Oja, keeper winst is 4quote:
De manager wordt door mij onderhouden.quote:
Momenteel zijn er de teamgeschiedenis en de manageruitslagen. In de geschiedenis staat inderdaad alleen het gecumuleerde aantal punten per speler. Het is de bedoeling om dit in de toekomst uit te breiden.quote:Een ding wat er mijn inziens zeker in moet is een overzicht met waar je precies + en - punten voor hebt gekregen.
Zou wel fijn zijn om de statistieken over je 11 spelers te zienquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:18 schreef zoem het volgende:
[..]
De manager wordt door mij onderhouden.
[..]
Momenteel zijn er de teamgeschiedenis en de manageruitslagen. In de geschiedenis staat inderdaad alleen het gecumuleerde aantal punten per speler. Het is de bedoeling om dit in de toekomst uit te breiden.
Nee..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:34 schreef Silvex het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag moet stellen, dus dan maar hier. Ik zou heel graag een filter in de spelerskeuze hebben op basis van je budget dat je de niet betaalbare spelers even kan filteren. Is zoiets mogelijk?
Wildschut en Yoshida had ik voor VVVquote:
Tegengoals tellen alleen voor verdedigers en keepersquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
Geen idee hoe dat werkt eigenlijk. Hij had ook een tegengoal he? Is dat geen minpunt? Had hij ook nog geel ofzo?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:26 schreef Fok-it het volgende:
Wildschut dus wel zie ik. dus dat is dan toch gewoon 2 punten voor een basisplek en 1 voor een gelijkspel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |