Ik heb het uit me hoofd gedaanquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kan me bijna niet voorstellen dat je er nul punten bij hebt
Er zijn namelijk pas twee duels ingevoerd
ADO, Twente, Utrecht, Feyenoord, NAC, Heerenveen en VVV zijn ook nog niet bijgewerkt. Het 'beste' team zal dus nog een beetje veranderen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mis nog steeds de punten voor Chadli (5), Gutiérrez (4), Nwofor (2), Foor (2) Zoet (1), Vorstermans (-1)
Ik vind het apart dat FC Twente nog niet is bijgewerkt, en wedstrijden van vandaag wel...
Tering! Netjes manquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Velthuizen 14
Broerse 8
Kashia 10
Wormgoor 7
Van Ginkel 14
Sneijder 14
Holla 10
Linssen 7
Jozefzoon 8
Reis 10
Chevalier 16
Dit elftal was 119 punten waard, het meeste wat ik zo snel zie.
Klopt overigens nog niet helemaal. Linssen krijgt nog +2 en de spelers die scoorden in VVV-Utrecht hebben ook nog aardig gescoord en hebben die punten er nog niet bij gekregen.quote:
Ach soquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ADO, Twente, Utrecht, Feyenoord, NAC, Heerenveen en VVV zijn ook nog niet bijgewerkt. Het 'beste' team zal dus nog een beetje veranderen.
Dus....quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Team omgegooid naar:
Chadli - Tadic - Chevalier
Holla - Linssen - Mulder - Sneijder
Yoshida - Drost - Van Buuren
Zoet
Doen wel meer mensen hoor, hun nieuwe team hier showenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |