quote:
Slim trouwens om als Feyenoorder deze topictitel te laten staan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:54 schreef adhalomylife het volgende:
O en Knutdeijsbeer. Discussieren met kleuters was ik zat, een van de redenen dat ik al langere tijd niet meer reageerde op FR12. Ik stel dan ook voor dat je verhuist of dat we elkaar met rust laten, schreeuwlelijk.
Ik vind het niet triest hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja? Vind je het zelf niet triest?
ach als ook Feijenoorders het doenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja? Vind je het zelf niet triest?
Voorbeeld?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:00 schreef Adames het volgende:
[..]
ach als ook Feijenoorders het doen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Gekke Japan lover die je bent Knut.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wel als het naar zo'n kutclub als Ajax gaat
Ga een rondje rijden op je r7 om ff stoom af te blazen jongen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:00 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
[..]
Slim trouwens om als Feyenoorder deze topictitel te laten staan.
Ja, nu ik erover nadenk was ik op een bepaald moment de beste voetballer allertijden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je was beter dan Narsingh zeker
Misschien jouw playlist ff aanpassen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Bij paardensport draaien ze none stop Led Zeppeling toch wel onverwachts.
Stairway to Heavenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, nu ik erover nadenk was ik op een bepaald moment de beste voetballer allertijden.
Op elke positie.
Komt door die LSD door het water tijdens de kroningsfestiviteiten van 1980.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Stond er soberso niet bovenmatig veel in daarbij heeft adhalomylife mij net ruw uit de kast getrokken met zijn hilariteiten dus komt goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien jouw playlist ff aanpassen.
is goedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn post was langer dus ik was eerder![]()
Vind het op zich wel grappig op het dansgedeelte na. Beter dan zwemmen/ de meeste atletiek iig.quote:
Mijn post was langer dus ik was eerderquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:05 schreef Adames het volgende:
[..]
springsport vind ik leuker om naar te kijken dan naar dat debiele zwemmen
Speciaal voor jou dan:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stond er soberso niet bovenmatig veel in daarbij heeft adhalomylife mij net ruw uit de kast getrokken met zijn hilariteiten dus komt goed.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:06 schreef Adames het volgende:
[..]
springsport vind ik leuker om naar te kijken dan naar dat debiele zwemmen.
Ik hoor wel gelijkenissen met Led Zeppeling jaquote:
Die paard je weettoch, en wat een onzin .quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
die paard doet alles.
wat een sport
Heetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die paard je weettoch, en wat een onzin .
onzin natuurlijk. dan is formule 1 saai omdat de auto alles doetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
die paard doet alles.
wat een sport
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heet
Maria
Frederik?Ook voor u zal ik het duidelijk maken: nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die dat, jwz.quote:
Jij bent toch van de Death/Satanic/Black Metal?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor wel gelijkenissen met Led Zeppeling ja
Dat stel ik ook niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:07 schreef Adames het volgende:
[..]
alleen heeft Nederland geen goud daarin
Davy stelt het niet echt op prijs dat je fotos van zijn familie post man.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Davy stelt het niet echt op prijs dat je fotos van zijn familie post man.
F1 is dan ook geen olympische sport...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:08 schreef Adames het volgende:
[..]
onzin natuurlijk. dan is formule 1 saai omdat de auto alles doet
oh ik dacht al, die ogen kwamen me bekend voorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Davy stelt het niet echt op prijs dat je fotos van zijn familie post man.
Mwa maar dit en de meeste Death Metal blijft gewoon teringherrie wat mij wel kan wakkerschudden op zijn tijd. Al is dit natuurlijk ook gewoon een grap en niet perse bedoelt als goede muziek.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bent toch van de Death/Satanic/Black Metal?
hij had het over sportquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
F1 is dan ook geen olympische sport...
je woont toch in eindhovenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:10 schreef Saind het volgende:
Naar de bushalte lopen en de bus aan zien komen rijden, die eens per uur gaat
Tevens verkapte "ik ga weer weg uit Eindhoven" postquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:10 schreef Saind het volgende:
Bij mij is het altijdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:10 schreef Saind het volgende:
Op zich wel waar maar ik zal persoonlijk nooit begrijpen wat er leuk aan zwemmen is... Als ik iets saai vind om naar te kijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
F1 is dan ook geen olympische sport...
Ik kijk de OS omdat er niets beters is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op zich wel waar maar ik zal persoonlijk nooit begrijpen wat er leuk aan zwemmen is... Als ik iets saai vind om naar te kijken.
Nee, maar daarom is het best een vergelijking om over na te denken. F1 doet de auto " alles " en is niet olympisch, waarom paardrijden dan wel?quote:
1 keer per uur daar, echtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Een of andere vakantie dienstregeling in Gestel denk ik
Dat had ik ook bij jou en Happel zo verwarrend 2 Feyenoord emblemen als avatar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:12 schreef DonRaja het volgende:
Fuck man, ik had niet door dat Rens en Pizzageit twee verschillende users waren...
wat proberen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
napoleonfour, weer een nieuwe die het gaat proberen
Als Lex Immers een account zou maken? Dan weet je ook niet wie nou Lex immers isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:12 schreef DonRaja het volgende:
Fuck man, ik had niet door dat Rens en Pizzageit twee verschillende users waren...
oh ik weet niet wat bij hun de criteria zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, maar daarom is het best een vergelijking om over na te denken. F1 doet de auto " alles " en is niet olympisch, waarom paardrijden dan wel?
Fiets meestal gewoon maar om die nou twee weken op het station te laten...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:13 schreef Adames het volgende:
[..]
1 keer per uur daar, echt?
Al weet ik niet hoe vaak de bussen in mijn buurt daar rijden, ik pak altijd direct de trein
mijn fiets is daar 2 keer gejat. van de 3 keer dat ik hem daar heb neergezetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Fiets meestal gewoon maar om die nou twee weken op het station te laten...
What?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:12 schreef DonRaja het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Lex Immers een account zou maken? Dan weet je ook niet wie nou Lex immers is
Jezusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:12 schreef DonRaja het volgende:
Verwarring zal wel in de UI zitten denk ik danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:12 schreef DonRaja het volgende:
Haha dat is wel heel erg. Die van mij is twee keer gejat maar wel in driekwart jaar iedere dag. Toen ik nog op en neer rees van thuisquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:14 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn fiets is daar 2 keer gejat. van de 3 keer dat ik hem daar heb neergezet
Ah oké. Dat heb ik nou bij Tyron & Paul.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Ik bedoelde meer door de manier van reageren...
Ja sorry, ik vind dat jullie op eenzelfde manier reageren ofzo. Geen idee eigenlijk, zal de ouderdom wel zijnquote:
Ik heb nog niet eens gereageerd op iets vandaagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Ik bedoelde meer door de manier van reageren...
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vind dat jullie op eenzelfde manier reageren ofzo. Geen idee eigenlijk, zal de ouderdom wel zijn
Vooral irritant dat die gozer Paul heet, ik heet ook Paul en voel me altijd een seconde aangesproken. Daarna voel ik me domquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah oké. Dat heb ik nou bij Tyron & Paul.
leeftijd, beide zijn ze 15quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vind dat jullie op eenzelfde manier reageren ofzo. Geen idee eigenlijk, zal de ouderdom wel zijn
Wtf, raar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee GGMM, Dat topic van mij in FB over die DM's is weg
eerst was het tenminste nog paulltjuuhhhhhhquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Vooral irritant dat die gozer Paul heet, ik heet ook Paul en voel me altijd een seconde aangesproken. Daarna voel ik me dom
Ohquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh hij is verplaatst![]()
Wij willen in een oogopslag al on ze dms zien
ja, hij is voor de verkeerde clubquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is Pizza zo erg dan? Mijn opmerking was niet eens negatief bedoeld
Het had een hele negatieve lading voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is Pizza zo erg dan? Mijn opmerking was niet eens negatief bedoeld
Als die gast nou nog niet komt spytoolen weet ik het ook niet meer...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Vooral irritant dat die gozer Paul heet, ik heet ook Paul en voel me altijd een seconde aangesproken. Daarna voel ik me dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |