Gelijk geen sfeer meer in het stadion ook inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:25 schreef TheArt het volgende:
Idowu er uitWat een drama ochtend voor de Britse atleten
De eerste zag er ook al niet al te scherp uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat een sukkelige sprong die laatste...
Zometeen Bolt weer op de baan, dat zal dan wel weer wat sfeer brengenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gelijk geen sfeer meer in het stadion ook inderdaad.![]()
Tja, dit was wel een klein beetje te verwachtenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De eerste zag er ook al niet al te scherp uit.
vind dat ook rete-irritant, waarom niet net zo bij zwemmen gewoon elke paar minuten nieuwe serie en klaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:37 schreef knnth het volgende:
Zit er bij de 200m ook 8 minuten tussen iedere serie? Gaat een eeuwigheid duren dan.
Die ene avond leek het niet op te kunnen, maar ze krijgen nu wel klap na klap te verwerken hoor!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:34 schreef PieterBas het volgende:
Van Commenee had 8 medailles voor Team GB beloofd. Teller staat nu op 4, maar Idowu had ie waarschijnlijk als zekerheidje ingecalculeerd
Idowu wordt alleen zelf ook niet echt gewaardeerd door de britten. Te arrogant blijkbaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gelijk geen sfeer meer in het stadion ook inderdaad.![]()
Idowu ook gewoon niet goed genoeg, dit is echt weinig, 16:53m.
NOS livestreamquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:51 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand misschien even zeggen waar het online te zien is?
Hoe vaak ga je dat nog vragen? Gewoon op de website van de NOS.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:51 schreef Federer-fan het volgende:
http://nos.nl/os2012/play/3/quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:51 schreef Federer-fan het volgende:
Nee, willen we niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:51 schreef Federer-fan het volgende:
Gewoon de site van de nos. Als je gewoon eens probeert. Of anders de EBU-site die al 100x genoemd is. Altijd maar diezelfde vragen hier, zonder dat mensen iets zelf proberen of goed zoeken...quote:
Tot ik een antwoord krijg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dat nog vragen? Gewoon op de website van de NOS.
Dank je wel leuk van je.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gewoon de site van de nos. Als je gewoon eens probeert. Of anders de EBU-site die al 100x genoemd is. Altijd maar diezelfde vragen hier, zonder dat mensen iets zelf proberen of goed zoeken...
Maar Bolt heb je sowieso al gemist nu!
Die stream werkt bij mij niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Even naar NOS.nl gaan is niet zo moeilijk hoor.
yupquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:54 schreef SteveBudin het volgende:
64.45m voor die chinese. Die gele lijn is automatisch door?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:54 schreef SteveBudin het volgende:
64.45m voor die chinese. Die gele lijn is automatisch door?
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.htmlquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die stream werkt bij mij niet.
Bedankt, eindelijk een nuttige reactie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
Bookmarken.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
Bookmarken.
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:59 schreef TheArt het volgende:
Lemaitre oogde niet echt geweldig trouwens.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er zo geweldig aan die Franco?
quote:
Ik vond hem wat 'zwaar' lopen, maar uiteindelijk supergemakkelijk vond ik. Volgens mij cruisede hij al vanaf de start.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:59 schreef TheArt het volgende:
Lemaitre oogde niet echt geweldig trouwens.
Yepquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:08 schreef ShaoliN het volgende:
Van wie is het WR op deze afstand? Ook gewoon Bolt?
Toch Bolt? Ik dacht Johnson.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:08 schreef ShaoliN het volgende:
Van wie is het WR op deze afstand? Ook gewoon Bolt?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:08 schreef knnth het volgende:
Sibusiso Matsenjwa verbreekt het nationaal record voor Swaziland!
Bolt hoorquote:
Not sure if serious Fed-fan...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:09 schreef Federer-fan het volgende:
Is die 200 m trouwens een betere afstand voor Bolt dan de 100 m?
Gezien zijn relatief trage start wel. Net als Martina en Lemaitre. Eigenlijk 200m-lopers die ook de 100m kunnen lopen. Het is dat Bolt zo'n freak of nature is dat hij zijn eerste 20m kan compenseren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:09 schreef Federer-fan het volgende:
Is die 200 m trouwens een betere afstand voor Bolt dan de 100 m?
Gaaf idee. Ben ik vooral bij die honder m benieuwd naar. Volgens mij zit ik op twaalf meter als zij finishen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:10 schreef henkde_j het volgende:
Wat zou het vet zijn om een projectie van je eigen prestaties over de atletiekbeelden zou kunnen projecteren. Dan zie je pas echt hoe uitzonderlijk de prestaties zijn
Ja, sorry, ik had erbij moeten zetten dat het serieus bedoeld was.quote:
Dat is de schuld van de engelsen met hun kloteweerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:13 schreef Ambrosius het volgende:
Beetje jammer dat ze zo dik aangekleed is.
Hij zou de 400m ook waarschijnlijk kunnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik had erbij moeten zetten dat het serieus bedoeld was.
Deed hij vroeger. Houdt hij niet van.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:14 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hij zou de 400m ook waarschijnlijk kunnen
Want dan wordt hij te moe tijdens de training.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:14 schreef knnth het volgende:
[..]
Deed hij vroeger. Houdt hij niet van.
Ik zat ook al WTFquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:16 schreef Ambrosius het volgende:
Wat lul je Leon Haan? Spierklachtje?
Vrijwilligers denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:20 schreef SteveBudin het volgende:
Hoeveel schuift dat nou om daar op een stoeltje te zitten met die rode vlag?
Bij bureau sport deden ze al zoiets. Projectie van Bolts 100m op runs van oude sporters. Huizinga deed het als een van de beste:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gaaf idee. Ben ik vooral bij die honder m benieuwd naar. Volgens mij zit ik op twaalf meter als zij finishen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik doe dat zelf echt nooit trouwens, zo uitbundig schreeuwen bij speerwerpen. Één keer voor de grap gedaan, keken meteen 100 mensen mij schaapachtig aan![]()
Waarom starten ze überhaupt niet in baan 1?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:22 schreef TheVulture het volgende:
Waarom renamen ze die banen niet gewoon van 1 tot en met 8 ipv 2 tot en met 9....
Moeten ze heel de tijd met verf aan de slag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:22 schreef TheVulture het volgende:
Waarom renamen ze die banen niet gewoon van 1 tot en met 8 ipv 2 tot en met 9....
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:23 schreef Sasman het volgende:
En nog niet eens een klein beetje...Serieus man? Wou hij 5 seconden voorsprong ofzo?
Die was van de Madagaskarees op de 110m hordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:22 schreef knnth het volgende:
Edward whahahahahaha
grootste faalstart van het jaar.
Vervelende baan door de scherpe binnenbocht. En te ver van de camera's.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Waarom starten ze überhaupt niet in baan 1?
Die binnenste baan is van zachter materiaal voor die 10km lopers enzo, die lopen meestal op baan 1.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:22 schreef TheVulture het volgende:
Hij had in ieder geval potentie... ook al is de vorm er niet direct op het oogquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Was geen concurrent dit jaar.
Concurrenten zijn Bolt, Blake, Lemaitre, Spearmon en Weir.
Doen Gay en Gatlin geen 200 meter?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Was geen concurrent dit jaar.
Concurrenten zijn Bolt, Blake, Lemaitre, Spearmon en Weir.
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Doen Gay en Gatlin geen 200 meter?
De borst volgens mij....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:26 schreef henkde_j het volgende:
Wat is eigenlijk het meetpunt bij de finish. Voet? Of eerste lichaamsdeel?
Bovenlichaam.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:26 schreef henkde_j het volgende:
Romp. Vandaar het vooroverhangen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:26 schreef henkde_j het volgende:
Borst telt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:26 schreef henkde_j het volgende:
Ik dacht het laatste en dat ze daarom altijd hun hoofd naar voren doen bij de finish.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:26 schreef henkde_j het volgende:
ik denk de romp, borst/schouder waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:26 schreef henkde_j het volgende:
Is bedoelt voor lange afstanden, die baan is zachter geloof ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Waarom starten ze überhaupt niet in baan 1?
Waarom 'gelukkig niet'?quote:
Of als verspringerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:28 schreef Geo4kant het volgende:
Je zal daar maar staan als meetmannetje en doorboort worden door zo'n speer
Spuit?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:28 schreef knnth het volgende:
[..]
Concurrentie voor MartinaVerder niets tegen Gay. Wel tegen Gatlin met z'n spuit.
Sieben- und Zehnkampf?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:27 schreef TheVulture het volgende:
Waar hebben die Duitsers dan plakken mee gehaald bij het atletiek
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:28 schreef Geo4kant het volgende:
Je zal daar maar staan als meetmannetje en doorboort worden door zo'n speer
quote:
Vandaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:28 schreef knnth het volgende:
[..]
Concurrentie voor MartinaVerder niets tegen Gay. Wel tegen Gatlin met z'n spuit.
Kogelstoten en zevenkampquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:27 schreef TheVulture het volgende:
Waar hebben die Duitsers dan plakken mee gehaald bij het atletiek
Die Duitse werd toch van het podium afgehaald door een diskwalificatie op de 800m?quote:
Inderdaad, hij was wel ingemasseerd met steroïdehoudende zalf door een verzorger ja!quote:
Nou ja, die verspringer rekende er natuurlijk totaal niet op, logisch.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Ja die weet ik nog wel. Maar dat was een ongeluk, veel pech.
Maar als jij daar als meetmannetje loopt dan neem je toch een risico.
Nouja, hij ontkent schuldig te zijn maar zijn testosteronwaarden waren wel érg hoog. Hij was geschorst van 2006-2010. In zijn jeugd ook al eens uit de pot gesnoept.quote:
Zoiets heet een NK.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef Federer-fan het volgende:
Is er ooit weleens een heat geweest met alleen maar mensen uit één land?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Snelste serietijd. Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef One_of_the_few het volgende:
Ecuador! Baan 8. Mijn adoptieland.
Niet bepaald nee, moest nog even aanzetten dat laatste stuk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:31 schreef TheArt het volgende:
Spearmon oogt me ook niet echt geweldig.
Ja, ik bedoel op een WK/OS.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef knnth het volgende:
[..]
Nouja, hij ontkent schuldig te zijn maar zijn testosteronwaarden waren wel érg hoog. Hij was geschorst van 2006-2010. In zijn jeugd ook al eens uit de pot gesnoept.
Jij denkt dat deze mannen wel clean zijn? Die Blake, Bolt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Inderdaad, hij was wel ingemasseerd met steroïdehoudende zalf door een verzorger ja!en anders maakt ie je wel iets anders wijs.
Ik vind het ook niet vertrouwenwekkend dat Martina bij Gatlin traint... verkeerde entourage voor Martina lijkt mequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef knnth het volgende:
[..]
Nouja, hij ontkent schuldig te zijn maar zijn testosteronwaarden waren wel érg hoog. Hij was geschorst van 2006-2010. In zijn jeugd ook al eens uit de pot gesnoept.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:32 schreef henkde_j het volgende:
BrrAww...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse Belg.
quote:
Thanks!quote:
Prima, net als Kromo in de series van de 100 vrijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet bepaald nee, moest nog even aanzetten dat laatste stuk.
Ik denk ook dat er niemand van die toppers clean is... dat is al te vaak geblekenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Jij denkt dat deze mannen wel clean zijn? Die Blake, Bolt?
Ik zeg dat ze allemaal gebruiken.
Alleen wij mensen gaan ze pas haten als ze betrapt worden, terwijl we eigenlijk allemaal wel weten dat ze gebruiken.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:34 schreef marcodej het volgende:
Buitenbochie, mooi. Hoeft bochie niet bang te zijn voor hem en andersom.
Kan toch ook bijna niet anders.. hoeveel trainen die? 2 keer per dag? 6 dagen in de week?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er niemand van die toppers clean is... dat is al te vaak gebleken
Nee hoor, lees mijn posts in het dopingtopic er maar op na.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Jij denkt dat deze mannen wel clean zijn? Die Blake, Bolt?
Ik zeg dat ze allemaal gebruiken.
Alleen wij mensen gaan ze pas haten als ze betrapt worden, terwijl we eigenlijk allemaal wel weten dat ze gebruiken.
Die heeft een paar maanden in Quito getraind. Echte hoogtestage is dat.quote:
Maar waarom heb je dan een hekel aan de ene en niet aan de ander? Je vermoed dat ze allemaal gebruiken (concludeer ik nu) maar je haat wel degene die betrapt wordt 'met zijn spuit' ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:36 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Nee hoor, lees mijn posts in het dopingtopic er maar op na.
Als je dat leuk vindtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:36 schreef Axia het volgende:
Leuk baantje heeft dat meisje daarzo. Achter de atleten staan en naar hun billen kijken
dan is het toch eerlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:36 schreef Sasman het volgende:
Waarom kijken we dan eigenlijk nog? Iedereen dopeert zich toch..
Omdat dat nog steeds de beste wint maar dan met 'superhuman' prestaties! win - winquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:36 schreef Sasman het volgende:
Waarom kijken we dan eigenlijk nog? Iedereen dopeert zich toch..
Iedereen vals!quote:
Die commentator staat al de hele ochtend in een ander atletiekstadionquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:40 schreef Ambrosius het volgende:
Zuurstof opzuigen? Hij praatte tegen het Opperwezen.
Ik reageerde op 'spuit', volgens Gatlin was het niet met de spuit, hehehe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dan een hekel aan de ene en niet aan de ander? Je vermoed dat ze allemaal gebruiken (concludeer ik nu) maar je haat wel degene die betrapt wordt 'met zijn spuit' ?
Ik snap het wel, maar dat vind ik zo raar aan de mens, alsof ze dan toch teleurgesteld zijn, zal wel naïviteit zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |