Ieuwwwwh! Neeeeequote:
Dreun.quote:
Met een dreun! Boem laptop dicht!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:46 schreef kahlie het volgende:
Ik lig al in bed, maar nu gaat de laptop ook dicht.
Groetels
Begin jij nu ook al met dreunen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Met een dreun! Boem laptop dicht!
Slaap lekker Kahlie
Ben je gek, hij moet nog langer mee!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Met een dreun! Boem laptop dicht!
Slaap lekker Kahlie
Slaapliedje dan?quote:
Neee ik ben dr ook absoluut klaar mee.. Maar dan wordt ik juist een beetje vervelend.quote:
ik moet lachen:Dquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neee ik ben dr ook absoluut klaar mee.. Maar dan wordt ik juist een beetje vervelend.
Snorrie!
Ja fucker, beetje editten!
Ik had quote gedaan ipv edit, het bericht staat eerder wat jij wilde quotenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neee ik ben dr ook absoluut klaar mee.. Maar dan wordt ik juist een beetje vervelend.
Snorrie!
Ja fucker, beetje editten!
En dreunen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik moet lachen:D
yska is meets zat
Daar zou ik ook een burn-out van krijgen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:38 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb altijd 60 tot 80 uur gewerkt... 12jaar lang... dus op zich niet zo gek...
Vind je dat gedreun zelf onderhand ook niet een beetje sneu worden? Voor zover het leuk was is dat leuke er nu in elk geval wel vanaf.quote:
het laatste jaar gebeurde teveel in mijn prive leven, waardoor ik echt kapot wasquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar zou ik ook een burn-out van krijgen.
Kortom, dat wordt weer de FOK!kroeg, oftewel Stairway to Heaven. En parkeren is daar ook best te doen, ik stond altijd onder het Radboudkwartier.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:54 schreef Ganzz het volgende:
Centraal dus bv Utrecht (laat ik daaar nou vlak bij wonen :p) Utrecht heeft veel terrasjes, ook om een grote of minder grote groep fokkers kwijt te kunnen. Door de weeks is voor mij niet handig met het werk, maar zou dan vij of zat avond worden.
Nadeel van de stad is het parkeren, maar met OV goed te bereiken
jaarbeurs... is op zich te doen met parkerenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:54 schreef Ganzz het volgende:
Centraal dus bv Utrecht (laat ik daaar nou vlak bij wonen :p) Utrecht heeft veel terrasjes, ook om een grote of minder grote groep fokkers kwijt te kunnen. Door de weeks is voor mij niet handig met het werk, maar zou dan vij of zat avond worden.
Nadeel van de stad is het parkeren, maar met OV goed te bereiken
80 uur werken is echt veel. Dat gaat een jaar misschien goed, maar 12 jaar....quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het laatste jaar gebeurde teveel in mijn prive leven, waardoor ik echt kapot was
* Ireth ziet een lampje branden boven zich...quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar zou ik ook een burn-out van krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Op een gegeven moment raak je daar ook aan gewend natuurlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
80 uur werken is echt veel. Dat gaat een jaar misschien goed, maar 12 jaar....
Ik vond het afgelopen jaar de werkdagen van meer dan 12 uur eigenlijk al te veel.
Pfffrrrrt prutser. Nu staan ik voor lul!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik had quote gedaan ipv edit, het bericht staat eerder wat jij wilde quoten
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth ziet een lampje branden boven zich...
Mooie zomerse weekend dag (ja oke, Nederland, maar daar is het soms ook nog mooi!) kiezen en op zijn Amerikaans neerploffen in het Julianapark? Centraal in Utrecht, mooi park, naast treinstation? Iedereen neemt wat mee? Sanitair is aanwezig in het park, hond en fietsvrij.Is ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen dan moet het ook al een hele tijd droog zijn natuurlijk, anders zit je in nat gras
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
Niet meer dan anders hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Pfffrrrrt prutser. Nu staan ik voor lul!
Mwoah, het ligt ook aan je thuissituatie. Als je bij je ouders woont en vrijgezel bent boeit het niet zo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Op een gegeven moment raak je daar ook aan gewend natuurlijk.
[..]
Mooie zomerse weekend dag (ja oke, Nederland, maar daar is het soms ook nog mooi!) kiezen en op zijn Amerikaans neerploffen in het Julianapark? Centraal in Utrecht, mooi park, naast treinstation? Iedereen neemt wat mee? Sanitair is aanwezig in het park, hond en fietsvrij.Is misschien wel net zo leuk, beetje bring your own food/drink en als alternatief zou stairway nog altijd kunnen:)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu moet ik echt gaan slapen!
[..]
Mooie zomerse weekend dag (ja oke, Nederland, maar daar is het soms ook nog mooi!) kiezen en op zijn Amerikaans neerploffen in het Julianapark? Centraal in Utrecht, mooi park, naast treinstation? Iedereen neemt wat mee? Sanitair is aanwezig in het park, hond en fietsvrij.mag ik een dreun meenemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij? nooitquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:00 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Is misschien wel net zo leuk, beetje bring your own food/drink en als alternatief zou stairway nog altijd kunnen:)
En nu moet ik echt gaan slapen!
ik had mijn stage: 20/24 uur per weekquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
80 uur werken is echt veel. Dat gaat een jaar misschien goed, maar 12 jaar....
Ik vond het afgelopen jaar de werkdagen van meer dan 12 uur eigenlijk al te veel.
Jij bent lief!quote:
En er was niemand die je even terugfloot?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had mijn stage: 20/24 uur per week
en ik had mijn werk: 40uur per week en soms meer, vanwege invallen..
daarnaast nog mijn studie... 2dgn van 8uren.. plus mijn studie uren nog thuis..
als ik terug kijk.. vraag ik me af.. hoe heb ik dat 12 jaar gedaan????
studie heb ik al met al 6uur gedaan (verschillende studies)
Daarvoor had ik full time werk naast een bijbaan...
nee hoor.. we houden nog van jequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
quote:
uhh ik had 3 situatiesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mwoah, het ligt ook aan je thuissituatie. Als je bij je ouders woont en vrijgezel bent boeit het niet zo.
Haha dit was echt grappig! Het leek wel een drol wat uit z'n bek kwamquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:06 schreef Ireth het volgende:
[..]Mijn dochter kon toen ze klein was projectielspugen! Is ook zo fijn!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En er was niemand die je even terugfloot?
Gelukkig ben je nu weer op de goede wegquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
uhh ik had 3 situaties
thuis wonen, vrijgezel en met vriend..
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:07 schreef Ireth het volgende:
Ik dacht al, wat staan er weinig thermosstaatkranen op marktplaats... thermostaatkranen bleken er genoeg op te staan!
Het rook minder grappig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha dit was echt grappig! Het leek wel een drol wat uit z'n bek kwam![]()
ja...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nu weer op de goede weg
Maar die drukte kies je nu zelf voor, neem ik aan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja...
en mega druk... en zoveel werk ik niet
ja, ik moet werken echt inplannenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:11 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Maar die drukte kies je nu zelf voor, neem ik aan?
En zelf had je ook niet zoiets vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:12 schreef dolfina-chica het volgende:
mijn ex profiteerde ervan.. dus die hoorde je niet..
mijn ma had niets door.. want die zag het niet (niet goed genoeg)
mijn vrienden zag ik niet, want ik was aan het werk
uhhh..
ach ja..
ik maakte soms dagen van 18 uur...
ik redde het toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En zelf had je ook niet zoiets van?
gaat goede kant op!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Ireth het volgende:
Dolf?? Hoest eigenlijk met je paardje???
slaap lekker maatje!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik zou zeggen; pissen en naar bed!
Mensen nog een fijne nacht want k ga naar bed :p
Als je jong bent is het vaak wel minder vermoeiend om zoveel te werken, dat is waar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik redde het toch?
ik wist niet beter..
ik begon al op mijn 16de met naast school 2dgn werken (ik had toen al geen weekend)
met mijn 18de.. werkte ik in 2 dgn tijd 22uur naast mijn 8 tot 17 schooldagen (4dgn in de week) vond het al heel wat dat ik zondag vrij was.
toen kreeg ik full time job.. daarnaast ben ik nog part time gaan werken, omdat het zo verschillend was en ik het leuk vond..
toen kwam ik op de pabo .. daar had ik 2 bij banen... wat uitgroeide tot 3 bijbanen
toen kwam ik op spw.. en daar ging het dus zoals ik beschreef...
stage... werken... school enz
Yeah!!!quote:
wat ik zeg.. ik begon toen ik 16 was al zonder weekend..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je jong bent is het vaak wel minder vermoeiend om zoveel te werken, dat is waar.
Face it, Dolfie. Je wordt een oud wijf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wat ik zeg.. ik begon toen ik 16 was al zonder weekend..![]()
dus ja, dan rol je verder.. dan raakt je lichaam er aan gewend..
maar goed... 3 jaar geleden zei mijn hoofd "snap kloink*
zo erg dat ik overwogen heb, om mij op te laten nemen..
maar goed, juiste onderzoeken en hulp..
Zeg jijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Face it, Dolfie. Je wordt een oud wijf.
Sinds wanneer ben ik vrouwelijk?quote:
als die klootzak mij niet belazerd had.. (dat was de druppel, die mijn emmer deed overlopen) had ik het langer vol gehouden en had ik mijn laatste jaar ook nog een extra diploma gehad (niv. 4)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:22 schreef Ehhe het volgende:
Zoiets hou je ook niet eeuwig vol natuurlijk
sssssssssssssstquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Face it, Dolfie. Je wordt een oud wijf.
Jij bent sowieso een oud wijf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik vrouwelijk?Afgezien van mijn chocoladeverslaving dan.
Pff ik word al moe als ik het leesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als die klootzak mij niet belazerd had.. (dat was de druppel, die mijn emmer deed overlopen) had ik het langer vol gehouden en had ik mijn laatste jaar ook nog een extra diploma gehad (niv. 4)
uhh ja... ik heb mijn kappersdiploma en spw 3
pabo moest ik stoppen omdat ik theorie niet sterk genoeg stond, vandaar dat ik spw ben gaan doen
dus papieren genoeg
je was al moequote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:38 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb altijd 60 tot 80 uur gewerkt... 12jaar lang... dus op zich niet zo gek...
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het laatste jaar gebeurde teveel in mijn prive leven, waardoor ik echt kapot was
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had mijn stage: 20/24 uur per week
en ik had mijn werk: 40uur per week en soms meer, vanwege invallen..
daarnaast nog mijn studie... 2dgn van 8uren.. plus mijn studie uren nog thuis..
als ik terug kijk.. vraag ik me af.. hoe heb ik dat 12 jaar gedaan????
studie heb ik al met al 6uur gedaan (verschillende studies)
Daarvoor had ik full time werk naast een bijbaan...
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
uhh ik had 3 situaties
thuis wonen, vrijgezel en met vriend..
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:12 schreef dolfina-chica het volgende:
mijn ex profiteerde ervan.. dus die hoorde je niet..
mijn ma had niets door.. want die zag het niet (niet goed genoeg)
mijn vrienden zag ik niet, want ik was aan het werk
uhhh..
ach ja..
ik maakte soms dagen van 18 uur...
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, ik moet werken echt inplannen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik redde het toch?
ik wist niet beter..
ik begon al op mijn 16de met naast school 2dgn werken (ik had toen al geen weekend)
met mijn 18de.. werkte ik in 2 dgn tijd 22uur naast mijn 8 tot 17 schooldagen (4dgn in de week) vond het al heel wat dat ik zondag vrij was.
toen kreeg ik full time job.. daarnaast ben ik nog part time gaan werken, omdat het zo verschillend was en ik het leuk vond..
toen kwam ik op de pabo .. daar had ik 2 bij banen... wat uitgroeide tot 3 bijbanen
toen kwam ik op spw.. en daar ging het dus zoals ik beschreef...
stage... werken... school enz
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wat ik zeg.. ik begon toen ik 16 was al zonder weekend..![]()
dus ja, dan rol je verder.. dan raakt je lichaam er aan gewend..
maar goed... 3 jaar geleden zei mijn hoofd "snap kloink*
zo erg dat ik overwogen heb, om mij op te laten nemen..
maar goed, juiste onderzoeken en hulp..
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als die klootzak mij niet belazerd had.. (dat was de druppel, die mijn emmer deed overlopen) had ik het langer vol gehouden en had ik mijn laatste jaar ook nog een extra diploma gehad (niv. 4)
uhh ja... ik heb mijn kappersdiploma en spw 3
pabo moest ik stoppen omdat ik theorie niet sterk genoeg stond, vandaar dat ik spw ben gaan doen
dus papieren genoeg
Lange quote voor iemand die niet terug zou komen.quote:
Nee hoor, dat heb je allemaal al gelezenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:52 schreef Pulver het volgende:
[..]
Lange quote voor iemand die niet terug zou komen.
Je vind het hopelijk niet erg dat ik het niet allemaal ga lezen.
ik heb helemaal niks met ban's en notes op een forum. Ik distantieer me van dat kinderachtige gedoe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:53 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet alleen maar wie me die ban aannaaide.
En dat weet jij ook dondersgoed.
als je niet normaal kan reageren, reageer dan niet...quote:
Klopt, ik was weg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als je niet normaal kan reageren, reageer dan niet...
jij was toch weg uit fhf??
dat dus iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:54 schreef Ehhe het volgende:
Ja, wat Inlognaam zegt.
En verder heb ik gewoon respect voor dolfie. Ze deed het maar wel ff allemaal, je hebt ook genoeg mensen die alleen maar hun hand ophouden en anderen hun problemen op laten lossen!
als je niet anders gewend bent, dan mensen om je heen die hun hand ophouden, is dit inderdaad zielig gedrag...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:54 schreef Ehhe het volgende:
Ja, wat Inlognaam zegt.
En verder heb ik gewoon respect voor dolfie. Ze deed het maar wel ff allemaal, je hebt ook genoeg mensen die alleen maar hun hand ophouden en anderen hun problemen op laten lossen!
Beter stop je een dozijn veren in je eigen kont, tot vervelens aan toequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als je niet anders gewend bent, dan mensen om je heen die hun hand ophouden, is dit inderdaad zielig gedrag...
stomme keuze dolfie... zoveel werken, terwijl je ook je hand op had kunnen houden...![]()
![]()
je had het erover dat je weg zou gaan en niet terug komen...quote:
ow sorry.. wie hebben we over het hoofd gezien die aandacht wilde?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Beter stop je een dozijn veren in je eigen kont, tot vervelens aan toe
Jou blijkbaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ow sorry.. wie hebben we over het hoofd gezien die aandacht wilde?
effe serieus pb, kom je nu om rotzooi te schoppen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Beter stop je een dozijn veren in je eigen kont, tot vervelens aan toe
Alsof de rest wel normaal post.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:00 schreef gomi het volgende:
[..]
effe serieus pb, kom je nu om rotzooi te schoppen?
of gewoon normaal meeposten?
Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik hoop het laatstequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:00 schreef gomi het volgende:
[..]
effe serieus pb, kom je nu om rotzooi te schoppen?
of gewoon normaal meeposten?
Ik ben een poosje weg geweest (afkoelen). Maar terugkomen gaat natuurlijk niet helemaal zonder hort of stootquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
Afgelopen, van alle partijen. Als je hier niet normaal kan posten dan post je hier maar niet.
k dan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik hoop het laatste
Mja, ik had een mooi plaatje. Maar Liesje vond van niet :/quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:59 schreef Pulver het volgende:
Kunnen we niet gewoon plaatjes gaan draaien?
Ik woed een beetje moei van al dat gezeik hier!
Prima maar we hebben net enorme rellen gehad, het is klaar nu. Van alle kanten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:02 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik ben een poosje weg geweest (afkoelen). Maar terugkomen gaat natuurlijk niet helemaal zonder hort of stoot
Klaarkomen ook niet...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:02 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik ben een poosje weg geweest (afkoelen). Maar terugkomen gaat natuurlijk niet helemaal zonder hort of stoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:06 schreef Pulver het volgende:
Ik durf nu niet meer te zeggen want liesje1979 is er.
En schreef ik hiervoor niet: Geef vrouwen nooit macht!.
Niet in politiek, niet het bedrijfsleven en zeker niet als moderator.
Dus nu ben dan gelijk uitgeluld.
Vrouwen horen geen macht te hebben, kunnen ze niet mee omgaan.
PUNT!
met jou aan de top redden we het!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:06 schreef Pulver het volgende:
Ik durf nu niet meer te zeggen want liesje1979 is er.
En schreef ik hiervoor niet: Geef vrouwen nooit macht!.
Niet in politiek, niet het bedrijfsleven en zeker niet als moderator.
Dus nu ben dan gelijk uitgeluld.
Vrouwen horen geen macht te hebben, kunnen ze niet mee omgaan.
PUNT!
Het is hier FHF, geen R&P. Wat interesseert mij jouw verleden nouquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:03 schreef dolfina-chica het volgende:
het boeit me niet wat iemand anders er van vind..
ik heb het gedaan, daardoor ervaringen rijker...
en ik doe het niet om de veren!!!
dat anderen nou steeds wat doen om veren te incasseren...
Jij zou weg zijn... lamzak... anders had ik met alle liefde je willen besparenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het is hier FHF, geen R&P. Wat interesseert mij jouw verleden nou
Gewoonjezelfquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dolfijn! Diepe buiging voor jou! Ik ben van minder burn-out geraakt!
Slaap lekker mensen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:01 schreef frederik het volgende:
Dames en heren, is het mogelijk om de boel hier een beetje aardig te houden? Probeer mensen desnoods te negeren als je mensen echt niet moet.
Zei Papabear nadat hij een lijst van quotes van dolfina had neergezet....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het is hier FHF, geen R&P. Wat interesseert mij jouw verleden nou
ben er dik n jaar mee bezig geweest, en ga nog vaak hard op mn bek! Mja vallen en opstaan en in mijn geval mn medicatie innemen dan haal ik de 100 wel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Gewoonjezelfmaar waarschijnlijk was ie ook minder lang
roosvicee!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ben er dik n jaar mee bezig geweest, en ga nog vaak hard op mn bek! Mja vallen en opstaan en in mijn geval mn medicatie innemen dan haal ik de 100 wel!
Daar wil ik graag aan toevoegen dat het dan prima per pm/dm kan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:14 schreef dolfina-chica het volgende:
papabear... ik heb een zeer uitgesproken mening over je.. die ik best wil delen...
maar mij is gevraagd om me rustig te houden, maar jij hebt het idee dat je nog wat recht moet zetten met mij..
ik geef je daarvoor de kans..
leef je uit!!
Nee hoor, ik heb helemaal niks met jou. Jij kwam er opeens tussen rollen en ik word niet warm of koud van je. Jij hebt persoonlijk niks met FHF.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:14 schreef dolfina-chica het volgende:
papabear... ik heb een zeer uitgesproken mening over je.. die ik best wil delen...
maar mij is gevraagd om me rustig te houden, maar jij hebt het idee dat je nog wat recht moet zetten met mij..
ik geef je daarvoor de kans..
leef je uit!!
maar de laatste dagen was gewoon een eruptie van eerdere dingen denk ik,quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:16 schreef Papabear het volgende:
Wat mij de afgelopen dagen flink pijn heeft gedaan, zijn de persoonlijke sneren. Kijk even naar de historie van FHF. Ik noem b.v. het Kerstpakketten-topic en de vele topics van div. gebruikers die blij waren met een klein gebaar.
De afgelopen paar jaren was het superleuk en gezellig. Ik heb er persoonlijk enkele duizenden euro's ingepompt (geen grap). Het resultaat: Een fijn gevoel!
De laatste maanden:
Juist ja, een klein gebaar! Dat is volgens mij juist de hele essentie van FHF, mensen blij maken met iets wat jij nog over hebt oid.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:16 schreef Papabear het volgende:
Wat mij de afgelopen dagen flink pijn heeft gedaan, zijn de persoonlijke sneren. Kijk even naar de historie van FHF. Ik noem b.v. het Kerstpakketten-topic en de vele topics van div. gebruikers die blij waren met een klein gebaar.
De afgelopen paar jaren was het superleuk en gezellig. Ik heb er persoonlijk enkele duizenden euro's ingepompt (geen grap). Het resultaat: Een fijn gevoel!
De laatste maanden:
Dat ben ik wel met je eens. Het is mooi geweest zo. Einde FHF, zonde.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:19 schreef gomi het volgende:
[..]
maar de laatste dagen was gewoon een eruptie van eerdere dingen denk ik,
en ook jij moet hebben geweten dat dat er wel aan zat te komen.
maar we hoeven t niet te blijven herhalen he
nee, ik ben geen user, ik heb niets betekend voor fhf... daarom zit ik hier??quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb helemaal niks met jou. Jij kwam er opeens tussen rollen en ik word niet warm of koud van je. Jij hebt persoonlijk niks met FHF.
En dat baseer je op? Dolf is half NL doorgereist om spullen bij Billy af te leveren terwijl ze MIJN 2 cavia's op schoot had en even daarvoor hier een hok had afgeleverd en volgens mij ook bij Ingrid aardig de handen heeft laten wapperen???quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb helemaal niks met jou. Jij kwam er opeens tussen rollen en ik word niet warm of koud van je. Jij hebt persoonlijk niks met FHF.
Niet als het aan mij lig...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Het is mooi geweest zo. Einde FHF, zonde.
Heeft helemaal niks met "zielig doen" te maken. Ik ben niet zielig, wordt het niet en zal het nooit zijn. In mijn geval betekent deze hele onzin alleen maar dat ik er niet meer geld in zal stoppen, waar jij niet wakker van zal liggen (ik ook niet), maar het is gewoon jammer voor FHF.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:20 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Juist ja, een klein gebaar! Dat is volgens mij juist de hele essentie van FHF, mensen blij maken met iets wat jij nog over hebt oid.
Dat jij er zoveel geld in hebt gestopt is je eigen keus geweest. Moet je daar ook niet zielig over doen.
nah hoeft niet voorbij te zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wat is die laatste zin nou voor rare uitspraak?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
hou maar op ireth..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat baseer je op? Dolf is half NL doorgereist om spullen bij Billy af te leveren terwijl ze MIJN 2 cavia's op schoot had en even daarvoor hier een hok had afgeleverd en volgens mij ook bij Ingrid aardig de handen heeft laten wapperen???
[..]
Niet als het aan mij lig...
Dat hebben jullie zelf in de hand he? En ik hoop dat het nog lang niet mooi genoeg is geweest want er zijn nog zat mensen die geholpen kunnen worden. Ben jij klaar met geven dan zijn er misschien wel weer anderen die kunnen helpen. Ik keek net even naar de bovenste topics en ik word daar gewoon nog steeds vrolijk van, er gebeuren nog steeds mooie (grote en kleine) dingen. Ga het gewoon niet voor elkaar verpesten!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
lees ik nou tussen de regels door:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks met "zielig doen" te maken. Ik ben niet zielig, wordt het niet en zal het nooit zijn. In mijn geval betekent deze hele onzin alleen maar dat ik er niet meer geld in zal stoppen, waar jij niet wakker van zal liggen (ik ook niet), maar het is gewoon jammer voor FHF.
Ik weet het al langer, Gomi.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:22 schreef gomi het volgende:
[..]
nah hoeft niet voorbij te zijn.
we kunnen ook gewoon over dingen heenstappen ipv er te blijven hangen. dat lijkt mij persoonlijk gewoon t beste tbh
Deze keuze ligt bij de modder eters en je weet precies wie daar een beetje achter zitten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:18 schreef Ireth het volgende:
Als ik morgen mijn nest uit kom wil ik gewoon een open SC aan kunnen treffen graagDus kappen met die onzin, of gewoon posten of niet posten!
De mensen die echt hulpbehoevend zijn zullen echt blij zijn met jouw aanwezigheid hier, Dolfi. Chapeau!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
lees ik nou tussen de regels door:
"geen geld erin stoppen, dus geen fhf meer?"
nee denk voor hem geen fhf meer als t zo gaat. niet fhf zelfquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
lees ik nou tussen de regels door:
"geen geld erin stoppen, dus geen fhf meer?"
oja, want met geld koop je alles!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
De mensen die echt hulpbehoevend zijn zullen echt blij zijn met jouw aanwezigheid hier, Dolfi. Chapeau!
Die keuze wordt gemaakt nav het gedrag van derden. En nee je hoeft elkaar niet te mogen, maar als ik iedereen die ik (online en irl) niet mag afbek hou ik geen leven meer over.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
Deze keuze ligt bij de modder eters en je weet precies wie daar een beetje achter zitten.
Niemand in de SlowChat laat zich de bek snoeren.
En laten we wel wezen, we hoeven elkaar niet allemaal te mogen.
Wat een akelige opmerking weer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
De mensen die echt hulpbehoevend zijn zullen echt blij zijn met jouw aanwezigheid hier, Dolfi. Chapeau!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oja, want met geld koop je alles!!
Sommige mensen hebben andere dingen nodig, zoals gezelligheid die ze hier in de SC vindt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Pulver, ouwe Hagenees, Ik, als geboren Rotterdammer, mag jou wel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
Deze keuze ligt bij de modder eters en je weet precies wie daar een beetje achter zitten.
Niemand in de SlowChat laat zich de bek snoeren.
En laten we wel wezen, we hoeven elkaar niet allemaal te mogen.
Als iedereen nou gewoon eerlijk is en zegt : jou mag ik wel en jou mag ik niet zijn we al een heel eind.
Dan gaat miepje A miepje B helpen en daar miepje C afzeiken en die krijgt dan weer hulp van miepje D.
Wat is het toch allemaal simpel.
Dat inderdaad. Buiten dat, FHF bestaat niet bij de gratie van de grote bedragen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben andere dingen nodig, zoals gezelligheid die ze hier in de SC vindt.
Neuh.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:29 schreef dolfina-chica het volgende:
moet ik eerste een "ik heb hulp topic" openen voor ik op sc mocht?
dan maak ik die toch even!
geen probleem
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben andere dingen nodig, zoals gezelligheid die ze hier in de SC vindt.
Als jij het aandurft voor het FOK!-tribunaal, be my guest...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:29 schreef dolfina-chica het volgende:
moet ik eerste een "ik heb hulp topic" openen voor ik op sc mocht?
dan maak ik die toch even!
geen probleem
Sorry lieve liesje1979.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik wel..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
Als jij het aandurft voor het FOK!-tribunaal, be my guest...
Ook niet bij gratie van de SC, maar bij gratie van individuele leden die geven en vragen en elkaar zo kunnen helpen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Buiten dat, FHF bestaat niet bij de gratie van de grote bedragen.
Lucky you. Helaas kunnen niet iedere users van FHF dat zeggen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik wel..
ik hoef nergens bang voor te zijn!!
Daarnaast heeft ze ook bij Ingrid helpen klussen he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
kom pb. je weet zelf ook dat dat bijna nooit t geval is, maar als je zag dat er mensen uit allle delen van fok kwamen aangestroomd, moet er ergens ook wel een aanleiding zijn geweest toen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
Als je alleen komt zuigen en trollen, rot dan lekker op. Wij waren er hier wel klaar mee en nou ga jij het even dunnetjes overdoen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja nee het lag niet aan jullie manier van posten. Klopt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:32 schreef Pulver het volgende:
[..]
Sorry lieve liesje1979.
Mag ik Lieve zeggen?
Jij was degene die volledig out of the blue de SC op slot gooide.
Vind je het dan raar dat ik voorzichtig met je omga?
Want voordat je het weet heb jij de kop verkeerd en plemp je de boel weer op slot.
als het je ontgaan is..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:33 schreef komrad het volgende:
Welcome back Papabear!
en Dolfina &PB: een deel vd mensen die woorden hebben, krijgen later een relatiewe zien de uitnodiging voor het feest dus wel verschijnen
Niet om ergens partij te trekken, maar PB kwam pas na een verwijzing naar een strip binnen hier in de CS. Ook dat deel zuigen en trollen had niet gemoeten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je alleen komt zuigen en trollen, rot dan lekker op. Wij waren er hier wel klaar mee en nou ga jij het even dunnetjes overdoen?
Jij mag bij mij binnenkomen met een Feijenoord shirt aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:29 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Pulver, ouwe Hagenees, Ik, als geboren Rotterdammer, mag jou wel!
eens. djmo heeft t erg te verduren gehad van de week.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als het je ontgaan is..
pb en djmo zijn een stel..
moet wel eerlijk zeggen, dat djmo het goed en netjes heeft aangepakt op de manier van weer mee posten!!
Die heb ik dus gemist, dat is schijnbaar wat er allemaal ge-edit is? Dan snap ik de aanval op Dolfi niet, want als ik terug kijk zat zij daar niet bij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:37 schreef frederik het volgende:
[..]
Niet om ergens partij te trekken, maar PB kwam pas na een verwijzing naar een strip binnen hier in de CS. Ook dat deel zuigen en trollen had niet gemoeten.
maar gek genoeg is de eerste quote voor mij?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:37 schreef frederik het volgende:
[..]
Niet om ergens partij te trekken, maar PB kwam pas na een verwijzing naar een strip binnen hier in de CS. Ook dat deel zuigen en trollen had niet gemoeten.
mee eens!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:38 schreef gomi het volgende:
[..]
eens. djmo heeft t erg te verduren gehad van de week.
maar heeft er nu gewoon boven gestaan en niet weer opgerakeld.
en dat vind ik dus wel bewonderenswaardig
Zoiets zeg ik dus ook...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar gek genoeg is de eerste quote voor mij?
ach verkeerde knopje misschien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heb ik dus gemist, dat is schijnbaar wat er allemaal ge-edit is? Dan snap ik de aanval op Dolfi niet, want als ik terug kijk zat zij daar niet bij.
ik heb dat dus ook gemist iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heb ik dus gemist, dat is schijnbaar wat er allemaal ge-edit is? Dan snap ik de aanval op Dolfi niet, want als ik terug kijk zat zij daar niet bij.
Eens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:38 schreef gomi het volgende:
[..]
eens. djmo heeft t erg te verduren gehad van de week.
maar heeft er nu gewoon boven gestaan en niet weer opgerakeld.
en dat vind ik dus wel bewonderenswaardig
boeien.. ik heb een dikke huid...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:39 schreef Ehhe het volgende:
Ik reageerde erop idd, dus dan had het tegen mij moeten zijn
dat wist ik, ik probeerde met een kwinkslag de sfeer wat te verlichten. Is niet echt gelukt denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als het je ontgaan is..
moet wel eerlijk zeggen, dat djmo het goed en netjes heeft aangepakt op de manier van weer mee posten!!
Mijn handen jeuken om iets heel onaardigs te typen,maar omdat Liesjes mod-knopjes ook wel eens een avond rust willen en ik geen zin heb om tegen een ban aan lopen houd ik me aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Lucky you. Helaas kunnen niet iedere users van FHF dat zeggen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:33 schreef komrad het volgende:
Welcome back Papabear!
en Dolfina &PB: een deel vd mensen die woorden hebben, krijgen later een relatiewe zien de uitnodiging voor het feest dus wel verschijnen
Hou toch eens op over die veren..... Please....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:34 schreef dolfina-chica het volgende:
dan nog.. waarom gratie halen??
waarom die veren in je reet willen hebben???
wil je ze graag:
pb: super wat je hebt gedaan voor al die fhf mensen!!!
ingrid, billie?, djmo en alle anderen!!!
het spijt me, dat ik zo weinig heb gedaan.. ik had veel meer kunnen doen..
Klopt. Maar dat neemt nog steeds niet weg dat het allemaal niet echt netjes is gegaan, maar goed...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als het je ontgaan is..
Schrijf er een boek over.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:40 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik wilde zo graagdoen maar zit met gekromde tenen.
Ik ga nu heel erg proberen niks buitensporigs te zeggen,
Papabear ik snap dat jij het opneemt voor je dinnetje. Jouw meisje heeft de hele handel hier indirect op een rel uit laten lopen enkel door een zoveelste topic voor de zoveelste spullen te vragen (mijn eigen vertaling, ) Het hele gedoe tussen jou en haar was al zo lang duidelijk dat niemand er meer in trapte toen het escaleerde tussen haar en J. Toen ging de beer los, Niet bepaald leuk, zeker niet genuanceerd maar wél logisch. Er werden wat rammen uitgedeeld door een derde partij en het werd er niet beter op. Nou, joepie, een internetheibel, iedereen smullen De lucht weer geklaard, DC komt met haar bekende open instelling, jij gaat haar weer aanvallen en wat blijkt? de bal is weer rond.
Jij hebt zelf meegemaakt wat FHF kan betekenen en ook jij maakt nu dat door jueigen toedoen FHF weer zakt als een baksteen. Je kut nog zo onwijs anderen de schuld geven van waar ji zelf ook schuldig aan bent maar FHS, hou eens op en laat het ook in de SC gaan over koetjes, kalfjes, de os en de ezel voor mijn part maar potdorie aan toe, jij weet dondersgoed waar het fout gegaan is. Niet bij de andere SC-ers, dat weet jij ook.
Zó, het hart wat op de tong lag is eruit, de mod mag het uiteraard verwijderen maar ik vind best dat het even gezegd mag worden. Het is niemand's schuld direct maar indirect wel degelijk jullie eigen schuld dus ga ajb niet anderen aanvallen
(krijg ik meteen een fikse uitbrander en een note)
Hier ben ik het wel heel erg mee eensquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:40 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik wilde zo graagdoen maar zit met gekromde tenen.
Ik ga nu heel erg proberen niks buitensporigs te zeggen,
Papabear ik snap dat jij het opneemt voor je dinnetje. Jouw meisje heeft de hele handel hier indirect op een rel uit laten lopen enkel door een zoveelste topic voor de zoveelste spullen te vragen (mijn eigen vertaling, ) Het hele gedoe tussen jou en haar was al zo lang duidelijk dat niemand er meer in trapte toen het escaleerde tussen haar en J. Toen ging de beer los, Niet bepaald leuk, zeker niet genuanceerd maar wél logisch. Er werden wat rammen uitgedeeld door een derde partij en het werd er niet beter op. Nou, joepie, een internetheibel, iedereen smullen De lucht weer geklaard, DC komt met haar bekende open instelling, jij gaat haar weer aanvallen en wat blijkt? de bal is weer rond.
Jij hebt zelf meegemaakt wat FHF kan betekenen en ook jij maakt nu dat door jueigen toedoen FHF weer zakt als een baksteen. Je kut nog zo onwijs anderen de schuld geven van waar ji zelf ook schuldig aan bent maar FHS, hou eens op en laat het ook in de SC gaan over koetjes, kalfjes, de os en de ezel voor mijn part maar potdorie aan toe, jij weet dondersgoed waar het fout gegaan is. Niet bij de andere SC-ers, dat weet jij ook.
Zó, het hart wat op de tong lag is eruit, de mod mag het uiteraard verwijderen maar ik vind best dat het even gezegd mag worden. Het is niemand's schuld direct maar indirect wel degelijk jullie eigen schuld dus ga ajb niet anderen aanvallen
(krijg ik meteen een fikse uitbrander en een note)
maak je zin eens af?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
Hou toch eens op over die veren..... Please....
FHF was "Vroegah" nou eenmaal anders
zie je me dat zeggen?quote:[..]
Klopt. Maar dat neemt nog steeds niet weg dat het allemaal niet echt netjes is gegaan, maar goed...
* Papabear veren uit kont trekt
Alleen reageerde PB niet daarop, maar op DC.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:37 schreef frederik het volgende:
[..]
En wat jij nu doet is wel netjes?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klopt. Maar dat neemt nog steeds niet weg dat het allemaal niet echt netjes is gegaan, maar goed...
* Papabear veren uit kont trekt
kolere ruckquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Schrijf er een boek over.Dat wordt een bestseller.
Wil je door blijven rellen, of?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Alleen reageerde PB niet daarop, maar op DC.
Blijf dan weg...
Als ik ooit papa wordt, dan mag jij de ooievaar regelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:37 schreef Pulver het volgende:
[..]
Jij mag bij mij binnenkomen met een Feijenoord shirt aan.
En dan krijg je een biertje van me.
((dit is Pulvertaal voor: ik mag jou ook wel)
Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En wat jij nu doet is wel netjes?
Het gaat over veren uit de kont trekken en jij wil een 3d film. :| Mag ik dat dubieus vinden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:44 schreef Pulver het volgende:
Komt er een 3D film?
Ik wil wel een beetje met me tijd meegaan...
Maar dan ga ik je missen!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:45 schreef Ireth het volgende:
Ik ga een verdieping hoger, manlief dreigt morgenochtend een advocaat te bellen als ik nu mijn nest niet in ga
![]()
![]()
ken ik niet..quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ken ik niet..
potje deksel wel![]()
Helemaal alleen voor ireth, de rest is het niet eens waard:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:45 schreef Ireth het volgende:
Ik ga een verdieping hoger, manlief dreigt morgenochtend een advocaat te bellen als ik nu mijn nest niet in ga
![]()
![]()
trusten irethquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:45 schreef Ireth het volgende:
![]()
![]()
O stik dat had ik ook al gezien dat er ergens een topiq over een FOK film is. Maar we hebben ondertussen genoeg stof om een soap te maken van 25 seizoenen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:44 schreef Pulver het volgende:
Komt er een 3D film?
Ik wil wel een beetje met me tijd meegaan...
lol idd. dat mag je zeggen en ik mag t met je eens zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het gaat over veren uit de kont trekken en jij wil een 3d film. :| Mag ik dat dubieus vinden?
naar wie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
Wil iedereen even zwaaien naar Mootie?
moet ik me schamen als ik niet weet wie je bedoeld?quote:
Check FB.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
moet ik me schamen als ik niet weet wie je bedoeld?
ik wil weten naar wie ik zwaai!!!quote:
mootie. ken ik volgens mij nog van de rlsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik wil weten naar wie ik zwaai!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu weet ik het zelfs, als uberlurker.
Klopt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:53 schreef gomi het volgende:
[..]
mootie. ken ik volgens mij nog van de rls
slaap lekker!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:55 schreef gomi het volgende:
maar ik nok ermee voor vandaag
trusten mensen
We hebben ook onze rellen wel gehad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:55 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, was ook altijd wel lachen. tot de leegloop
maar ik kan niet slapen met licht aanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben ook onze rellen wel gehad.
Samen gehuild en samen gelachen.
En niemand deed het licht uit.
Nee, ik reageerde op een quote van iemand. Niets meer, niets minder.quote:
Hoe weet je nou dat ik hier ben! Spy Alert!!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
Wil iedereen even zwaaien naar Mootie?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:53 schreef gomi het volgende:
[..]
mootie. ken ik volgens mij nog van de rls
Oké dan, en morgen (liever: vandaag) gezond weer opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar ik kan niet slapen met licht aan
Omdat je een lurkert bent Mootz, weet ik toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ik hier ben! Spy Alert!!!!!
Volgens mij hebben we gisteren een of andere schaal gewonnen..... ofzo.quote:
Zie je wel dat je niet echt een kut bent?quote:
Veelvuldig gebruiker van de AT-lijst.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat je een lurkert bent Mootz, weet ik toch?
Nu zit ik met Youp in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben ook onze rellen wel gehad.
Samen gehuild en samen gelachen.
En niemand deed het licht uit.
En ik weet wie je bent.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Oké dan, en morgen (liever: vandaag) gezond weer op
[ afbeelding ]
Je begrijpt het helemaal verkeerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:58 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde op een quote van iemand. Niets meer, niets minder.
Daaraan werd gerefereerd aan een plaatje, waarop jij zou hebben gereageerd. En dat was niet het geval.
Je komt binnen en reageert gelijk enorm neerlatend op Dolfina. Nou, als dat je comeback is dan had je beter weg kunnen blijven. Het ging er weer netjes aan toe, totdat jij verscheen. En het was geen toevallig quote wat je maakte.
Dus kom niet met het verhaal dat ik nu begin. Maar zoek nu de oorzaak bij jezelf.
Ik ben geen kut inderdaad, Maar jij snapt de emotionele lading van een Guus nummer icm PSV niet voor mij. Mootz en Gomi wel. Denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:01 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zie je wel dat je niet echt een kut bent?
ben zeer benieuwd wie je daarmee bedoeldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:02 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je begrijpt het helemaal verkeerd.
Vroeger (tot enkele weken geleden) was er een FHF. Daarbij werden er mensen geholpen die iets nodig hadden. Variërend van een Kerstkaartje tot een Kerstpakket of vaatwasser, no questions asked.
Totdat er enkele users verschenen in FHF die de boel dermate verziekten waardoor de sfeer op z'n zachts gezegd flink minder werd.
Mocht iemand het hier niet mee eens zijn, dan hoor ik het graag.
Jij bent er daar inderdaad eentje van. Zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ben zeer benieuwd wie je daarmee bedoeld
ga je slapen??quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Oké dan, en morgen (liever: vandaag) gezond weer op
[ afbeelding ]
wow.. grappig... ik moet lachen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:03 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jij bent er daar inderdaad eentje van. Zo moeilijk is het niet.
Hoera!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we gisteren een of andere schaal gewonnen..... ofzo.
Cc zwaaiend op de fiets.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben geen kut inderdaad, Maar jij snapt de emotionele lading van een Guus nummer icm PSV niet voor mij. Mootz en Gomi wel. Denk ik.
Lachen om je eigen ellende. Ik zou het niet kunnen en willen....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wow.. grappig... ik moet lachen..
De tijd vliegt wel, en veel te hardquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoera!
Alweer 3 jaar geleden he?
Hij laat het je weten via dm/pm. Of niet. Niet hier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ben zeer benieuwd wie je daarmee bedoeld
Ja, dat vroeg ik me ook af...quote:
Einde voor wie? Voor mij iig niet hoor..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die duizenden euro's waar je het over had.. is dat niet een klein beetje overdreven?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks met "zielig doen" te maken. Ik ben niet zielig, wordt het niet en zal het nooit zijn. In mijn geval betekent deze hele onzin alleen maar dat ik er niet meer geld in zal stoppen, waar jij niet wakker van zal liggen (ik ook niet), maar het is gewoon jammer voor FHF.
mijn ellende?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Lachen om je eigen ellende. Ik zou het niet kunnen en willen....
Ooh ja! Met zo een bandje erbij? Misschien een vlechtje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:07 schreef mootie het volgende:
Liesel, wil je ook een paar veren?
Gewoon, voor in je haar?
te laat gelezenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij laat het je weten via dm/pm. Of niet. Niet hier.
Wij hebben drie sterren dus dus gewoon bek houwe!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:05 schreef mootie het volgende:
[..]
De tijd vliegt wel, en veel te hard
Nee, dat is niet overdreven. FHF was voor mij iets unieks. Ik heb gekregen ik gaf terug.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:06 schreef JK1982 het volgende:
Die duizenden euro's waar je het over had.. is dat niet een klein beetje overdreven?
Vraag me af hoe je dat voor elkaar krijgt dan..
* JK1982 mompelt ook iets over veren eigenhandig in je kont steken..
Wat ik een beetje mis bij sommigen op FHF is tweerichtingsverkeer.. Soms lijkt het alleen maar eenrichtingsverkeer, en dat vind ik best jammer..
een vlechtje en dan een veer onderin!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooh ja! Met zo een bandje erbij? Misschien een vlechtje?
Geeeeeeef!
Rooooooze veren en dan een bandje met glitterzzzz.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooh ja! Met zo een bandje erbij? Misschien een vlechtje?
Geeeeeeef!
ik zag laatst iemand met zwart witte veer... en zwart bandje met glitters, maar heeft wel watquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Rooooooze veren en dan een bandje met glitterzzzz.
En dat is nu net het beeld dat ik van Papabear had.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, dat is niet overdreven. FHF was voor mij iets unieks. Ik heb gekregen ik gaf terug.
Je moet er wel het type voor zijn, ik zou echt kets voor lul lopen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zag laatst iemand met zwart witte veer... en zwart bandje met glitters, maar heeft wel wat
Hm, in welke SM kelder ben jij geweest?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zag laatst iemand met zwart witte veer... en zwart bandje met glitters, maar heeft wel wat
met een bepaalde kleding keuze.. ja hoor... zal een hoop mensen staanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet er wel het type voor zijn, ik zou echt kets voor lul lopen.
sssssssssssssssstquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hm, in welke SM kelder ben jij geweest?
ben niet gauw onder de indruk, maar krijg het gevoel dat ik moet klikken...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
Willen jullie nu gewoon kappen? Ik wilde 2 uur geleden slapen.
Laat elkaar gewoon in je waarde man, het is niet belangrijk echt niet. Ga er gewoon boven staan ofzo. Het is het niet waard. En ja ik ruzie ook wel eens in een SC, maar als ik erbij nadenk is het gewoon achterlijk.
Hier, oud leesvoer.
[IM] Manu, deze is voor jou.
En als je dat hele topic gelezen hebt, ga dan nog maar eens haten op elkaar.
Of niet.
Dat is ook iets wat je siert, papabear.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, dat is niet overdreven. FHF was voor mij iets unieks. Ik heb gekregen ik gaf terug.
Ik bedoel meer: ik heb wel eens voorbij zien komen dat je een pakketje met spul opgestuurd hebt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat was nog in de periode van vóór FHF. En ik heb altijd gezegd dat ik het ooit dubbel en dwars terug zou geven. En dat heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En dat is nu net het beeld dat ik van Papabear had.
Misschien verbaast het je, maar ik heb dus helemaal niets tegen jou. Ik heb jouw topic gevolgd toen, en heb gezien wat je terug hebt gedaan. Daar kan ik niets anders op zeggen dan: respect!
Whoops, ik was al bezig met mijn reactie..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
Laat elkaar gewoon in je waarde man, het is niet belangrijk echt niet. Ga er gewoon boven staan ofzo. Het is het niet waard. En ja ik ruzie ook wel eens in een SC, maar als ik erbij nadenk is het gewoon achterlijk.
Hier, oud leesvoer.
Of niet.
Dan ga je toch lekker slapen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
Hier, oud leesvoer.
Of niet.
Ja,quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker slapen?
Of denk je dat gebruikers niet zelfredzaam zijn?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
Hier, oud leesvoer.
Of niet.
Wat een ontzettend mooi topic is het toch ooit. Weer even helemaal doorgelezen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja,
Klik die link nou maar, snap je gelijk mijn psv vraag.
Daar heb je gelijk in. Mijn excuses daarvoor. Ik gunde het je gewoonquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:17 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat je siert, papabear.
Ik zal de laatste zijn die daarin iets kwaads over je zou zeggen.
Maar ik 'vroeg' laatst alleen maar iets over een frituurpan en je propte hem half door me strot door.
Ik wil niet leven van de liefdadigheid.
Als je nou gewoon een balans vind in geven en nemen is het ook goed.
Ook mee eens. Al zijn die duizenden euro's echt niet overdreven, maar dat doet niet terzake verder. Wat mij betreft zand erover en mochten er toch nog azijnpissers zijn, ik kan elke euro verantwoorden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik bedoel mee: ik heb wel eens voorbij zien komen dat je een pakketje met spul opgestuurd hebt.
Weet ik het, afwasspul, wat ander huishoudelijk spul, niet te vergeten de tweedehands pc (niks mis mee!) waar mijn moeder nog steeds dankbaar gebruik van maakt..
Ik vroeg me gewoon even af hoe je bij 'duizenden' euro's komt, want zo komt het een beetje over alsof je wilt zeggen: kijk mij eens goed zijn. En dat lijkt me niet nodig, toch?
Kan me best voorstellen dat je over de zeik bent, zeker nadat je vriendinnetje met een of ander lelijk zaagselpopje vergeleken wordt.. Alleen hou dan de eer aan jezelf en verlaag je niet tot het niveau waar je zo van walgt..
Ook ik hoop dat FHF weer opbloeit en weer wat leuke projecten mag opleveren. Maar ja, ook ik had mijn buik een beetje vol van alle inboedeltopics die er op een gegeven moment waren. Ik vind dat gewoon een beetje te makkelijk soms..
En als ik mij niet vergis werden er toen met die vaatwasser ook vragen gesteld, same story.
Nieuwe user, oh jee, m'n vaatwasser is kapot, en FHF regelt uiteindelijk wel even een nieuwe..
Fijn natuurlijk, maar ook daar is discussie over geweest...
't Komt vast wel weer goed.. maar inderdaad, 't zou fijn zijn als iedereen op zijn beurt een constructieve bijdrage aan FHF zou leveren, ipv alleen de hand op te houden..
No offence..
Werd ik geroepen?quote:
Volgens mij heb je me niets gevraagd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja,
Klik die link nou maar, snap je gelijk mijn psv vraag.
Ja, waar blijft m'n bier? Fokkers helpen fokkers, jeweetz?quote:
Daar had ik het niet over.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb alle bonnetjes nog
BTW FTW
Zullen we een keertje knuffelen Liesje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
En dat is ook FOK! En geloof me zelfs al heb je de pest aan elkaar als je zoiets leest is het allemaal opeens zo anders (Nee ik had geen pest aan die user, ik waardeerde hem enorm) maar mij punt is dus let gewoon op je woorden en je sneren enzo naar elkaar. Je wilt er geen spijt van krijgen.
Ik denk maar dat je het echt niet snapt. Dat vind ik makkelijker te verkroppen dan dat je zo lomp kan zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Volgens mij heb je me niets gevraagd.
Sure, Maar ik voel me niet zo knuffelbaar atm.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zullen we een keertje knuffelen Liesje?
Ik krijg er serieus nog steeds tranen van in mijn ogen. Het is lastig te rijmen met bijvoorbeeld reacties als die van pulver.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:22 schreef mootie het volgende:
[..]
[..]
Wat een ontzettend mooi topic is het toch ooit. Weer even helemaal doorgelezen.
Doet ons lekker niets, wij vinden dat topic een prachtig eerbetoon en een bewijs hoe menselijk FOK! is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sure, Maar ik voel me niet zo knuffelbaar atm.
[..]
Ik krijg er serieus nog steeds tranen van in mijn ogen. Het is lastig te rijmen met bijvoorbeeld reacties als die van pulver.
Begrijpelijk...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg er serieus nog steeds tranen van in mijn ogen. Het is lastig te rijmen met bijvoorbeeld reacties als die van pulver.
Ja, dat was niet heel aardig van me Misschien moet ik daar sorry voor zeggen. Misschien ook niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat je over de zeik bent, zeker nadat je vriendinnetje met een of ander lelijk zaagselpopje vergeleken wordt.. Alleen hou dan de eer aan jezelf en verlaag je niet tot het niveau waar je zo van walgt..
Zo denk ik er eigenlijk ook over..quote:Ook ik hoop dat FHF weer opbloeit en weer wat leuke projecten mag opleveren. Maar ja, ook ik had mijn buik een beetje vol van alle inboedeltopics die er op een gegeven moment waren. Ik vind dat gewoon een beetje te makkelijk soms..
Voor wat betreft de SC ging het goed, tot de opmerking (lees: quotes en smiley van PB op DC. Das geen comeback om weer rustig mee te doen, das een comeback om weer verder te gaan. Negeren had makkelijker geweest.quote:'t Komt vast wel weer goed.. maar inderdaad, 't zou fijn zijn als iedereen op zijn beurt een constructieve bijdrage aan FHF zou leveren, ipv alleen de hand op te houden..
Ja ok thanks mootz.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Doet ons lekker niets, wij vinden dat topic een prachtig eerbetoon en een bewijs hoe menselijk FOK! is.
sorry liesje, maar ik kende Manu niet, het is inderdaad veel te jong en had liever niet zo'n topic op fok gehad... alleen kan ik me voorstellen dat iemand het weinig doet..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Eerst de rust maar eens terug.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Begrijpelijk...
Is het geen idee om weer es een grote actie te doen, om de spirit weer terug te brengen in FHF?
Er is toch wel eens een actie geweest voor daklozen enzo, of ehm.. ja, weet ik het. Misschien ouden van dagen ofzo? Ging dat niet vanuit de mods ofzo?
Dat was leuk...
Het hoeft ook verder geen discussiepunt te zijn. Voor Lies is het een heel belangrijk topic. En voor meerdere mensen. Het geeft gewoon een mooi beeld van de mensen die hier posten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
sorry liesje, maar ik kende Manu niet, het is inderdaad veel te jong en had liever niet zo'n topic op fok gehad... alleen kan ik me voorstellen dat iemand het weinig doet..
Daarbij, je kaart aan.. in een vorige post: "Je wilt er geen spijt van krijgen." dat snap ik ook..
en dan ga ik voor mezelf spreken, alles wat ik hier post sta ik achter.. en krijg ik geen spijt van
Dat kan. Ik heb echter in die situatie opeens een aantal mensen dien terugkrabbelen en nuanceren. En dat hadden ze eerder moeten doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
sorry liesje, maar ik kende Manu niet, het is inderdaad veel te jong en had liever niet zo'n topic op fok gehad... alleen kan ik me voorstellen dat iemand het weinig doet..
Daarbij, je kaart aan.. in een vorige post: "Je wilt er geen spijt van krijgen." dat snap ik ook..
en dan ga ik voor mezelf spreken, alles wat ik hier post sta ik achter.. en krijg ik geen spijt van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |