AAAARRRquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:28 schreef mar456 het volgende:
Is er ook een gratis versie van dat spel of moet ik hem kopen ofz.
eensch..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Best lastig om een goeie rocket te maken.
fuck boosters; je moet de grond afkomen / als dat niet lukt moet je boosters gebruiken maar die zijn niet om de atmosfeer uit te komen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Best lastig om een goeie rocket te maken. Kom met een stel boosters tot ongeveer 50km daarna donder ik langzaam terug naar aarde. Oh konden jullie ook niet inloggen met mc?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:09 schreef mar456 het volgende:
[..]
Wat is nou jou antwoord ..
Ja of nee
quote:
quote:
Wat zou hier nou de link zijn?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
KLAUS STÖRTEBEKER REPRESENT
quote:
maar dat werkt primaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
fuck boosters; je moet de grond afkomen / als dat niet lukt moet je boosters gebruiken maar die zijn niet om de atmosfeer uit te komen.
Denk eens na. Jij studeert zeker filosofie of geschiedenis ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:43 schreef Mordecai het volgende:
Als je iets in orbit van kerbal hebt, blijft het daar dan ook of crasht het na een tijd weer op de planeet?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Koop Fallout: New Vegas
En dosbox, kan je dosgames spelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
-> Windows Emulator for Android <-
Dat is toch ook logisch als er minder Minecrafters zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:42 schreef Mender het volgende:
Dit en vooral het andere topic is niet meer zo leuk als dat het ooit geweest is![]()
truequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is toch ook logisch als er minder Minecrafters zijn
Nou jij bent nu ook aardig op weg met al die posts achter elkaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:40 schreef Mender het volgende:
Mensen die meer dan 1000 posts hebben in deze reeks
[ afbeelding ]
Hoi, kloptquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:48 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nou jij bent nu ook aardig op weg met al die posts achter elkaar
Hoi Mender
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:50 schreef Mender het volgende:
Dit is ook mijn 1000 post nu.Mooie tijd om te stoppen. Ik heb het wel weer gezien hier.
Nee dat doe je niet!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:50 schreef Mender het volgende:
Dit is ook mijn 1000e post nu.Mooie tijd om te stoppen. Ik heb het wel weer gezien hier.
Dan heb je twee reeksen voor de minecraft sc'ersquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:50 schreef mschol het volgende:
alles over KSP kan ook gewoon hier:
Kerbal Space Program!
Tja, je kan wel klagen en weggaan maar daar wordt het niet beter van hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:50 schreef Mender het volgende:
Dit is ook mijn 1000e post nu.Mooie tijd om te stoppen. Ik heb het wel weer gezien hier.
En licht eens toe hoe dit "niet meer zo leuk" is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:42 schreef Mender het volgende:
Dit en vooral het andere topic is niet meer zo leuk als dat het ooit geweest is![]()
DIT JA LAFFE WEGLOPERS NEEM EEN ACTIEVE ROL OP JE NIET KLAGEN GEEN WOORDEN NEE WE WILLEN DADEN ZIEN!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:09 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Tja, je kan wel klagen en weggaan maar daar wordt het niet beter van hoor
Gadver gogosweden zit in dat topicquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:50 schreef mschol het volgende:
alles over KSP kan ook gewoon hier:
Kerbal Space Program!
dat kan niet hij post hier niet meerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En licht eens toe hoe dit "niet meer zo leuk" is?
ssssst is een truukjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:37 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
dat kan niet hij post hier niet meer
WAAROM MOEST NTV NOU STOPPEEEENNNNquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:41 schreef TJV het volgende:
VROEGER WAS ALLES BETER
Been there, done that. Werkt niet, nu opbokken.
aaaaaaargh ik twijfel echt of ik 'm moet kopenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Reminder: Deluxe Edition ofc.
Moet eerst deel 1 nog uitspelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Deluze edition, is maar zeven euro duurder dan de reguliere steamedition waar je een kut en een appel bij krijgt. KOOOOOOOOOOOP HEEEEEEMMMMMMMM
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Soms hé.
Wij hadden wel echt aan de echte research nog wel een kleine honderd uur besteed, een paar honderd euro uitgegeven alles. We hadden bij een klein brouwerijtje een ketel gehuurd en duizend lieter bier gebrouwen.
Etiketten ontwerpen, afvullen in flesjes, aan een lokaal slijterijtje en een cafétje verkocht alles, het hele proces omschreven.
Kregen we een zes.
Een ander groepje zielige kutnerdjes kozen een zielige kutnerd als begeleidende docent. Die knakker was al zeven jaar beschikbaar als begeleider maar niemand wilde hem.
Die eikels begonnen echt een uur van tevoren met PWS schrijven en oefenen. Ze hadden niks gemaakt, gewoon een tekst-PWS van tien pagina's.
Geeft die begeleider ze verdomme een negen.
Zelden zo lopen vloeken
quote:That’s right, this is actually happening - DayZ will be developed as a standalone game, with me as project lead, by Bohemia Interactive. This is the fairy-tale outcome for a mod that many would have said impossible four months ago.
Weet jij nog een goede tekentablet? Zie ook Digital Art-topic.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:15 schreef -Datdus- het volgende:
http://dayzdev.tumblr.com(...)end-of-the-beginning
[..]
Ik heb de intuos 4 M. Doet het prima.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Weet jij nog een goede tekentablet? Zie ook Digital Art-topic.
Heb je nog suggesties?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:17 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb de intuos 4 M. Doet het prima.
Ik heb gewoon zo'n goedkoop philips ding!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:19 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo mijn nieuwe scheerapparaat is binnen, werd het wel zat dat scheren met een mesje
De zon heeft in het echt geen gezicht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb je nog suggesties?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:15 schreef -Datdus- het volgende:
http://dayzdev.tumblr.com(...)end-of-the-beginning
[..]
Tom zei al dat het een standalone ging worden, blij dat ik ARMA niet gekocht hebquote:
Ik had hem ook niet gekocht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:29 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
[..]
Tom zei al dat het een standalone ging worden, blij dat ik ARMA niet gekocht heb
Of gewoon interviews met de creator luisterenquote:
Dat is saai.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:32 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Of gewoon interviews met de creator luisteren
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:32 schreef -Datdus- het volgende:
Pfff.. 1 dag geen zon in Nederland en gelijk mn harses weer vol puisten. Stom kut klimaat.
welleke welleke welleke welleke?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:19 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo mijn nieuwe scheerapparaat is binnen, werd het wel zat dat scheren met een mesje
Deze!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
welleke welleke welleke welleke?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In al zjin glorie:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Wel een bazenspel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:44 schreef Timwonnacott het volgende:
18 is toch wel duur voor een spel nog in alpha (vergeleken met Minecraft)
nee ken ik al heel lang, maar ik wilde jullie irriterenquote:
Ja als er niks groeit dan groeit er niks héquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:38 schreef TJV het volgende:
Ik heb zo'n echt scheermes. Glad jongeuh, niet normaal meer.
nee klopt, let op volgende postquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En multiquote werkt niet in spoiler sukkel
* tuut-chips neemt snel een aboquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
nee klopt, let op volgende post
lekkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:50 schreef TJV het volgende:
als je niet aardig doet stop ik een trekhaak in je reet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In vol ornaat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In al zjin glorie:
[ afbeelding ]
KLB heeft nieuwe mods hoor, dus gogo heeft geen reden meer om te reportenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:55 schreef TJV het volgende:
Ik heb het idee dat een bepaalde user hier met wie ik niet al te goed bevriend ben verslaafd is aan dat uitroeptekentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat deed hij dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:57 schreef TJV het volgende:
Als Gogo niet naar die joegoslaaf had geluisterd had hij nu een vriendin gehad. Die haat me niet.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:59 schreef TJV het volgende:
Plex en ik zijn als Buurman & Buurman. Onafscheidelijk.
[ afbeelding ]
Hij zou daten maar toen zei die gek dat hij meer haast moest hebben. Boem kabam paukeslag alles overquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat deed hij dan?
Wel een goeie troll van Drump.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:00 schreef TJV het volgende:
[..]
Hij zou daten maar toen zei die gek dat hij meer haast moest hebben. Boem kabam paukeslag alles over
tsjieterquote:
in zijn oude woonplaats gingen we voor de alles-of-niets tactiek en dat leek te werkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja maar... ja maar... maar dat kan toch niet echt geweest zijn? Ik bedoel.. een echte date-afspraak?
Of was het een blind date ofzo? Ik snap het even niet.. gogo? een date?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik moet zeggen, sinds zijn make-over is het een flitsende jongen geworden, een echte bink. Alphamannetje alles, stereotype quarterback american football
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te spelen?![]()
hij moet ook ff ripped worden, maar is ie te lui voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik moet zeggen, sinds zijn make-over is het een flitsende jongen geworden, een echte bink. Alphamannetje alles, stereotype quarterback american football
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:06 schreef tuut-chips het volgende:
Heeft iemand misschien zin omJA HOOR SKATJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te spelen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:06 schreef tuut-chips het volgende:
Heeft iemand misschien zin omGrappenmakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te spelen?
Moet helemaal niet, Maar hij mag wel wat beter gaan staan, Hij lijkt net op zo'n pedo hoe hij toen stond.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hij moet ook ff ripped worden, maar is ie te lui voor
true, zelfverzekerder staan, rechtop schouders normaal etc etcquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Moet helemaal niet, Maar hij mag wel wat beter gaan staan, Hij lijkt net op zo'n pedo hoe hij toen stond.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:09 schreef TJV het volgende:
Hoofd omhoog, schouders naar achter, borst vooruit. WIJ ZIJN AJAX!
Daar moet hij het van hebben, ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:05 schreef TJV het volgende:
Laat toch wel zien dat het innerlijk ook van belang is.
in italie allemaal mislukte guido's fucking skinny, blonde haar puntjes (geverfdquote:
Met deze man wil ik trouwen. No homo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
heb het 1 keer uitgespeeld savegame corrupt, nieuwe savegame begonnen en loop nu maar wat rond
Fallout 3 zit ik op 896 uur op de xbox en over de 300 op de Pc
Wtfquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Met deze man wil ik trouwen. No homo.
Ik bezit New Vegas en heb het nog nooit geinstalleerd of opgestart. Afknapper of niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Met deze man wil ik trouwen. No homo.
Is overigens Fallout 3quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:12 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Wtfjezus christus godallemachtig zelfs voor Skyrim is dat intens veel
GA. WEG.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik bezit New Vegas en heb het nog nooit geinstalleerd of opgestart. Afknapper of niet?
Oui je sais, maar in de beide Fallout-games is een STUK minder te doen dan in het (enigszins vergelijkbare) Skyrim.quote:
hierbij ben je verbannen uit dit topic goertjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik bezit New Vegas en heb het nog nooit geinstalleerd of opgestart. Afknapper of niet?
Ik heb een reden hoor! had 3 en NW gekocht in de sale, maar omdat de meeste zeggen dan NW beter is dacht ik, doe eerst 3 wel, anders moet je weer een slechter spel doen na een beterequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:14 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
hierbij ben je verbannen uit dit topic goertjes
Ik wilde hem vandaag basic gaan geven nadat ik bobber vertelde dat multiquoten in spoilers niet werkt, maar kom op werk het betalingsschermpje niet in door het filter. Wilde ik thuis even doen. Mooi niet meer dusquote:
is je firmware 3.55 of lager?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:32 schreef MineraalWater het volgende:
Heeft iemand zn PS3 ge-jailbreaked hier?
dan kan je toch niet meer online?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:32 schreef MineraalWater het volgende:
Heeft iemand zn PS3 ge-jailbreaked hier?
Volgensmij wel hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dan kan je toch niet meer online?
nietquote:
ik heb mijn magnetron gejailbreakt en nu kan ik niet meer op twitterquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Klopt, heb mijn DSLite ook gejailbreakt en kan sindsdien niet op internet
Ja die zag jij ook op redditquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:51 schreef MineraalWater het volgende:
Ja er zijn nu al fucking koelkasten met twitter erop.
Die waterkokers bestaan al 2 jaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:52 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja die zag jij ook op reddit
Is plan nog aanwezig?
zoals?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:06 schreef TJV het volgende:
KIWI KAN ER GEEN BEDANKJE VANAF? NA ALLES WAT IK VOOR JE HEB GEDAAN?
quote:
hij is voor vroege sinterklaas aan het spelen.. doe eens bij iedereenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:51 schreef tuut-chips het volgende:
ik ga hem upgraden naar 3 sterren ik wil mijn notes lezen
[..]
Ik heb een abo gekregen van tom
Goeiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:04 schreef MineraalWater het volgende:
Dat toetsrooster kun je er trouwens wel uitflikkeren.
Me 2, Ben benieuwd hoe het gaat MBO 1ste jaars.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:09 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Goeiemoet over anderhalve week alweer beginnen
Ik ben trouwens wel jaloers op je toetsebord.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:09 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Goeiemoet over anderhalve week alweer beginnen
Ik heb de Galaxy Tab 10.1, ik zou als je de tab koopt de v2 nemenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:56 schreef TJV het volgende:
Jongens ik ben op zoek naar een +- 14'' laptop. Tips? Of gewoon de Galaxy Tab/Note 10.1?
Wees een vent en koop een 17"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:56 schreef TJV het volgende:
Jongens ik ben op zoek naar een +- 14'' laptop. Tips? Of gewoon de Galaxy Tab/Note 10.1?
is t voor je studie?quote:
Als je de volgende keer je orbit wat breder maakt en minder hoog kun je mss wel in een 'vaste' orbit komen zonder door de atmosfeer te moeten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:15 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Houston, fuck it, decoupling space station!
Duuusss aantal sterren in een aanduiding van kwaliteit en rang? Die houden we erin!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:56 schreef TJV het volgende:
Ja ik wilde je geen 3 geven want dan ben je gelijkwaardig aan mij.
aantal sterren*10+level in F:NV+level in F3=je kwaliteitsscorequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Duuusss aantal sterren in een aanduiding van kwaliteit en rang? Die houden we erin!
Jij verkoopt trekhaken, -5 sterren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Duuusss aantal sterren in een aanduiding van kwaliteit en rang? Die houden we erin!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:23 schreef tuut-chips het volgende:
Geen tablet kopen als het voor je studie is. Tablet is leuk voor erbij, niet als primair.
Waarom geen retina macbook pro?
HAHAHAHAquote:
Als dat is wat je gelukkig maaktquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
doei bobbernaut, tot nooit!
technisch gezien tot 26 augustus
[ afbeelding ]
Niet verwacht he dat ik wijze woorden zeg/typ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:54 schreef TJV het volgende:
Jezus Bob.
Jezus.
Wat een schitterende, wijze woorden.
Kut, dat kan ik niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
doei bobbernaut, tot nooit!
technisch gezien tot 26 augustus
[ afbeelding ]
KSP forum op FOK!?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Hoe lang duurt het om toegang te geven tot het KSP forum zeg. teeeeeeering
Heh wat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:24 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Als je de volgende keer je orbit wat breder maakt en minder hoog kun je mss wel in een 'vaste' orbit komen zonder door de atmosfeer te moeten.
Zelfs ik vind het niet zwaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Eh wat? Wat voor dunne latjes moet je als armen hebben om 17" zwaar te vinden?
Zelfs gogo vindt het niet zwaar!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:19 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Zelfs ik vind het niet zwaar
Alleen moet je mijn laptop echt niet kopen
quote:
idd, nu heeft hij veel meer weerstand..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Maak 'm eens langer ipv breder.
Gast wat heb je tegen mij?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:07 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
friends/foes werkt niet op mobile
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |