voetbal scoort nu eenmaalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:54 schreef Cara het volgende:
kanker SP, wtf gaan ze nou weer kamervragen lopen stellen over die voetbaldeal valt er weer ergens goedkoop te scoren? tyftdonderstraalt gewoon een eind op, bloedzuigers
De uitzendrechten voor volkssport nummer 1 worden overgenomen door Rupert fukking Murdochquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:54 schreef Cara het volgende:
kanker SP, wtf gaan ze nou weer kamervragen lopen stellen over die voetbaldeal valt er weer ergens goedkoop te scoren? tyftdonderstraalt gewoon een eind op, bloedzuigers
Jij mag hem niet echt hè?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De uitzendrechten voor volkssport nummer 1 worden overgenomen door Rupert fukking MurdochLijkt me meer dan terecht dat daar eens naar gekeken wordt (al ben ik niet op de hoogte van de vragen van de SP.)
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De uitzendrechten voor volkssport nummer 1 worden overgenomen door Rupert fukking MurdochLijkt me meer dan terecht dat daar eens naar gekeken wordt (al ben ik niet op de hoogte van de vragen van de SP.)
Dit noemen ze dus een gevalletje heel goedkoop scoren. WTF boeit de SP dat nou.quote:De SP heeft Kamervragen gesteld over de aankoop door Rupert Murdoch van de uitzendrechten van de Eredivisie. SP-Kamerlid Jasper van Dijk vreest dat de voetbalkijker de dupe wordt.
Van Dijk wil garanties dat niet getornd wordt aan uitzending van de samenvatting op het publieke net op zondagavond om 19.00 uur. Ook wil de SP weten wat de regering ervan vindt dat de voetbalrechten nu grotendeels in handen van een buitenlandse commerciële partij zijn.
Terin wat vies dit.quote:
En waarom beste ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Rupert Murdoch hoort in de cel te zitten.
Hmja, zeker de 2e vraag mag best eens naar gekeken worden. Gelukkig is iig Europees vastgelegd dat de samenvattingen openbaar moeten blijven. Zal wel naar commerciële kutzender gaan thoughquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:59 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
Dit noemen ze dus een gevalletje heel goedkoop scoren. WTF boeit de SP dat nou.
Ik wil het uit zijn mond horen.quote:
Alles beter dan die knuppel de het nu presenteertquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmja, zeker de 2e vraag mag best eens naar gekeken worden. Gelukkig is iig Europees vastgelegd dat de samenvattingen openbaar moeten blijven. Zal wel naar commerciële kutzender gaan though
Er zijn nog wel wat directeuren van multinationals en banken die achter de tralies horen, de politici die hun ogen daarvoor sluiten eigenlijk ookquote:
quote:Rupert Murdoch koopt Nederlandse voetbal
Ach wat sympathiek. De hoogbejaarde biljardair en mediamagnaat Rupert Murdoch (107) heeft het noodlijdende vaderlandse voetbal van de ondergang gered.
De Australische evil genius, eigenaar van het immer betrouwbare Fox News en de 90% van de overige Angel-Saksische rechtsmedia - legt het lieve sommetje van ongeveer 1 miljard euro neer om twaalf jaar lang het voetbal te kunnen uitzenden.
Vanaf het seizoen 2013-2014 gaat de deal van kracht. Onder de naam Sky betaalt Murdoch in het eerste jaar een bedrag van ruim 60 miljoen euro, daarna loopt het contract op naar 80 en 100 miljoen euro per seizoen.
Gemiddeld komt het tv-contract neer op zo’n 80 miljoen per jaar (960 miljoen euro totaal tot 2025). Daarbovenop neemt Fox ook meteen de schuld van meer dan 60 miljoen euro, die Eredivisie Live nog heeft, voor zijn rekening.
En daarmee is het structureel verlieslijdende Nederlandse voetbal in een klap uit de geldzorgen. Het wachten is op sensationele aankopen van clubs als RKC ofzo. Roda JC dat een weergaloos bod doet op het trio Neymar, Messi en Hulk. Dat is namelijk een wetmatigheid in het voetbal: al het geld verdwijnt vroeg of laat in de zakken van spelers. En makelaars. Voor hun breken gouden tijden en nog hogere bankrekeningen aan.
Voor EredivisieLive - waar toch al bijna niemand naar keek - is het doek dan eindelijk gevallen. En ook de NOS moet na komend seizoen afscheid nemen van het kijkcijferkanon dat voetbal heet. Vette pech voor chef Jan de Jong: De kans dat Fox met een publieke omroep in zee wil is zeer gering. Murdoch - die iedere ochtend puur voor het plezier een paar puppies dood smijt tegen een muur - spuugt op de 19:00-bord-op-schoot-mentaliteit van de NOS waar geen stuiver mee te verdienen valt. Geen publiek geld dus meer naar het voetbal, maar een betaalzender die DucthSkyFoxRupertSoccer1 gaat heten en achter een decoder zit. Pssst Rupert, wij keken toch altijd al via een gratis stream.
Oh ja? Ik ben anders al 5 keer geopereerd aan oogbalkanker na het kijken van voetbaluitzendingen op sbs6quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alles beter dan die knuppel de het nu presenteert.
oh noes, omdat je reclame krijgt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh ja? Ik ben anders al 5 keer geopereerd aan oogbalkanker na het kijken van voetbaluitzendingen op sbs6
Vond de samenvattingen 100x leuker/beter bij Talpa en RTL dan nu bij de NOS. Ik kijk zelfs geen samenvattingen meer op de NOS weinig informatief als het is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmja, zeker de 2e vraag mag best eens naar gekeken worden. Gelukkig is iig Europees vastgelegd dat de samenvattingen openbaar moeten blijven. Zal wel naar commerciële kutzender gaan though
SBS begrijp ik nog met een Joling die 100x je beeld in komt wandelenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh noes, omdat je reclame krijgt?
je ziet de doelpunten en dat is hetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond de samenvattingen 100x leuker/beter bij Talpa en RTL dan nu bij de NOS. Ik kijk zelfs geen samenvattingen meer op de NOS weinig informatief als het is.
O.a. verder slechte presentatoren, belspelletjes, irritante manier van interviews afnemen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh noes, omdat je reclame krijgt?
News of the world? Die gast heeft mensen de opdracht gegeven personen af te luisteren, er werd ook afgeperst etc.quote:
Ok, ik noem jou voortaan: थोड़ाखरगोशquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin ik ga onder vele namen om het spytoolende regime een hak te zetten. Alles wordt hier opgeslagen en beheerd in een persoonlijk dossier, FokIlluminate.
Hoezo al? Zondag is de hele boel alweer voorbij toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:04 schreef Jojoortje het volgende:
Huh vandaag al de halve finale van de hockeydames?
Zondag is voetbaldagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoezo al? Zondag is de hele boel alweer voorbij toch?
Je verward hem met zijn zoon James.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
News of the world? Die gast heeft mensen de opdracht gegeven personen af te luisteren, er werd ook afgeperst etc.
goed verhaal, morgen weerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
Zo maar even een minisim-standaardsim omvormer gekochtkan ik mijn sim in mijn oude telefoon doen als ik naar plaatsen ga waar je telefoon snel gejat zou worden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/News_of_the_Worldquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je verward hem met zijn zoon James.
Dan nog, daarom heb je de classic matches op EDLquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet als het seizoen afgelopen is
Maar dan weet ik de uitslag al.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan nog, daarom heb je de classic matches op EDL
nou en?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dan weet ik de uitslag al.
Hij is eindverantwoordelijk hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je verward hem met zijn zoon James.
Wikepedia al bron gebruikenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/News_of_the_World
?
Rupert was eindverantwoordelijke.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wikepedia al bron gebruiken. James is altijd de eigenaar geweest van NotW. Het moederbedrijf, wat eigenaar was, is in handen van zijn papa, maar die heeft geen opdracht gegeven om politici, prinsen of de baas van de FA af te luisteren. James Murdoch was binnen News Corporation belast met de Britse krantentak en was daarmee verantwoordelijk voor titels als News of the World en nog bestaande kranten als The Sun en The Times.
Officieel is hij dat niet, daar is hij slim genoeg voor maar hij bepaalt alles en weet allesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rupert was eindverantwoordelijke.
Normaal ik ook, maar in de zomer wil nog wel eens blijven hangen bij een AZ-Feyenoord van een jaar of 10 geledenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Live of niet is het bij mij, oude wedstrijden kijken vind ik helemaal niks
Hij schijnt ons een gratis Guidetti te geven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:14 schreef Smoofie het volgende:
Murdoch geeft ons nu ook al een gratis assaidi
Dus niet. Die heeft hij allemaal afgebakken met corporate law. Leuke constructies dat hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rupert was eindverantwoordelijke.
Dit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Officieel is hij dat niet, daar is hij slim genoeg voor maar hij bepaalt alles en weet alles
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dus niet. Die heeft hij allemaal afgebakken met corporate law. Leuke constructies dat hoor.
Te huur jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij schijnt ons een gratis Guidetti te geven.
Thodhakrgosh Wattes in die wietes?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, ik noem jou voortaan: थोड़ाखरगोश
Wat denken ze bij jullie? Narsingh lukt niet, dus doen we de tweede keus maar?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:14 schreef Smoofie het volgende:
Murdoch geeft ons nu ook al een gratis assaidi
Littlerabbit in hindi/sanskritquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Thodhakrgosh Wattes in die wietes?
Assaidi is voor links, niet voor rechtsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denken ze bij jullie? Narsingh lukt niet, dus doen we de tweede keus maar?
Uiteraard en ik stem in.quote:
Tuurlijk niet, Feyenoord heeft fucking Schakenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Assaidi is voor links, niet voor rechts. Jaloers dat feyenoord niets kan?
Altijd zo geinig om gelijk over iemand anders zijn club te beginnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, ontzettend.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
BLESSquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard en ik stem in.
[..]
Tuurlijk niet, Feyenoord heeft fucking Schaken
Assaidi is gewoon eigen jeugd. Niks aan de hand.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denken ze bij jullie? Narsingh lukt niet, dus doen we de tweede keus maar?
Ik slaap een keer uit en lees dit, wat de neuk heb ik gemist?quote:1 miljard voor rechten Eredivisie
Zelfs niet op clubs zonder hekken rond het trainingsveld?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:20 schreef Happel het volgende:
Daarbij is Feijenoord de mooiste club op deze aardkloot. Er is niks bij andere clubs om jaloers over te zijn.
Mwah, af en toe kampioen worden is wel leuk toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:20 schreef Happel het volgende:
Daarbij is Feijenoord de mooiste club op deze aardkloot. Er is niks bij andere clubs om jaloers over te zijn.
Op niks. Bless.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs niet op clubs zonder hekken rond het trainingsveld?
Tot 2025.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik slaap een keer uit en lees dit, wat de neuk heb ik gemist?
Tuurlijk, maar dat maakt me niet jaloers op andere clubs die het wel af en toe worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, af en toe kampioen worden is wel leuk toch?
Als het opeens goed gaat, zullen ze vast wel contract willen openbrekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |