Bindend advies:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:14 schreef GotC het volgende:
Ik heb een luxeprobleem![]()
Ga een nieuwe fiets uitzoeken..en kan niet kiezen
Dank!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:24 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Bindend advies:
[ afbeelding ]
Maar wel genoeg tijd om te fokkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:24 schreef Kwamo het volgende:
Niks in huis en net terug van hardlopen. En geen tijd om te douchen.
Ik ga nu een van die mensen zijn in de supermarkt waar ik me zelf altijd zo aan erger. Zo iemand die ontzettend naar zweet meurt. Want een andere sportbroek en dito shirt aan trekken helpt niks
Een half uurtje, ik heb het ruim gehaaldquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maar wel genoeg tijd om te fokken
Yay, nog één erbij!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:52 schreef gcjoel het volgende:
weet iemand hoe laat de 200m finale is?
Net nav de verhalen van Moblo jillian eens gedaan, mijn god voel al mijn spieren nu! haha
Maar het is echt lekker dus ga dat er eens bij doen naast het hardlopen.
Ja! haha ik ga morgen ff meten en wegen enzo, eens kijken of het doet wat ze beloofdquote:
22.00quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:52 schreef gcjoel het volgende:
weet iemand hoe laat de 200m finale is?
Net nav de verhalen van Moblo jillian eens gedaan, mijn god voel al mijn spieren nu! haha
Maar het is echt lekker dus ga dat er eens bij doen naast het hardlopen.
Halve finale is nu. Is de finale ook vanavond dan?quote:
Dit zijn de halve voor de mannen, morgen de finale.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Halve finale is nu. Is de finale ook vanavond dan?
Oh jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dit zijn de halve voor de mannen, morgen de finale.
Vrouwen finale is om 22.00
Op mijn to-do list na de mud runsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:07 schreef computergirl het volgende:
Urbanathlon is het geloof ik
http://www.urbanathlon.nl/informatie
Hardlopen met hindernissen
Hier hetzelfde. Heb het me ook onlangs eigen gemaakt. Binnenkort eens proberen om een reep te eten wat me eerst absoluut niet lukte tijdens het lopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb het me 3 maanden geleden aangeleerd. Eerste paar keer leek het net of ik een "aanval" zou krijgen, maar nu doe ik echt niks anders. Ik adem 100% door mijn neus en hooguit als ik op 90% of hoger qua hartslag zit ga ik ook met mijn mond ademhalen.
Ik kan het iedereen! aanraden, zorgt voor veel meer rust & lagere hartslag en je kan je veel meer focussen op het lopen/techniek.
Oh nou blijkbaar ken jij mijn lijf beter dan ikzelfquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jij bent dan imo ook een voorbeeld van iemand die veel en veel te hard loopt. Maar dat heb ik je al vaker gezegd.
Verkijk je niet op de kg's maar let inderdaad vooral op de cm's.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja! haha ik ga morgen ff meten en wegen enzo, eens kijken of het doet wat ze beloofd![]()
Ik vond het ook echt leuk/lekker om te doen, niet te lang!
Ja daarom ga ik ook beide doen, en wil idd ook foto maken om te zien of je het ook echt kan zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Verkijk je niet op de kg's maar let inderdaad vooral op de cm's.
Ik heb eigenlijk geen voor foto ofzo gedaan, heb nog wel wat maten staan van een tijdje terug, dus die gebruik ik dan maar.
Goedzo MM! Lekker blijven lopen en de volgende keer nog eens 30 minuten langer wachtenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:00 schreef megamandy het volgende:
Booh net les 2 van rennen met Evy.
De vorige keer had ik ergens in de middag voor het avondeten gelopen. Nu had ik te weinig gegeten dus gewacht tot na het avondeten. Dus gegeten en daarna tussen de 1,5/2u gewacht voordat ik ging.
Maar het was nog steeds te vroeg
Na de eerste keer 2min rennen werd ik al een beetje misselijk en mijn buik stond helemaal strak. Hier had ik trouwens wel meer last van als ik moest wandelen dan als ik moest lopen?
De laatste keer 2min lopen heb ik dan ook overgeslagen want het ging echt nietLaatste minuut heb ik nog net volgehouden.
Wel een betere route gevonden, nog steeds een beetje vals plat maar niet meer zo erg omhoog als de vorige keer. Een stukje was op ongeasfalteerde weg en dat was wel weer zwaarder.
Pfff wel blij dat ik hier al mijn ervaringen kan delen want het is voor mij ook echt een stok achter de deur om het toch weer opnieuw te proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |