Meer dan mijn 21 in ieder gevalquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:58 schreef RubenSosa het volgende:
Babos 10
Bovenberg 1
Heesen 0
Yosida 0
Luyckx 2
Overtoom 3
Bacuna 6
Toornstra 1
Malki 6
Poepon 5
Wilschut 5
Totaal 39 . Geen idee of dat veel is. Ben bang van niet.
Wordt vanzelf bijgewerkt lijkt mequote:Op zondag 12 augustus 2012 20:13 schreef roos85 het volgende:
Vraagje trouwens, als ik bij teamgeschiedenis kijk geeft ie een score van 34 punten aan, bij persoonlijk profiel staat ik dat 17 punten heb. waar komt dat verschil vandaan
Bij teamgeschiedenis zijn je punten direct bijgewerkt, terwijl bij het persoonlijk profiel dit 3x per dag gebeurt. Daarom kan er een verschil ontstaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:13 schreef roos85 het volgende:
Vraagje trouwens, als ik bij teamgeschiedenis kijk geeft ie een score van 34 punten aan, bij persoonlijk profiel staat ik dat 17 punten heb. waar komt dat verschil vandaan
Ah zoquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij teamgeschiedenis zijn je punten direct bijgewerkt, terwijl bij het persoonlijk profiel dit 3x per dag gebeurt. Daarom kan er een verschil ontstaan.
Ik weet dat De Graafschap kampioen gaat worden, maar al na 1 wedstrijd promoveren? Dat is snel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wildschut en Yoshida had ik voor VVV
en Donny de groot en El Harouchi voor de graafschap.
x2.quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:15 schreef Bayswater het volgende:
Overigens vind ik het aantal deelnemers flink tegenvallen. Ligt denk ik aan dat we 10 augustus al begonnen zijn (veel nog op vakantie) en de promotie van het spel was wat magertjes.
Noppe, op de bank.quote:
het staat nog nergens, maar het is wel iets wat er in de toekomst eventueel zou kunnen komen. Het schema is lang, dus dat wil je per speelronde, per week of per maand kunnen zien. Dus ik zet het op het wensenlijstjequote:Op maandag 13 augustus 2012 11:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is het mogelijk om in het manager-gedeelte ook een overzicht van het competiteschema van de Eredivisie neer te zetten?
Of staat dat al ergens?
Wel fijn als je er bij kan zeggen wie je mist!quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:25 schreef SnuggLe het volgende:
Overigens, ik miste volgensmij een spits van danwel Heerenveen danwel NEC (dacht de laatste) in de lijst met spelers. Wellicht dat daar naar gekeken kan wroden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |