quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:50 schreef Mender het volgende:
Dit is ook mijn 1000 post nu.Mooie tijd om te stoppen. Ik heb het wel weer gezien hier.
Nee dat doe je niet!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:50 schreef Mender het volgende:
Dit is ook mijn 1000e post nu.Mooie tijd om te stoppen. Ik heb het wel weer gezien hier.
Dan heb je twee reeksen voor de minecraft sc'ersquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:50 schreef mschol het volgende:
alles over KSP kan ook gewoon hier:
Kerbal Space Program!
Tja, je kan wel klagen en weggaan maar daar wordt het niet beter van hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:50 schreef Mender het volgende:
Dit is ook mijn 1000e post nu.Mooie tijd om te stoppen. Ik heb het wel weer gezien hier.
En licht eens toe hoe dit "niet meer zo leuk" is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:42 schreef Mender het volgende:
Dit en vooral het andere topic is niet meer zo leuk als dat het ooit geweest is![]()
DIT JA LAFFE WEGLOPERS NEEM EEN ACTIEVE ROL OP JE NIET KLAGEN GEEN WOORDEN NEE WE WILLEN DADEN ZIEN!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:09 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Tja, je kan wel klagen en weggaan maar daar wordt het niet beter van hoor
Gadver gogosweden zit in dat topicquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:50 schreef mschol het volgende:
alles over KSP kan ook gewoon hier:
Kerbal Space Program!
dat kan niet hij post hier niet meerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En licht eens toe hoe dit "niet meer zo leuk" is?
ssssst is een truukjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:37 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
dat kan niet hij post hier niet meer
WAAROM MOEST NTV NOU STOPPEEEENNNNquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:41 schreef TJV het volgende:
VROEGER WAS ALLES BETER
Been there, done that. Werkt niet, nu opbokken.
aaaaaaargh ik twijfel echt of ik 'm moet kopenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Reminder: Deluxe Edition ofc.
Moet eerst deel 1 nog uitspelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Deluze edition, is maar zeven euro duurder dan de reguliere steamedition waar je een kut en een appel bij krijgt. KOOOOOOOOOOOP HEEEEEEMMMMMMMM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |