Echt he, dat blijft zo'n geweldig lied.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat 'Mijn Feyenoord' aan het begin van de wedstrijd, kippenvel van hier tot Tokio was dat.
Kiev:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Logisch dat je zo vreselijk gefrustreerd bent!
Maar nee Kiev was mss een grote club maar is al jaren gewoon een waardeloos flutclubje!
Presteren totaal niets.
En natuurlijk snap ik niet dat Oekraine hoger staat, wie wel? Nederlandse clubs zijn vele malen sterker dan die clubs daaro.
In mijn geval was het zeker onlogisch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In mijn geval was het zeker onlogisch?;D:D:111111!1!! einz!!!!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
PSV en boekhouden is sowieso geen gelukkige combi volgens mijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:09 schreef Nozem. het volgende:
[..]
[..]
Ik lees nergens per jaar.
Maar voorbeeld van PSV suggereerde dat juist weer wel.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In mijn geval was het zeker onlogisch?;D:D:111111!1!! einz!!!!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BFF met GGMM
Tja, het blijft overheid natuurlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PSV en boekhouden is sowieso geen gelukkige combi volgens mij
Nee, ook uitstraling en achterbanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:30 schreef Typisch het volgende:
Geld wordt verdeeld over de prestaties van de afgelopen 10 jaar bij die tv-rechten toch? Dat is mooi kut.
In that case, we're fuckedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ook uitstraling en achterban
Feyenoord gaat niet meer gokken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:32 schreef RvLaak het volgende:
Hoe het ook zit met de gelden van de rechten, imo moet Feyenoord er op gokken en daarmee een spits kopen. Het liefst Guidetti (of vergelijkbaar). Zie het als een investering om volgend seizoen wederom (v)CL te spelen.
Betaald zichzelf terug
Net als 4 jaar geleden bedoel je? Flink investeren en dan CL spelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:32 schreef RvLaak het volgende:
Hoe het ook zit met de gelden van de rechten, imo moet Feyenoord er op gokken en daarmee een spits kopen. Het liefst Guidetti (of vergelijkbaar). Zie het als een investering om volgend seizoen wederom (v)CL te spelen.
Betaald zichzelf terug
Feyenoord is na Ajax qua aantal supporters de grootste club van NL. Dat neem je wel mee, inzake je kijkcijfers.quote:
Investeren != gokken in dit geval. We hebben gisteren de kwaliteiten op het veld gezien en met een fatsoenlijke spits had Feyenoord die wedstrijd "makkelijk" gewonnen.quote:
quote:Voor Feyenoord rest na het mislopen van de Champions League-play-offs over twee weken niets anders dan de play-offs om een plaats in het hoofdtoernooi van de Europa League.
De Vrij, strijdbaar: “Wie we in die twee wedstrijden ook tegenkomen, die winnen we gewoon.”
Zozo wat een zeer bijzondere prestaties hoor!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:27 schreef ace_eleven het volgende:
Kiev:
08-09: halve finale EL
10-11: kwartfinale EL
Doet al die jaren gewoon redelijk tot goed mee in Europa, en nu hebben ze voor 34 mln geinvesteerd om meer met de top mee te gaan doen, waardeloos ja
Hoe kom je daarbij ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ook uitstraling en achterban
Hmmmm nee wij dan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zozo wat een zeer bijzondere prestaties hoor!!
Nou totaal niet![]()
Ze doen zeer matig in Europa mee, vliegen in CL er altijd kansloos gewoon uit ook afgelopen keer.
Hebben kwalitatief zelfs tegen Nederlandse clubs niets in te brengen en dat zegt al genoeg.
Maar de uitstraling is, na de aansteker demonstratie van gisteren, lang niet altijd even positief.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Feyenoord is na Ajax qua aantal supporters de grootste club van NL. Dat neem je wel mee, inzake je kijkcijfers.
Met dat verschil dat er nu een veel beter team op het veld staat met 1 sleutelpositie die ontbreekt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:34 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Net als 4 jaar geleden bedoel je? Flink investeren en dan CL spelen.
Sommige mensen vergeten erg snel kennelijk.
Staat in het stuk dat ik van nu.nl heb gehaald letterlijk:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij ?
Ze gaan het Bundesliga-systeem aanhouden, dus prestaties over de afgelopen 3 seizoenen.
quote:Ajax, Feyenoord, PSV, AZ en FC Twente kunnen de komende twaalf jaar per seizoen gemiddeld ongeveer 5 tot 5,5 miljoen euro meer tegemoet zien aan media-inkomsten uit de eredivisie.
De topclubs hebben zich tijdens de onderhandelingen sterk gemaakt voor een evenwichtige verdeelsleutel, gebaseerd op imago, de omvang van de onderneming en prestaties uit het verleden.
Ja joh, weer ff 6 miljoen neertellen terwijl we een halfjaar geleden nog niet eens baas over de eigen kas warenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar de uitstraling is, na de aansteker demonstratie van gisteren, lang niet altijd even positief.
[..]
Met dat verschil dat er nu een veel beter team op het veld staat met 1 sleutelpositie die ontbreekt.
Daarbij heb ik het niet over tientallen miljoenen neerleggen, maar een Guidetti (dus zo'n 6 miljoen) moet te betalen zijn
Dat is de juiste instellingquote:
In het vorige topic werd het bedrag van 4 miljoen extra genoemd. Waar niet op gerekend was. Dus is het "slechts" een investering van 2 miljoen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja joh, weer ff 6 miljoen neertellen terwijl we een halfjaar geleden nog niet eens baas over de eigen kas waren
Wij als in Feyenoord.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"wij" als in Feyenoord of de NL-clubs?
Deze manier van boekhoudenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In het vorige topic werd het bedrag van 4 miljoen extra genoemd. Waar niet op gerekend was. Dus is het "slechts" een investering van 2 miljoen.
Eensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:39 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Wij als in Feyenoord.
Denk niet dat we in de positie zijn dat we lacherig kunnen doen over een Kiev die nog eens een kwartfinale haalt van de EL aangezien wij de afgelopen jaren compleet afwezig waren.
Er staan ook nog wel wat schulden her en der denk dat die eerst weggewerkt moeten worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In het vorige topic werd het bedrag van 4 miljoen extra genoemd. Waar niet op gerekend was. Dus is het "slechts" een investering van 2 miljoen.
Klopt anders aardig hoor.quote:
Vandaar dat ik doelde op een speler van het niveau Guidetti. Hoewel ik zelf een zwak heb voor die gozert.quote:Het is 6 miljoen voor een speler waarvan z'n medische toestand op z'n minst twijfelachtig te noemen is. Laten we dat maar niet doen.
Ja, qua getalletjes wel, maar wenselijk?quote:
Tja, da's idd een/het probleemquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, qua getalletjes wel, maar wenselijk?
EDIT: We hebben nu 4 ton te besteden, waar halen we dan die 1.6 mln EXTRA vandaan? Uit een vergeten kluis?
Klopt, maar ze gaan dus ook het Bundesliga-systeem hanteren, waarbij wordt gekeken naar de prestaties over de afgelopen 3 seizoenen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Staat in het stuk dat ik van nu.nl heb gehaald letterlijk:
[..]
Kijkcijfergemiddelde van de afgelopen, pak 'em beet, 3 seizoenen lijkt mij het eerlijkste.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef Caland het volgende:
Mij lijkt het logisch om TV-gelden te verdelen op basis van het aantal abonnees per club. Maargoed.
Zal ook wel gebeuren, anders schieten ze er niks mee op he. Als alle Feyenoorders massaal afhaken bij dat EDL...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef Caland het volgende:
Mij lijkt het logisch om TV-gelden te verdelen op basis van het aantal abonnees per club. Maargoed.
Mij lijkt het logisch om het per positie op de ranglijst te bepalen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat dit soort dingen intern wel besproken worden ja, ofwel kunnen investeren, ofwel verder werken aan de gezondheid van de club... en we wachten dus op die uitkomstquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:49 schreef Cara het volgende:
nog maals, kan Feyenoord dit bedrag begroten en bijv. voor iets meer dan een miljoen Armenteros zijn contract afkopen? zo ja? WAAR DE FUCK WACHTEN WE NOG OP
Jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:49 schreef Cara het volgende:
nog maals, kan Feyenoord dit bedrag begroten en bijv. voor iets meer dan een miljoen Armenteros zijn contract afkopen ?
Onderhandelingen, budgetten, schuldeisers, spelers, makelaars, etc. Er zijn een hoop zaken waar je als club (met schulden) rekening mee moet houden. Dit soort zaken gaan meestal niet al te snel.quote:zo ja? WAAR DE FUCK WACHTEN WE NOG OP
hij viel me 2x bij Feyenoord - Heracles echt heel positief op. Houdt ballen vast, wint zn duels, trefzeker, hele goeie techniek, intelligentie en zelfs een steekbal.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:50 schreef Grifte het volgende:
Ik heb nooit goed zo op die Armenteros gelet, wat zien jullie in hem?
Al is het natuurlijk ook weer niet zo dat hij met kop en schouders boven de rest uitstak in Almelo. Iets wat imo bij Immers en in mindere maten Vormer wel was bij hun vorige clubs.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:53 schreef Cara het volgende:
[..]
hij viel me 2x bij Feyenoord - Heracles echt heel positief op. Houdt ballen vast, wint zn duels, trefzeker, hele goeie techniek, intelligentie en zelfs een steekbal.
Ik had er bij moeten zetten dat hij ook maar een miljoen moet kostenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al is het natuurlijk ook weer niet zo dat hij met kop en schouders boven de rest uitstak in Almelo. Iets wat imo bij Immers en in mindere maten Vormer wel was bij hun vorige clubs.
Dat vind ik juist helemaal niet logisch.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mij lijkt het logisch om het per positie op de ranglijst te bepalen.
De kampioen krijgt het meest, de nr 18 het minst, ongeacht welke clubs dat zijn.
True. Maar ik denk dat ze bang waren dat Tony nog niet goed genoeg is/was voor een heel seizoen hé. En toen was Singh nog niet gecontracteerd, ook was het nog twijfelachtig of Leerdam er nog zou zijn voor het middenveld.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:55 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik had er bij moeten zetten dat hij ook maar een miljoen moet kosten
het is toch van de gekken dat je van dat geld van Immers ook Armenteros had kunnen kopen.
Dus de ''grote clubs'' nog meer spekken, en de ''kleine clubs'' nog verder achterop laten raken, ja dan word je vanzelf wel weer een keer kampioen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik juist helemaal niet logisch.
Het enige dat telt is geld. In dit geval dus: hoeveel abonnees een club weet te trekken.
Feyenoord is al 13 jaar geen kampioen meer geworden, maar trekt meer abonnees dan psv.
Het zou vreemd zijn als psv dan meer geld zou ontvangen dan Feyenoord vanwege sportieve prestaties. Alsof Murdoch het een hol kan schelen wie er kampioen wordt.Die wil cashen. En de grootste cashmachines krijgen de meeste benefits. Dát is logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |