abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin donderdag 23 augustus 2012 @ 17:14:46 #101
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_115914797
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:10 schreef Yreal het volgende:
Kan iemand de TT even veranderen van vwo in wo?

Overstap mbo -> hbo kan wel, hbo -> wo alleen als je rijk bent
Hoppatee
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_115914827
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:14 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Hoppatee
Topper, Ga ik mij nu bezatten nu ik alle frustratie hier heb geuit ! :*
  donderdag 23 augustus 2012 @ 20:44:07 #104
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_115922997
quote:
Nee, alleen in KLB klagen we niet over de frontpage. Daar is een speciaal plekje voor hier op het forum zoals ik heb aangegeven in mijn sluitpost.
Als we over ieder bericht gaan klagen op de Frontpage loopt het een beetje uit de hand hier. Dus Frontpage voor Frontpage en het forum voor het forum.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_115923150
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Nee, alleen in KLB klagen we niet over de frontpage. Daar is een speciaal plekje voor hier op het forum zoals ik heb aangegeven in mijn sluitpost.
Als we over ieder bericht gaan klagen op de Frontpage loopt het een beetje uit de hand hier. Dus Frontpage voor Frontpage en het forum voor het forum.
Scheiding der machten, check. :P

[ Bericht 5% gewijzigd door Loppe op 23-08-2012 21:05:23 ]
  Forum Admin donderdag 23 augustus 2012 @ 21:25:45 #106
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_115925410
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:39 schreef Loppe het volgende:

Heerst er hier een schrikbewind ofzo?
Je bent nieuw hier?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_115925583
quote:
12s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 21:25 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Je bent nieuw hier?
Stil, ik probeer een coup te plegen.
pi_115936516
Ik was ook aan het denken over een 'Danny die de FP in telegraaf.nl verandert' topic maar dan niet ;(
Ga weg
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:25:59 #109
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_115943283
Wanneer mogen reeksen wel en wanneer niet?
Mijn nieuwe ondertitel
  Forum Admin vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:31:11 #110
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_115943437
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:25 schreef sinepedraap het volgende:
Wanneer mogen reeksen wel en wanneer niet?
In principe niet, hoezo?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:32:48 #111
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_115943488
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:31 schreef Pharkus het volgende:

[..]

In principe niet, hoezo?
Nou omdat ik net dat 2e lego topic zag verdwijnen. Naar mijn mening was dat best een leuk topic en deed iedereen gezellig mee. En dan zie ik bijv. een deel 2 van een topic zoals dit: De minachting door die Hollanders vanuit het Westen #2 en dat vind ik een stuk minder gezellig/succesvol.

Dus ja is het dan een kwestie van smaak of zo wat een succesvol deel 2 is zodat die wel open blijft of ligt het ergens anders aan?
Mijn nieuwe ondertitel
  Forum Admin vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:33:35 #112
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_115943511
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Nou omdat ik net dat 2e lego topic zag verdwijnen. Naar mijn mening was dat best een leuk topic en deed iedereen gezellig mee. En dan zie ik bijv. een deel 2 van een topic zoals dit: De minachting door die Hollanders vanuit het Westen #2 en dat vind ik een stuk minder gezellig/succesvol.

Dus ja is het dan een kwestie van smaak of zo wat een succesvol deel 2 is zodat die wel open blijft of ligt het ergens anders aan?
Ik zal ze eens bekijken
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_115959477
Kan mijn topic weer open? Ik zeg niet dat het nou zo'n superklacht is, maar het lijkt me niet nodig om topics te sluiten omdat een mod de klacht niet zo boeiend vind. Beetje vreemd gedrag vind ik het.
Eerst denken, dan typen
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:46:10 #114
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_115959520
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:44 schreef Piger het volgende:
Kan mijn topic weer open? Ik zeg niet dat het nou zo'n superklacht is, maar het lijkt me niet nodig om topics te sluiten omdat een mod de klacht niet zo boeiend vind. Beetje vreemd gedrag vind ik het.
Zoals je ziet leidt dat allemaal tot bagger. Daarnaast is het een uitermate matige klacht om te klagen over het woordje wijsheid of wijs. Dat gaat nogmaals alleen maar tot bagger leiden. Niets vreemds aan. Kijk maar eens naar de andere klachten die worden gesloten.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_115959670
Ja gaat toch niet serieus de topics aanhalen die je zelf hebt gesloten en dat als bewijs neerleggen dat er gebaggerd wordt? De helft van deze topics heeft nog geen 10 posts. Geef het dan op zijn minst 5 minuten om aan te kijken.

Daarnaast vind ik mijn klacht zeer terecht. Steeds meer malloten roepen elke keer als ze slim willen over komen 'ja maar wat is wijsheid?'
Eerst denken, dan typen
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:54:49 #116
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_115959794
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:50 schreef Piger het volgende:
Ja gaat toch niet serieus de topics aanhalen die je zelf hebt gesloten en dat als bewijs neerleggen dat er gebaggerd wordt? De helft van deze topics heeft nog geen 10 posts. Geef het dan op zijn minst 5 minuten om aan te kijken.

Daarnaast vind ik mijn klacht zeer terecht. Steeds meer malloten roepen elke keer als ze slim willen over komen 'ja maar wat is wijsheid?'
Als je een topic gaat aanmaken over het feit dat mensen in plaats van wijs, wijsheid gebruiken kunnen overal wel een topic over gaan maken. Dit gaat echt tot niets leiden. Daarnaast was het ook nog eens een vage OP. Je legt wijsheid uit en aan de hand daarvan trek jij een conclusie dat een uitspraak fout is. Je gaat reacties krijgen als 'dit topic is niet wijs' of 'ts is wijs', 'ts is niet wijs' en noem het maar op. We gaan niet over ieder wissewasje een topic aanmaken.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_115960127
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:54 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Als je een topic gaat aanmaken over het feit dat mensen in plaats van wijs, wijsheid gebruiken kunnen overal wel een topic over gaan maken. Dit gaat echt tot niets leiden. Daarnaast was het ook nog eens een vage OP. Je legt wijsheid uit en aan de hand daarvan trek jij een conclusie dat een uitspraak fout is. Je gaat reacties krijgen als 'dit topic is niet wijs' of 'ts is wijs', 'ts is niet wijs' en noem het maar op. We gaan niet over ieder wissewasje een topic aanmaken.
Dude, prima dat je kan voorspellen wat voor reactie's je gaat krijgen, maar dan kun je heel klaagbaak wel sluiten.

Iedereen binnen klaagbaak reageert irritant op de klacht. Dan kan je die posters negeren of je kan strenger modden op kutposts. Topics sluiten is dan wel erg makkelijk. Je hoeft geen modje te worden als je daar geen zin in hebt.

Als je het niet eens bent met klachten die hier worden geplaatst waarom sluit je dan niet zowat alle topics? Een groot deel van de klachten is tegenwoordig toch op basis van een verzonnen verhaal, die sluit je toch ook niet?

Nja je doet maar, maar ik had wel iets minder gezeur verwacht in klaagbaak. Misschien kan je beter naar wgr gaan, daar wordt meer ongepast gebaggerd.
Eerst denken, dan typen
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:06:05 #118
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_115960206
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:03 schreef Piger het volgende:

[..]

Dude, prima dat je kan voorspellen wat voor reactie's je gaat krijgen, maar dan kun je heel klaagbaak wel sluiten.

Iedereen binnen klaagbaak reageert irritant op de klacht. Dan kan je die posters negeren of je kan strenger modden op kutposts. Topics sluiten is dan wel erg makkelijk. Je hoeft geen modje te worden als je daar geen zin in hebt.

Als je het niet eens bent met klachten die hier worden geplaatst waarom sluit je dan niet zowat alle topics? Een groot deel van de klachten is tegenwoordig toch op basis van een verzonnen verhaal, die sluit je toch ook niet?

Nja je doet maar, maar ik had wel iets minder gezeur verwacht in klaagbaak. Misschien kan je beter naar wgr gaan, daar wordt meer ongepast gebaggerd.
Als ik alles zou sluiten waar ik het niet mee eens ben dan blijft er niet veel over maar dat terzijde. We zijn in KLB al hartstikke makkelijk als het op klachten aankomt, het is laagdrempelig. Maar over echt pietluttige dingen zoals mensen die wijsheid in plaats van wijs gebruiken hoeven echt geen topics aangemaakt te worden.

Wellicht een idee; misschien kun je het wat breder trekken, mensen die taal in het algemeen niet begrijpen en daardoor verkeerd opvatten. Dan kom je al bij een wat redelijkere klacht aan.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_115960474
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:06 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Als ik alles zou sluiten waar ik het niet mee eens ben dan blijft er niet veel over maar dat terzijde. We zijn in KLB al hartstikke makkelijk als het op klachten aankomt, het is laagdrempelig. Maar over echt pietluttige dingen zoals mensen die wijsheid in plaats van wijs gebruiken hoeven echt geen topics aangemaakt te worden.

Wellicht een idee; misschien kun je het wat breder trekken, mensen die taal in het algemeen niet begrijpen en daardoor verkeerd opvatten. Dan kom je al bij een wat redelijkere klacht aan.
Dan is het geen echte klacht meer he. Er zijn honderden topics geweest dat men niet fatsoenlijk hun taal kunnen gebruiken. Dan kan ik heel klaagbaak in 20 algemene topics indelen. Heb je helemaal geen individuele topics meer nodig!

Ik vind het gewoon jammer dat kutusers niet worden bestreden, maar de topics wel (omdat deze blijkbaar te specifiek zijn).
Eerst denken, dan typen
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:20:03 #120
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_115960755
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:13 schreef Piger het volgende:

[..]

Dan is het geen echte klacht meer he. Er zijn honderden topics geweest dat men niet fatsoenlijk hun taal kunnen gebruiken. Dan kan ik heel klaagbaak in 20 algemene topics indelen. Heb je helemaal geen individuele topics meer nodig!

Ik vind het gewoon jammer dat kutusers niet worden bestreden, maar de topics wel (omdat deze blijkbaar te specifiek zijn).
We houden er al toezicht op dat users on topic reageren en dat het geen een en al backfire wordt naar de ts. Over het algemeen gaat dat prima.
Maar bij bepaalde topics krijg je gewoon gebagger omdat de topics simpelweg te pietluttig zijn dus dan gaat men de klacht of de ts afzeiken, dan kun je alles weg gaan modden maar dan blijft er bijzonder weinig van het topic over. Onnodig om te zeggen dat dat niet de bedoeling is van een forum, het draait namelijk om discussie maar ook plezier en niet om het modden. Maar als een topic en een al gebagger teweegbrengt wordt dit niet bereikt.

Dat we al verschillenden klachten over de taal hebben gehad klopt. Maar betekend het dan maar dat we deze klachten gaan specificeren om dan maar topics te kunnen openen? Lijkt me niet helemaal de bedoeling. Dan kunnen we over iedere taalfout die onze taal voortbrengt een topic gaan openen en geloof dat zijn een hoop fouten en dus topics. Wat ik dus al zei, ik zou het best een kans willen geven als je de klacht ietwat breder trekt zodat het minder 'pietluttig' oogt.

Maar om nou een topic te gaan openen dat mensen zeggen 'wat ik wijsheid?' wat overigens een algemene uitspraak is, al dan niet correct maar inmiddels zo vaak gebruikt en ingeburgd dat het een elliptische uitspraak is geworden, terwijl ze eigenlijk moeten zeggen 'wat is wijs?' is toch wel heel, heel erg sobertjes hoor.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_115961359
Je moet het niet omdraaien. Ik had een specifieke klacht, jij wilde deze algemener.

Daarnaast besluit je op basis van jouw mening. Duidelijk is nu wel dat jij het geen goede klacht vind, echter lijkt me dat niet relevant.

Wat is wijsheid is geen correct nederlands en dat het dus toch ingeburgerd is, vind ik een klacht. Het feit dat wij het daar nu over hebben geeft al aan dat er genoeg ruimte is voor discussie. Daar heb je namelijk helemaal geen grote op voor nodig, maar dat komt vanzelf wel op gang.

Jij sluit nu topics op basis van je verwachting. Hoe groot is de moeite om een topic een uurtje open te houden. Als t uit de hand loopt is ie zo gesloten.
Eerst denken, dan typen
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:46:43 #122
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_115961927
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:35 schreef Piger het volgende:
Je moet het niet omdraaien. Ik had een specifieke klacht, jij wilde deze algemener.

Daarnaast besluit je op basis van jouw mening. Duidelijk is nu wel dat jij het geen goede klacht vind, echter lijkt me dat niet relevant.

Wat is wijsheid is geen correct nederlands en dat het dus toch ingeburgerd is, vind ik een klacht. Het feit dat wij het daar nu over hebben geeft al aan dat er genoeg ruimte is voor discussie. Daar heb je namelijk helemaal geen grote op voor nodig, maar dat komt vanzelf wel op gang.

Jij sluit nu topics op basis van je verwachting. Hoe groot is de moeite om een topic een uurtje open te houden. Als t uit de hand loopt is ie zo gesloten.
Klopt, maar ik gaf alleen maar aan dat er ook geen noodzaak is om alle algemene klachten te gaan specificeren om maar een topic te hoeven openen. Ik gaf dat als alternatief omdat het duidelijk is dat jij er kennelijk moeite mee hebt als een topic gesloten wordt. Een soort van gebaar van mijn kant, ik probeer de user, als hij beschaafd en netjes blijft zoals jij doet altijd wel tegemoet te komen.

En nee, ik sluit het topic niet uit persoonlijke overwegingen, niet omdat ik het niet eens ben met de klacht. Ik legde inderdaad hierboven wel uit wat ik van de klacht vond maar dat ging min of meer zonder erg tijdens het typen, ik sluit nimmer een topic omdat ik het er persoonlijk niet mee eens ben. Dus zo moet je dat ook niet zien, ik wil soms nog weleens (onnodig) afdwalen. En grote op's zijn inderdaad niet altijd nodig maar bij een kleine klacht als deze is het wel nodig, sowieso mag er wel wat moeite in een topic gestoken worden, dat ontbrak er ook aan waardoor het sowieso tamelijk vaag overkwam.

En ja, wij sluiten inderdaad topics op basis van verwachting ja. Anders zouden we alles wel open kunnen laten want stel je voor dat het gaat lopen. Dat hebben we binnen de korste keren een pagina gevuld met nieuwe topics en dan zien de users door de bomen het bos niet meer of in dit geval, door de topics het forum niet meer. Daarom sluiten we dus topics waarvan we weten dat het toch niets wordt of de klacht simpelweg te klein, te pietluttig is om te blijven staan, want dat leidt toch allemaal tot bagger.
Ik stel voor dat we het hierbij bij laten want we vervallen toch steeds in hetzelfde. Als jij nu echt met redenen komt waarom jij dekt dat ik het zou moeten openen mag je me in DM aanschieten. Maar verder is het hier klaar.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_116057750
kan mijn quantum melancholica post mss naar ONZ?

Zie niet in waarom hij dicht moet. Zo absurd is de theorie nu eenmaal.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  Forum Admin maandag 27 augustus 2012 @ 10:39:48 #124
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_116059330
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:23 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
kan mijn quantum melancholica post mss naar ONZ?

Zie niet in waarom hij dicht moet. Zo absurd is de theorie nu eenmaal.
Ik zag geen klacht, maar dat zal aan mij hebben gelegen. Verder wil ik best je topic verplaatsen naar ONZ misschien dat men daar de quantumhumor ervan in ziet.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_116059548
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 10:39 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik zag geen klacht, maar dat zal aan mij hebben gelegen. Verder wil ik best je topic verplaatsen naar ONZ misschien dat men daar de quantumhumor ervan in ziet.
De klacht lijkt me evident. Wellicht ziet men dat in ONZ wel ja.

Dank voor je repliek!
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')