Meets?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb geen partners in crime gevonden tot dusver.Vriendlief moet werken, vrienden ook. En veel vinden het te duur. Arg, dilemma's. Sommige dingen vind ik echt niet erg om alleen te doen, maar dit is wel wat anders dan een eendaags festival.
Er is altijd wel iemand die je wil adopteren. :pquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb geen partners in crime gevonden tot dusver.Vriendlief moet werken, vrienden ook. En veel vinden het te duur. Arg, dilemma's. Sommige dingen vind ik echt niet erg om alleen te doen, maar dit is wel wat anders dan een eendaags festival.
Fok!-meet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:48 schreef MangoTree het volgende:
Mooi die voorpret hier!
Krijg de neiging om met jullie allemaal bier te gaan drinken volgende week![]()
In de vier edities die ik tot nu toe heb bijgewoond heb ik het nog nooit echt nodig gehadquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:12 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Zonder duct tape hadden we diverse edities niet tot het einde gered...
had er vorig jaar een paard mee gemaakt met de stokken van een party tent en duck tapequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:58 schreef Breuls het volgende:
Ik heb het sinds 2006 ook nog nooit nodig gehad. Wel vaak bij me, geloof ik.
Waarom niet? En waarom lopen mensen zich hier constant druk te maken over hoe anderen een festival beleven of zich er op voor bereiden als ware zij zelf het ultieme ijkpunt van festival-waardigheid. Lekker laten gaan joh.quote:
Ik moet de komende 5 dagen nog zeker 50 uur terraslopen. Au.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog twee dagen in de Zuid Franse zon, daarna kan ik me geestelijk gaan voorbereiden op LL
Ach daar word je een sterke LL ganger van!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet de komende 5 dagen nog zeker 50 uur terraslopen. Au.Niet echt een ideale voorbereiding.
Ik ben ook niet van suiker, maar het is lekkerder als je ff een dag nog goed kunt uitrusten ipv daar de donderdag nog een middagje moet bijslapen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach daar word je een sterke LL ganger van!
Je kunt het!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van suiker, maar het is lekkerder als je ff een dag nog goed kunt uitrusten ipv daar de donderdag nog een middagje moet bijslapen.
Ik heb ook een drukke week, troost je daar meequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van suiker, maar het is lekkerder als je ff een dag nog goed kunt uitrusten ipv daar de donderdag nog een middagje moet bijslapen.
boks ouwe. We drinken er een halflauwe halve liter op.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb ook een drukke week, troost je daar mee
zondag jarig! Geef ik een feestjuhhquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
boks ouwe. We drinken er een halflauwe halve liter op.
Mooi zo. Hoelaat en waar worden we verwacht?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
zondag jarig! Geef ik een feestjuhh
quote:Wegens andere verplichtingen kan de show van Pat Mahoney op Lowlands helaas niet doorgaan. Gelukkig stond er een held van Nederlandse bodem te trappelen om deze spot van hem over te nemen: Tom Trago staat op zaterdag tussen 23:00 en 01:00 in de X-Ray!
Geen respons. Jij hebt ook de gastvrijheid van een Oost-Groninger zeker?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi zo. Hoelaat en waar worden we verwacht?
Surinaams eten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:02 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Is goed... een brunch op de zaterdagmiddag bij de Surinamer?
Zoiets is natuurlijk ook gedoemd om te mislukken. Veel te veel moeite.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:07 schreef AMDB het volgende:
Wie heeft het bordje van de immer falende FOK!-meet? Vorig jaar nog naar gezocht maar niet kunnen vinden, terwijl hij wel omhoog gehouden schijnt te zijn.
Net nog een broodje kipperlever(kipperlever ja) op bij de beste Surinamer van het land; Akongquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Surinaams eten.Ik ben erbij.
Koop je nu een goedkope van 165e terugquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:08 schreef Fuszy het volgende:
De kriebels zijn ook hier aanwezig, wat best zuur is want ik heb mijn kaartje een maandje geleden verkocht.
Het is niet dat ik niet wil gaan, maar ik moet alleen + ik moet tot en met vrijdag werken en maandag heb ik mijn introductiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Koop je nu een goedkope van 165e terug [ afbeelding ].
Ahja. Spijtig danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet wil gaan, maar ik moet alleen + ik moet tot en met vrijdag werken en maandag heb ik mijn introductie. Daarom heb ik hem ook verkocht.
Van 23.00 tot 1.00 in de xray. Weet zo uit mijn hoofd niet welke dag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:07 schreef Dikketroela het volgende:
Waar de fuck in het blokkenschema stond die Pat Mahoney dan? ik kan hem nergens vinden? Tom Trago is volgens mij wel leuker dan Pat Mahoney.
zaterdag dacht ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:32 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Van 23.00 tot 1.00 in de xray. Weet zo uit mijn hoofd niet welke dag.
Gewoon zelf langs zo'n winkel gaan of vraag desnoods ff een vriend die toch vakantie heeft om er 1 te halen...?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:04 schreef Jivis het volgende:
Iemand ervaring met de levertijden van Perry Sport? Ik heb daar zojuist een tent besteld voor een mooi prijsje, maar zie nu net dat de levertijd kan oplopen tot zeven dagen... Nu maar hopen dat die op tijd binnen is.
Zou wel debiel zijn als ze er zo lang over doen om iets op te sturen.
edit: laat maar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:08 schreef Fuszy het volgende:
De kriebels zijn ook hier aanwezig, wat best zuur is want ik heb mijn kaartje een maandje geleden verkocht.
Ik ben jaloers. Gelukkig ga ik vanaf januari een paar maanden weg als 't goed is. Dan haal ik m'n 2 jaar keihard studeren en niet op vakantie in.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:14 schreef MaJo het volgende:
Volgende week hebben we de eerste bands gezienHebben we de eerste nacht lowlands overleeft
Ik heb er zo ontzettende zin in al besef ik het nog niet helemaal omdat ik nog in Spanje zit waar het 40+ graden is
Ik zou hem zelf ook wel kunnen halen, heb ook vakantiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon zelf langs zo'n winkel gaan of vraag desnoods ff een vriend die toch vakantie heeft om er 1 te halen...?
Wat is dan je probleem?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik zou hem zelf ook wel kunnen halen, heb ook vakantie. Maar ik wacht gewoon even af, als hij niet op tijd binnen is haal ik er wel een in de stad en stuur die van internet retour.
Nee? Ik heb een tent besteld maar zag achteraf pas dat de levertijd zeven dagen is. Met een beetje pech zit ik dus vlak voor Lowlands zonder tentje en moet ik fysiek een nieuwe halen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dan je probleem?![]()
Dat je gewoon zin hebt om over Lowlands te praten?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:17 schreef friekin_ het volgende:
Godsamme, ik twijfel weer. Tickets gaan voor cheap ass prijzen
Schaam je er niet voor!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee? Ik heb een tent besteld maar zag achteraf pas dat de levertijd zeven dagen is. Met een beetje pech zit ik dus vlak voor Lowlands zonder tentje en moet ik fysiek een nieuwe halen.
Dat was het punt.
Anyhow, het ding was 15e dus niet erg boeiend allemaal. Ik wil denk ik gewoon over Lowlands praten ja.
Zaterdagnachtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:34 schreef Thomas B. het volgende:
Zie nu pas dat Ben Klock en Marcel Dettmann zaterdagnacht in de Bravo tent staan. Meevallertje!
heb ik ook een keer gedaan, daarna kon je me inderdaad wel opvegen jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:20 schreef Jivis het volgende:
Een vriend van mij zit nu overigens tien dagen op Sziget en gaat daarna ook nog naar Lowlands. Hoe erg zal die naar de tering zijn de maandag after.
Waarom?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zaterdagnacht![]()
Vorig jaar moet ik vroegtijdig afhaken
Na een weekend Lowlands ben ik al kapot. Maar ik ben ook wel een pussy op dat gebied, kan absoluut niet tegen slaaptekort, vooral niet als er alcohol in het spel isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
heb ik ook een keer gedaan, daarna kon je me inderdaad wel opvegen ja
Tegenwoordig kan ik dat helaas ook niet meer, heb mijn slaap helaas ook hard nodig. Wat dat betreft zie ik er zelfs wel een beetje tegenop maar zal wel goedkomen, al wordt het elk jaar een stukje zwaarderquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Na een weekend Lowlands ben ik al kapot. Maar ik ben ook wel een pussy op dat gebied, kan absoluut niet tegen slaaptekort, vooral niet als er alcohol in het spel is.
Ik merk ook wel dat mijn doelen een beetje veranderen, eerst wilde ik vooral keihard feesten en nu graag niet te lam zijn om de concerten overdag nog bewust mee te kunnen makenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan ik dat helaas ook niet meer, heb mijn slaap helaas ook hard nodig. Wat dat betreft zie ik er zelfs wel een beetje tegenop maar zal wel goedkomen, al wordt het elk jaar een stukje zwaarder
Haha herkenbaar! Tegenwoordig ga ik rond tweeėn naar mijn tent omdat ik anders de volgende dag te kapot benquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik merk ook wel dat mijn doelen een beetje veranderen, eerst wilde ik vooral keihard feesten en nu graag niet te lam zijn om de concerten overdag nog bewust mee te kunnen maken.
Ja, ik ben ook hard aan het bijklussenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:30 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb de afgelopen 6 weken 70/80 uur gewerkt. Ik ben waarschijnlijk een zombie op Lowlandsben nu al gesloopt
Uitnodigendquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nčh, vind ik ongezellig. Als iemand van mijn kennis gebruik wil maken, zal ik het nog wel doen.
Part of the gamequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:59 schreef Dikketroela het volgende:
Ik baal vooral van de zondagnacht, ik wil namelijk heel graag naar Netsky wat tot 3:30 is en maandagochtend na hooguit 4 uur? slaap de tentenzooi inpakken en ik moet mensen thuisbrengen met de auto enzoDus dat wordt afzien
smerigheid van nat gras?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat ja. Scheelt ook een hoop smerigheid aan de onderkant van je tent.
De verwachtingen zijn nog steeds prima! (volgens Weeronline.nl)
[ afbeelding ]
Hehe. En je bent van harte welkom bij je buurman van vorig jaar, he. Da's rechtsachter, waar je duim links zit.quote:
Hehe. Ik twijfel zo hard.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hehe. En je bent van harte welkom bij je buurman van vorig jaar, he. Da's rechtsachter, waar je duim links zit.
Gewoon een kaartje kopen. Hoef je ook niet meer te twijfelen.quote:
Ik herken 't helemaal man. Dat je echt zo'n primaire oerdrang hebt om alleen maar te willen slapen en je elke ochtend afvraagt hoe je deze dag weer gaat overleven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:30 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb de afgelopen 6 weken 70/80 uur gewerkt. Ik ben waarschijnlijk een zombie op Lowlandsben nu al gesloopt
Thx voor het delen! En wat chill dat de X-ray groter isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-Van-Eerdenburg.html
slimme mensjes. Ze hebben de X-ray dit jaar vergroot naar dubbele capaciteit
Leuk om te lezen idd. Ik ga alleen voor de eerste keer dus herken 't hier en daar alleen maar van foto's. Nog ff een vraagje: De 24-uurs tent...is dat een aparte tent of wordt dat in een van de festivaltenten gehouden op het terrein?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:29 schreef julian6 het volgende:
[..]
Thx voor het delen! En wat chill dat de X-ray groter is
Waar kan ik dan 't beste staan op de camping voor de minste geluidsoverlast maar de meeste lol?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:47 schreef julian6 het volgende:
Nee is buiten het festivalterrein, voor de ingang.
Ik sta altijd op camping 3, zo ter hoogte van het wc-gebouw. Kan meestal prima in slaap vallen met oordoppen in. Als je helemaal aan het eind gaat staan (zo ver mogelijk van die tent af) dan moet het helemaal goed gaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar kan ik dan 't beste staan op de camping voor de minste geluidsoverlast maar de meeste lol?
Op Camping 1 heb je meer last van de Grolsch-tent dan van de 24-uurs. Op Camping 7 hoor je beide niet. Met andere campings heb ik geen ervaringquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar kan ik dan 't beste staan op de camping voor de minste geluidsoverlast maar de meeste lol?
30957!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-Van-Eerdenburg.html
slimme mensjes. Ze hebben de X-ray dit jaar vergroot naar dubbele capaciteit
Precies and we love it!!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:17 schreef sjefdevries het volgende:
Lowland is voor werkschuwe parasieten die alleen maar de hele dag op hun nest liggen, blowen, uitkering trekken en tot in eeuwigheid gefrustreerd, verbitterd en verzuurd in het leven staan.
Tevens zijn het de meest naar goor zweet stinkende elementen.
Je vergeet te vermelden dat we ook allemaal met een schurftige hond in een smerig kraakpand wonen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:17 schreef sjefdevries het volgende:
Lowland is voor werkschuwe parasieten die alleen maar de hele dag op hun nest liggen, blowen, uitkering trekken en tot in eeuwigheid gefrustreerd, verbitterd en verzuurd in het leven staan.
Tevens zijn het de meest naar goor zweet stinkende elementen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:41 schreef Dikketroela het volgende:
Het weer is van 9ens naar 5en gegaan, op weeronline
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:41 schreef Dikketroela het volgende:
Het weer is van 9ens naar 5en gegaan, op weeronline
Ohoh.... Ik ben sinds 2008 niet meer geweest, ben er sindsdien natuurlijk ook niet jonger en fitter op geworden. Toen was ik altijd al te gaar om op zondagmiddag nog een stap te verzetten. Ben benieuwd hoe dat wordt dan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan ik dat helaas ook niet meer, heb mijn slaap helaas ook hard nodig. Wat dat betreft zie ik er zelfs wel een beetje tegenop maar zal wel goedkomen, al wordt het elk jaar een stukje zwaarder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |