu hebben voorin.
Maar toch liever een wat makkelijker en van Liverpool in de poulefase.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Is een deel van de lijst. Die gozert post gewoon de aantrekkelijkste tegenstanders. Liverpool lijkt me wel vet trouwens.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog niet 25% van het bedrag wat je in totaal nodig hebt om Mathijssen 2 jaar hier te laten voetballen ook Guidetti een jaar kan huren.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog niet 25% van het bedrag wat je in totaal nodig hebt om Mathijssen 2 jaar hier te laten voetballen ook Guidetti een jaar kan huren.
Elke wedstrijd 0 - 0quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja, eindeloze discussie. Als je verdediging gewoon goed is zoals ie afgelopen wedstrijd stond heb je daar weinig aan als niemand ze er in trapt.
Ik denk dat ze precies weten wat het kost om Guideti te huren, en dat ze dat al in een potje hebben gelegd. Mathijsen staat daar los van...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Want? Sunderland was erg dichtbij voor 2 miljoen toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dan kun je je pogingen tot denken maar beter opgeven....
Och, speel je 17 wedstrijden 0-0 en 17 wedstrijden 1-0 dan heb je toch ook al 68 puntenquote:
Denk even na, eiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Want? Sunderland was erg dichtbij voor 2 miljoen toch?
We hebben het bij Mathijssen nu al over:
* Kleine transfervergoeding
* Overname salarisschuld Malaga
* Zelfs met 50% of meer van huidige salaris inleveren nog een topverdiener bij Feyenoord
* 2 of mogelijk 3 jaar contract.
Dat begint al behoorlijk in de kosten te lopen toch?
Ik kan mij een seizoen herinneren, ik meen 96 / 97 waarin Feyenoord echt extreem vaak met 1-0 won, was geloof ik met Koeman in de ploeg. Feyenoord eindigde dat jaar 2e achter Fc subsidie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Och, speel je 17 wedstrijden 0-0 en 17 wedstrijden 1-0 dan heb je toch ook al 68 punten
Doe eens niet zo fel joh, doe ik toch ook niet tegen jouquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Denk even na, eiAls je uitga van 2 miljoen en het is nog geen 25% van de kosten aan Matthijssen, dan zou Matthijssen volgens jou dus meer dan 8 miljoen gaan kosten
Dat geloof je toch hoop ik zelf niet he?
Daarnaast staan die transfervergoeding en salarisschuld niet los van elkaar, en hebben we een salarisplafond he
Waar baseer je dit op?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
Ik denk dat Guidetti alsnog gewoon gaat komen. Jammer dat hij pas in oktober misschien pas fit is.
Licht dat eens verder toe als je wilt?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dan kun je je pogingen tot denken maar beter opgeven....
Geloof dat dat al niet meer kan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hopen op 4 clubs boven ons om het te verneuken...
Nee, volgens mij heb ik ooit ook wel gelezen dat het gemeenschappelijk salarisplafond op 12 mln zou liggen en dat ze voor een individuele speler niet boven de 1 mln zouden gaan...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
Feyenoord gaat simpelweg geen 1,2 miljoen transfervergoeding en anderhalf miljoen salaris betalen.
Mogen ze leuk willen, maar dan zwaait geel met z'n handje.
Daarnaast is er een flink verschil tussen Guidetti halen voor 50 daarvan of voor 25 procent daarvan, mocht dat nog niet opgevallen zijn.
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
Feyenoord gaat simpelweg geen 1,2 miljoen transfervergoeding en anderhalf miljoen salaris betalen.
Mogen ze leuk willen, maar dan zwaait geel met z'n handje.
Daarnaast is er een flink verschil tussen Guidetti halen voor 50 daarvan of voor 25 procent daarvan, mocht dat nog niet opgevallen zijn.
Kan ook gewoon een lek van Malaga zjin om te doen voorkomen dat er bij hen niets gratis op te halen is?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:17 schreef elCholo het volgende:
Volgens het redelijk betrouwbare AS wordt de transfer in de volgende uren afgerond.
Echter hebben zij het over een transfersom van rond de miljoen en neemt Feyenoord de salarisschuld over, dus niet transfervrij.
Even afwachten wat de werkelijke details zullen zijn. Maar bij een transfersom van een miljoen zou ik toch ook wel mijn vraagtekens zetten.
http://www.as.com/futbol/(...)0809dasdaiftb_25/Tes
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:17 schreef elCholo het volgende:
Volgens het redelijk betrouwbare AS wordt de transfer in de volgende uren afgerond.
Echter hebben zij het over een transfersom van rond de miljoen en neemt Feyenoord de salarisschuld over, dus niet transfervrij.
Even afwachten wat de werkelijke details zullen zijn. Maar bij een transfersom van een miljoen zou ik toch ook wel mijn vraagtekens zetten.
http://www.as.com/futbol/(...)0809dasdaiftb_25/Tes
Volgens mij wel, we lagen juist op schema, was gister hier gepost. 4 van die clubs uit het linkerrijtje die vanavond nog moeten voetballen, hadden de eerste wedstrijd verloren.quote:
Iedereen weet dat ze met hun kloten op het beroemde hakblok liggenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een lek van Malaga zjin om te doen voorkomen dat er bij hen niets gratis op te halen is?
Zo, alvast even besteldquote:Jaarboek ’11 / ’12: I’m Feyenoord Till I Die!
Duizenden Feijenoorders staan op met de club. En gaan er weer mee naar bed. De club loopt als een rode draad door vele levens. Een select groepje binnen dat machtige Legioen is echter daadwerkelijk dag en nacht voor de club in touw. En als nu dit groepje een boek schrijft over één van de meest bewogen seizoenen aller tijden bij een toch al bijzondere club, dan krijg je dit: ruim driehonderd pagina’s met de meest krankzinnige verhalen. En nog allemaal waargebeurd ook. Van een fotoshoot tot de bestorming van het Maasgebouw. Van kansloze nederlagen in Deventer en Groningen tot glorieuze topwedstrijden in de Kuip. Van een sportief failliet tot de wederopstanding. Van Biseswar (wie?) tot Guidetti. Maar bovenal: van Utrecht tot Kerkrade en van Heerenveen tot Eindhoven, want waar Feyenoord is… daar zijn zij.
Ook buiten wedstrijddagen zijn deze mannen vaak in en om de Kuip te vinden. De ene keer langs het trainingsveld, de andere keer op uitnodiging van directie of investeerders aan de vergadertafel. Altijd met slechts één belang voor ogen: het belang van de club waar ze zo veel van houden. En dat leidt vaak tot emotionele confrontaties met passanten die helaas de dienst uitmaken bij de club. Ondanks alle frustraties, ondanks het verdriet over de teloorgang van hun club, ondanks het keer op keer niet nakomen van beloftes door de clubleiding, ondanks alles… is humor ook een belangrijk onderdeel van dit verhaal. Supportershumor. Zwarte humor. Zelfspot. We zijn immers allemaal Rotterdammers … wij houden vol!
En het mooiste van alles is nog wel: de achtbaan van emoties die seizoen 2011-’12 heet, wordt op fantastische wijze afgesloten. Feyenoord is terug, Feyenoord leeft... ‘12 is van ons!
-----------------------------------------------------------------------
Let op: Dit product is een pre-order. Eind volgende week worden de boeken geleverd, vanaf dat moment zullen wij de boeken gaan verzenden. Als je besluit om het boek op te laten sturen dan kost dat 2 euro aan verzendkosten, normaliter kost het verzenden van onze bestellingen 7 euro, maar voor het boek hebben we besloten niet aangetekend te verzenden. Dit betekent dat verzenden voor eigen risico is. Zodra het pakket is verzonden, ontvang je van ons een verzendbevestiging. Mocht je liever aangetekend willen verzenden dan bestel je bij het boek bijvoorbeeld het polsbandje (klikkerdeklik hier), in dat geval betaal je iets meer aan verzendkosten, maar weet je dat het boek gegarandeerd bij je thuis afgeleverd gaat worden!
Een betere optie is de volgende: voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord - SC Heerenveen d.d. zaterdag 18 augustus 2012 is het mogelijk je boek op te halen op Varkenoord. Wij zullen die dag vanaf 18:00 in de kantine op Varkenoord aanwezig zijn waar je de reservering af kan halen (met je naam en ordernummer, die ontvang je via de bevestigingsmail). Uiteraard verkopen we het boek die dag op Varkenoord ook contant!
quote:De heenwedstrijden van de bovenste ploegen:
Steaua Boekarest - Spartak Trnava 0 - 1 (op dit moment goed voor ons!)
AIK Solna - Lech Poznan 3 - 0 (op dit moment goed voor ons!)
APOEL Nicosia - Aalesunds FK 2 - 1
Servette - Rosenborg BK 1 - 1
Kalmar FF - Young Boys 1 - 0 (op dit moment goed voor ons!)
RC Genk - FK Aktobe 2 - 1
KuPS Kuopio - Bursaspor 1 - 0 (op dit moment goed voor ons!)
quote:Martijn Krabbendam @Mkrabby
Transfer Mathijsen nadert voltooiing. Hij gaat ws niet mee naar Utrecht, moet nog worden gekeurd en heeft nog niet meegetraind #Feyenoord
quote:'Alleen voor bedrag van tientallen miljoenen zal Feyenoord De Vrij laten gaan'
Een van de uitblinkers tegen Dynamo Kiev was Stefan de Vrij. Volgens het Algemeen Dagblad hebben de beleidsbepalers bij Feyenoord inmiddels gesproken over de situatie indien een Europese topclub zich deze maand nog zou melden voor De Vrij.
De centrale verdediger, die morgen van Louis van Gaal voor het eerst een uitnodiging voor Oranje hoopt te ontvangen, is bot gezegd niet te koop. Als een vermogende club hem wil ophalen, zal er een recordbedrag van tientallen miljoenen op tafel moeten worden gelegd. De Vrij is zelf nuchter. Een vertrek uit De Kuip is iets voor later, zei hij al vaker. Dat hij de ervaring van voetballen in de Champions League moet missen, verandert daar niets aan.
En die transfersom. Het klinkt steeds slechter moet ik zeggen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:03 schreef Caland het volgende:
Benieuwd wat waar is wat betreft de salarisovername van Mathijsen.
Plus dit jaar zijn contract openbreken.quote:
De overname van het salaris is dan in feite de transfersom.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En die transfersom. Het klinkt steeds slechter moet ik zeggen.
In dat nieuwsbericht van daarnet hebben ze het specifiek over transfersom EN overname achterstallige salaris. Hopen dat dat niet klopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
De overname van het salaris is dan in feite de transfersom.
1 miljoen + 1.2 miljoen ofzo aan salaris gok ik zo als dat waar is.
Gewoon even afwachten. Het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat Feyenoord zijn achterstallig salaris plus een transfersom gaat betalen. Feitelijk is het betalen van dat salaris al een transfersom op zich, want Malaga is dat geld gewoon nog schuldig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En die transfersom. Het klinkt steeds slechter moet ik zeggen.
Die transfersom lijkt me onzin. Die salarisovername kan wel kloppen, dat riep ik een week geleden al. Malaga heeft geen cent meer en dat salaris zal toch opgehoest moeten worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In dat nieuwsbericht van daarnet hebben ze het specifiek over transfersom EN overname achterstallige salaris. Hopen dat dat niet klopt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:10 schreef satecl het volgende:
Kan Joris niet even die Baptista meenemen naar Rotterdam? Is die spitsenprobleem ook weer opgelost.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In dat nieuwsbericht van daarnet hebben ze het specifiek over transfersom EN overname achterstallige salaris. Hopen dat dat niet klopt.
Ik geloof nooit dat onze baas martin meer dan een miljoen neer gaat leggen voor iemand die je niet meer kunt doorverkopen. Het zal wel bij die loonachterstand blijven. Of je het dan zo wil noemen of het een transfersom wil noemen die Malaga dan weer gebruikt om salaris mee te betalen is alleen voor de belastingdienst interessant.quote:Feyenoord mag Joris Mathijsen transfervrij overnemen van Málaga. Dat betekent echter niet dat de routinier volledig gratis mag vertrekken naar De Kuip. De Rotterdamse club zal namelijk één miljoen euro aan loonschuld overnemen van de financieel geplaagde club, zo beweert de regionale Spaanse krant La Opinion De Málaga. Mathijsen zelf zou al rond zijn met Feyenoord en is verheugd met de transfer, waardoor hij zijn carrière in Nederland kan afsluiten.
Die loon achterstand is dus gewoon een transfersom, klaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof nooit dat onze baas martin meer dan een miljoen neer gaat leggen voor iemand die je niet meer kunt doorverkopen. Het zal wel bij die loonachterstand blijven. Of je het dan zo wil noemen of het een transfersom wil noemen die Malaga dan weer gebruikt om salaris mee te betalen is alleen voor de belastingdienst interessant.
loonachterstand prima, maar dit kost je totaal 1 miljoen denk ik, zelfde geld waar je Armenteros voor op kan halen. Ik ga op dit moment, hoe weinig verdedigers we toch hebben, toch liever voor de spits waar we er maar 1 van hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die loon achterstand is dus gewoon een transfersom, klaar.
Mijn god, fout nummer 2 als mister Yellow hier in trapt
Dit. Het heeft er alle tekenen van dat dit gewoon te duur gaat worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:38 schreef Cara het volgende:
[..]
loonachterstand prima, maar dit kost je totaal 1 miljoen denk ik, zelfde geld waar je Armenteros voor op kan halen. Ik ga op dit moment, hoe weinig verdedigers we toch hebben, toch liever voor de spits waar we er maar 1 van hebben.
Noem ze eens.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor 1 miljoen kun je ook al een aardige spits halen
Ik noemde Armenteros vorige zomer al.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
Waarom gaat het hier constant over armenteros sinds hij is genoemd voor die neuzen
Armenteros bijvoorbeeld. Maar ben geen scout, denk dat een kenner nog wel meer heeft klaarstaan.quote:
Dit komt van voetbalzone, ik weet niet waarom wij Armenteros voor 1 miljoen zouden kunnen halen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:38 schreef Cara het volgende:
[..]
loonachterstand prima, maar dit kost je totaal 1 miljoen denk ik, zelfde geld waar je Armenteros voor op kan halen. Ik ga op dit moment, hoe weinig verdedigers we toch hebben, toch liever voor de spits waar we er maar 1 van hebben.
quote:Heracles Almelo heeft de deur voor een Ajax-transfer voor Samuel Armenteros nog niet gesloten. De Amsterdammers brachten zonder succes een bod uit op de aanvaller, waarna Heracles een tegenvoorstel deed. De Tukkers willen naar verluidt anderhalf miljoen euro voor Armenteros, maar hoorden sinds het afgewezen bod niets meer van Ajax.
Kan best. En het is best een aardige speler. Maar sinds hij 2 weken geleden is genoemd in verband met 020, terwijl die dan nog niet eens zijn erg beperkte afkoopsom willen betalen, valt die naam hier 3 keer per dag.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik noemde Armenteros vorige zomer al. [ afbeelding ]
Omdat dit misschien een ''missertje'' kan zijn. Armenteros zou imo een goede aankoop zijn voor FEYENOORDquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Kan best. En het is best een aardige speler. Maar sinds hij 2 weken geleden is genoemd in verband met 020, terwijl die dan nog niet eens zijn erg beperkte afkoopsom willen betalen, valt die naam hier 3 keer per dag.
De een sluit de ander niet uit hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Armenteros:
- Transfer 1.5 miljoen
- Restwaarde (hopelijk)
- Minder salaris
- Aanvaller hard nodig.
Mathijssen
- Transfer 1 miljoen
- 0,0 restwaarde
- Topsalaris
- Ervaring hard nodig
Met ervaring scoor je geen goals, simpel toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Armenteros:
- Transfer 1.5 miljoen
- Restwaarde (hopelijk)
- Minder salaris
- Aanvaller hard nodig.
Mathijssen
- Transfer 1 miljoen
- 0,0 restwaarde
- Topsalaris
- Ervaring hard nodig
Jongen die push ik hier al 2 jaar en sinds kort is eruit dat hij een gelimiteerde som heeft.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
Waarom gaat het hier constant over armenteros sinds hij is genoemd voor die neuzen
Eens. Neig ook naar optie 1quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Met ervaring scoor je geen goals, simpel toch?
Vind je de bedragen die nu genoemd worden ook nog acceptabel?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
Een jaar aankutten met Nelom is ook geen optie. Daar is gewoon terecht 0 vertrouwen in.
En een selectie van gemiddeld 21 jaar is ook volledig uit balans, vind het niet zo raar dat een Mathijsen nu de hoogste prioriteit heeft. Die spits komt eind augustus echt wel.
Een miljoen vind ik best acceptabel, ja. Helemaal als je meegaat in de visie van Van Geel dat uiteindelijk spelers als Vlaar en BMI zich kunnen optrekken aan een Mathijsen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vind je de bedragen die nu genoemd worden ook nog acceptabel?
Dat is waar inderdaad. Guidetti zou die rol als 20 jarige misschien ook al wel aankunnenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Een miljoen vind ik best acceptabel, ja. Helemaal als je meegaat in de visie van Van Geel dat uiteindelijk spelers als Vlaar en BMI zich kunnen optrekken aan een Mathijsen.
Iets wat ook door Clasie wordt genoemd in de VI bijvoorbeeld deze week, blijkbaar is er echt behoefte aan zo'n speler in de groep. Er is geen echte leider meer. Ik vind ook niet dat je het De Vrij nu al kan aandoen om hem die band te geven.
Straks gaat het een periode kut en komt alle druk weer op De Vrij, Clasie te liggen. Krijg je zo'n Wijnaldum/Fer verhaal, spelers gaan dan volledig blokkeren en stilstaan in hun ontwikkeling.
Dank je. Zo even lezen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:26 schreef Caland het volgende:
Het volledig ingescande interview met Clasie in de VI kan je trouwens hier vinden.
Dank! Toffe foto's al iig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:26 schreef Caland het volgende:
Het volledig ingescande interview met Clasie in de VI kan je trouwens hier vinden.
Zo zie ik het ook. Ik denk niet dat ze veel voor hem neerleggen als ze weten dat ze dan geen spits meer kunnen halen, want dat is ook gewoon noodzaak, maar ik denk dat het gewoon een goede investering is in de jeugd. Als je zo'n ervaren speler dan ook nog eens precies naast de Vrij en achter Clasie zet, mag duidelijk zijn welk doel dat dient.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:20 schreef NJ het volgende:
Je zou ook nog mee kunnen nemen hoe de ervaring van Matthijsen de Vrij beter en dus duurder en beter te verkopen maakt. Dan is een miljoen ineens een goede investering als de Vrij 2 miljoen duurder wordt.
Guidetti is de enige die ik kan bedenken die Feyenoord zowel qua spel als qua mentaal aspect een gigantische boost zou kunnen geven, die niet als ervaren rot in de as hoeft te spelen. Hij zou gewoon een wereldoplossing zijn, mits hij fit geraakt, omdat hij de twee problemen tegelijk aan kan pakken. Daar kan je echter niet vanuit gaan. Met een speler als Armenteros zal je misschien inderdaad een goaltje of 5 meer pakken dan een Fernandez, maar daar wordt je op een heel seizoen niet veel warmer van, zeker niet als het inderdaad een periode mentaal tegenzit. Daarom is Matthijssen gewoon een hele goede aankoop. Uiteraard hoop ik dat er dan eind augustus nog een mooie spits uit de hoge hoed van Martin gevist wordt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is waar inderdaad. Guidetti zou die rol als 20 jarige misschien ook al wel aankunnenNiet het leiderschap coaching gedeelte, maar zeker wel druk wegpakken bij je teamgenoten.
Misschien is 1 miljoen inderdaad nog wel acceptabel. Het gaat nu wel ineens rap van transfervrij, naar transfersom naar transfersom + salaris. Hoop niet dat er nog meer bijkomt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:38 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. Ik denk niet dat ze veel voor hem neerleggen als ze weten dat ze dan geen spits meer kunnen halen, want dat is ook gewoon noodzaak, maar ik denk dat het gewoon een goede investering is in de jeugd. Als je zo'n ervaren speler dan ook nog eens precies naast de Vrij en achter Clasie zet, mag duidelijk zijn welk doel dat dient.
Dank, Baasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:26 schreef Caland het volgende:
Ik denk/verwacht/hoop dat er de komende jaren nog wel een aantal van dergelijke aankopen volgen. Geen 'sterrenteam' zoals een paar jaar geleden, maar om de jonge jongens rustig te kunnen brengen. De Vrij gaat bijvoorbeeld echt niet a la Vlaar tot z'n 26e/27e blijven. Die is over 2 seizoenen verkocht, en dan zit je weer met een vergelijkbare situatie. Die jonge jongens moeten gewoon 2 seizoenen aanklampen, 2 seizoenen waarmaken en dan een mooi bedrag opleveren. Over een jaar of 5 heb je dan je aandelen weer in handen en een selectie op het gewenste niveau, dan kun je die jongens wat langer proberen vast te houden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:44 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Nu hopen dat hij heel blijft en dan is het gewoon een goede aankoop. Rust geven tegen de kleintjes, dan kan Indi centraal en Nelom (die hopelijk de rechtsbuiten van VVV wel de baas is) op links spelen. Of Kongolo wat minuten gunnen, dikke prima.
Matthijssen heeft gewoon simpelweg recht op dat miljoen, en daar ook al voor 'gewerkt'. Daarbij staat hij gewoon nog onder contract, en gaat hij bij ons zeker 50%, waarschijnlijk meer, inleveren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:18 schreef Fuszy het volgende:
Lijkt mij toch wel dat Van geel uitvoerig met Mathijssen heeft gesproken over dat miljoen. Je kan het best overnemen van Malaga, maar wanneer je het in overleg met Mathijssen kan laten vallen dan heb je hem uiteindelijk gewoon gratis overgenomen en betaal je hem misschien 1 miljoen aan salaris per jaar. (geen idee wat zijn salaris is).
Ik kan me niet herinneren dat wij ooit een goed resultaat hebben gehaald tegen Belgische ploegen, zelfs met Mario kom ik ze liever niet tegen...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:23 schreef Caland het volgende:
Genk staat inmiddels voor na een achterstand, die kunnen we dus straks ook loten. Zou wel leuk zijn.
Het idee alleen al dat Been wint, en dan met die schijnheilige smoel gaat zeggen dat hij het sneu voor de Feyenoord-supporters vindt omdat hij weet hoeveel ze van de club houden, en dat hijzelf ook liever een andere club had uitgeschakeld, maar dat-ie natuurlijk toch ook gewoon blij is met het resultaat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat wij ooit een goed resultaat hebben gehaald tegen Belgische ploegen, zelfs met Mario kom ik ze liever niet tegen...
Maar nogmaals, ik draag de club nog altijd een groot hart toe, en hoop dat ze het ver gaan schoppen want er zit ontzettend veel potentie in dat ploegie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Het idee alleen al dat Been wint, en dan met die schijnheilige smoel gaat zeggen dat hij het sneu voor de Feyenoord-supporters vindt omdat hij weet hoeveel ze van de club houden, en dat hijzelf ook liever een andere club had uitgeschakeld, maar dat-ie natuurlijk toch ook gewoon blij is met het resultaat.
Nah, denk et niet. Ik kom net terug van vakantie, en had zo gehoopt dat Feyenoord weer eens in de CL zou uitkomen. Aan de hand van de samenvatting op de NOS (10 seconden samenvattingquote:
Oh ja, die uitbarsting heb ik dinsdag al gehadquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Nah, denk et niet. Ik kom net terug van vakantie, en had zo gehoopt dat Feyenoord weer eens in de CL zou uitkomen. Aan de hand van de samenvatting op de NOS (10 seconden samenvatting) leek het erop dat we er alle recht toe hadden om een ronde verder te gaan. Dat we er dan zo uitgeknikkerd worden vind ik een klein beetje een drama, en dood en doodzonde.
quote:De komst van Joris Mathijsen naar Feyenoord lijkt slechts een kwestie van tijd. De centrale verdediger van Málaga CF ontbrak donderdag op de training van de Spaanse club om de laatste onderhandelingen te voeren met zijn mogelijk nieuwe werkgever.
Technisch directeur Martin van Geel verwacht spoedig tot een akkoord te komen. ‘Het is nog niet helemaal rond allemaal, maar de transfer bevindt zich in de afrondende fase,’ zegt Van Geel tegenover RTV Rijnmond. Eerder liet de technische beleidsbepaler al weten dat Mathijsen een overgang naar Rotterdam wel ziet zitten.
Mathijsen wordt in De Kuip gezien als de ideale vervanger van Ron Vlaar, die eerder deze zomer naar Aston Villa vertrok. Volgens trainer Ronald Koeman moet de 32-jarige international helpen de ontwikkeling van onder andere Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi te versnellen.
http://samenvattingen.voetbalfeeds.nl/quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Nah, denk et niet. Ik kom net terug van vakantie, en had zo gehoopt dat Feyenoord weer eens in de CL zou uitkomen. Aan de hand van de samenvatting op de NOS (10 seconden samenvatting) leek het erop dat we er alle recht toe hadden om een ronde verder te gaan. Dat we er dan zo uitgeknikkerd worden vind ik een klein beetje een drama, en dood en doodzonde.
En dan nog ff een spits die 20+ goals maakt voor het sluiten van de transferperiode.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dat lees ik nu al drie dagen lang. Beter maken ze gewoon bekend dat het rond is.
Yes.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
En dan nog ff een spits die 20+ goals maakt voor het sluiten van de transferperiode.
Als het niveau de standaard wordt van wat we afgelopen dinsdag tegen Kiev gezien hebben, en er komt nog een noemenswaardige spits bij wil ik die van mij er best naast zettenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:44 schreef Caland het volgende:
Stoeltje op de coolsingel vanmiddag neergezet.
Wat mij dan wel weer verontrust zijn de diverse interviews na afloop dinsdag. Hoorde meerdere spelers roepen met het oog op zondag dat als ze dat niveau halen Utrecht een makkie wordt. In iets andere bewoordingen, maar toch. Je gaat het daar gewoon, zoals bijna altijd, heel lastig krijgen. Hopelijk gaan de heren niet naast hun schoenen lopen of denken dat ze er al zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als het niveau de standaard wordt van wat we afgelopen dinsdag tegen Kiev gezien hebben, en er komt nog een noemenswaardige spits bij wil ik die van mij er best naast zetten
Dat is waar. Maar ik denk dat Koeman daar ook voor heeft gewaarschuwd. Zo niet, worden de heren op die manier heus wel met de feiten op hun neus gedrukt. Onnodig maar het zal zeker gebeuren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat mij dan wel weer verontrust zijn de diverse interviews na afloop dinsdag. Hoorde meerdere spelers roepen met het oog op zondag dat als ze dat niveau halen Utrecht een makkie wordt. In iets andere bewoordingen, maar toch. Je gaat het daar gewoon, zoals bijna altijd, heel lastig krijgen. Hopelijk gaan de heren niet naast hun schoenen lopen of denken dat ze er al zijn.
Zo'n seizoensopener is toch iets heel anders dan een alles of niets wedstrijd in een kolkende Kuip.
één woord...: Koeman!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat mij dan wel weer verontrust zijn de diverse interviews na afloop dinsdag. Hoorde meerdere spelers roepen met het oog op zondag dat als ze dat niveau halen Utrecht een makkie wordt. In iets andere bewoordingen, maar toch. Je gaat het daar gewoon, zoals bijna altijd, heel lastig krijgen. Hopelijk gaan de heren niet naast hun schoenen lopen of denken dat ze er al zijn.
Zo'n seizoensopener is toch iets heel anders dan een alles of niets wedstrijd in een kolkende Kuip.
Idd, en loten we Inter en is het voor september allemaal voorbijquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:07 schreef Happel het volgende:
Vergeet dat nou maar. Morgen zullen we gewoon ongeplaatst zijn.
Die kans op geplaatste status was best aanwezig. Vier clubs hadden hun eerste duel verloren, en ook andere duels waren nog spannend. Helaas winnen ze bijna allemaal nu wel (ruim).quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:07 schreef Happel het volgende:
Vergeet dat nou maar. Morgen zullen we gewoon ongeplaatst zijn.
Zou het zeker overwegen, al zit ik net met nieuwe kamer/studie waar flink wat tijd en geld in gaat zitten, zeker rond die tijd.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:08 schreef Tito_Makani het volgende:
Moeten gewoon Mike Havenaar van Vitesse huren/kopen
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:08 schreef Tito_Makani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
We worden als voorbeeld genomen. Mooi toch.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:32 schreef vandermar het volgende:
De Boer ziet Feyenoord als voorbeeld voor ajax
http://www.soccernews.nl/(...)eeft_hetzelfde_gehad
Die naam heb ik hier nu al een paar keer gehoord, wat we hebben lopen is niet top, maar die Havelaar is echt niet beter.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:08 schreef Tito_Makani het volgende:
Yes.quote:
Ik stem voor Pilzen en anders gewoon Bilbao. Al vind ik Apoel ook best. Wat is het weer daar?quote:Internazionale
Liverpool
Olympique Marseille
Sporting Lissabon
CSKA Moskou
Bordeaux
VfB Stuttgart
Metalist Kharkov
Athletic Bilbao
Club Brugge
APOEL Nicosia
Hapoel Tel-Aviv
Hannover 96
Lazio Roma
PAOK Saloniki
Steaua Boekarest
Sparta Praag
Rosenborg BK
Trabzonspor
Newcastle United
Young Boys
Levante
Racing Genk
Partizan Belgrado
Viktoria Pilzen
Dnipro Dnipropetrovsk
FC Vaslui
Zal het wel niet worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef Caland het volgende:
Gewoon de makkelijkste, Dnjepropetrovsk ofzo. Groepsfase bereiken.
Hij kopt alles er in en heeft ook een goed schot.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:28 schreef vandermar het volgende:
[..]die vent kan er niets van en funcioneert alleen als je Narsingh op de zijkant hebt staan.
Liverpool lijkt mij wel leuk om dan die vieze rat uit te schakelen!
Anders halen we Caroll van Liverpool?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:05 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Hij kopt alles er in en heeft ook een goed schot.
Beter dan Fernandez en Schaken,Janmaat en Clasie hebben allemaal een goede voorzet
Gooien ze daar maar aanstekers op.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:21 schreef Happel het volgende:
In het geval van Lazio Roma kunnen we ons opmaken voor een gezellig onderonsje met de ultras aldaar.
Nah, ik denk niet dat je diegene die aanstekers gooien daar ziet. Mogen ze niet heen van mama en papa.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:35 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Gooien ze daar maar aanstekers op.
Ze zullen al die negers bij jullie in het team ook erg leuk vindenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:21 schreef Happel het volgende:
In het geval van Lazio Roma kunnen we ons opmaken voor een gezellig onderonsje met de ultras aldaar.
Ook dat inderdaad. Fijne figuren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:59 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ze zullen al die negers bij jullie in het team ook erg leuk vinden
Viel de vorige keer reuze mee, weinig van gemerkt. Werden wel toegejuicht door AS Roma fansquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:21 schreef Happel het volgende:
Daarom speelt hij ook altijd bij Vitessequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:05 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Hij kopt alles er in en heeft ook een goed schot.
Beter dan Fernandez en Schaken,Janmaat en Clasie hebben allemaal een goede voorzet
Hey, je moet niet fucken met die Russen!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom speelt hij ook altijd bij Vitessewij zijn toch echt wel 10x beter dan die zwart gelen.
dan staat de mijne er morgen ook en de eettent van een maat van mij ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als het niveau de standaard wordt van wat we afgelopen dinsdag tegen Kiev gezien hebben, en er komt nog een noemenswaardige spits bij wil ik die van mij er best naast zetten
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 09-08-2012 om 23:53:38Zelfs op Schiphol informanten: Mathijsen is geland, zal morgen of zaterdag dan wel worden gekeurd #Feyenoord reageer retweet
quote:De transfer van Joris Mathijsen naar Feyenoord is zo goed als afgerond. Juristen van beide kampen bogen zich gisteren over de kersverse verbintenis. De 32-jarige verdediger komt snel naar Rotterdam om de medische keuring te ondergaan. De opening van de competitie, zondag in de Galgenwaard tegen FC Utrecht, komt echter nog te vroeg.
© reuters.
De transfer van de 82-voudig international naar Feyenoord hing al dagen in de lucht, maar pas gisteravond was vrijwel iedereen er echt gerust op dat Mathijsen naar De Kuip komt. De centrale verdediger stond de afgelopen weken ook in de belangstelling van Ajax, maar vertelde technisch directeur Martin van Geel al snel dat hij liever naar Rotterdam wilde verhuizen.
Van Geel wist vervolgens de raad van commissarissen, met onder meer de voormalig centrale verdediger Graeme Rutjes in de gelederen, te overtuigen dat Mathijsen de juiste man is om de jonge selectie bij de hand te nemen. Dat het voornemen een international op leeftijd aan te trekken gefronste wenkbrauwen oplevert in De Kuip, is duidelijk.
Dat weet je pas zodra hij speelt, hè.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:13 schreef onlogisch het volgende:
Nu zo goed als zeker. Fout II van mr Yellow
Als hij speelt ja, niet als ie geblesseerd isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat weet je pas zodra hij speelt, hè.
Veel zal afhangen van de ¤s in dit geval.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat weet je pas zodra hij speelt, hè.
quote:Feyenoord niet geplaatst bij EL-loting
Feyenoord moet zich mogelijk opmaken voor een zware tegenstander in de laatste voorronde van de Europa League. De Rotterdammers zijn vrijdag bij de loting, rond 13.30 uur in het Zwitserse Nyon, niet geplaatst. Hierdoor kunnen ze aan bijvoorbeeld Internazionale, Liverpool of Sporting Lissabon gekoppeld worden.
Feyenoord heeft de afgelopen jaren amper resultaat geboekt in Europa en dus ook weinig punten verzameld. Die punten zijn bepalend of een team al dan niet een beschermde status krijgt. Feyenoord belandde in de Europa League-play-offs na de uitschakeling tegen Dinamo Kiev in de derde Champions League-voorronde.
PSV, FC Twente, AZ en SC Heerenveen zijn wel geplaatst en krijgen daardoor een op papier minder sterkere tegenstander bij de laatste schifting voor de groepsfase. Een ontmoeting met het Anzhi Makhachkala van Guus Hiddink behoort wel tot de mogelijkheden. De Russische equipe speelde zich via Vitesse een ronde verder.
Was bekend, maar toch bedankt. Vanmorgen wordt bekend in welke pot we zitten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:22 schreef Enchanter het volgende:
Weet niet of dit al bekend was of al eerder geplaatst is
[..]
twitter:fnetwerk twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 09:27:56RT @BVlietstra: Joris Mathijsen wordt as we speak gekeurd. Ga m vanmiddag vragen naar o.a. voorkeur voor #feyenoord boven #Ajax reageer retweet
Te veel...quote:
Waar kunnen we dat volgen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Te veel...
Binnen nu en 30 minuten wordt bekend gemaakt in welke pot we zitten en wie we kunnen loten.
Dat hebben we betaald om Leerdam vrij te kopen toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:39 schreef Freudie het volgende:
Drie kralenkettingen en 15 gouden ringen, valt best mee.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat hebben we betaald om Leerdam vrij te kopen toch?
Precies.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Anders kunnen ze Feyenoord niet tegen de 5 sterkste doen.
Deze grapquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat hebben we betaald om Leerdam vrij te kopen toch?
lekker boeiend.. die 020 kliek...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:12 schreef Siyara het volgende:
Als Clasie en de Vrij niet geselecteerd worden, maakt van Gaal zich nu al ongeloofwaardig. Wat heb ik genoten van die 2 afgelopen dinsdag.
Eens wb blessures, maar hij zal ook het nodige leren daar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:14 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
lekker boeiend.. die 020 kliek...
de kans op blessures word alleen maar groter,
zeker voor een belangrijke speler als Clasie
En hun waardes gaan ook gelijk 12x omhoog. Een international, die heel jong is en nog lang vast ligt = heel veel geldquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:14 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
lekker boeiend.. die 020 kliek...
de kans op blessures word alleen maar groter,
zeker voor een belangrijke speler als Clasie
Dat ze goed(-ish) spelers zijn betekent niet dat ze automatisch in het systeem passen of goed kunnen samenwerken met de rest. Heel veel ervaring hebben ze ook niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:15 schreef Siyara het volgende:
[..]
En hun waardes gaan ook gelijk 12x omhoog. Een international, die heel jong is en nog lang vast ligt = heel veel geld
Waar denk je dat ze meer ervaring op doen? Op een training bij het NL elftal met spelers als van Persie, Robben, Sneijder en Huntelaar of spelend tegen VVV Venlo of Utrecht in de eredivisie? Ik vind dat we er niet om heen kunnen dat voor Feyenoord het beste is als ze zo snel mogelijk international worden, ook om ze in de kijker te spelen bij de internationale topclubs.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat ze goed(-ish) spelers zijn betekent niet dat ze automatisch in het systeem passen of goed kunnen samenwerken met de rest. Heel veel ervaring hebben ze ook niet.
Ja leuk maar van Gaal heeft er niks aan dat er spelers in het elftal zijn die ervaring op willen doen. Die verantwoordelijkheid ligt niet bij hem.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:21 schreef Siyara het volgende:
[..]
Waar denk je dat ze meer ervaring op doen? Op een training bij het NL elftal met spelers als van Persie, Robben, Sneijder en Huntelaar of spelend tegen VVV Venlo of Utrecht in de eredivisie? Ik vind dat we er niet om heen kunnen dat voor Feyenoord het beste is als ze zo snel mogelijk international worden, ook om ze in de kijker te spelen bij de internationale topclubs.
Lul niet zo dom. Hoe vaak is hij geblesseerd geraakt dan?!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als hij speelt ja, niet als ie geblesseerd is
ach gossiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Anders kunnen ze Feyenoord niet tegen de 5 sterkste doen.
Nee, maar vriendschappelijke wedstrijden zijn perfect om ervaring op te doen. Uiteindelijk zal er een stapel internationals stoppen de komende 2-3 jaar, en dat moet opgevangen worden. Dat weet vGaal ook wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja leuk maar van Gaal heeft er niks aan dat er spelers in het elftal zijn die ervaring op willen doen. Die verantwoordelijkheid ligt niet bij hem.
Dat dus inderdaad. En wees eerlijk, Clasie > Strootman > Anitaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:28 schreef Sejt het volgende:
[..]
Nee, maar vriendschappelijke wedstrijden zijn perfect om ervaring op te doen. Uiteindelijk zal er een stapel internationals stoppen de komende 2-3 jaar, en dat moet opgevangen worden. Dat weet vGaal ook wel.
twitter:fnetwerk twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 10:33:07Brekend: Voorloting EL: Sporting Lissabon, Bordeaux, Hapoel Tel-Aviv, Levante en Sparta Praag mogelijke tegenstanders Feyenoord reageer retweet
Had Willems ook niet en die heeft het uiteindelijk ook best aardig gedaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat ze goed(-ish) spelers zijn betekent niet dat ze automatisch in het systeem passen of goed kunnen samenwerken met de rest. Heel veel ervaring hebben ze ook niet.
Alles, maar niet Sporting Lissabon...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:35 schreef Freudie het volgende:
twitter:fnetwerk twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 10:33:07Brekend: Voorloting EL: Sporting Lissabon, Bordeaux, Hapoel Tel-Aviv, Levante en Sparta Praag mogelijke tegenstanders Feyenoord reageer retweet
Doe maar niet Sporting. Rest ok.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:35 schreef Freudie het volgende:
Inderdaad!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |