Oh, dan is het nog niet bijgewerkt denk ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Jawel, bij teamgeschiedenis, maar staat bij elke speler 0
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Jawel, bij teamgeschiedenis, maar staat bij elke speler 0
Voor zover ik me kan herinneren worden de scores per speelronde, dus na twee wedstrijden, bijgewerktquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dan is het nog niet bijgewerkt denk ik.
Kijk nou maar, spelers uit de andere wedstrijden hebben gewoon punten gekregen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Voor zover ik me kan herinneren worden de scores per speelronde, dus na twee wedstrijden, bijgewerkt
Ja, zie dat Zoet en Vossebelt al punten hebben, de rest staat nog op 0quote:Op zondag 12 augustus 2012 02:02 schreef Sjaan-P het volgende:
[..]
Kijk nou maar, spelers uit de andere wedstrijden hebben gewoon punten gekregen.
Het komt ook doordat er zoveel sportevenementen achter elkaar zijn geweest dat het voetbal even naar de achtergrond verdreven is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:15 schreef Bayswater het volgende:
Overigens vind ik het aantal deelnemers flink tegenvallen. Ligt denk ik aan dat we 10 augustus al begonnen zijn (veel nog op vakantie) en de promotie van het spel was wat magertjes.
En mij eh... minstens 9 voor Yasuda aubquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, Vitesse, schenk mij 20 punten.
Die zie ik nergens staan in de opstelling.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En mij eh... minstens 9 voor Yasuda aub
Yoshida heeft op olympische spelen de halve finale gespeeld en Maguire geblesseerdquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:52 schreef ulq het volgende:
Tering, waarom hebben Maguire en Yoshida niet gespeeld bij VVV?
Is ie lang geblesseerd?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:52 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Yoshida heeft op olympische spelen de halve finale gespeeld en Maguire geblesseerd
Da's dus 19 + 22 = 41 punten, ik gokte op 40quote:Chadli 11
Gutiérrez 4
Foor 7
Yasuda -
Kut, die heb ik in mijn teamquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:55 schreef Bayswater het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)geblesseerde_Maguire
Je weet dat die normaal niet in de basis staat?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En mij eh... minstens 9 voor Yasuda aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |