Ieuwwwwh! Neeeeequote:
Dreun.quote:
Met een dreun! Boem laptop dicht!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:46 schreef kahlie het volgende:
Ik lig al in bed, maar nu gaat de laptop ook dicht.
Groetels
Begin jij nu ook al met dreunen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Met een dreun! Boem laptop dicht!
Slaap lekker Kahlie
Ben je gek, hij moet nog langer mee!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Met een dreun! Boem laptop dicht!
Slaap lekker Kahlie
Slaapliedje dan?quote:
Neee ik ben dr ook absoluut klaar mee.. Maar dan wordt ik juist een beetje vervelend.quote:
ik moet lachen:Dquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neee ik ben dr ook absoluut klaar mee.. Maar dan wordt ik juist een beetje vervelend.
Snorrie!
Ja fucker, beetje editten!
Ik had quote gedaan ipv edit, het bericht staat eerder wat jij wilde quotenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neee ik ben dr ook absoluut klaar mee.. Maar dan wordt ik juist een beetje vervelend.
Snorrie!
Ja fucker, beetje editten!
En dreunen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik moet lachen:D
yska is meets zat
Daar zou ik ook een burn-out van krijgen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:38 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb altijd 60 tot 80 uur gewerkt... 12jaar lang... dus op zich niet zo gek...
Vind je dat gedreun zelf onderhand ook niet een beetje sneu worden? Voor zover het leuk was is dat leuke er nu in elk geval wel vanaf.quote:
het laatste jaar gebeurde teveel in mijn prive leven, waardoor ik echt kapot wasquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar zou ik ook een burn-out van krijgen.
Kortom, dat wordt weer de FOK!kroeg, oftewel Stairway to Heaven. En parkeren is daar ook best te doen, ik stond altijd onder het Radboudkwartier.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:54 schreef Ganzz het volgende:
Centraal dus bv Utrecht (laat ik daaar nou vlak bij wonen :p) Utrecht heeft veel terrasjes, ook om een grote of minder grote groep fokkers kwijt te kunnen. Door de weeks is voor mij niet handig met het werk, maar zou dan vij of zat avond worden.
Nadeel van de stad is het parkeren, maar met OV goed te bereiken
jaarbeurs... is op zich te doen met parkerenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:54 schreef Ganzz het volgende:
Centraal dus bv Utrecht (laat ik daaar nou vlak bij wonen :p) Utrecht heeft veel terrasjes, ook om een grote of minder grote groep fokkers kwijt te kunnen. Door de weeks is voor mij niet handig met het werk, maar zou dan vij of zat avond worden.
Nadeel van de stad is het parkeren, maar met OV goed te bereiken
80 uur werken is echt veel. Dat gaat een jaar misschien goed, maar 12 jaar....quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het laatste jaar gebeurde teveel in mijn prive leven, waardoor ik echt kapot was
* Ireth ziet een lampje branden boven zich...quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar zou ik ook een burn-out van krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Op een gegeven moment raak je daar ook aan gewend natuurlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
80 uur werken is echt veel. Dat gaat een jaar misschien goed, maar 12 jaar....
Ik vond het afgelopen jaar de werkdagen van meer dan 12 uur eigenlijk al te veel.
Pfffrrrrt prutser. Nu staan ik voor lul!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik had quote gedaan ipv edit, het bericht staat eerder wat jij wilde quoten
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth ziet een lampje branden boven zich...
Mooie zomerse weekend dag (ja oke, Nederland, maar daar is het soms ook nog mooi!) kiezen en op zijn Amerikaans neerploffen in het Julianapark? Centraal in Utrecht, mooi park, naast treinstation? Iedereen neemt wat mee? Sanitair is aanwezig in het park, hond en fietsvrij.Is ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen dan moet het ook al een hele tijd droog zijn natuurlijk, anders zit je in nat gras
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
Niet meer dan anders hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Pfffrrrrt prutser. Nu staan ik voor lul!
Mwoah, het ligt ook aan je thuissituatie. Als je bij je ouders woont en vrijgezel bent boeit het niet zo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Op een gegeven moment raak je daar ook aan gewend natuurlijk.
[..]
Mooie zomerse weekend dag (ja oke, Nederland, maar daar is het soms ook nog mooi!) kiezen en op zijn Amerikaans neerploffen in het Julianapark? Centraal in Utrecht, mooi park, naast treinstation? Iedereen neemt wat mee? Sanitair is aanwezig in het park, hond en fietsvrij.Is misschien wel net zo leuk, beetje bring your own food/drink en als alternatief zou stairway nog altijd kunnen:)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu moet ik echt gaan slapen!
[..]
Mooie zomerse weekend dag (ja oke, Nederland, maar daar is het soms ook nog mooi!) kiezen en op zijn Amerikaans neerploffen in het Julianapark? Centraal in Utrecht, mooi park, naast treinstation? Iedereen neemt wat mee? Sanitair is aanwezig in het park, hond en fietsvrij.mag ik een dreun meenemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij? nooitquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:00 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Is misschien wel net zo leuk, beetje bring your own food/drink en als alternatief zou stairway nog altijd kunnen:)
En nu moet ik echt gaan slapen!
ik had mijn stage: 20/24 uur per weekquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
80 uur werken is echt veel. Dat gaat een jaar misschien goed, maar 12 jaar....
Ik vond het afgelopen jaar de werkdagen van meer dan 12 uur eigenlijk al te veel.
Jij bent lief!quote:
En er was niemand die je even terugfloot?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had mijn stage: 20/24 uur per week
en ik had mijn werk: 40uur per week en soms meer, vanwege invallen..
daarnaast nog mijn studie... 2dgn van 8uren.. plus mijn studie uren nog thuis..
als ik terug kijk.. vraag ik me af.. hoe heb ik dat 12 jaar gedaan????
studie heb ik al met al 6uur gedaan (verschillende studies)
Daarvoor had ik full time werk naast een bijbaan...
nee hoor.. we houden nog van jequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
quote:
uhh ik had 3 situatiesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mwoah, het ligt ook aan je thuissituatie. Als je bij je ouders woont en vrijgezel bent boeit het niet zo.
Haha dit was echt grappig! Het leek wel een drol wat uit z'n bek kwamquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:06 schreef Ireth het volgende:
[..]Mijn dochter kon toen ze klein was projectielspugen! Is ook zo fijn!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En er was niemand die je even terugfloot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |