Zoog het maar, dan had je dr nog wat aanquote:
Over een mast en een hele dierentuin gaan is ook een beetje overdrevenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zoog het maar, dan had je dr nog wat aan
Bestfriendfuckbuddiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zoog het maar, dan had je dr nog wat aan
Die zijn echt perfect, die moet je hebbenquote:
Ja, maar had gekund dat ze alsnog na een tijd zou gaan steigerenquote:
Just do it Zwabquote:
Gevindquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Just do it Zwab![]()
![]()
Zoek de kat:
[ afbeelding ]
maf beestquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Just do it Zwab![]()
![]()
Zoek de kat:
[ afbeelding ]
Kenmerk van autisme. Ik heb die gave zelf niet, maar het is knap, niet uniek, maar wel uiterst knap.quote:
Nou, niet alle autisten zijn ook zo uitmuntend geniaal in iets hoor, was het maar zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kenmerk van autisme. Ik heb die gave zelf niet, maar het is knap, niet uniek, maar wel uiterst knap.
Nope, net geprobeerd, werkt prima.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:33 schreef Miniem het volgende:
Ik kan op speurders de plaatjes niet aanklikken, dan blijft hij laden.
Hebben jullie dit ook?
Het is inderdaad een bepaalde niet heel vaak voorkomende vorm, maar ik denk dat hij een van de duizenden autisten is die dit kan..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, niet alle autisten zijn ook zo uitmuntend geniaal in iets hoor, was het maar zo![]()
Ik denk wel dat het uniek is want die paar die echt zo een gave hebben die kunnen allemaal wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |