Gelijk geen sfeer meer in het stadion ook inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:25 schreef TheArt het volgende:
Idowu er uitWat een drama ochtend voor de Britse atleten
De eerste zag er ook al niet al te scherp uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat een sukkelige sprong die laatste...
Zometeen Bolt weer op de baan, dat zal dan wel weer wat sfeer brengenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gelijk geen sfeer meer in het stadion ook inderdaad.![]()
Tja, dit was wel een klein beetje te verwachtenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De eerste zag er ook al niet al te scherp uit.
vind dat ook rete-irritant, waarom niet net zo bij zwemmen gewoon elke paar minuten nieuwe serie en klaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:37 schreef knnth het volgende:
Zit er bij de 200m ook 8 minuten tussen iedere serie? Gaat een eeuwigheid duren dan.
Die ene avond leek het niet op te kunnen, maar ze krijgen nu wel klap na klap te verwerken hoor!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:34 schreef PieterBas het volgende:
Van Commenee had 8 medailles voor Team GB beloofd. Teller staat nu op 4, maar Idowu had ie waarschijnlijk als zekerheidje ingecalculeerd
Idowu wordt alleen zelf ook niet echt gewaardeerd door de britten. Te arrogant blijkbaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gelijk geen sfeer meer in het stadion ook inderdaad.![]()
Idowu ook gewoon niet goed genoeg, dit is echt weinig, 16:53m.
NOS livestreamquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:51 schreef Federer-fan het volgende:
Kan iemand misschien even zeggen waar het online te zien is?
Hoe vaak ga je dat nog vragen? Gewoon op de website van de NOS.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:51 schreef Federer-fan het volgende:
http://nos.nl/os2012/play/3/quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:51 schreef Federer-fan het volgende:
Nee, willen we niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:51 schreef Federer-fan het volgende:
Gewoon de site van de nos. Als je gewoon eens probeert. Of anders de EBU-site die al 100x genoemd is. Altijd maar diezelfde vragen hier, zonder dat mensen iets zelf proberen of goed zoeken...quote:
Tot ik een antwoord krijg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dat nog vragen? Gewoon op de website van de NOS.
Dank je wel leuk van je.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gewoon de site van de nos. Als je gewoon eens probeert. Of anders de EBU-site die al 100x genoemd is. Altijd maar diezelfde vragen hier, zonder dat mensen iets zelf proberen of goed zoeken...
Maar Bolt heb je sowieso al gemist nu!
Die stream werkt bij mij niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Even naar NOS.nl gaan is niet zo moeilijk hoor.
yupquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:54 schreef SteveBudin het volgende:
64.45m voor die chinese. Die gele lijn is automatisch door?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:54 schreef SteveBudin het volgende:
64.45m voor die chinese. Die gele lijn is automatisch door?
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.htmlquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die stream werkt bij mij niet.
Bedankt, eindelijk een nuttige reactie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
Bookmarken.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
Bookmarken.
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:59 schreef TheArt het volgende:
Lemaitre oogde niet echt geweldig trouwens.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er zo geweldig aan die Franco?
quote:
Ik vond hem wat 'zwaar' lopen, maar uiteindelijk supergemakkelijk vond ik. Volgens mij cruisede hij al vanaf de start.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:59 schreef TheArt het volgende:
Lemaitre oogde niet echt geweldig trouwens.
Yepquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:08 schreef ShaoliN het volgende:
Van wie is het WR op deze afstand? Ook gewoon Bolt?
Toch Bolt? Ik dacht Johnson.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:08 schreef ShaoliN het volgende:
Van wie is het WR op deze afstand? Ook gewoon Bolt?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:08 schreef knnth het volgende:
Sibusiso Matsenjwa verbreekt het nationaal record voor Swaziland!
Bolt hoorquote:
Not sure if serious Fed-fan...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:09 schreef Federer-fan het volgende:
Is die 200 m trouwens een betere afstand voor Bolt dan de 100 m?
Gezien zijn relatief trage start wel. Net als Martina en Lemaitre. Eigenlijk 200m-lopers die ook de 100m kunnen lopen. Het is dat Bolt zo'n freak of nature is dat hij zijn eerste 20m kan compenseren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:09 schreef Federer-fan het volgende:
Is die 200 m trouwens een betere afstand voor Bolt dan de 100 m?
Gaaf idee. Ben ik vooral bij die honder m benieuwd naar. Volgens mij zit ik op twaalf meter als zij finishen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:10 schreef henkde_j het volgende:
Wat zou het vet zijn om een projectie van je eigen prestaties over de atletiekbeelden zou kunnen projecteren. Dan zie je pas echt hoe uitzonderlijk de prestaties zijn
Ja, sorry, ik had erbij moeten zetten dat het serieus bedoeld was.quote:
Dat is de schuld van de engelsen met hun kloteweerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:13 schreef Ambrosius het volgende:
Beetje jammer dat ze zo dik aangekleed is.
Hij zou de 400m ook waarschijnlijk kunnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik had erbij moeten zetten dat het serieus bedoeld was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |