Ook dat is weer waar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Koffiedik kijken. Wellicht grijpen clubs deze gelden aan om spelers hogere salarissen aan te bieden bijvoorbeeld. Daarin zal Feyenoord ook weer mee moeten gaan wil je een sterke onderhandelingspositie blijven houden. Ik noem maar wat.
Nee, er was een salary cap voor Feyenoord ivm categorie 1.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik meende dat gehoord te hebben. Een cap van een x-percentage van het totale budget wat aan salarissen uitgegeven mocht worden. Ivm de saneringen, etc.
Tsja, maar om te roepen 'we krijgen 5 miljoen per jaar extra en dat gaat voor de volle 100% naar de schulden' is ook onzin natuurlijk. Alleen al de woorden 'in eerste instantie' verraden dat dat niet het geval zal zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:31 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
De post op Feyenoord.nl laat zien dat ze dat niet echt van plan zijn. En de technisch directeur wil ook niet tot het maximale gaan wat betreft mathijssen, dus dat zie ik hem ook niet met andere spelers doen om eerlijk te zijn.
We transferen vanaf nu gewoon 1 Fer of 1 Wijnaldum per jaar gratis. En uiteindelijk (vanaf 2021 ongeveer) 2 Fer'en of 2 Wijnaldums' per jaar 'gratis' t.o.v. de huidige situatie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook dat is weer waar.
In ieder geval is de toename van de televisiegelden sowieso beter dan niks, rekening houdend met dat dit al bovenop de al gestaag verbeterende financiële situatie van Feyenoord komt, en de toekomstige transfer-klappers waar we op hopen.
A, duidelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, er was een salary cap voor Feyenoord ivm categorie 1.
Tsja, maar dat geldt ook voor alle andere clubs. Dus in essentie merken wij er vrij weinig van.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:34 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
We transferen vanaf nu gewoon 1 Fer of 1 Wijnaldum per jaar gratis. En uiteindelijk (vanaf 2021 ongeveer) 2 Fer'en of 2 Wijnaldums' per jaar 'gratis' t.o.v. de huidige situatie.
Gigantisch goed nieuws dus. Dat gecombineerd met grote transfers van eventueel De Vrij, Clasie, Vilhena en mindere mate Janmaat, Vormer, et cetera betekent dat de financiele toekomst voor Feyenoord er zeer goed uit ziet.
geloof ik ook niet in. Maar het wordt nog beter; ik geloof zelfs niet dat het nodig zal zijn. Ik denk dat feyenoord met een vrij snelle transferklapper komend jaar begin 2014 geheel schuldenvrij is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, maar om te roepen 'we krijgen 5 miljoen per jaar extra en dat gaat voor de volle 100% naar de schulden' is ook onzin natuurlijk. Alleen al de woorden 'in eerste instantie' verraden dat dat niet het geval zal zijn.
Die schulden zullen inmiddels toch wel aardig weg zijn?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, maar om te roepen 'we krijgen 5 miljoen per jaar extra en dat gaat voor de volle 100% naar de schulden' is ook onzin natuurlijk. Alleen al de woorden 'in eerste instantie' verraden dat dat niet het geval zal zijn.
Klopt. Juist voor ons is het dus extra lekker eigenlijk. Voor de andere clubs betekent het enkel dat ze hogere salarissen en transfersommen kunnen betalen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, maar dat geldt ook voor alle andere clubs. Dus in essentie merken wij er vrij weinig van.
Ja, bij ons moet het in de schuldenpot en bij andere clubs is het een extraatje.
Gezien de honderden constructies zou het je nog verbazen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:35 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Die schulden zullen inmiddels toch wel aardig weg zijn?
Met alle niet begrootte inkomsten zoals de transfers van Fer, Wijnaldum, Vlaar, El Ahmadi, Biseswar, Castaignos en dan dit verhaal weer hebben we een kleine 20 miljoen extra binnengehaald.
Ja, en als de schulden weg zijn begint het grote aflossen bij onze vrienden Blokland en co. Vicieuze cirkel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:35 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Met alle niet begrootte inkomsten zoals de transfers van Fer, Wijnaldum, Vlaar, El Ahmadi, Biseswar, Castaignos en dan dit verhaal weer hebben we een kleine 20 miljoen extra binnengehaald.
Nee, vele van die transferinkomsten moesten gedeeltelijk terugbetaald worden aan investeerders in talentpools. Bovendien hebben de Vrienden Voor Feyenoord ook nog 30 miljoen opgehaald / schulden omgezet in aandelen, maar in ieder geval moet dat bedrag op termijn ook nog terug betaald worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:35 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Vergeet voor het gemak ook even alle afdrachten aan investeerders, talentenpools, beloftenpool, FIF, terug te betalen aandelen, rentes, teruglopende sponsorcontracten enz. en Feyenoord kennende vast ook nog wel wat lijken die binnenkort uit de kast rollen als blijkt dat de schuld nog steeds vele miljoenen bedraagt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:35 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Als jij een beetje overzicht zou hebben, dan had je gezien dat het Cissé was.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:55 schreef ace_eleven het volgende:
Trouwens nog 2 momentjes uit die Oekraiense samenvatting wat echt kansen had MOETEN opleveren:
Als Fernandez nou een beetje overzicht zou hebben en bewust was dat Schaken zijn verdediger bij hem stond, en dus die bal direct naar rechts had doorgegeven, WAT EEN KANS
Zaak dus om het ev daar onder te houdenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:40 schreef rdwilbrink het volgende:
maar bij een eigenvermogen van 3 miljoen dacht ik moeten ze de aandelen van de VVF weer terug kopen. die willen hun geld ook weer terug
Plus een leuke rente van 1,2 miljoen per jaar die ze ontvangen over die 30 miljoen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:40 schreef rdwilbrink het volgende:
maar bij een eigenvermogen van 3 miljoen dacht ik moeten ze de aandelen van de VVF weer terug kopen. die willen hun geld ook weer terug
LOL, daar twijfelde ik nog een beetje aan, maar ik kon het niet zo goed zien op de centimeter-grote pixelsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:40 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Als jij een beetje overzicht zou hebben, dan had je gezien dat het Cissé was.
Wow... Da's een beste uitgavenpost op je balans. Idd, zsm alle aandelen terugkopen en schuldenvrij worden. Daarna weer de reputatie in Europa opvijzelen door het winnen van EL en CL.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Plus een leuke rente van 1,2 miljoen per jaar die ze ontvangen over die 30 miljoen.
Dus hoe sneller die aandelen teruggekocht worden, hoe beter. Hopelijk kunnen we daar binnen 1 á 2 jaar al mee beginnen. Maar Blokland wil natuurlijk nog meer centen binnenhalen voor een groter bedrag op zijn bankrekening.
Geld, ja. Aanzien krijg je door te winnen. Dan maakt het toernooi niet eens zo veel meer uit. Liefst zie ik Feyenoord ook eerst de triple pakken om vervolgens de CL te winnen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk als ze net alle schulden hebben afbetaald en alle aandelen hebben teruggekochtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:45 schreef rdwilbrink het volgende:
El levert bijna niks op. Het gaat om CL dat levert het grote geld op
Ze hebben toch alleen de schuld omgezet in aandelen? Hoe kunnen Blokland en co dan rente beuren?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Plus een leuke rente van 1,2 miljoen per jaar die ze ontvangen over die 30 miljoen.
Dus hoe sneller die aandelen teruggekocht worden, hoe beter. Hopelijk kunnen we daar binnen 1 á 2 jaar al mee beginnen. Maar Blokland wil natuurlijk nog meer centen binnenhalen voor een groter bedrag op zijn bankrekening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |