Oja, keeper winst is 4quote:
De manager wordt door mij onderhouden.quote:
Momenteel zijn er de teamgeschiedenis en de manageruitslagen. In de geschiedenis staat inderdaad alleen het gecumuleerde aantal punten per speler. Het is de bedoeling om dit in de toekomst uit te breiden.quote:Een ding wat er mijn inziens zeker in moet is een overzicht met waar je precies + en - punten voor hebt gekregen.
Zou wel fijn zijn om de statistieken over je 11 spelers te zienquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:18 schreef zoem het volgende:
[..]
De manager wordt door mij onderhouden.
[..]
Momenteel zijn er de teamgeschiedenis en de manageruitslagen. In de geschiedenis staat inderdaad alleen het gecumuleerde aantal punten per speler. Het is de bedoeling om dit in de toekomst uit te breiden.
Nee..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:34 schreef Silvex het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag moet stellen, dus dan maar hier. Ik zou heel graag een filter in de spelerskeuze hebben op basis van je budget dat je de niet betaalbare spelers even kan filteren. Is zoiets mogelijk?
Wildschut en Yoshida had ik voor VVVquote:
Tegengoals tellen alleen voor verdedigers en keepersquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
Geen idee hoe dat werkt eigenlijk. Hij had ook een tegengoal he? Is dat geen minpunt? Had hij ook nog geel ofzo?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:26 schreef Fok-it het volgende:
Wildschut dus wel zie ik. dus dat is dan toch gewoon 2 punten voor een basisplek en 1 voor een gelijkspel?
Oh, dan is het nog niet bijgewerkt denk ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Jawel, bij teamgeschiedenis, maar staat bij elke speler 0
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Jawel, bij teamgeschiedenis, maar staat bij elke speler 0
Voor zover ik me kan herinneren worden de scores per speelronde, dus na twee wedstrijden, bijgewerktquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dan is het nog niet bijgewerkt denk ik.
Kijk nou maar, spelers uit de andere wedstrijden hebben gewoon punten gekregen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Voor zover ik me kan herinneren worden de scores per speelronde, dus na twee wedstrijden, bijgewerkt
Ja, zie dat Zoet en Vossebelt al punten hebben, de rest staat nog op 0quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:02 schreef Sjaan-P het volgende:
[..]
Kijk nou maar, spelers uit de andere wedstrijden hebben gewoon punten gekregen.
Het komt ook doordat er zoveel sportevenementen achter elkaar zijn geweest dat het voetbal even naar de achtergrond verdreven is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:15 schreef Bayswater het volgende:
Overigens vind ik het aantal deelnemers flink tegenvallen. Ligt denk ik aan dat we 10 augustus al begonnen zijn (veel nog op vakantie) en de promotie van het spel was wat magertjes.
En mij eh... minstens 9 voor Yasuda aubquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, Vitesse, schenk mij 20 punten.
Die zie ik nergens staan in de opstelling.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En mij eh... minstens 9 voor Yasuda aub
Yoshida heeft op olympische spelen de halve finale gespeeld en Maguire geblesseerdquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:52 schreef ulq het volgende:
Tering, waarom hebben Maguire en Yoshida niet gespeeld bij VVV?
Is ie lang geblesseerd?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:52 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Yoshida heeft op olympische spelen de halve finale gespeeld en Maguire geblesseerd
Da's dus 19 + 22 = 41 punten, ik gokte op 40quote:Chadli 11
Gutiérrez 4
Foor 7
Yasuda -
Kut, die heb ik in mijn teamquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:55 schreef Bayswater het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)geblesseerde_Maguire
Je weet dat die normaal niet in de basis staat?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En mij eh... minstens 9 voor Yasuda aub
Meer dan mijn 21 in ieder gevalquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:58 schreef RubenSosa het volgende:
Babos 10
Bovenberg 1
Heesen 0
Yosida 0
Luyckx 2
Overtoom 3
Bacuna 6
Toornstra 1
Malki 6
Poepon 5
Wilschut 5
Totaal 39 . Geen idee of dat veel is. Ben bang van niet.
Wordt vanzelf bijgewerkt lijkt mequote:Op zondag 12 augustus 2012 20:13 schreef roos85 het volgende:
Vraagje trouwens, als ik bij teamgeschiedenis kijk geeft ie een score van 34 punten aan, bij persoonlijk profiel staat ik dat 17 punten heb. waar komt dat verschil vandaan
Bij teamgeschiedenis zijn je punten direct bijgewerkt, terwijl bij het persoonlijk profiel dit 3x per dag gebeurt. Daarom kan er een verschil ontstaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:13 schreef roos85 het volgende:
Vraagje trouwens, als ik bij teamgeschiedenis kijk geeft ie een score van 34 punten aan, bij persoonlijk profiel staat ik dat 17 punten heb. waar komt dat verschil vandaan
Ah zoquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij teamgeschiedenis zijn je punten direct bijgewerkt, terwijl bij het persoonlijk profiel dit 3x per dag gebeurt. Daarom kan er een verschil ontstaan.
Ik weet dat De Graafschap kampioen gaat worden, maar al na 1 wedstrijd promoveren? Dat is snel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wildschut en Yoshida had ik voor VVV
en Donny de groot en El Harouchi voor de graafschap.
x2.quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:15 schreef Bayswater het volgende:
Overigens vind ik het aantal deelnemers flink tegenvallen. Ligt denk ik aan dat we 10 augustus al begonnen zijn (veel nog op vakantie) en de promotie van het spel was wat magertjes.
Noppe, op de bank.quote:
het staat nog nergens, maar het is wel iets wat er in de toekomst eventueel zou kunnen komen. Het schema is lang, dus dat wil je per speelronde, per week of per maand kunnen zien. Dus ik zet het op het wensenlijstjequote:Op maandag 13 augustus 2012 11:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is het mogelijk om in het manager-gedeelte ook een overzicht van het competiteschema van de Eredivisie neer te zetten?
Of staat dat al ergens?
Wel fijn als je er bij kan zeggen wie je mist!quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:25 schreef SnuggLe het volgende:
Overigens, ik miste volgensmij een spits van danwel Heerenveen danwel NEC (dacht de laatste) in de lijst met spelers. Wellicht dat daar naar gekeken kan wroden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |