Je bent echt goed bezig!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
Zo voor het eerst in 3 jaar sporten, ik moest even m'n sportkleding archeologisch opgraven maar dan heb je ook wat. Het past in ieder geval weer
quote:
Ow toch idd maar even laten checken , ik duim dat het niets bijzonders isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:52 schreef Strega het volgende:
Bllll morgen naar de dokter. Heb een plekje in mijn gezicht, vlak bij mijn neus. Het is behoorlijk groter geworden.
Ja lees es goed danquote:
Ja negatief, maar De naam staat er en dat is al te veel eerquote:
Ja, en anders is er toch wel een Maastichts receptquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:01 schreef oh-oh het volgende:
Strega, blegh, klinkt weer niet fijn.
Sporten klinkt ook eng, succes Zwabje![]()
Ja ach, ik ben echt vrij nuchter dr over hoor, als ze zo blijven liggen zijn ze sowieso morgen dood, als we het proberen dan zien we wel of het wat wordt.
En ik denk werkelijk dat ik ze ook wel weer kwijt kom, want als het lukt worden het natuurlijk hele sociale beestjes!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja negatief, maar De naam staat er en dat is al te veel eer
Ach, lees Nico Dijkshoorn maar over Mart!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja negatief, maar De naam staat er en dat is al te veel eer
Sporten is ook eng, vooral als je de mensen die daar werken kent en ze je al 3 jaar niet gezien hebbenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:01 schreef oh-oh het volgende:
Strega, blegh, klinkt weer niet fijn.
Sporten klinkt ook eng, succes Zwabje![]()
Ja ach, ik ben echt vrij nuchter dr over hoor, als ze zo blijven liggen zijn ze sowieso morgen dood, als we het proberen dan zien we wel of het wat wordt.
En ik denk werkelijk dat ik ze ook wel weer kwijt kom, want als het lukt worden het natuurlijk hele sociale beestjes!
Wel spannend! Ik hoop zo dat het je lukt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:49 schreef oh-oh het volgende:
Kim staat al klaar langs de snelweg ergens met een doos vol babienijnen, als het goed is worden ze NU overgedragen aan de meiden![]()
Toestand!!!!!!!
Zo vind ik het nog 10 keer niks, laat er eerst maar wat haartjes op groeien.quote:
I am a sucker for the hairless petsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo vind ik het nog 10 keer niks, laat er eerst maar wat haartjes op groeien.
Dijkshoorn vind ik nog irritanter dan Mart.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, lees Nico Dijkshoorn maar over Mart!
Ik weet hetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Bos, dat is wel heel erg erg, we hebben hier ook es iemand gehad met twee totaal verschillende schoenen, daar hebben we jaren om gelachen
Die is echt te leuk!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik was vanmorgen nog niet echt wakker. Toen ik vanochtend naar beneden liep, merkte ik dat ik 2 verschillende schoenen aan had. Nou kan gebeuren, dus zo maar even een schoen omwisselen, Nou dat vergat ik dus, dus zat ik daar op het werk met 2 verschillende schoenen. Ik heb het aan de 2 collega's op de kamer verteld, maarde anderen hebben het niet opgemerkt gelukkig
Moet je ze allemaal in je eentje flessen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Ben benieuwd, dalijk ff zien of sport kijken er nog van komt, ik heb die twee vriendinnen al in geen jaren meer gezien en ze nemen vast ook nog een berg honden mee
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
Zo voor het eerst in 3 jaar sporten, ik moest even m'n sportkleding archeologisch opgraven maar dan heb je ook wat. Het past in ieder geval weer
Ga je ze ook scheren? Anders komt er echt haar op.quote:
OMG Wat klein (en lelijk)quote:
Drie bij jou en drie ergens anders?quote:
Geweldig!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef oh-oh het volgende:
ja die vriendinnen die ze kwamen brengen hebben er ook drie meegenomen, dus we hebben twee dezelfde setjes.
Ze hebben al namen ook![]()
Ik heb gekozen voor Ranomi voor de roze, Dorian, en Epke Zondermoeder
Ik zou hem zeker doen jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
David Duchovny is de 7e 52 geworden zie ik, ouder dan hij er uit ziet
Mooie foto!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou hem zeker doen ja![]()
de honden liggen k.o. Piet is volgevreten, en de bunnies slapen.
Was zo leuk, herder, poedel en chineesje op bezoek, ze hebben gespeeld , niet normaal meer, en we zijn nog even met de het veld in geweest, echt heerlijk!
[ afbeelding ]
Ik ook!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zelfs al afnemers, dus ik hoop heel erg dat ik er wat van kan bakken.
Hmm, mss is bakken niet het goede woord he![]()
Ik ga slapen!
Geweldige namenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef oh-oh het volgende:
ja die vriendinnen die ze kwamen brengen hebben er ook drie meegenomen, dus we hebben twee dezelfde setjes.
waar precies?quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef oh-oh het volgende:
Eindhoven kermisquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee wat Park Hilaria is, maar het klinkt al leuk
Hij was aangevallen door de kat, drm was hij zieligquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:08 schreef Barbaaf het volgende:
Wat een ukkie
Miniem, een vogel die in deze tijd van het jaar zielig doet is waarschijnlijk ziek, dan is het misschien beter dat die door de kat gegrepen wordt, in plaats van langer te lijden.
Yeahquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben thuis, dus niet meer op het werk en dat betekent dus VAKANTIE![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:54 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah kermis![]()
Kiek, baby:
[ afbeelding ]
Voor een beter idee van de maat.
Ze wegen tussen de 68 en de 45 gram, er waren er al drie van de zes zwaarder dan Piet
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:54 schreef Bos81 het volgende:
Dat is balen Stregaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:22 schreef Strega het volgende:
Bos, fijn vakantie!Geniet er van. Leuke shirts!
Wat een kleine, lieve bunny. Hij/zij ziet er al beter uit dan gisteren.![]()
![]()
![]()
Ik baal, moet met het plekje in mijn gezicht eerst naar een huidarts en daarna wss plastisch chirurg. En het moet opgestuurd. De HA durfde het niet zelf te doen, te groot en in gezicht en hij weet niet wat het is.
Voor mijn handen moet ik weer naar de neuroloog en voor de triggerfinger wss later naar de (olastisch) chirurg. Neuroloog voor algehele last handen maar triggerfinger is weer anders, met ontsteking.
Voorts had ik mijn afspraak bij de endocrinoloog/internist al staan. Dus dat gaat gezellig worden in september. Oh ja, en ik moet ook nog een afspraak maken bij de orthopeed.![]()
.
Bohhhquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah kermis![]()
Kiek, baby:
[ afbeelding ]
Voor een beter idee van de maat.
Ze wegen tussen de 68 en de 45 gram, er waren er al drie van de zes zwaarder dan Piet
Meridian pakt em geloof ik, en Mobo siewosie welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ja ik kon ze via Whatsapp bekijken. Al dan niet gekanteld![]()
Hmmm, dan maar een andere zoeken. QuickPic werkt, maar is meer een prog om te rommelen met mappen dan een mooie speler.
Thanks! Ik ga kiekenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meridian pakt em geloof ik, en Mobo siewosie wel
Bos, hoe was de kermis? Leuk?quote:
Yay voor de bunnies!quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:52 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik ben blij verrast. Gisteravond kwam er na goed masseren eindelijk bij alledrie een hele grote plas, en nu durf ik te hopen dat het wel es iets zou kunnen worden
Uhm nee, ik had die boeken gevonden, iemand anders hier wist wat voor actie het was geloof ikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh, jij had het toch laatst over zo'n actie met boeken, dat je ergens een boek gratis mee kunt nemen en dan weer iets terug moet leggen? Ik las gister in een krantje dat ze hier ergens een kluisje hebben gehangen, kun je ook eentje halen, als je ook eentje geeft, dat ga ik doen!
Oh dat was het ja!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm nee, ik had die boeken gevonden, iemand anders hier wist wat voor actie het was geloof ik
Moet je ook niet doen, gewoon doorgaan voor de rest. Heb je trouwens enig idee waardoor de moeder d'r vandoor gegaan is? En weet je of ze nog wel biest gedronken hebben?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:52 schreef oh-oh het volgende:
Uhm ja, ik kan er ook niet dramatisch over doen hoor, ik heb t geprobeerd, dood was ie toch wel gegaan.
quote:
Wel Okee, Goed druk. Nergens in geweest, want te duur enzoquote:
zwerfboeken of bookcrossing-boekenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh, jij had het toch laatst over zo'n actie met boeken, dat je ergens een boek gratis mee kunt nemen en dan weer iets terug moet leggen? Ik las gister in een krantje dat ze hier ergens een kluisje hebben gehangen, kun je ook eentje halen, als je ook eentje geeft, dat ga ik doen!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:11 schreef oh-oh het volgende:
er waren zelfs al eieren tussen gelegd
Die leven nog. Geen idee waar het hier mis gaat, maar ik denk dat die derde ook de middag niet haalt, ze koelen af en willen met geen mogelijkheid warm worden ( lichaamswarmte van mij, kruikjes, etc etc )quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:19 schreef Barbaaf het volgende:
Heb je enig idee hoe het met de andere drie gaat?
http://www.bookcrossing.com/quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm nee, ik had die boeken gevonden, iemand anders hier wist wat voor actie het was geloof ik
Hoezo?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat Ranomi met die andere twee in de pauze buiten de kliko in kan.
http://www.moederlozedieren.nl/HANDLEIDINGtammekonijnen.pdfquote:In tegenstelling tot bijvoorbeeld honden, katten en kleine knaagdieren zit moederkonijn zover mogelijk van haar jongen vandaan. In de natuur heeft dit gedrag grote voordelen om de vijand te misleiden. Het zal daarom lijken dat ze haar jongen negeert. De moeder zoogt de jongen 4-6 weken, meestal twee maal per dag: 's ochtends vroeg en 's avonds laat en het duurt maar enkele minuten. De kans dat je dit ziet is erg klein en is dus geen reden om alarm te slaan.
Nederland is een belastingparadijs voor internationals.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:30 schreef Miniem het volgende:
Merk Ikea nu helemaal Nederlands.
Waarom?
Balenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Nou, alledrie dood.
Hebben we dat ook weer es gedaan
en voor mij een reden om de psychopaat uit te hangen, ik ben toch niet verdacht..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:07 schreef Pagan het volgende:
Ben ik nu verdacht?
http://www.waarmaarraar.n(...)&utm_campaign=WMR.nu
Nee, ik claim gewoon dat het komt door mijn leeftijd.
Da's gewoon FUD zaaien om mensen die niet in de pas van de commercie willen lopen buiten de maatschappij te plaatsenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:07 schreef Pagan het volgende:
Ben ik nu verdacht?
http://www.waarmaarraar.n(...)&utm_campaign=WMR.nu
Nee, ik claim gewoon dat het komt door mijn leeftijd.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:24 schreef Pagan het volgende:
Je kunt aan bijna geen actie of prijsvraag meer meedoen zonder facebook. Datamining.
Het merkteken van het Beest, waarvan iedereen verwachtte dat het een onderhuidse chip zou worden, blijkt nu een Facbook account te zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:24 schreef Pagan het volgende:
Je kunt aan bijna geen actie of prijsvraag meer meedoen zonder facebook. Datamining.
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Het merkteken van het Beest, waarvan iedereen verwachtte dat het een onderhuidse chip zou worden, blijkt nu een Facbook account te zijn
Die's geil idd., die velgenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Miniem!
[ afbeelding ]
Die was echt vet fancy!
Ja, dat was ik. Over die boekenruil.quote:
Ik hoor net van Pagan dat de pagina vanmorgen niet ververst was, over de bunnys. Hij voelt zich nu erg lullig, dat ik hem er net op wees. Oh-Oh, sorry dus, zo kwam het echt erg lullig over.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Omdat ik denk dat ze tegen die tijd ook dood is natuurlijk.
Ja, dat zul je altijd zien. Alles komt dan tegelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Nou shit was meer dat Billy net binnen zat te schijten en dat Sjon ondertussen naast mijn stoel stond te kotsen. Ik ben in staat om de hele handel behalve Chico naar het asiel te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Je bent al een schat dat je het hebt geprobeerdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:20 schreef oh-oh het volgende:
9-1![]()
Maakt niet uit Strega, of Pagan eigenlijk, het was vandaag onwijs hektisch op kantoor en dan ook nog alledrie de babies dood in een uur tijd of zo, ik zat onwijs te stressen![]()
De andere drie bij die vriendinnen leven wel nog, dus ik baal wel een beetje, vraag me af waar het mis ging, ze gingen ook alledrie hopla achter elkaar dood, heel sneu.
Ze waren denk ik gewoon onderkoeld, ze konden ieg ondanks kruikjes en lichaamswarmte en wrijven en noem maar op niet warm worden ineens.
Mja, het was het proberen waard, en ik ben weer een ervaring rijker.
Ja dat!quote:
Ben je zo'n liefhebber van de mast Zwab?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ben vandaag twee keer naar de euromast geweest om m'n kaart nu eindelijk eens om te zetten in een jaarkaart wat ze al een hele tijd moeten doen, maar helaas, 's ochtends vonden ze het te druk, en 's avonds toen we terug moesten komen deed de computer het niet
Ach, in ieder geval nog een rondvaartje gedaan op de spido en bij de treinmodelbaan wezen kijken, je moet toch wat
We hebben een jaarkaart gehaald, dus als je er toch gratis in kan ga je voor ieder lullig excuus dat je kan bedenken dat ding in natuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je zo'n liefhebber van de mast Zwab?
Dat dus!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent al een schat dat je het hebt geprobeerd
Leuk!quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Wij gaan woensdag of donderdag onze kazen van :"Red de kazen" ophalen!
Leuk!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
Ik ga morgen met d'r naar blijdorp
Leuk Zwab, goed zonnig weer ook om daar te lopen. Veel plezier!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
Ik ga morgen met d'r naar blijdorp
Ik moest even Googlen, wat grappig Stregaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Wij gaan woensdag of donderdag onze kazen van :"Red de kazen" ophalen!
Yeah!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:08 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Zwab, fuck die mast en die dierentuin nou es en doe gewoon dat meisje
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:08 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Zwab, fuck die mast en die dierentuin nou es en doe gewoon dat meisje
Zoog het maar, dan had je dr nog wat aanquote:
Over een mast en een hele dierentuin gaan is ook een beetje overdrevenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zoog het maar, dan had je dr nog wat aan
Bestfriendfuckbuddiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zoog het maar, dan had je dr nog wat aan
Die zijn echt perfect, die moet je hebbenquote:
Ja, maar had gekund dat ze alsnog na een tijd zou gaan steigerenquote:
Just do it Zwabquote:
Gevindquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Just do it Zwab![]()
![]()
Zoek de kat:
[ afbeelding ]
maf beestquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Just do it Zwab![]()
![]()
Zoek de kat:
[ afbeelding ]
Kenmerk van autisme. Ik heb die gave zelf niet, maar het is knap, niet uniek, maar wel uiterst knap.quote:
Nou, niet alle autisten zijn ook zo uitmuntend geniaal in iets hoor, was het maar zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kenmerk van autisme. Ik heb die gave zelf niet, maar het is knap, niet uniek, maar wel uiterst knap.
Nope, net geprobeerd, werkt prima.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:33 schreef Miniem het volgende:
Ik kan op speurders de plaatjes niet aanklikken, dan blijft hij laden.
Hebben jullie dit ook?
Het is inderdaad een bepaalde niet heel vaak voorkomende vorm, maar ik denk dat hij een van de duizenden autisten is die dit kan..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, niet alle autisten zijn ook zo uitmuntend geniaal in iets hoor, was het maar zo![]()
Ik denk wel dat het uniek is want die paar die echt zo een gave hebben die kunnen allemaal wat anders.
Tofquote:
Kweet niet. Het was volgens de huisarts geen melanoom (de gevaarlijkste), maar hij wist ook niet wat hel wel was.quote:
Geen melanoom is goedquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Kweet niet. Het was volgens de huisarts geen melanoom (de gevaarlijkste), maar hij wist ook niet wat hel wel was.
Het wachten is altijd het ergste met dit soort dingen, het zit je ook niet meequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Kweet niet. Het was volgens de huisarts geen melanoom (de gevaarlijkste), maar hij wist ook niet wat hel wel was.
Oh doe ik ook niet hoor. Maar het moet in ieder geval weg. En zit op een niet mooie plek, tussen neus en bovenlip.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:09 schreef Barbaaf het volgende:
Als de dermatoloog je (pas) over anderhalve week wil zien denk ik niet dat je van iets heel ergs uit moet gaan.
/optimist
In ieder geval zal ik voor je duimen
Ik ga net nummertje 2 halen, is goe!quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga net nummertje 2 halen, is goe!
Leuk Zwabs!quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
pfft, ik heb een lol gehad de afgelopen paar dagen
Heb je die knuffels van H&M al kunnen geven?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Boh ik was op kraamvisite bij een baby van 8 dagen vandaag![]()
En morgen komt Billy zn broer op visite, druk weekend dus, maar leuk leuk leuk
Fijn, care2share?quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
pfft, ik heb een lol gehad de afgelopen paar dagen
Lekker, brunch ze!quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:47 schreef Pagan het volgende:
Mogge. Het is hier weer heerlijk weer. Graadje of 21, zonnetje en een verfrissende bries erbij. Brood is bijna klaar, dus lekker buiten brunchen.
[..]
Fijn, care2share?
* Pagan geeft veel koffie.quote:
In het kort:quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:47 schreef Pagan het volgende:
Mogge. Het is hier weer heerlijk weer. Graadje of 21, zonnetje en een verfrissende bries erbij. Brood is bijna klaar, dus lekker buiten brunchen.
[..]
Fijn, care2share?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Broertjesdag was ook erg geslaagd! Ties had zijn vliegtuig mee en Billy ging erop jagen, echt awesome
[ afbeelding ]
Dat heb ik van het hele OSquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:20 schreef Strega het volgende:
Ik heb er dus werkelijk niks van gezien
"Hiermee is dan ook bewezen dat het erfelijk is"quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Die opening was echt ruk maar gisteren vond ik leuk hoor![]()
Niet zo goede morgen trouwens.
De gemeente heeft het busvervoer voor de moeilijke kindertjes afgeschaft.
Nu moeten ze allemaal bij ons in de bus.
Inclusief schreeuwende papa's mama's en oma's![]()
Tyfus zeg, staat er zo een oma in mijn oor te gillen Jaaaa aaaaaal mijn kleinkinderen hebben een beperking, dat kunnen we toch nie betale, om die allemaal zelf met de bus te brenge?
Niet alleen de kleinkinderen
Ik heb hier ook moeten leren over epkeklepkequote:
Ahhhh lekker, vooral op de Maandag ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Die opening was echt ruk maar gisteren vond ik leuk hoor![]()
Niet zo goede morgen trouwens.
De gemeente heeft het busvervoer voor de moeilijke kindertjes afgeschaft.
Nu moeten ze allemaal bij ons in de bus.
Inclusief schreeuwende papa's mama's en oma's![]()
Tyfus zeg, staat er zo een oma in mijn oor te gillen Jaaaa aaaaaal mijn kleinkinderen hebben een beperking, dat kunnen we toch nie betale, om die allemaal zelf met de bus te brenge?
Niet alleen de kleinkinderen
Ik werk overdag, ik zou het niet eens hebben kunnen zienquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hier ook moeten leren over epkeklepke
Ik keek 's avondsquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werk overdag, ik zou het niet eens hebben kunnen zien
Really?quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werk overdag, ik zou het niet eens hebben kunnen zien
quote:
Jij werkt zeker het hardst van ons allemaal hè?quote:
Je hebt je vooroordelen al snel klaar he? Hoe vaak zie je me hier of in TAL (ook 's avonds?)quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij werkt zeker het hardst van ons allemaal hè?
Nee schat, ik pest je maar, omdat je altijd grapt over werk en of je vrouwquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt je vooroordelen al snel klaar he? Hoe vaak zie je me hier of in TAL (ook 's avonds?)
Je mist er ook geen zak aan eigenlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:52 schreef Pheno het volgende:
Op dit moment, nee. Eigenlijk niet. Er is van alles aan het veranderen en tja, even mijn hoofd ergens anders dan bij talentenshows of wat dan ook.
Come and get it, wij moeten weer vandaagquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Come and get it, wij moeten weer vandaag
Jarige collega.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Als opening van de week of nog een reden?
Oh what the hellquote:
Moggehquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:14 schreef omearos het volgende:
goedemorgen
Ik had de OS ook steeds op de achtergrond aanstaanwel fijne afleiding in de vakantie
nog een weekje, dan mag ik weer aan het werk.
Verplicht ruim een maand vakantie is best wel naar als je niet weggaat en in een klein flatje woont. Ik doe best veel buiten de deur, maar van mij had ik best vandaag al willen beginnen met werken. Doe mij maar af en toe een aantal dagen vrij ipv bijna 5 weken in 1x. Maar ja, het bedrijf is gewoon dicht want "iedereen heeft kinderen en neemt dus toch al vrij"
ik zou wel weg willen, maar kan dat niet betalenquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jarige collega.
Rijsten slagroom of kersenslagroom.
Omearos, dan ga je toch gewoon wel weg?
Ik zou me niet vervelen als ik een maand verplicht vakantie mocht zeg
Ben een aantal dagen op stedentrip geweest en spreek veel af voor lunch of avondeten met anderen. Dus ik vermaak me wel, maar had liever doorgewerkt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moggeh
Oh dat is idd een lange poos als je dan thuis zit ja! Ben je wel wat dagjes weg geweest?
Wtf, witte choco, neeeequote:Op maandag 13 augustus 2012 10:27 schreef omearos het volgende:
yum!![]()
Hier staat deze:
[ link | afbeelding ]
Oh daar hou ik echt niet van, die kwarkkwakjesquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:27 schreef omearos het volgende:
yum!![]()
Hier staat deze:
[ link | afbeelding ]
doe eens klikken op het plaatjequote:Op maandag 13 augustus 2012 10:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh daar hou ik echt niet van, die kwarkkwakjes
Hij staat in mijn foboquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Had je laatst die geile mini gezien die ik gekiekt had?
Vorige week ergens?
Nuquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Neuh.
Kan ik dat zaad nu al zaaien of zal ik wachten tot volgend jaar?
Ik heb al een berg klaprozenzaad ook
houd dat daarquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh, eindelijk goede regen hier, pfieuw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |