quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus de ''grote clubs'' nog meer spekken, en de ''kleine clubs'' nog verder achterop laten raken, ja dan word je vanzelf wel weer een keer kampioen.
Volgens mij was Vormer (samen met Wildschut dan) wel een uitblinker bij Roda hoor...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al is het natuurlijk ook weer niet zo dat hij met kop en schouders boven de rest uitstak in Almelo. Iets wat imo bij Immers en in mindere maten Vormer wel was bij hun vorige clubs.
Wildschut??? Die zit bij VVV.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens mij was Vormer (samen met Wildschut dan) wel een uitblinker bij Roda hoor...
Ja, maar ook Junker (veel assists) en Malki waren heel belangrijk daar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens mij was Vormer (samen met Wildschut dan) wel een uitblinker bij Roda hoor...
Je moet altijd naar de hele competitie kijken, niet alleen naar jezelf.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]Welkom in de grote boze wereld. 1978 toch? Verdomme hey.
O, haha, faalquote:
Meen je dit serieus?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je moet altijd naar de hele competitie kijken, niet alleen naar jezelf.
Sterker nog, het zou zelfs beter zijn als de laagst geklasseerde clubs het meeste geld krijgen, daar wordt de hele competitie sterker van.
De bankiers zouden ook minder moeten krijgen dan de putjesscheppers, maarja zo werkt dat nou eenmaal niet hé.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sterker nog, het zou zelfs beter zijn als de laagst geklasseerde clubs het meeste geld krijgen, daar wordt de hele competitie sterker van.
Absoluut, een in zijn geheel sterkere competitie is beter voor alle clubs.quote:
Onzinnige vergelijking.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
De bankiers zouden ook minder moeten krijgen dan de putjesscheppers, maarja zo werkt dat nou eenmaal niet hé.
En Utrecht maar lager en lager eindigen, zo kun je dan vanzelf profiterenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Barca en Real belden, ze willen je inhuren voor een avondje cabaretquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Absoluut, een in zijn geheel sterkere competitie is beter voor alle clubs.
En ik ben niet de enige die er zo over denkt hoor.
http://www.elfvoetbal.nl/(...)-geld-moeten-krijgen
Ik kan geen spaans.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Barca en Real belden, ze willen je inhuren voor een avondje cabaret
Ja, wat je dan krijgt is een nivellering in de competitie zelf waardoor je Europees gezien nog minder voorstelt dan nu. Leuk voor de Utrechtjes van deze wereld, maar zo'n mediamagnaat heeft dan al helemaal geen interesse in de rechten natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
Onzinnige vergelijking.
Persoonlijk zie ik het ook wel schitteren. De top 5 krijgt toch wel inkomen dmv supporters en merchandise. De rest heeft dat inkomen hard nodig om mee te kunnen komen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou nee. De gemiddelde bankier levert weinig tot geen arbeid, itt de gemiddelde putjesschepper.quote:[..]
Onzinnige vergelijking.
Ik ben vóór een miminum, dus zeg maar een minimaal bedrag voor elke club. Dus niet dat Zwolle helemaal niets krijgt, omdat ze net nieuw zijn, maar de clubs die het meeste geld opleveren horen ook gewoon het meeste geld te krijgen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
Onzinnige vergelijking.
Barca en Real zijn wel een goede bevestiging van zn standpunt iigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Barca en Real belden, ze willen je inhuren voor een avondje cabaret
Zijn dat trouwens niet ook subsidie clubjes geworden?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Barca en Real zijn wel een goede bevestiging van zn standpunt iig
Nee joh, de verdeling in Nederland is toch niet zoals die in Spanje? Daar is het 90% voor Barca en Real en de rest voor de overige clubs. Dat is hier niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Barca en Real zijn wel een goede bevestiging van zn standpunt iig
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:50 schreef Sejt het volgende:
Ik zat nog even een (Ukraiense) samenvatting te kijken op m'n werk en één actie viel me op wat betreft Immers - net 20 seconden voor zijn levensgrote kans op 3-4 meter voor het doel.
Fernandez zakt terug, krijgt de bal en speelt 'm naar Leerdam. Fernandez maakt een loopactie diep, Leerdam ziet het niet of durft het niet aan met veel Kiev spelers voor hem en speelt breed op Immers. Dan is het camerastandpunt zo, dat je precies de steekpass ziet, die Immers hád kunnen maken!
Er ligt ruimte tussen de rechtsback van Kiev en de centrale verdediger die aan de binnenkant van Fernandez meeloopt. Een bal met vaart van Immers had Fernandez kunnen lanceren en hem een 100% scoringskant kunnen geven. Dat Immers zelf daarna een grote kans krijgt moeten we even vergeten.
Daar blijkt gewoon uit dat Immers het óf niet ziet óf niet aandurft. Zoiets leer je niet, dus ik heb er een hard hoofd in dat hij niet de 10 is die we zo graag zouden willen zien.
Daar is het veel extremer inderdaad, maar je ziet wel wat er gebeurd als het geld ongelijk wordt verdeeld.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh, de verdeling in Nederland is toch niet zoals die in Spanje? Daar is het 90% voor Barca en Real en de rest voor de overige clubs. Dat is hier niet.
Dat is niet te vergelijken. Dat hele systeem zit anders in elkaar, met salary caps en meer van zulks.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar is het veel extremer inderdaad, maar je ziet wel wat er gebeurd als het geld ongelijk wordt verdeeld.
NBA mooi voorbeeld van hoe het kan als er weinig (nou ja, minder) verschil tussen de clubs zit.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:03 schreef RvLaak het volgende:
Nou nee. De gemiddelde bankier levert weinig tot geen arbeid, itt de gemiddelde putjesschepper.
De kleine clubs weten dat ze nodig zijn voor de competitie, en zullen hun huid heus wel duur verkopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus de ''grote clubs'' nog meer spekken, en de ''kleine clubs'' nog verder achterop laten raken, ja dan word je vanzelf wel weer een keer kampioen.
Dat weet ik toch ook welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is niet te vergelijken. Dat hele systeem zit anders in elkaar, met salary caps en meer van zulks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |