In de vier edities die ik tot nu toe heb bijgewoond heb ik het nog nooit echt nodig gehadquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:12 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Zonder duct tape hadden we diverse edities niet tot het einde gered...
had er vorig jaar een paard mee gemaakt met de stokken van een party tent en duck tapequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:58 schreef Breuls het volgende:
Ik heb het sinds 2006 ook nog nooit nodig gehad. Wel vaak bij me, geloof ik.
Waarom niet? En waarom lopen mensen zich hier constant druk te maken over hoe anderen een festival beleven of zich er op voor bereiden als ware zij zelf het ultieme ijkpunt van festival-waardigheid. Lekker laten gaan joh.quote:
Ik moet de komende 5 dagen nog zeker 50 uur terraslopen. Au.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog twee dagen in de Zuid Franse zon, daarna kan ik me geestelijk gaan voorbereiden op LL
Ach daar word je een sterke LL ganger van!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet de komende 5 dagen nog zeker 50 uur terraslopen. Au.Niet echt een ideale voorbereiding.
Ik ben ook niet van suiker, maar het is lekkerder als je ff een dag nog goed kunt uitrusten ipv daar de donderdag nog een middagje moet bijslapen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach daar word je een sterke LL ganger van!
Je kunt het!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van suiker, maar het is lekkerder als je ff een dag nog goed kunt uitrusten ipv daar de donderdag nog een middagje moet bijslapen.
Ik heb ook een drukke week, troost je daar meequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van suiker, maar het is lekkerder als je ff een dag nog goed kunt uitrusten ipv daar de donderdag nog een middagje moet bijslapen.
boks ouwe. We drinken er een halflauwe halve liter op.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb ook een drukke week, troost je daar mee
zondag jarig! Geef ik een feestjuhhquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
boks ouwe. We drinken er een halflauwe halve liter op.
Mooi zo. Hoelaat en waar worden we verwacht?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
zondag jarig! Geef ik een feestjuhh
quote:Wegens andere verplichtingen kan de show van Pat Mahoney op Lowlands helaas niet doorgaan. Gelukkig stond er een held van Nederlandse bodem te trappelen om deze spot van hem over te nemen: Tom Trago staat op zaterdag tussen 23:00 en 01:00 in de X-Ray!
Geen respons. Jij hebt ook de gastvrijheid van een Oost-Groninger zeker?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi zo. Hoelaat en waar worden we verwacht?
Surinaams eten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:02 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Is goed... een brunch op de zaterdagmiddag bij de Surinamer?
Zoiets is natuurlijk ook gedoemd om te mislukken. Veel te veel moeite.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:07 schreef AMDB het volgende:
Wie heeft het bordje van de immer falende FOK!-meet? Vorig jaar nog naar gezocht maar niet kunnen vinden, terwijl hij wel omhoog gehouden schijnt te zijn.
Net nog een broodje kipperlever(kipperlever ja) op bij de beste Surinamer van het land; Akongquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Surinaams eten.Ik ben erbij.
Koop je nu een goedkope van 165e terugquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:08 schreef Fuszy het volgende:
De kriebels zijn ook hier aanwezig, wat best zuur is want ik heb mijn kaartje een maandje geleden verkocht.
Het is niet dat ik niet wil gaan, maar ik moet alleen + ik moet tot en met vrijdag werken en maandag heb ik mijn introductiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Koop je nu een goedkope van 165e terug [ afbeelding ].
Ahja. Spijtig danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet wil gaan, maar ik moet alleen + ik moet tot en met vrijdag werken en maandag heb ik mijn introductie. Daarom heb ik hem ook verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |