Geen zorgen, is al gefixed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Klik dan op z'n minst op "open nieuw deel", lapohuntert.
Zoals ik al zei: meer dan een bashtopic gaat het niet worden. Vooral omdat je alleen op FOK!kers doelt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:17 schreef Geelman het volgende:
Jammer dat mijn topic meteen dicht gaat: Gefrustreerde atheïsten
Ik erger mij hier al tijden aan, en er is blijkbaar geen ruimte om het aan te kaarten...
Jammer, jammer. Ik zal t.z.t. wel een nieuw topic maken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: meer dan een bashtopic gaat het niet worden. Vooral omdat je alleen op FOK!kers doelt.
Nee hoor geen troll. Gewoon wat tegengas tegen de atheïstisch bagger van de meesten hier. Ik ben vrij genuanceerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:20 schreef Nikmans het volgende:
Verder duidelijke troll, kijk zijn reacties in het 'gristenunie' topic maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks trollerigs aan
Ga weg
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:37 schreef Nikmans het volgende:
Klopt jaTja, die reacties kunnen prima mee met de gemiddelde reactie van een FOK!'er in zo'n topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks trollerigs aan
Meestal kom je niet verder dan: Religiex 100
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
Ik meen het.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:40 schreef Nikmans het volgende:
En maar net doen alsof je het allemaal meent
Omdat we niet aan linkdump topic (zoals HSG~ al aangaf in de sluitpost) doen. Topics bestaande uit een OP waarin slechts een Youtube filmpje geplempt is met een summier zinnetje erbij doen we niet aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:39 schreef Paul het volgende:
Waarom slotje?
Tineke Schouten is ingerolen bij de C1000
TR maken als het een kuttopic is, eventueel in FB melden. Hij is er op aangesproken, dus ik ga ervan uit dat hij normaal gaat doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kan er niet iets worden gedaan aan de user Blaat.papagaai, aangezien hij continu KLB loopt vol te baggeren met zijn bagger topics.
zoals te zien is aan zijn posthistory
http://forum.fok.nl/user/history/370584
Ik ben vandaag een beetje sloom inderdaad, te vroeg uit bed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:29 schreef Jumparound het volgende:
30 seconden om een topic te sluiten?
SRSLY?
volgende keer beterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik ben vandaag een beetje sloom inderdaad, te vroeg uit bed.
Scheelt een hoop ergernis inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:27 schreef kikoooooo het volgende:
Ik was eerst sceptisch over HSG en Drebin, maar ik wil jullie toch even complimenteren! Tnx voor het direct dichtknallen van sjipsjap en haan33 topics![]()
Ditquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:27 schreef kikoooooo het volgende:
Ik was eerst sceptisch over HSG en Drebin, maar ik wil jullie toch even complimenteren! Tnx voor het direct dichtknallen van sjipsjap en haan33 topics![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:27 schreef kikoooooo het volgende:
Niks aan toe te voegen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:27 schreef kikoooooo het volgende:
Het is wel zo, jouw topics zijn prut en gaan nergens over. Kap er gewoon mee, hoef je dit niet te lezen.quote:
Ik zal zo eens even naar die topics gaan kijken (eerst een sigaretje en koffie uiteraard), er zijn er wel erg veel aangemaakt inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:42 schreef Quotidien het volgende:
Users die hip willen doen
Ja hoor, HSH-MONGOOL staat in de OP en wie sluit het topic?
Handig zo'n quote alert punt.=:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:42 schreef Quotidien het volgende:
Ik zal het voor je sluiten, moment.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:42 schreef Quotidien het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:55 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zal het voor je sluiten, moment.
Uit de OP? Geen probleemquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:09 schreef Quotidien het volgende:
[..]![]()
Kan je dan de post van HSG nog even verwijderen?
Nee, het slotje. De OP dient onaangeroerd te blijven. Je weet wat een post is?quote:
Ik wil wel iets anders verwijderen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:09 schreef Quotidien het volgende:
[..]![]()
Kan je dan de post van HSG nog even verwijderen?
Oepsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:11 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee, het slotje. De OP dient onaangeroerd te blijven. Je weet wat een post is?
post != quote
Durf je niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik wil wel iets anders verwijderen.
Mja, het is 'opgelost nu'. Genoeg hierover.
Heb je een linkje, ik ga je pohi niet doorworstelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat een kut iets, het is gwn een kuttopic, mijn post wordt helemaal genegeerd.
Nou, dat kan ik je wel even vertellen. Ik haalde jouw post weg (ik neem aan dat jij op dat topic over het rijbewijs doelt) om de volgende redenen:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
Frank_Derbin, waarom zo serieus en mijn posts verwijderen?
Het is niet zo dat het topic om zeep werd geholpen en zo, er staan nog wel wat 'ergere' posts in.
doei.
tl;dr.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, dat kan ik je wel even vertellen. Ik haalde jouw post weg (ik neem aan dat jij op dat topic over het rijbewijs doelt) om de volgende redenen:
- Dit is een forum en naast dat op de eerste plaats het forum voor het plezier is, is het wel een vereiste dat het leesbaar blijft. Posts die bestaan uit alleen maar huillachsmileys om aan te geven dat jij het niet eens bent met de ts mogen achterwege blijven. Dit is bijzonder storend.
- Daarbij komt dat dit soort reacties nog weleens gequote kunnen worden, dus in plaats van een keer een post met een overdaad aan huillachsmileys komt dat dan meerdere keren voor wat het topic nog irritanter maakt om te lezen, niet fijn voor de ts, niet fijn voor de mensen die het lezen. Ongewenst.
- Vervolgens moet ik dus een grens trekken, als ik het een keer laat staan, komen er meedere mensen die dat soort dingen gaan plaatsen want dat wekt het idee dat het is toegestaan en dan is het einde zoek. Dus er moet een duidelijke grens worden getrokken om te vermijden dat iedereen dit gaat doen, dan zouden topics compleet verbaggert worden.
- Tot slot heb ik op de pagina ervoor ook al zo’n post verwijderd, het zou oneerlijk zijn - koppel dit aan mijn bovenstaande reden - om dan jouw post te laten staan. Ik wil gewoon niet dat het leesplezier vergalt wordt door dat soort onzinnigheden. Je kunt je punt ook duidelijk maken met 1, 2 of 3 smileys maar je hoeft er geen 30+ te plaatsen.
En ik ben al niet al te serieus, zou ik dat wel zijn had ik al veel meer van jou weggehaald maar negen van de tien keer zie ik het door de vingers dus dat valt allemaal wel mee. Niet zo miepen dus en gewoon normaal posten zonder een reactie helemaal vol te baggeren met een of meerdere smileys. Het leest niet prettig, voegt niets toe. Kortom; dat mag dus wegblijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Is al opgelostquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:33 schreef plopkweker het volgende:
mensen in de trein
Kan die kneus nou eens een ban krijgen?
quote:
Lees de reacties eens. De discriminerende reacties worden langzaam erger. Dit soort topics in KLB gaat nooit normaal zonder dat mensen over de scheef moeten gaan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:43 schreef GJonline het volgende:
Waarom komt hier een slotje op? Marokkanen
Er werden zelfs nummers gedeeld.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:28 schreef Mieron het volgende:
Waarom is dat Dennis Berge topic gesloten? In dat topic werden alleen menigen geuit over de situatie en dingen van andere sites/sociale media overgenomen. Van een echte heksenjacht vanuit FOK! kun je niet spreken, lijkt me.
Ah, ok. Als het vanuit het oogpunt van privacy gesloten is dan is daar wel wat voor te zeggen ja.quote:
Gooi ik even achter neer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Wanneer gaat de holly meet topic weer open??
Je stelt je vraag maar in het VBL forum.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:09 schreef Geelman het volgende:
Waarom gaat mijn topic hier meteen dicht? Oranje nog steeds slecht...
Toch een vrij normale klacht dacht ik zo?
Kennelijk zijn alle genoemde data verstreken, de holly meet is al geweest. Volgend jaar beter.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Wanneer gaat de holly meet topic weer open??
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kennelijk zijn alle genoemde data verstreken, de holly meet is al geweest. Volgend jaar beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Het zijn er veel, dat klopt maar inhoudsloos wil ik ze niet noemen, laat die beoordeling maar aan ons over. Als je ze niet wil lezen kun je ze ook gewoon negeren natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:34 schreef Nikmans het volgende:
Heel KLB staat inmiddels vol met inhoudsloze x-Lily topics
Was goed feest, moeten we vaker doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kennelijk zijn alle genoemde data verstreken, de holly meet is al geweest. Volgend jaar beter.
Maar je ziet wel alle andere knopjes? Heb je iets veranderd bij 'settings' (in het tablad 'overig' )?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:18 schreef Zero17 het volgende:
Zal hier waarschijnlijk niet goed zitten, maar de quote knop en de emoticon knop zijn bij mij verdwenen. Wat is deze?
alle addons staan uit?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:25 schreef Zero17 het volgende:
Andere knopjes wel, adblock bij fok staat uit, maar ben sinds kort weer terug van Chrome naar FF gegaan en nu kan ik niet meer kwoten.
Ik kon serieus jouw topic niet oncijferen bij de eerste poging daar ik geen Bongo Bongo taal spreek. In het Nederlands was het begrijpelijk maar slaat het nergens op; klagen dat je het koud had (Parijs 32 graden overigens) een winterjas moest halen en dergelijke en dan nog vragen hoe het kan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het is koud vriend
Frankie jij bent me der eentje.
Steek je moeite wat je doet in deze post toch in iets anders man aka niet te serieus op zaterdag avond.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kon serieus jouw topic niet oncijferen bij de eerste poging daar ik geen Bongo Bongo taal spreek. In het Nederlands was het begrijpelijk maar slaat het nergens op; klagen dat je het koud had (Parijs 32 graden overigens) een winterjas moest halen en dergelijke en dan nog vragen hoe het kan.
Verzonnen topics mag jij in je dagboek schrijver mr. Cooper.
Ik ben ook niet zo serieus maar je hoeft niet meteen topics te gaan verzinnen. Reageer gewoon leuk mee of zo. Ik ben al wat milder hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Steek je moeite wat je doet in deze post toch in iets anders man aka niet te serieus op zaterdag avond.
Open dan een Badr Hari topic die lopen altijd goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
Jaaa ben eenzaam en drink biertje achter me computertje, mocht van me moeder.
Iedereen is natuurlijk vrij om topics te maken en de topics van X-lily gaan wel ergens over, het is niet zo dat het inhoudsloze bagger is. De inhoud en aantallen houden we uiteraard in de gaten daar het niet de bedoeling is dat heel KLB gevuld wordt met topics van een bepaalde user. Maar dat is nu niet aan de orde.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:59 schreef Etsu het volgende:
Ik erger me een beetje aan het topicaantal van x-Lily. Ze begint een beetje op haan33 lijken, maar die was nog tikkeltje grappiger. Kunnen jullie hier wat aan doen?
Ik ben niet de enige die er zo over denkt, maar wel de eerste die z'n bek open trekt.
Dat denk je serieus? Dat is al tig keer gemeld hier hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:59 schreef Etsu het volgende:
Ik ben niet de enige die er zo over denkt, maar wel de eerste die z'n bek open trekt.
Ik heb niet verder gelezen, dus daar ging ik maar vanuit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:03 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat denk je serieus? Dat is al tig keer gemeld hier hoor.
Ik ruik hier vriendjespolitiek.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iedereen is natuurlijk vrij om topics te maken en de topics van X-lily gaan wel ergens over, het is niet zo dat het inhoudsloze bagger is. De inhoud en aantallen houden we uiteraard in de gaten daar het niet de bedoeling is dat heel KLB gevuld wordt met topics van een bepaalde user. Maar dat is nu niet aan de orde.
Kortom; dat loopt allemaal wel los, maak je geen zorgen.
Baas, ik durf dat echt niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:59 schreef Etsu het volgende:
Ja, ik zag het. Is alweer een tijdje dichtquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:16 schreef Yreal het volgende:
Vriend ontkent nare gevolgen studieschuld #2
Andere was eerder, dus deze mag dicht
Deze: [Centraal] Facebook ergenissen #11quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:12 schreef Maanvis het volgende:
mijn dochter heeft vandaag voor het eerst op het potje geplast!!!
!?!?!? welluk centrale topique!?
Tof, daar had ik veel aan gehad in de sluitpost!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:18 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Deze: [Centraal] Facebook ergenissen #11
Eerste oogopslag in KLB zag ik hem al.
Ja, excuus, inmiddels editie 11, dacht dat iedereen er wel bekend mee was. My bad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tof, daar had ik veel aan gehad in de sluitpost!
geeft niet schatjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, excuus, inmiddels editie 11, dacht dat iedereen er wel bekend mee was. My bad.
quote:
Ik mis het onderdeel waar je hem/haar ziet spammen in andere topics. Één post (wat ook nog ontopic is), is niet voldoende.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:24 schreef Nikmans het volgende:
Kunnen we iets aan de duizendste sanasoufi kloon aka liselotte88 doen? Niet alleen vervelende topics openen, ook andere topics spammen met bollywood-shit
[..]
Is je virus al weg?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:04 schreef Drinky het volgende:
kan x-lily haar topic post rechten niet afgenomen worden, heel erg storend voor iedereen.
ik zit nu op mijn laptop die is niet verkouden.quote:
Hoppateequote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:10 schreef Yreal het volgende:
Kan iemand de TT even veranderen van vwo in wo?
Overstap mbo -> hbo kan wel, hbo -> wo alleen als je rijk bent
Nee, alleen in KLB klagen we niet over de frontpage. Daar is een speciaal plekje voor hier op het forum zoals ik heb aangegeven in mijn sluitpost.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:39 schreef Loppe het volgende:
Danny die de frontpage aanwendt voor het slinks propageren van zijn ei
Heerst er hier een schrikbewind ofzo?
Scheiding der machten, check.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, alleen in KLB klagen we niet over de frontpage. Daar is een speciaal plekje voor hier op het forum zoals ik heb aangegeven in mijn sluitpost.
Als we over ieder bericht gaan klagen op de Frontpage loopt het een beetje uit de hand hier. Dus Frontpage voor Frontpage en het forum voor het forum.
Je bent nieuw hier?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:39 schreef Loppe het volgende:
Heerst er hier een schrikbewind ofzo?
In principe niet, hoezo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:25 schreef sinepedraap het volgende:
Wanneer mogen reeksen wel en wanneer niet?
Nou omdat ik net dat 2e lego topic zag verdwijnen. Naar mijn mening was dat best een leuk topic en deed iedereen gezellig mee. En dan zie ik bijv. een deel 2 van een topic zoals dit: De minachting door die Hollanders vanuit het Westen #2 en dat vind ik een stuk minder gezellig/succesvol.quote:
Ik zal ze eens bekijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nou omdat ik net dat 2e lego topic zag verdwijnen. Naar mijn mening was dat best een leuk topic en deed iedereen gezellig mee. En dan zie ik bijv. een deel 2 van een topic zoals dit: De minachting door die Hollanders vanuit het Westen #2 en dat vind ik een stuk minder gezellig/succesvol.
Dus ja is het dan een kwestie van smaak of zo wat een succesvol deel 2 is zodat die wel open blijft of ligt het ergens anders aan?
Zoals je ziet leidt dat allemaal tot bagger. Daarnaast is het een uitermate matige klacht om te klagen over het woordje wijsheid of wijs. Dat gaat nogmaals alleen maar tot bagger leiden. Niets vreemds aan. Kijk maar eens naar de andere klachten die worden gesloten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:44 schreef Piger het volgende:
Kan mijn topic weer open? Ik zeg niet dat het nou zo'n superklacht is, maar het lijkt me niet nodig om topics te sluiten omdat een mod de klacht niet zo boeiend vind. Beetje vreemd gedrag vind ik het.
Als je een topic gaat aanmaken over het feit dat mensen in plaats van wijs, wijsheid gebruiken kunnen overal wel een topic over gaan maken. Dit gaat echt tot niets leiden. Daarnaast was het ook nog eens een vage OP. Je legt wijsheid uit en aan de hand daarvan trek jij een conclusie dat een uitspraak fout is. Je gaat reacties krijgen als 'dit topic is niet wijs' of 'ts is wijs', 'ts is niet wijs' en noem het maar op. We gaan niet over ieder wissewasje een topic aanmaken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:50 schreef Piger het volgende:
Ja gaat toch niet serieus de topics aanhalen die je zelf hebt gesloten en dat als bewijs neerleggen dat er gebaggerd wordt? De helft van deze topics heeft nog geen 10 posts. Geef het dan op zijn minst 5 minuten om aan te kijken.
Daarnaast vind ik mijn klacht zeer terecht. Steeds meer malloten roepen elke keer als ze slim willen over komen 'ja maar wat is wijsheid?'
Dude, prima dat je kan voorspellen wat voor reactie's je gaat krijgen, maar dan kun je heel klaagbaak wel sluiten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je een topic gaat aanmaken over het feit dat mensen in plaats van wijs, wijsheid gebruiken kunnen overal wel een topic over gaan maken. Dit gaat echt tot niets leiden. Daarnaast was het ook nog eens een vage OP. Je legt wijsheid uit en aan de hand daarvan trek jij een conclusie dat een uitspraak fout is. Je gaat reacties krijgen als 'dit topic is niet wijs' of 'ts is wijs', 'ts is niet wijs' en noem het maar op. We gaan niet over ieder wissewasje een topic aanmaken.
Als ik alles zou sluiten waar ik het niet mee eens ben dan blijft er niet veel over maar dat terzijde. We zijn in KLB al hartstikke makkelijk als het op klachten aankomt, het is laagdrempelig. Maar over echt pietluttige dingen zoals mensen die wijsheid in plaats van wijs gebruiken hoeven echt geen topics aangemaakt te worden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:03 schreef Piger het volgende:
[..]
Dude, prima dat je kan voorspellen wat voor reactie's je gaat krijgen, maar dan kun je heel klaagbaak wel sluiten.
Iedereen binnen klaagbaak reageert irritant op de klacht. Dan kan je die posters negeren of je kan strenger modden op kutposts. Topics sluiten is dan wel erg makkelijk. Je hoeft geen modje te worden als je daar geen zin in hebt.
Als je het niet eens bent met klachten die hier worden geplaatst waarom sluit je dan niet zowat alle topics? Een groot deel van de klachten is tegenwoordig toch op basis van een verzonnen verhaal, die sluit je toch ook niet?
Nja je doet maar, maar ik had wel iets minder gezeur verwacht in klaagbaak. Misschien kan je beter naar wgr gaan, daar wordt meer ongepast gebaggerd.
Dan is het geen echte klacht meer he. Er zijn honderden topics geweest dat men niet fatsoenlijk hun taal kunnen gebruiken. Dan kan ik heel klaagbaak in 20 algemene topics indelen. Heb je helemaal geen individuele topics meer nodig!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik alles zou sluiten waar ik het niet mee eens ben dan blijft er niet veel over maar dat terzijde. We zijn in KLB al hartstikke makkelijk als het op klachten aankomt, het is laagdrempelig. Maar over echt pietluttige dingen zoals mensen die wijsheid in plaats van wijs gebruiken hoeven echt geen topics aangemaakt te worden.
Wellicht een idee; misschien kun je het wat breder trekken, mensen die taal in het algemeen niet begrijpen en daardoor verkeerd opvatten. Dan kom je al bij een wat redelijkere klacht aan.
We houden er al toezicht op dat users on topic reageren en dat het geen een en al backfire wordt naar de ts. Over het algemeen gaat dat prima.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:13 schreef Piger het volgende:
[..]
Dan is het geen echte klacht meer he. Er zijn honderden topics geweest dat men niet fatsoenlijk hun taal kunnen gebruiken. Dan kan ik heel klaagbaak in 20 algemene topics indelen. Heb je helemaal geen individuele topics meer nodig!
Ik vind het gewoon jammer dat kutusers niet worden bestreden, maar de topics wel (omdat deze blijkbaar te specifiek zijn).
Klopt, maar ik gaf alleen maar aan dat er ook geen noodzaak is om alle algemene klachten te gaan specificeren om maar een topic te hoeven openen. Ik gaf dat als alternatief omdat het duidelijk is dat jij er kennelijk moeite mee hebt als een topic gesloten wordt. Een soort van gebaar van mijn kant, ik probeer de user, als hij beschaafd en netjes blijft zoals jij doet altijd wel tegemoet te komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:35 schreef Piger het volgende:
Je moet het niet omdraaien. Ik had een specifieke klacht, jij wilde deze algemener.
Daarnaast besluit je op basis van jouw mening. Duidelijk is nu wel dat jij het geen goede klacht vind, echter lijkt me dat niet relevant.
Wat is wijsheid is geen correct nederlands en dat het dus toch ingeburgerd is, vind ik een klacht. Het feit dat wij het daar nu over hebben geeft al aan dat er genoeg ruimte is voor discussie. Daar heb je namelijk helemaal geen grote op voor nodig, maar dat komt vanzelf wel op gang.
Jij sluit nu topics op basis van je verwachting. Hoe groot is de moeite om een topic een uurtje open te houden. Als t uit de hand loopt is ie zo gesloten.
Ik zag geen klacht, maar dat zal aan mij hebben gelegen. Verder wil ik best je topic verplaatsen naar ONZ misschien dat men daar de quantumhumor ervan in ziet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:23 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
kan mijn quantum melancholica post mss naar ONZ?
Zie niet in waarom hij dicht moet. Zo absurd is de theorie nu eenmaal.
De klacht lijkt me evident. Wellicht ziet men dat in ONZ wel ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zag geen klacht, maar dat zal aan mij hebben gelegen. Verder wil ik best je topic verplaatsen naar ONZ misschien dat men daar de quantumhumor ervan in ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |