Moet helemaal niet, Maar hij mag wel wat beter gaan staan, Hij lijkt net op zo'n pedo hoe hij toen stond.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hij moet ook ff ripped worden, maar is ie te lui voor
true, zelfverzekerder staan, rechtop schouders normaal etc etcquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Moet helemaal niet, Maar hij mag wel wat beter gaan staan, Hij lijkt net op zo'n pedo hoe hij toen stond.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:09 schreef TJV het volgende:
Hoofd omhoog, schouders naar achter, borst vooruit. WIJ ZIJN AJAX!
Daar moet hij het van hebben, ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:05 schreef TJV het volgende:
Laat toch wel zien dat het innerlijk ook van belang is.
in italie allemaal mislukte guido's fucking skinny, blonde haar puntjes (geverfdquote:
Met deze man wil ik trouwen. No homo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
heb het 1 keer uitgespeeld savegame corrupt, nieuwe savegame begonnen en loop nu maar wat rond
Fallout 3 zit ik op 896 uur op de xbox en over de 300 op de Pc
Wtfquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Met deze man wil ik trouwen. No homo.
Ik bezit New Vegas en heb het nog nooit geinstalleerd of opgestart. Afknapper of niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Met deze man wil ik trouwen. No homo.
Is overigens Fallout 3quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:12 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Wtfjezus christus godallemachtig zelfs voor Skyrim is dat intens veel
GA. WEG.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik bezit New Vegas en heb het nog nooit geinstalleerd of opgestart. Afknapper of niet?
Oui je sais, maar in de beide Fallout-games is een STUK minder te doen dan in het (enigszins vergelijkbare) Skyrim.quote:
hierbij ben je verbannen uit dit topic goertjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik bezit New Vegas en heb het nog nooit geinstalleerd of opgestart. Afknapper of niet?
Ik heb een reden hoor! had 3 en NW gekocht in de sale, maar omdat de meeste zeggen dan NW beter is dacht ik, doe eerst 3 wel, anders moet je weer een slechter spel doen na een beterequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:14 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
hierbij ben je verbannen uit dit topic goertjes
Ik wilde hem vandaag basic gaan geven nadat ik bobber vertelde dat multiquoten in spoilers niet werkt, maar kom op werk het betalingsschermpje niet in door het filter. Wilde ik thuis even doen. Mooi niet meer dusquote:
is je firmware 3.55 of lager?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:32 schreef MineraalWater het volgende:
Heeft iemand zn PS3 ge-jailbreaked hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |