quote:Wegens andere verplichtingen kan de show van Pat Mahoney op Lowlands helaas niet doorgaan. Gelukkig stond er een held van Nederlandse bodem te trappelen om deze spot van hem over te nemen: Tom Trago staat op zaterdag tussen 23:00 en 01:00 in de X-Ray!
Geen respons. Jij hebt ook de gastvrijheid van een Oost-Groninger zeker?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi zo. Hoelaat en waar worden we verwacht?
Surinaams eten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:02 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Is goed... een brunch op de zaterdagmiddag bij de Surinamer?
Zoiets is natuurlijk ook gedoemd om te mislukken. Veel te veel moeite.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:07 schreef AMDB het volgende:
Wie heeft het bordje van de immer falende FOK!-meet? Vorig jaar nog naar gezocht maar niet kunnen vinden, terwijl hij wel omhoog gehouden schijnt te zijn.
Net nog een broodje kipperlever(kipperlever ja) op bij de beste Surinamer van het land; Akongquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Surinaams eten.Ik ben erbij.
Koop je nu een goedkope van 165e terugquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:08 schreef Fuszy het volgende:
De kriebels zijn ook hier aanwezig, wat best zuur is want ik heb mijn kaartje een maandje geleden verkocht.
Het is niet dat ik niet wil gaan, maar ik moet alleen + ik moet tot en met vrijdag werken en maandag heb ik mijn introductiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Koop je nu een goedkope van 165e terug [ afbeelding ].
Ahja. Spijtig danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet wil gaan, maar ik moet alleen + ik moet tot en met vrijdag werken en maandag heb ik mijn introductie. Daarom heb ik hem ook verkocht.
Van 23.00 tot 1.00 in de xray. Weet zo uit mijn hoofd niet welke dag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:07 schreef Dikketroela het volgende:
Waar de fuck in het blokkenschema stond die Pat Mahoney dan? ik kan hem nergens vinden? Tom Trago is volgens mij wel leuker dan Pat Mahoney.
zaterdag dacht ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:32 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Van 23.00 tot 1.00 in de xray. Weet zo uit mijn hoofd niet welke dag.
Gewoon zelf langs zo'n winkel gaan of vraag desnoods ff een vriend die toch vakantie heeft om er 1 te halen...?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:04 schreef Jivis het volgende:
Iemand ervaring met de levertijden van Perry Sport? Ik heb daar zojuist een tent besteld voor een mooi prijsje, maar zie nu net dat de levertijd kan oplopen tot zeven dagen... Nu maar hopen dat die op tijd binnen is.
Zou wel debiel zijn als ze er zo lang over doen om iets op te sturen.
edit: laat maar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:08 schreef Fuszy het volgende:
De kriebels zijn ook hier aanwezig, wat best zuur is want ik heb mijn kaartje een maandje geleden verkocht.
Ik ben jaloers. Gelukkig ga ik vanaf januari een paar maanden weg als 't goed is. Dan haal ik m'n 2 jaar keihard studeren en niet op vakantie in.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:14 schreef MaJo het volgende:
Volgende week hebben we de eerste bands gezienHebben we de eerste nacht lowlands overleeft
Ik heb er zo ontzettende zin in al besef ik het nog niet helemaal omdat ik nog in Spanje zit waar het 40+ graden is
Ik zou hem zelf ook wel kunnen halen, heb ook vakantiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon zelf langs zo'n winkel gaan of vraag desnoods ff een vriend die toch vakantie heeft om er 1 te halen...?
Wat is dan je probleem?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik zou hem zelf ook wel kunnen halen, heb ook vakantie. Maar ik wacht gewoon even af, als hij niet op tijd binnen is haal ik er wel een in de stad en stuur die van internet retour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |