abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115291394
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Koffiedik kijken. Wellicht grijpen clubs deze gelden aan om spelers hogere salarissen aan te bieden bijvoorbeeld. Daarin zal Feyenoord ook weer mee moeten gaan wil je een sterke onderhandelingspositie blijven houden. Ik noem maar wat.
Ook dat is weer waar. :)

In ieder geval is de toename van de televisiegelden sowieso beter dan niks, rekening houdend met dat dit al bovenop de al gestaag verbeterende financiële situatie van Feyenoord komt, en de toekomstige transfer-klappers waar we op hopen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_115291404
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:30 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik meende dat gehoord te hebben. Een cap van een x-percentage van het totale budget wat aan salarissen uitgegeven mocht worden. Ivm de saneringen, etc.
Nee, er was een salary cap voor Feyenoord ivm categorie 1.
BFF met GGMM
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:33:01 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115291454
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:31 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

De post op Feyenoord.nl laat zien dat ze dat niet echt van plan zijn. En de technisch directeur wil ook niet tot het maximale gaan wat betreft mathijssen, dus dat zie ik hem ook niet met andere spelers doen om eerlijk te zijn.
Tsja, maar om te roepen 'we krijgen 5 miljoen per jaar extra en dat gaat voor de volle 100% naar de schulden' is ook onzin natuurlijk. Alleen al de woorden 'in eerste instantie' verraden dat dat niet het geval zal zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115291494
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ook dat is weer waar. :)

In ieder geval is de toename van de televisiegelden sowieso beter dan niks, rekening houdend met dat dit al bovenop de al gestaag verbeterende financiële situatie van Feyenoord komt, en de toekomstige transfer-klappers waar we op hopen.
We transferen vanaf nu gewoon 1 Fer of 1 Wijnaldum per jaar gratis. En uiteindelijk (vanaf 2021 ongeveer) 2 Fer'en of 2 Wijnaldums' per jaar 'gratis' t.o.v. de huidige situatie.

Gigantisch goed nieuws dus. Dat gecombineerd met grote transfers van eventueel De Vrij, Clasie, Vilhena en mindere mate Janmaat, Vormer, et cetera betekent dat de financiele toekomst voor Feyenoord er zeer goed uit ziet.
pi_115291528
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee, er was een salary cap voor Feyenoord ivm categorie 1.
A, duidelijk
pi_115291547
Hogere salarissen dure aankopen kunnen dodelijk zijn voor Feyenoord. Als Feyenoord nu weer terug gezet wordt in catogorie 1 is het licentie kwijt.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:35:16 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115291551
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:34 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

We transferen vanaf nu gewoon 1 Fer of 1 Wijnaldum per jaar gratis. En uiteindelijk (vanaf 2021 ongeveer) 2 Fer'en of 2 Wijnaldums' per jaar 'gratis' t.o.v. de huidige situatie.

Gigantisch goed nieuws dus. Dat gecombineerd met grote transfers van eventueel De Vrij, Clasie, Vilhena en mindere mate Janmaat, Vormer, et cetera betekent dat de financiele toekomst voor Feyenoord er zeer goed uit ziet.
Tsja, maar dat geldt ook voor alle andere clubs. Dus in essentie merken wij er vrij weinig van.
Ja, bij ons moet het in de schuldenpot en bij andere clubs is het een extraatje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115291553
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja, maar om te roepen 'we krijgen 5 miljoen per jaar extra en dat gaat voor de volle 100% naar de schulden' is ook onzin natuurlijk. Alleen al de woorden 'in eerste instantie' verraden dat dat niet het geval zal zijn.
geloof ik ook niet in. Maar het wordt nog beter; ik geloof zelfs niet dat het nodig zal zijn. Ik denk dat feyenoord met een vrij snelle transferklapper komend jaar begin 2014 geheel schuldenvrij is.
pi_115291586
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Die schulden zullen inmiddels toch wel aardig weg zijn?
Met alle niet begrootte inkomsten zoals de transfers van Fer, Wijnaldum, Vlaar, El Ahmadi, Biseswar, Castaignos en dan dit verhaal weer hebben we een kleine 20 miljoen extra binnengehaald.
pi_115291590
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja, maar dat geldt ook voor alle andere clubs. Dus in essentie merken wij er vrij weinig van.
Ja, bij ons moet het in de schuldenpot en bij andere clubs is het een extraatje.
Klopt. Juist voor ons is het dus extra lekker eigenlijk. Voor de andere clubs betekent het enkel dat ze hogere salarissen en transfersommen kunnen betalen.

Maar bij ons vult dat gat zich sneller dan gedacht en komt sportieve wederopstanding of sportief behoud dus sneller dichterbij.
pi_115291618
quote:
5s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:35 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Met alle niet begrootte inkomsten zoals de transfers van Fer, Wijnaldum, Vlaar, El Ahmadi, Biseswar, Castaignos en dan dit verhaal weer hebben we een kleine 20 miljoen extra binnengehaald.
Gezien de honderden constructies zou het je nog verbazen.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:37:41 #287
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115291674
quote:

[..]

Ja, en als de schulden weg zijn begint het grote aflossen bij onze vrienden Blokland en co. Vicieuze cirkel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115291729
quote:

[..]

Nee, vele van die transferinkomsten moesten gedeeltelijk terugbetaald worden aan investeerders in talentpools. Bovendien hebben de Vrienden Voor Feyenoord ook nog 30 miljoen opgehaald / schulden omgezet in aandelen, maar in ieder geval moet dat bedrag op termijn ook nog terug betaald worden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:40:09 #289
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_115291796
quote:

[..]

Vergeet voor het gemak ook even alle afdrachten aan investeerders, talentenpools, beloftenpool, FIF, terug te betalen aandelen, rentes, teruglopende sponsorcontracten enz. en Feyenoord kennende vast ook nog wel wat lijken die binnenkort uit de kast rollen als blijkt dat de schuld nog steeds vele miljoenen bedraagt. :+
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:40:14 #290
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_115291800
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:55 schreef ace_eleven het volgende:
Trouwens nog 2 momentjes uit die Oekraiense samenvatting wat echt kansen had MOETEN opleveren:
Als Fernandez nou een beetje overzicht zou hebben en bewust was dat Schaken zijn verdediger bij hem stond, en dus die bal direct naar rechts had doorgegeven, WAT EEN KANS

Als jij een beetje overzicht zou hebben, dan had je gezien dat het Cissé was. :P
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_115291822
maar bij een eigenvermogen van 3 miljoen dacht ik moeten ze de aandelen van de VVF weer terug kopen. die willen hun geld ook weer terug
pi_115291900
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:40 schreef rdwilbrink het volgende:
maar bij een eigenvermogen van 3 miljoen dacht ik moeten ze de aandelen van de VVF weer terug kopen. die willen hun geld ook weer terug
Zaak dus om het ev daar onder te houden })
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:42:31 #293
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115291920
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:40 schreef rdwilbrink het volgende:
Plus een leuke rente van 1,2 miljoen per jaar die ze ontvangen over die 30 miljoen.

Dus hoe sneller die aandelen teruggekocht worden, hoe beter. Hopelijk kunnen we daar binnen 1 á 2 jaar al mee beginnen. Maar Blokland wil natuurlijk nog meer centen binnenhalen voor een groter bedrag op zijn bankrekening.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115291988
ja dat denk ik ook dat hij een leuke rente van 1,2 miljoen per jaar wil
pi_115292000
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:40 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Als jij een beetje overzicht zou hebben, dan had je gezien dat het Cissé was. :P
LOL, daar twijfelde ik nog een beetje aan, maar ik kon het niet zo goed zien op de centimeter-grote pixels :P , maar goed blijf verder wel bij mijn punt dat die bal ECHT breed gelegd had moeten worden :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_115292006
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Plus een leuke rente van 1,2 miljoen per jaar die ze ontvangen over die 30 miljoen.

Dus hoe sneller die aandelen teruggekocht worden, hoe beter. Hopelijk kunnen we daar binnen 1 á 2 jaar al mee beginnen. Maar Blokland wil natuurlijk nog meer centen binnenhalen voor een groter bedrag op zijn bankrekening.
Wow... Da's een beste uitgavenpost op je balans. Idd, zsm alle aandelen terugkopen en schuldenvrij worden. Daarna weer de reputatie in Europa opvijzelen door het winnen van EL en CL.
pi_115292068
El levert bijna niks op. Het gaat om CL dat levert het grote geld op
pi_115292144
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:45 schreef rdwilbrink het volgende:
El levert bijna niks op. Het gaat om CL dat levert het grote geld op
Geld, ja. Aanzien krijg je door te winnen. Dan maakt het toernooi niet eens zo veel meer uit. Liefst zie ik Feyenoord ook eerst de triple pakken om vervolgens de CL te winnen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk als ze net alle schulden hebben afbetaald en alle aandelen hebben teruggekocht ;).
pi_115292184
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Ze hebben toch alleen de schuld omgezet in aandelen? Hoe kunnen Blokland en co dan rente beuren?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:48:42 #300
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_115292200
Gewoon Clasie voor 30 miljoen verkopen en je bent klaar met al dit gezeik.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')