aantal sterren*10+level in F:NV+level in F3=je kwaliteitsscorequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Duuusss aantal sterren in een aanduiding van kwaliteit en rang? Die houden we erin!
Jij verkoopt trekhaken, -5 sterren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Duuusss aantal sterren in een aanduiding van kwaliteit en rang? Die houden we erin!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:23 schreef tuut-chips het volgende:
Geen tablet kopen als het voor je studie is. Tablet is leuk voor erbij, niet als primair.
Waarom geen retina macbook pro?
HAHAHAHAquote:
Als dat is wat je gelukkig maaktquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
doei bobbernaut, tot nooit!
technisch gezien tot 26 augustus
[ afbeelding ]
Niet verwacht he dat ik wijze woorden zeg/typ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:54 schreef TJV het volgende:
Jezus Bob.
Jezus.
Wat een schitterende, wijze woorden.
Kut, dat kan ik niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
doei bobbernaut, tot nooit!
technisch gezien tot 26 augustus
[ afbeelding ]
KSP forum op FOK!?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:06 schreef Ame_thyst het volgende:
Hoe lang duurt het om toegang te geven tot het KSP forum zeg. teeeeeeering
Heh wat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:24 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Als je de volgende keer je orbit wat breder maakt en minder hoog kun je mss wel in een 'vaste' orbit komen zonder door de atmosfeer te moeten.
Zelfs ik vind het niet zwaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Eh wat? Wat voor dunne latjes moet je als armen hebben om 17" zwaar te vinden?
Zelfs gogo vindt het niet zwaar!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:19 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Zelfs ik vind het niet zwaar
Alleen moet je mijn laptop echt niet kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |