ssssst is een truukjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:37 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
dat kan niet hij post hier niet meer
WAAROM MOEST NTV NOU STOPPEEEENNNNquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:41 schreef TJV het volgende:
VROEGER WAS ALLES BETER
Been there, done that. Werkt niet, nu opbokken.
aaaaaaargh ik twijfel echt of ik 'm moet kopenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Reminder: Deluxe Edition ofc.
Moet eerst deel 1 nog uitspelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Deluze edition, is maar zeven euro duurder dan de reguliere steamedition waar je een kut en een appel bij krijgt. KOOOOOOOOOOOP HEEEEEEMMMMMMMM
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Soms hé.
Wij hadden wel echt aan de echte research nog wel een kleine honderd uur besteed, een paar honderd euro uitgegeven alles. We hadden bij een klein brouwerijtje een ketel gehuurd en duizend lieter bier gebrouwen.
Etiketten ontwerpen, afvullen in flesjes, aan een lokaal slijterijtje en een cafétje verkocht alles, het hele proces omschreven.
Kregen we een zes.
Een ander groepje zielige kutnerdjes kozen een zielige kutnerd als begeleidende docent. Die knakker was al zeven jaar beschikbaar als begeleider maar niemand wilde hem.
Die eikels begonnen echt een uur van tevoren met PWS schrijven en oefenen. Ze hadden niks gemaakt, gewoon een tekst-PWS van tien pagina's.
Geeft die begeleider ze verdomme een negen.
Zelden zo lopen vloeken
quote:That’s right, this is actually happening - DayZ will be developed as a standalone game, with me as project lead, by Bohemia Interactive. This is the fairy-tale outcome for a mod that many would have said impossible four months ago.
Weet jij nog een goede tekentablet? Zie ook Digital Art-topic.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:15 schreef -Datdus- het volgende:
http://dayzdev.tumblr.com(...)end-of-the-beginning
[..]
Ik heb de intuos 4 M. Doet het prima.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Weet jij nog een goede tekentablet? Zie ook Digital Art-topic.
Heb je nog suggesties?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:17 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb de intuos 4 M. Doet het prima.
Ik heb gewoon zo'n goedkoop philips ding!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:19 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo mijn nieuwe scheerapparaat is binnen, werd het wel zat dat scheren met een mesje
De zon heeft in het echt geen gezicht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb je nog suggesties?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |