Thodhakrgosh Wattes in die wietes?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, ik noem jou voortaan: थोड़ाखरगोश
Wat denken ze bij jullie? Narsingh lukt niet, dus doen we de tweede keus maar?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:14 schreef Smoofie het volgende:
Murdoch geeft ons nu ook al een gratis assaidi
Littlerabbit in hindi/sanskritquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Thodhakrgosh Wattes in die wietes?
Assaidi is voor links, niet voor rechtsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denken ze bij jullie? Narsingh lukt niet, dus doen we de tweede keus maar?
Uiteraard en ik stem in.quote:
Tuurlijk niet, Feyenoord heeft fucking Schakenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Assaidi is voor links, niet voor rechts. Jaloers dat feyenoord niets kan?
Altijd zo geinig om gelijk over iemand anders zijn club te beginnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, ontzettend.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
BLESSquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard en ik stem in.
[..]
Tuurlijk niet, Feyenoord heeft fucking Schaken
Assaidi is gewoon eigen jeugd. Niks aan de hand.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denken ze bij jullie? Narsingh lukt niet, dus doen we de tweede keus maar?
Ik slaap een keer uit en lees dit, wat de neuk heb ik gemist?quote:1 miljard voor rechten Eredivisie
Zelfs niet op clubs zonder hekken rond het trainingsveld?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:20 schreef Happel het volgende:
Daarbij is Feijenoord de mooiste club op deze aardkloot. Er is niks bij andere clubs om jaloers over te zijn.
Mwah, af en toe kampioen worden is wel leuk toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:20 schreef Happel het volgende:
Daarbij is Feijenoord de mooiste club op deze aardkloot. Er is niks bij andere clubs om jaloers over te zijn.
Op niks. Bless.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs niet op clubs zonder hekken rond het trainingsveld?
Tot 2025.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik slaap een keer uit en lees dit, wat de neuk heb ik gemist?
Tuurlijk, maar dat maakt me niet jaloers op andere clubs die het wel af en toe worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, af en toe kampioen worden is wel leuk toch?
Als het opeens goed gaat, zullen ze vast wel contract willen openbrekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |