Meer dan mijn 21 in ieder gevalquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:58 schreef RubenSosa het volgende:
Babos 10
Bovenberg 1
Heesen 0
Yosida 0
Luyckx 2
Overtoom 3
Bacuna 6
Toornstra 1
Malki 6
Poepon 5
Wilschut 5
Totaal 39 . Geen idee of dat veel is. Ben bang van niet.
Wordt vanzelf bijgewerkt lijkt mequote:Op zondag 12 augustus 2012 20:13 schreef roos85 het volgende:
Vraagje trouwens, als ik bij teamgeschiedenis kijk geeft ie een score van 34 punten aan, bij persoonlijk profiel staat ik dat 17 punten heb. waar komt dat verschil vandaan
Bij teamgeschiedenis zijn je punten direct bijgewerkt, terwijl bij het persoonlijk profiel dit 3x per dag gebeurt. Daarom kan er een verschil ontstaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:13 schreef roos85 het volgende:
Vraagje trouwens, als ik bij teamgeschiedenis kijk geeft ie een score van 34 punten aan, bij persoonlijk profiel staat ik dat 17 punten heb. waar komt dat verschil vandaan
Ah zoquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij teamgeschiedenis zijn je punten direct bijgewerkt, terwijl bij het persoonlijk profiel dit 3x per dag gebeurt. Daarom kan er een verschil ontstaan.
Ik weet dat De Graafschap kampioen gaat worden, maar al na 1 wedstrijd promoveren? Dat is snel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wildschut en Yoshida had ik voor VVV
en Donny de groot en El Harouchi voor de graafschap.
x2.quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:15 schreef Bayswater het volgende:
Overigens vind ik het aantal deelnemers flink tegenvallen. Ligt denk ik aan dat we 10 augustus al begonnen zijn (veel nog op vakantie) en de promotie van het spel was wat magertjes.
Noppe, op de bank.quote:
het staat nog nergens, maar het is wel iets wat er in de toekomst eventueel zou kunnen komen. Het schema is lang, dus dat wil je per speelronde, per week of per maand kunnen zien. Dus ik zet het op het wensenlijstjequote:Op maandag 13 augustus 2012 11:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is het mogelijk om in het manager-gedeelte ook een overzicht van het competiteschema van de Eredivisie neer te zetten?
Of staat dat al ergens?
Wel fijn als je er bij kan zeggen wie je mist!quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:25 schreef SnuggLe het volgende:
Overigens, ik miste volgensmij een spits van danwel Heerenveen danwel NEC (dacht de laatste) in de lijst met spelers. Wellicht dat daar naar gekeken kan wroden.
Gegokt en verloren, heet datquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik had Assaidi gekozen in de verwachting dat hij naar Ajax zou gaan. Wanneer hij gewoon bij Heerenveen zou blijven dan zou hij ook zijn geld meer dan waard kunnen zijn.
Blijkt dat 'ie nu naar Liverpool gaat. LeukSlechte start tot nu toe.
Precies hetzelfde hier... Bummer! Vorig jaar ook al gehad met Ruizquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik had Assaidi gekozen in de verwachting dat hij naar Ajax zou gaan. Wanneer hij gewoon bij Heerenveen zou blijven dan zou hij ook zijn geld meer dan waard kunnen zijn.
In dit geval komend weekend geen punten voor hem omdat ie niet meer in NL speelt en dan een week later, bij de eerste ronde om wissels te kunnen doen eigenlijk gedwongen verkopen met 8% transactiekosten verlies, dus ca een ton aan budget wat je dan direct kwijt bentquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat gebeurd er precies als een speler naar het buitenland vertrekt en jij hebt hem in je team dan?
21 dusquote:Chadli: 5
Nwofor: 2
De Groot: moet nog spelen
Gutierrez: 4
Linssen: 2
Vossenbelt: moet nog spelen
Foor: moet nog spelen
Yasuda: 9 (denk ik, de puntentelling doet het niet)
Vorstermans: -1
Yoshida: -
Zoet: moet nog spelen
Waar zie je dat? Of reken je dat zelf uit?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Score tot nu toe voor dit weekend:
[..]
21 dus
Je teamgeschiedenis. Deze wordt altijd direct bijgewerkt (na invoer).quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Of reken je dat zelf uit?
Normaal staat dat hier: http://managers.fok.nl/voetbal/2012-2013/puntentelling , maar die pagina geeft een error.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Of reken je dat zelf uit?
Daar ga ik gelijk even achteraan, thanks!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Normaal staat dat hier: http://managers.fok.nl/voetbal/2012-2013/puntentelling , maar die pagina geeft een error.
Top.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:08 schreef zoem het volgende:
[..]
Daar ga ik gelijk even achteraan, thanks!
Was sowieso een grote gok. Zelfde geldt voor Wildschutquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Tamata is basisspeler op linksback. Ik kan aanraden Hempte te wisselen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:35 schreef SnuggLe het volgende:
30 punten, met 3x willem 2 en Chery te gaan.
Blij dat Hempte niet speelde (waarom eigenlijk niet?).
kan me bijna niet voorstellen dat je er nul punten bij hebtquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:44 schreef RubenSosa het volgende:
na 1ste 9 wedstrijden : 39 punten, nu 0 erbij. Iets in mijn tactiek was niet goed![]()
Ik ga me tactiek maar eens omgooien.
Tja, ik moet Donny wisselen en nog een paar ben ik bang. Groningen en Vitas ben ik allebei eigenlijk wel klaar mee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:34 schreef SnuggLe het volgende:
Ja, ga ik ook zeker doen. Maar moet even kijken wat ik ervoor terug kan/ga kopen. Wil Hempte in ieder geval wisselen plus als het kan een middenvelder. Maar ben bang dat na Hempte het geld op is.
Ik heb het uit me hoofd gedaanquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kan me bijna niet voorstellen dat je er nul punten bij hebt
Er zijn namelijk pas twee duels ingevoerd
ADO, Twente, Utrecht, Feyenoord, NAC, Heerenveen en VVV zijn ook nog niet bijgewerkt. Het 'beste' team zal dus nog een beetje veranderen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mis nog steeds de punten voor Chadli (5), Gutiérrez (4), Nwofor (2), Foor (2) Zoet (1), Vorstermans (-1)
Ik vind het apart dat FC Twente nog niet is bijgewerkt, en wedstrijden van vandaag wel...
Tering! Netjes manquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Velthuizen 14
Broerse 8
Kashia 10
Wormgoor 7
Van Ginkel 14
Sneijder 14
Holla 10
Linssen 7
Jozefzoon 8
Reis 10
Chevalier 16
Dit elftal was 119 punten waard, het meeste wat ik zo snel zie.
Klopt overigens nog niet helemaal. Linssen krijgt nog +2 en de spelers die scoorden in VVV-Utrecht hebben ook nog aardig gescoord en hebben die punten er nog niet bij gekregen.quote:
Ach soquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ADO, Twente, Utrecht, Feyenoord, NAC, Heerenveen en VVV zijn ook nog niet bijgewerkt. Het 'beste' team zal dus nog een beetje veranderen.
Dus....quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Team omgegooid naar:
Chadli - Tadic - Chevalier
Holla - Linssen - Mulder - Sneijder
Yoshida - Drost - Van Buuren
Zoet
Doen wel meer mensen hoor, hun nieuwe team hier showenquote:
Daar gaat het niet om. Feit dat je nu direct al wisselt vind ik niet slim.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doen wel meer mensen hoor, hun nieuwe team hier showen
Ik heb nu het koningskoppel Chadli - Tadic, en Chevalier erbij. Verder mik ik vooral op de verrichtingen van RKC, gezien de 4 spelers van die club. Wilde wel meer, maar had er geen geld meer voor
Doe ik altijd, anders vergeet ik hetquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:58 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Feit dat je nu direct al wisselt vind ik niet slim.
Om hier nog even op terug te komen.. zou mijn team van speelronde 1 teruggezet kunnen worden? Ik heb de wijzigingen te snel doorgevoerd zonder te beseffen dat ze onomkeer baar waren..quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:56 schreef Sjaan-P het volgende:
Misschien ten overvloede een waarschuwing:
eens een wijziging doorgevoerd is kan hij niet meer teruggedraaid worden!
Helaas, helaas...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:11 schreef Sjaan-P het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen.. zou mijn team van speelronde 1 teruggezet kunnen worden? Ik heb de wijzigingen te snel doorgevoerd zonder te beseffen dat ze onomkeer baar waren..
Het is helaas niet mogelijk om dat te doen. het wisselen van spelers hoort bij het spel, ook als het per ongeluk is gegaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:11 schreef Sjaan-P het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen.. zou mijn team van speelronde 1 teruggezet kunnen worden? Ik heb de wijzigingen te snel doorgevoerd zonder te beseffen dat ze onomkeer baar waren..
Bon. Het ging niet geheel per ongeluk hoor, ik ging er enkel vanuit dat ik in de loop van de week nog wijzigingen aan kon brengen en/of dingen terug kon draaien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is helaas niet mogelijk om dat te doen. het wisselen van spelers hoort bij het spel, ook als het per ongeluk is gegaan
Waarom word dat niet ingevoerd dat je tijdens de rondes zo vaak kan wisselen als je wilt zonder dat het je 8% kost. en dat vrijdagavond als je definietieve team hebt de 8% kosten betaaldquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is helaas niet mogelijk om dat te doen. het wisselen van spelers hoort bij het spel, ook als het per ongeluk is gegaan
klopt. doe ik straks ffquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:09 schreef Bontekoe1982 het volgende:
moisander moet nog aangepast naar ajax. staat nog bij az
waarom zou je dat willen? Je kunt nu immers al veel schuiven met je team en bekijken wat de mogelijkheden zijn zonder het op te hoeven slaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:06 schreef Bontekoe1982 het volgende:
[..]
Waarom word dat niet ingevoerd dat je tijdens de rondes zo vaak kan wisselen als je wilt zonder dat het je 8% kost. en dat vrijdagavond als je definietieve team hebt de 8% kosten betaald
Blessuresquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen? Je kunt nu immers al veel schuiven met je team en bekijken wat de mogelijkheden zijn zonder het op te hoeven slaan
Daarom wachten veel mensen tot vrijdag met wisselen, dan zijn de meeste blessures wel bekend...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:17 schreef Bontekoe1982 het volgende:
[..]
Blessures
Toch nog iets anders willen dan je in eerste instantie gedaan hebt.
Is toegevoegd aan het spel...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:10 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Daniel de Ridder heeft getekend bij Heerenveen. Nog opnemen in het spel
Nog te gaan:quote:Chevalier: 5
Sneijder: 5
Drost: 9
Zoet: 10
Totaal: 29![]()
quote:Tadic
Altidore
Holla
Linssen
Mulder
Yoshida