abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115286543
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:36 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Maar de uitstraling is, na de aansteker demonstratie van gisteren, lang niet altijd even positief.

[..]

Met dat verschil dat er nu een veel beter team op het veld staat met 1 sleutelpositie die ontbreekt.

Daarbij heb ik het niet over tientallen miljoenen neerleggen, maar een Guidetti (dus zo'n 6 miljoen) moet te betalen zijn
Ja joh, weer ff 6 miljoen neertellen terwijl we een halfjaar geleden nog niet eens baas over de eigen kas waren _O-
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:38:21 #77
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_115286595
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:34 schreef DonRaja het volgende:
Van nu.nl:

[..]

O+
Dat is de juiste instelling _O_ als je tegen een miljoenenclub als Kiev 150 van de 180 minuten kan domineren, dan hoef je van niemand bang te zijn.
pi_115286596
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ja joh, weer ff 6 miljoen neertellen terwijl we een halfjaar geleden nog niet eens baas over de eigen kas waren _O-
In het vorige topic werd het bedrag van 4 miljoen extra genoemd. Waar niet op gerekend was. Dus is het "slechts" een investering van 2 miljoen.
pi_115286628
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:36 schreef RvLaak het volgende:

[..]

"wij" als in Feyenoord of de NL-clubs?
Wij als in Feyenoord.
Denk niet dat we in de positie zijn dat we lacherig kunnen doen over een Kiev die nog eens een kwartfinale haalt van de EL aangezien wij de afgelopen jaren compleet afwezig waren.
pi_115286642
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:38 schreef RvLaak het volgende:

[..]

In het vorige topic werd het bedrag van 4 miljoen extra genoemd. Waar niet op gerekend was. Dus is het "slechts" een investering van 2 miljoen.
Deze manier van boekhouden :') :N

Het is 6 miljoen voor een speler waarvan z'n medische toestand op z'n minst twijfelachtig te noemen is. Laten we dat maar niet doen.
pi_115286645
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:39 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Wij als in Feyenoord.
Denk niet dat we in de positie zijn dat we lacherig kunnen doen over een Kiev die nog eens een kwartfinale haalt van de EL aangezien wij de afgelopen jaren compleet afwezig waren.
Eens
pi_115286658
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:38 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Er staan ook nog wel wat schulden her en der denk dat die eerst weggewerkt moeten worden.
Des te sneller zijn we ook van die Blokland-groep gasten af.
pi_115286696
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Deze manier van boekhouden :') :N
Klopt anders aardig hoor.
quote:
Het is 6 miljoen voor een speler waarvan z'n medische toestand op z'n minst twijfelachtig te noemen is. Laten we dat maar niet doen.
Vandaar dat ik doelde op een speler van het niveau Guidetti. Hoewel ik zelf een zwak heb voor die gozert.
pi_115286796
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:40 schreef RvLaak het volgende:

Klopt anders aardig hoor.

Ja, qua getalletjes wel, maar wenselijk? :')

EDIT: We hebben nu 4 ton te besteden, waar halen we dan die 1.6 mln EXTRA vandaan? Uit een vergeten kluis?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_115286841
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:44 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, qua getalletjes wel, maar wenselijk? :')

EDIT: We hebben nu 4 ton te besteden, waar halen we dan die 1.6 mln EXTRA vandaan? Uit een vergeten kluis?
Tja, da's idd een/het probleem :X
pi_115286850
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:37 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Staat in het stuk dat ik van nu.nl heb gehaald letterlijk:

[..]

Klopt, maar ze gaan dus ook het Bundesliga-systeem hanteren, waarbij wordt gekeken naar de prestaties over de afgelopen 3 seizoenen.

Dus het is niet zo dat Feyenoord (of 1 van de overige 4 clubs) 12 jaar lang verzekerd is van ''top-5'' geld, als de club slecht presteert op de ranglijst.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_115286885
Mij lijkt het logisch om TV-gelden te verdelen op basis van het aantal abonnees per club. Maargoed. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115286917
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:47 schreef Caland het volgende:
Mij lijkt het logisch om TV-gelden te verdelen op basis van het aantal abonnees per club. Maargoed. :')
Kijkcijfergemiddelde van de afgelopen, pak 'em beet, 3 seizoenen lijkt mij het eerlijkste.
pi_115286919
quote:
Zal ook wel gebeuren, anders schieten ze er niks mee op he. Als alle Feyenoorders massaal afhaken bij dat EDL...
BFF met GGMM
pi_115286927
quote:
Mij lijkt het logisch om het per positie op de ranglijst te bepalen.

De kampioen krijgt het meest, de nr 18 het minst, ongeacht welke clubs dat zijn.
pi_115286964
nog maals, kan Feyenoord dit bedrag begroten en bijv. voor iets meer dan een miljoen Armenteros zijn contract afkopen ? zo ja? WAAR DE FUCK WACHTEN WE NOG OP
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115287011
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:49 schreef Cara het volgende:
nog maals, kan Feyenoord dit bedrag begroten en bijv. voor iets meer dan een miljoen Armenteros zijn contract afkopen? zo ja? WAAR DE FUCK WACHTEN WE NOG OP
Ik denk dat dit soort dingen intern wel besproken worden ja, ofwel kunnen investeren, ofwel verder werken aan de gezondheid van de club... en we wachten dus op die uitkomst ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_115287035
Ik heb nooit goed zo op die Armenteros gelet, wat zien jullie in hem?
pi_115287036
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:49 schreef Cara het volgende:
nog maals, kan Feyenoord dit bedrag begroten en bijv. voor iets meer dan een miljoen Armenteros zijn contract afkopen ?
Ja
quote:
zo ja? WAAR DE FUCK WACHTEN WE NOG OP
Onderhandelingen, budgetten, schuldeisers, spelers, makelaars, etc. Er zijn een hoop zaken waar je als club (met schulden) rekening mee moet houden. Dit soort zaken gaan meestal niet al te snel.
pi_115287118
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:50 schreef Grifte het volgende:
Ik heb nooit goed zo op die Armenteros gelet, wat zien jullie in hem?
hij viel me 2x bij Feyenoord - Heracles echt heel positief op. Houdt ballen vast, wint zn duels, trefzeker, hele goeie techniek, intelligentie en zelfs een steekbal.
pi_115287151
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:53 schreef Cara het volgende:

[..]

hij viel me 2x bij Feyenoord - Heracles echt heel positief op. Houdt ballen vast, wint zn duels, trefzeker, hele goeie techniek, intelligentie en zelfs een steekbal.
Al is het natuurlijk ook weer niet zo dat hij met kop en schouders boven de rest uitstak in Almelo. Iets wat imo bij Immers en in mindere maten Vormer wel was bij hun vorige clubs.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2012 13:54:15 ]
pi_115287226
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Al is het natuurlijk ook weer niet zo dat hij met kop en schouders boven de rest uitstak in Almelo. Iets wat imo bij Immers en in mindere maten Vormer wel was bij hun vorige clubs.
Ik had er bij moeten zetten dat hij ook maar een miljoen moet kosten
het is toch van de gekken dat je van dat geld van Immers ook Armenteros had kunnen kopen.
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 13:55:59 #98
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115287251
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Mij lijkt het logisch om het per positie op de ranglijst te bepalen.

De kampioen krijgt het meest, de nr 18 het minst, ongeacht welke clubs dat zijn.
Dat vind ik juist helemaal niet logisch.
Het enige dat telt is geld. In dit geval dus: hoeveel abonnees een club weet te trekken.
Feyenoord is al 13 jaar geen kampioen meer geworden, maar trekt meer abonnees dan psv.
Het zou vreemd zijn als psv dan meer geld zou ontvangen dan Feyenoord vanwege sportieve prestaties. Alsof Murdoch het een hol kan schelen wie er kampioen wordt.Die wil cashen. En de grootste cashmachines krijgen de meeste benefits. Marktwaarde wordt uitbetaald. Dát is logisch.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_115287292
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:55 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik had er bij moeten zetten dat hij ook maar een miljoen moet kosten
het is toch van de gekken dat je van dat geld van Immers ook Armenteros had kunnen kopen.
True. Maar ik denk dat ze bang waren dat Tony nog niet goed genoeg is/was voor een heel seizoen hé. En toen was Singh nog niet gecontracteerd, ook was het nog twijfelachtig of Leerdam er nog zou zijn voor het middenveld. ;)
pi_115287306
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:55 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat vind ik juist helemaal niet logisch.
Het enige dat telt is geld. In dit geval dus: hoeveel abonnees een club weet te trekken.
Feyenoord is al 13 jaar geen kampioen meer geworden, maar trekt meer abonnees dan psv.
Het zou vreemd zijn als psv dan meer geld zou ontvangen dan Feyenoord vanwege sportieve prestaties. Alsof Murdoch het een hol kan schelen wie er kampioen wordt.Die wil cashen. En de grootste cashmachines krijgen de meeste benefits. Dát is logisch.
Dus de ''grote clubs'' nog meer spekken, en de ''kleine clubs'' nog verder achterop laten raken, ja dan word je vanzelf wel weer een keer kampioen. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')