+1quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:11 schreef knep het volgende:
Prima besluit dit, volgende keer camera boven de baan.
Dit dus. Onmogelijk om verschil te zienquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:10 schreef RemcoW23 het volgende:
Hahaha, maar die achterwielen staan ook precies gelijk.
Op wie moeten we dan schelden als ze winnen en uitlachen als ze verliezen?quote:
Idd, eindelijk! Mooi die emoties bij Mulder ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Eindelijk valt zo'n gevalletje eens wel onze kant op
Dit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:12 schreef One_of_the_few het volgende:
Geweldig!
En kudos voor de jury dat als ze het niet kunnen zien ze twee plakken geven.
Precies!quote:
Belangrijkste beeldje weg. Klotebeelden uit 1962 hebben ze nogquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:13 schreef MrBadGuy het volgende:
NOS heeft het beeldje al weer gedelete
Weet ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:13 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Dat is van te voren bepaald he.....
Is niet voor het eerst dat ze het niet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:13 schreef Karina het volgende:
Oliebollen bij de NOS, fragmentje is al weer weggezet.
Foto is vanwege de foutmarge in de tijdwaarneming. En die is er als je bij die snelheden naar duizendsten kijkt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Precies!
[ afbeelding ]
Tijdmeting geeft wel dezelfde tijd aan, je hebt dus geen foto's nodig met die tijdmeting.
geen grapjes over makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:15 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig is Sepp Blatter geen voorzitter van het IOC.
Stonden er 4 lijnrechters met vlaggetjes bij de finish.
Dat was ook mijn gevoel, maar ik dacht ook dat Pendleton won met meer dan 1 duizendste.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:12 schreef Remzz het volgende:
Al was voor mijn gevoel Mulder iets eerder maar dat kan ook het chauvinisme zijn dat de overhand nam
Dit is topsport. Man, wat een stalen zenuwen moet je ook nog hebben voor dat baanwielrennen.quote:
kom ik op terug, ff mart bellenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:19 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Mooiste sport op de OS
Mag ik dat zeggen?
Maar goed dat die Nieuw-Zeelander niet alleen brons had, dan was Teun bij Mart vast tenenkrommend geweest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:19 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Mooiste sport op de OS
Mag ik dat zeggen?
Ik zag het niet. Maar ik weet ook niet hoe het zit met afstellingen van de fiets. Of dat die vaste maten hebben of niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:22 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik zie wel dat achterwiel van die NZL dichterbij die achterste rode lijn dan Teun zijn wiel. het is miniem, maar het lijkt erop dat hij ook echt derde is geworden.
Jij mag dat zeggen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:19 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Mooiste sport op de OS
Mag ik dat zeggen?
Even die duitse beachvb eruit knikkeren vanavond.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:24 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsers hebben nu 5 keer goud, en 14! keer zilver
Ontzettend zonde ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef Leatherface het volgende:
Mulder redt zoals wel vaker de enigszins de meubelen. Wat is het toch zonde hoe deze sport in een paar jaar op zijn gat is komen liggen hier.
Brit die ik het het meeste gun.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:28 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
HERO, emotie ... heerlijk
Dit is sport!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |