quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Lex Immers een account zou maken? Dan weet je ook niet wie nou Lex immers is
Jezusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:12 schreef DonRaja het volgende:
Fuck man, ik had niet door dat Rens en Pizzageit twee verschillende users waren...
Verwarring zal wel in de UI zitten denk ik danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:12 schreef DonRaja het volgende:
Fuck man, ik had niet door dat Rens en Pizzageit twee verschillende users waren...
Haha dat is wel heel erg. Die van mij is twee keer gejat maar wel in driekwart jaar iedere dag. Toen ik nog op en neer rees van thuisquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:14 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn fiets is daar 2 keer gejat. van de 3 keer dat ik hem daar heb neergezet
Ah oké. Dat heb ik nou bij Tyron & Paul.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Ik bedoelde meer door de manier van reageren...
Ja sorry, ik vind dat jullie op eenzelfde manier reageren ofzo. Geen idee eigenlijk, zal de ouderdom wel zijnquote:
Ik heb nog niet eens gereageerd op iets vandaagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Ik bedoelde meer door de manier van reageren...
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vind dat jullie op eenzelfde manier reageren ofzo. Geen idee eigenlijk, zal de ouderdom wel zijn
Vooral irritant dat die gozer Paul heet, ik heet ook Paul en voel me altijd een seconde aangesproken. Daarna voel ik me domquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah oké. Dat heb ik nou bij Tyron & Paul.
leeftijd, beide zijn ze 15quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vind dat jullie op eenzelfde manier reageren ofzo. Geen idee eigenlijk, zal de ouderdom wel zijn
Wtf, raar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee GGMM, Dat topic van mij in FB over die DM's is weg
eerst was het tenminste nog paulltjuuhhhhhhquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Vooral irritant dat die gozer Paul heet, ik heet ook Paul en voel me altijd een seconde aangesproken. Daarna voel ik me dom
Ohquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh hij is verplaatst![]()
Wij willen in een oogopslag al on ze dms zien
ja, hij is voor de verkeerde clubquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is Pizza zo erg dan? Mijn opmerking was niet eens negatief bedoeld
Het had een hele negatieve lading voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is Pizza zo erg dan? Mijn opmerking was niet eens negatief bedoeld
Als die gast nou nog niet komt spytoolen weet ik het ook niet meer...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Vooral irritant dat die gozer Paul heet, ik heet ook Paul en voel me altijd een seconde aangesproken. Daarna voel ik me dom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |