Zondag is voetbaldagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoezo al? Zondag is de hele boel alweer voorbij toch?
Je verward hem met zijn zoon James.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
News of the world? Die gast heeft mensen de opdracht gegeven personen af te luisteren, er werd ook afgeperst etc.
goed verhaal, morgen weerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
Zo maar even een minisim-standaardsim omvormer gekochtkan ik mijn sim in mijn oude telefoon doen als ik naar plaatsen ga waar je telefoon snel gejat zou worden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/News_of_the_Worldquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je verward hem met zijn zoon James.
Dan nog, daarom heb je de classic matches op EDLquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet als het seizoen afgelopen is
Maar dan weet ik de uitslag al.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan nog, daarom heb je de classic matches op EDL
nou en?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dan weet ik de uitslag al.
Hij is eindverantwoordelijk hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je verward hem met zijn zoon James.
Wikepedia al bron gebruikenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/News_of_the_World
?
Rupert was eindverantwoordelijke.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wikepedia al bron gebruiken. James is altijd de eigenaar geweest van NotW. Het moederbedrijf, wat eigenaar was, is in handen van zijn papa, maar die heeft geen opdracht gegeven om politici, prinsen of de baas van de FA af te luisteren. James Murdoch was binnen News Corporation belast met de Britse krantentak en was daarmee verantwoordelijk voor titels als News of the World en nog bestaande kranten als The Sun en The Times.
Officieel is hij dat niet, daar is hij slim genoeg voor maar hij bepaalt alles en weet allesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rupert was eindverantwoordelijke.
Normaal ik ook, maar in de zomer wil nog wel eens blijven hangen bij een AZ-Feyenoord van een jaar of 10 geledenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Live of niet is het bij mij, oude wedstrijden kijken vind ik helemaal niks
Hij schijnt ons een gratis Guidetti te geven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:14 schreef Smoofie het volgende:
Murdoch geeft ons nu ook al een gratis assaidi
Dus niet. Die heeft hij allemaal afgebakken met corporate law. Leuke constructies dat hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rupert was eindverantwoordelijke.
Dit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Officieel is hij dat niet, daar is hij slim genoeg voor maar hij bepaalt alles en weet alles
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dus niet. Die heeft hij allemaal afgebakken met corporate law. Leuke constructies dat hoor.
Te huur jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij schijnt ons een gratis Guidetti te geven.
Thodhakrgosh Wattes in die wietes?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, ik noem jou voortaan: थोड़ाखरगोश
Wat denken ze bij jullie? Narsingh lukt niet, dus doen we de tweede keus maar?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:14 schreef Smoofie het volgende:
Murdoch geeft ons nu ook al een gratis assaidi
Littlerabbit in hindi/sanskritquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Thodhakrgosh Wattes in die wietes?
Assaidi is voor links, niet voor rechtsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denken ze bij jullie? Narsingh lukt niet, dus doen we de tweede keus maar?
Uiteraard en ik stem in.quote:
Tuurlijk niet, Feyenoord heeft fucking Schakenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Assaidi is voor links, niet voor rechts. Jaloers dat feyenoord niets kan?
Altijd zo geinig om gelijk over iemand anders zijn club te beginnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, ontzettend.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
BLESSquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard en ik stem in.
[..]
Tuurlijk niet, Feyenoord heeft fucking Schaken
Assaidi is gewoon eigen jeugd. Niks aan de hand.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denken ze bij jullie? Narsingh lukt niet, dus doen we de tweede keus maar?
Ik slaap een keer uit en lees dit, wat de neuk heb ik gemist?quote:1 miljard voor rechten Eredivisie
Zelfs niet op clubs zonder hekken rond het trainingsveld?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:20 schreef Happel het volgende:
Daarbij is Feijenoord de mooiste club op deze aardkloot. Er is niks bij andere clubs om jaloers over te zijn.
Mwah, af en toe kampioen worden is wel leuk toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:20 schreef Happel het volgende:
Daarbij is Feijenoord de mooiste club op deze aardkloot. Er is niks bij andere clubs om jaloers over te zijn.
Op niks. Bless.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs niet op clubs zonder hekken rond het trainingsveld?
Tot 2025.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik slaap een keer uit en lees dit, wat de neuk heb ik gemist?
Tuurlijk, maar dat maakt me niet jaloers op andere clubs die het wel af en toe worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, af en toe kampioen worden is wel leuk toch?
Als het opeens goed gaat, zullen ze vast wel contract willen openbrekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |