is goedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn post was langer dus ik was eerder![]()
Vind het op zich wel grappig op het dansgedeelte na. Beter dan zwemmen/ de meeste atletiek iig.quote:
Mijn post was langer dus ik was eerderquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:05 schreef Adames het volgende:
[..]
springsport vind ik leuker om naar te kijken dan naar dat debiele zwemmen
Speciaal voor jou dan:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stond er soberso niet bovenmatig veel in daarbij heeft adhalomylife mij net ruw uit de kast getrokken met zijn hilariteiten dus komt goed.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:06 schreef Adames het volgende:
[..]
springsport vind ik leuker om naar te kijken dan naar dat debiele zwemmen.
Ik hoor wel gelijkenissen met Led Zeppeling jaquote:
Die paard je weettoch, en wat een onzin .quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
die paard doet alles.
wat een sport
Heetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die paard je weettoch, en wat een onzin .
onzin natuurlijk. dan is formule 1 saai omdat de auto alles doetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
die paard doet alles.
wat een sport
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heet
Maria
Frederik?Ook voor u zal ik het duidelijk maken: nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die dat, jwz.quote:
Jij bent toch van de Death/Satanic/Black Metal?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor wel gelijkenissen met Led Zeppeling ja
Dat stel ik ook niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:07 schreef Adames het volgende:
[..]
alleen heeft Nederland geen goud daarin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |