abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115292458
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_115292476
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:44 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Wow... Da's een beste uitgavenpost op je balans. Idd, zsm alle aandelen terugkopen en schuldenvrij worden. Daarna weer de reputatie in Europa opvijzelen door het winnen van EL en CL.
Volgens mij is het gewoon dividend, alleen uitgekeerd bij ruime behaalde winsten, vanaf het moment dat de verdere financiele situatie stabiel is, dus zodra we die gelden gaan uitbetalen staan we er vrij rooskleurig voor...
Ik denk dat we niet zo negatief tegenover de reddingsactie van VvF moeten aankijken...
Ik heb bij alle berichtgeving rondom die regelingen eigenlijk nooit iets irreeels kunnen opvangen, maar ja, sceptische blijven mbt de financiele huishouding van onze club is misschien ook niet ongepast :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_115292489
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:48 schreef satecl het volgende:
Gewoon Clasie voor 30 miljoen verkopen en je bent klaar met al dit gezeik.
Wel aub na dat het kampioenschap binnen is dit seizoen ;)
pi_115292499
@Caland: Blokland krijgt 4% dividend. Dat is iets anders dan 4% rente. ;). Al kost het beide klauwen met geld. :(
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:55:50 #5
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_115292505
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:48 schreef satecl het volgende:
Gewoon Clasie voor 30 miljoen verkopen en je bent klaar met al dit gezeik.
Gewoon 2 keer kampioen worden mét Clasie. :+
pi_115292526
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:48 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Klopt.

Ik vond trouwens die kans van Immers (op 6:10 van het door jouw geposte filmpje) ook gewoon slecht in plaats van pech. Ja, hij gaat er zo meestal wel in, maar als je zó dichtbij de goal staat (binnen het doelgebied), dan moet je zo'n volley plaatsen in plaats van die bal blind zo hard mogelijk proberen te raken.

Ik heb er trouwens nog wel vertrouwen in dat Immers voldoende gaat opleveren dit seizoen.
Ja, die had hij ook gewoon met binnenkant voet in het hoekje kunnen (en moeten) laten rollen ja..
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_115292545
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:55 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Volgens mij is het gewoon dividend, alleen uitgekeerd bij ruime behaalde winsten, vanaf het moment dat de verdere financiele situatie stabiel is, dus zodra we die gelden gaan uitbetalen staan we er vrij rooskleurig voor...
Ik denk dat we niet zo negatief tegenover de reddingsactie van VvF moeten aankijken...
Ik heb bij alle berichtgeving rondom die regelingen eigenlijk nooit iets irreeels kunnen opvangen, maar ja, sceptische blijven mbt de financiele huishouding van onze club is misschien ook niet ongepast :P
Ik ben juist zeer positief over de reddingsactie, aangezien het een behoorlijk aantal procenten aan rente scheelt. Maar het blijft een kostenpost op de balans en die moet zo snel mogelijk weg.
pi_115292551
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:55 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Gewoon 2 keer kampioen worden mét Clasie. :+
Ok, ook goed, maar dan wel daarna voor 30 mln verkopen :P
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 16:05:14 #9
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115292902
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:57 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ok, ook goed, maar dan wel daarna voor 30 mln verkopen :P
Dat zeg ik, Xavi stopt over 2 jaar mee. Kan ie mooi naar Barça :7
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115292934
Dividend, rente. Ik zie het verschil niet zo.

Verder hoor ik Blokland roepen dat ze het risico lopen dat ze het geld misschien wel voor een deel kwijtraken. Terwijl juist op het moment voordat ze instapten dat risico het grootste was. Ergo: ze hebben, zoals iedere boerenlul, hun eigen centen beschermd en daardoor de touwtjes praktisch in handen gekregen van één van de grootste voetbalclubs van Nederland voor een schijntje. Dat hele 'kijk ons eens de club gered hebben' toontje van hem constant staat mij niet zo aan. Er is simpelweg gehandeld naar eigen belang dat ook nog eens gunstig was voor Feyenoord op het moment. Of eigenlijk de enige optie, aangezien we met de rug tegen de muur stonden.

Daarom heb ik zo mijn vraagtekens bij het feit dat ze nog meer willen ophalen. Je zou toch denken dat met die 20 miljoen aan transferopbrengsten + de 30 miljoen aan schuldomzetting het wel een keer voorbij is.

Het beleid moet erop gericht zijn om zo spoedig mogelijk weer volledig baas in eigen huis te zijn en dus Blokland en co. er uit te gooien. Met een bosje bloemen, dat dan weer wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115293103
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:06 schreef Caland het volgende:
Het verschil is zo'n 8% heb ik mij laten vertellen door het sportjournaal. Feyenoord moest lenen tegen zo'n 12%, terwijl Blokland en co "slechts" 4% vragen.
pi_115293117
Stefan de Vrij _O_
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115293125
Jordi Clasie _O_
pi_115293144
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:10 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Het verschil is zo'n 8% heb ik mij laten vertellen door het sportjournaal. Feyenoord moest lenen tegen zo'n 12%, terwijl Blokland en co "slechts" 4% vragen.
Het is voor Feyenoord en voor de investeerders die daarmee hun geld gered hebben ook gewoon een goede deal geweest, dat zie je mij nergens ontkennen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115293171
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is voor Feyenoord en voor de investeerders die daarmee hun geld gered hebben ook gewoon een goede deal geweest, dat zie je mij nergens ontkennen.
Jij zei dat je het verschil niet zag, dat heb ik voor je verduidelijkt ;)
pi_115293200
Zonder Blokland waren we nu hoe dan ook fucked Caland.
Dus wees nou maar blij dat hij zijn nek uit heeft gestoken.
Kan je wel komen lullen met dat hij er zelf ook aan verdient maar hoe wil je anders nieuwe investeerders aantrekken???
Niemand gaat geld stoppen in een failliet zooitje zoals het 2 jaar geleden was.

En over die macht binnen de club. Eerste wat ze hebben gedaan is die zuchtende clown de deur uit gewerkt met zijn faaltransfers en niet rechtsgeldige contracten.

Blokland mag echt een standbeeld voor de Kuip krijgen.
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 16:12:55 #17
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115293221
Dividend hoef je pas uit te keren als er winst gemaakt is.
Rente moet je altijd betalen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_115293222
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:06 schreef Caland het volgende:

Verder hoor ik Blokland roepen dat ze het risico lopen dat ze het geld misschien wel voor een deel kwijtraken. Terwijl juist op het moment voordat ze instapten dat risico het grootste was. Ergo: ze hebben, zoals iedere boerenlul, hun eigen centen beschermd en daardoor de touwtjes praktisch in handen gekregen van één van de grootste voetbalclubs van Nederland voor een schijntje. Dat hele 'kijk ons eens de club gered hebben' toontje van hem constant staat mij niet zo aan. Er is simpelweg gehandeld naar eigen belang dat ook nog eens gunstig was voor Feyenoord op het moment. Of eigenlijk de enige optie, aangezien we met de rug tegen de muur stonden.

Daarom heb ik zo mijn vraagtekens bij het feit dat ze nog meer willen ophalen. Je zou toch denken dat met die 20 miljoen aan transferopbrengsten + de 30 miljoen aan schuldomzetting het wel een keer voorbij is.

Het beleid moet erop gericht zijn om zo spoedig mogelijk weer volledig baas in eigen huis te zijn en dus Blokland en co. er uit te gooien. Met een bosje bloemen, dat dan weer wel.
Helemaal mee eens.

Dividend gaat over aandelen en kan dus fluctueren op basis van het uitgekeerde divident per aandeel. Rente is een vast percentage over een geleend bedrag. Dat is het verschil. Feitelijk gezien betaal je bij beide jezelf blauw. :')

Verder compleet eens met je betoog. Blokland zo snel mogelijk wegwerken. De gasten die hier zeggen dat ze geen haast hebben met het afbetalen van de bloklandmiljoenen omdat ze liever een spits hebben en we toch niet meer in gevaar zijn, ergeren me kapot.
pi_115293240
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:12 schreef Nozem. het volgende:
Zonder Blokland waren we nu hoe dan ook fucked Caland.
Zonder deze deal was Blokland ook fucked. Dat is mijn punt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115293256
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:10 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Daarnaast, en even groot, heeft dividend een veel vrijer karakter, namelijk, het kan uitgekeerd worden, of niet, en in gevallen waar een bedrijf (...) verlies draait en geen cash heeft, of het voor andere zaken nodig heeft, kan er worden besloten om het niet uit te keren. Rente = gewoon lappen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 16:14:31 #21
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115293296
Ik ben het wel met Caland eens dat alles er op gericht moet zijn om zo snel mogelijk weer eigen baas te zijn. Met de verkopen van verschillende spelers, de sportieve prestaties wellicht in de toekomst en de nieuwe tv rechten moeten dit proces aanzienlijk versnellen.

Is er nu een overzicht van de echte actuele status van de financiële situatie?

* Hoeveel echte schuld (wat is echte schuld?) is er?
* Hoeveel heeft blokland en co nu bij elkaar? 30 miljoen?
* Wat is er begroot dit jaar?
* Hebben we na dit jaar eindelijk zwarte cijfers?
* Hoe zit het met dat belasting geintje uit het kunduz akkoord?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115293361
Staat in de jaarcijfers.
pi_115293375
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:10 schreef Cara het volgende:
Jordi Clasie _O_
Ik ben sowieso vrij traag de laatste tijd.. maar met zijn voornaam is hij gegarandeerd een held in Barcelona...
BFF met GGMM
pi_115293406
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik ben sowieso vrij traag de laatste tijd.. maar met zijn voornaam is hij gegarandeerd een held in Barcelona...
Ik laat me beïnvloeden door de grote voetballers
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 16:18:16 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115293464
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef Caland het volgende:

[..]

De club failliet laten gaan en als schuldeiser direct profiteren van de verkoop van de inboedel was ook een optie geweest. De hele schuld was er niet mee afbetaald uiteraard maar er had wel onmiddelijk gecasht kunnen worden. In deze constructie is aflossing niet zeker en bovendien duurt het vele jaren.
Daarnaast hoor ik Blokland helemaal niet voortdurend in de pers roepen dat hij de redder van Feyenoord is. Ik vind het maar raar hoor, dat gezeik op de VvF, dat "De hoge here denke alleen aan d'r eige" sentiment.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_115293480
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:17 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik laat me beïnvloeden door de grote voetballers
Die snap ik niet echt, ik doelde op de beschermheilige van Catalunya: Sant Jordi
BFF met GGMM
pi_115293530
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Sinds zijn toetreding 2 jaar geleden zijn er al meer goede beslissingen genomen dan in de afgelopen 20 jaar daarvoor onder Jorien en Leo.
pi_115293533
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:18 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Die snap ik niet echt, ik doelde op de beschermheilige van Catalunya: Sant Jordi
Jordi Alba _O_ :D _O-
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:21:39 #29
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_115293616
quote:
Clasie hoopt om die reden op een ervaren rot, die een ploeg bij de hand kan nemen. "Dit Feyenoord mist vooralsnog een échte leider. De nieuwe spelers zijn allemaal ook nog zoekende, je kunt niet verwachten dat die meteen het hoogste woord voeren. Ze zijn geen Guidetti’s die binnenkomen en direct praatjes hebben. Ik hoop dat er nog een ervaren speler bijkomt."
Geeft maar weer aan dat de spelersgroep ook echt behoefte heeft aan iemand als Matthijssen.

Nog even over die spitspositie. Kunnen we Danny Koevermans niet terug halen uit Canada :D :D ? Dat is ook al jaren onze hoop :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_115293655
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Sinds zijn toetreding 2 jaar geleden zijn er al meer goede beslissingen genomen dan in de afgelopen 20 jaar daarvoor onder Jorien en Leo.
Ach, Jorien werd in het begin ook als de messias binnen gehaald.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115293725
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Cara het volgende:

[..]

Jordi Alba _O_ :D _O-
Ja sorry, al die kleine spanjaardjes lijken op elkaar (ik heb deze opmerking vandaag eerder gemaakt volgens mij...)
BFF met GGMM
  woensdag 8 augustus 2012 @ 19:02:09 #32
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_115301597
Wat is dus overigens niet snap he, 30 miljoen binnen van de VvF, in 2 jaar tijd zo'n 20 miljoen binnen aan transfers. De schuld was zo'n 30 (?) miljoen? Is die 20 miljoen dan gaan zitten in een belachelijk hek en een houten keet voor KK?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 8 augustus 2012 @ 19:48:40 #33
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_115303441
quote:
5s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:02 schreef Tomasso het volgende:
De schuld was zo'n 30 (?) miljoen? Is die 20 miljoen dan gaan zitten in een belachelijk hek en een houten keet voor KK?
Hekken zijn duur he, heuj :{w
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 19:53:06 #34
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115303613
quote:
Ronald Koeman: 'Het wordt dit seizoen eerder slechter dan beter'

Aan de vooravond van een nieuwe Eredivisieseizoen tempert Ronald Koeman de hoogespannen verwachtingen in Rotterdam. Feyenoord, zo denkt de trainer van de runner-up van vorig seizoen, gaat het moeilijk krijgen.

Dat zegt Koeman in het magazine Voetbal Seizoen 2012/13 van 'The Sports Editions' dat morgen verschijnt.

'Vorig seizoen hebben we boven verwachting gepresteerd. Weer een tweede plaats eisen, is niet reëel,' zegt Ronald Koeman. 'De spelers zullen moeten beseffen dat ze nóg meer moeten doen om bij datzelfde in de buurt te komen. Iedereen zal de focus moeten blijven houden en dat is het moeilijkste.'

'We zijn als groep heel erg vooruit gegaan, veel spelers hebben zich ontwikkeld. Nu ben ik benieuwd naar wie zich nog verder doorontwikkelen', aldus de Feyenoord-trainer Koeman in het tijdschrift.
AD
pi_115303614
Zondag weer een thuiswedstrijd voor mij. Alleen balen dat het om 12:30 is.

quote:
Wat is dus overigens niet snap he, 30 miljoen binnen van de VvF, in 2 jaar tijd zo'n 20 miljoen binnen aan transfers. De schuld was zo'n 30 (?) miljoen? Is die 20 miljoen dan gaan zitten in een belachelijk hek en een houten keet voor KK?
Schuld was 42 milljoen. Ik vermoed, weet het dus niet zeker, dat er nog wel meer lijken in de kast zaten en dat het nog iets hoger was.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115303957
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:53 schreef Happel het volgende:
Zondag weer een thuiswedstrijd voor mij. Alleen balen dat het om 12:30 is.
Hoezo?
pi_115305535
quote:
Er zit een groot verschil tussen ontvangsten (cash) en opbrengsten, dat voor wat betreft de transfers. De beokhoudkundige details van die hele blokland deal zijn me nog steeds niet duidelijk.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  woensdag 8 augustus 2012 @ 20:50:44 #38
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_115306336
Er staat in de VI, rubriek VI-mail, een stukje over clubliefde, van Jan Pieter Schregel uit Rotterdam.

quote:
Zoals ook zij die zeggen dat Feyenoord in hun hart en bloed zit (Ron Vlaar). Ook dat betekent voor ons alles. Maar beweren dat je zeker niet naar Aston Villa gaat en drie dagen erna (en twee dagen voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen) toch doodleuk een contract tekenen in Birgingham; ik kan het me niet voorstellen.
Vind ik zo zielig hé, zeggen dat Vlaar geen clubliefde heet. Hij tekende vorig jaar bij terwijl hij ook weg had kunnen gaan. Mede dankzij hem zijn wij vorig jaar tweede geworden en dan kan hij een mooie transfer maken, en dan heeft hij geen clubliefde?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:08:13 #39
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115307168
quote:
Die schuld was dan ook veel hoger. Daarnaast waren we 2 jaar geleden ook nog verliesdraaiend. Ik denk dat we nu om en nabij zo eens uit de schulden moeten zijn, even de bloklandmiljoenen buiten beschouwing gelaten als schuld zijnde...
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:11:41 #40
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115307343
Voor de mensen die al stonden te juichen om de deal met die spionerende bloedhond:

quote:
"Met de achttien Eredivisieclubs hebben we een verdeelsleutel op basis van de prestaties van de afgelopen tien seizoenen. Het aandeel van de tv-gelden dat wij krijgen doet recht aan onze prestaties, daar zijn we zeer content mee."

- Robbert Klaver
Kortom: we krijgen nog 12 jaar minder geld naar aanleiding van een paar grafseizoenen? :r
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:18:46 #41
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_115307746
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
Voor de mensen die al stonden te juichen om de deal met die spionerende bloedhond:

[..]

Kortom: we krijgen nog 12 jaar minder geld naar aanleiding van een paar grafseizoenen? :r
Dat is niet het enige waarop de verdeelsleutel is gebaseerd, anders zaten we niet bij de grootverdieners qua TV-gelden natuurlijk. ;)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:25:31 #42
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115308128
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:18 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat is niet het enige waarop de verdeelsleutel is gebaseerd, anders zaten we niet bij de grootverdieners qua TV-gelden natuurlijk. ;)
Dat mag ik dan maar hopen, anders worden we echt gruwelijk hard genaaid.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:33:51 #43
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_115308672
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:21 schreef satecl het volgende:

[..]

Geeft maar weer aan dat de spelersgroep ook echt behoefte heeft aan iemand als Matthijssen.

Nog even over die spitspositie. Kunnen we Danny Koevermans niet terug halen uit Canada :D :D ? Dat is ook al jaren onze hoop :')
Gelukkig is die geblesseerd :P
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_115309085
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 20:01 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hoezo?
Is een kut tijd. Doe mij maar 14:30.
Elite
Tegen TTIP
pi_115309138
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Is een kut tijd. Doe mij maar 14:30.
Vooral voor een uitsupporter toch?
pi_115309180
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vooral voor een uitsupporter toch?
Als je met de combi gaat wel, maar dat doe ik nooit.
Elite
Tegen TTIP
pi_115309218
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Als je met de combi gaat wel, maar dat doe ik nooit.
Ah oké. Maar met uitwedstrijden heb je altijd nog wel een probleem qua eten. Of haal je daar gewoon wat?
pi_115309301
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ah oké. Maar met uitwedstrijden heb je altijd nog wel een probleem qua eten. Of haal je daar gewoon wat?
Gewoon na afloop ergens eten. Zit wel snor hoor.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:51:49 #49
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_115309634
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:11 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dat staat natuurlijk niet vast voor 12 jaar, lijkt me dat zoiets elk jaar opnieuw bepaald wordt.
2000 light years from home
  woensdag 8 augustus 2012 @ 21:57:46 #50
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115309961
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:51 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat staat natuurlijk niet vast voor 12 jaar, lijkt me dat zoiets elk jaar opnieuw bepaald wordt.
Dat zal best, maar dan zou het alsnog kunnen dat we dus over 8 jaar nog de gevolgen ondergaan van dat zaadjaar 2 seizoenen geleden. Zou natuurlijk absurd zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')