Ieuwwwwh! Neeeeequote:
Dreun.quote:
Met een dreun! Boem laptop dicht!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:46 schreef kahlie het volgende:
Ik lig al in bed, maar nu gaat de laptop ook dicht.
Groetels
Begin jij nu ook al met dreunen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Met een dreun! Boem laptop dicht!
Slaap lekker Kahlie
Ben je gek, hij moet nog langer mee!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Met een dreun! Boem laptop dicht!
Slaap lekker Kahlie
Slaapliedje dan?quote:
Neee ik ben dr ook absoluut klaar mee.. Maar dan wordt ik juist een beetje vervelend.quote:
ik moet lachen:Dquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neee ik ben dr ook absoluut klaar mee.. Maar dan wordt ik juist een beetje vervelend.
Snorrie!
Ja fucker, beetje editten!
Ik had quote gedaan ipv edit, het bericht staat eerder wat jij wilde quotenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neee ik ben dr ook absoluut klaar mee.. Maar dan wordt ik juist een beetje vervelend.
Snorrie!
Ja fucker, beetje editten!
En dreunen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik moet lachen:D
yska is meets zat
Daar zou ik ook een burn-out van krijgen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:38 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb altijd 60 tot 80 uur gewerkt... 12jaar lang... dus op zich niet zo gek...
Vind je dat gedreun zelf onderhand ook niet een beetje sneu worden? Voor zover het leuk was is dat leuke er nu in elk geval wel vanaf.quote:
het laatste jaar gebeurde teveel in mijn prive leven, waardoor ik echt kapot wasquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar zou ik ook een burn-out van krijgen.
Kortom, dat wordt weer de FOK!kroeg, oftewel Stairway to Heaven. En parkeren is daar ook best te doen, ik stond altijd onder het Radboudkwartier.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:54 schreef Ganzz het volgende:
Centraal dus bv Utrecht (laat ik daaar nou vlak bij wonen :p) Utrecht heeft veel terrasjes, ook om een grote of minder grote groep fokkers kwijt te kunnen. Door de weeks is voor mij niet handig met het werk, maar zou dan vij of zat avond worden.
Nadeel van de stad is het parkeren, maar met OV goed te bereiken
jaarbeurs... is op zich te doen met parkerenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:54 schreef Ganzz het volgende:
Centraal dus bv Utrecht (laat ik daaar nou vlak bij wonen :p) Utrecht heeft veel terrasjes, ook om een grote of minder grote groep fokkers kwijt te kunnen. Door de weeks is voor mij niet handig met het werk, maar zou dan vij of zat avond worden.
Nadeel van de stad is het parkeren, maar met OV goed te bereiken
80 uur werken is echt veel. Dat gaat een jaar misschien goed, maar 12 jaar....quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het laatste jaar gebeurde teveel in mijn prive leven, waardoor ik echt kapot was
* Ireth ziet een lampje branden boven zich...quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar zou ik ook een burn-out van krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Op een gegeven moment raak je daar ook aan gewend natuurlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
80 uur werken is echt veel. Dat gaat een jaar misschien goed, maar 12 jaar....
Ik vond het afgelopen jaar de werkdagen van meer dan 12 uur eigenlijk al te veel.
Pfffrrrrt prutser. Nu staan ik voor lul!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik had quote gedaan ipv edit, het bericht staat eerder wat jij wilde quoten
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth ziet een lampje branden boven zich...
Mooie zomerse weekend dag (ja oke, Nederland, maar daar is het soms ook nog mooi!) kiezen en op zijn Amerikaans neerploffen in het Julianapark? Centraal in Utrecht, mooi park, naast treinstation? Iedereen neemt wat mee? Sanitair is aanwezig in het park, hond en fietsvrij.Is ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen dan moet het ook al een hele tijd droog zijn natuurlijk, anders zit je in nat gras
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
Niet meer dan anders hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Pfffrrrrt prutser. Nu staan ik voor lul!
Mwoah, het ligt ook aan je thuissituatie. Als je bij je ouders woont en vrijgezel bent boeit het niet zo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Op een gegeven moment raak je daar ook aan gewend natuurlijk.
[..]
Mooie zomerse weekend dag (ja oke, Nederland, maar daar is het soms ook nog mooi!) kiezen en op zijn Amerikaans neerploffen in het Julianapark? Centraal in Utrecht, mooi park, naast treinstation? Iedereen neemt wat mee? Sanitair is aanwezig in het park, hond en fietsvrij.Is misschien wel net zo leuk, beetje bring your own food/drink en als alternatief zou stairway nog altijd kunnen:)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu moet ik echt gaan slapen!
[..]
Mooie zomerse weekend dag (ja oke, Nederland, maar daar is het soms ook nog mooi!) kiezen en op zijn Amerikaans neerploffen in het Julianapark? Centraal in Utrecht, mooi park, naast treinstation? Iedereen neemt wat mee? Sanitair is aanwezig in het park, hond en fietsvrij.mag ik een dreun meenemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij? nooitquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:00 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Is misschien wel net zo leuk, beetje bring your own food/drink en als alternatief zou stairway nog altijd kunnen:)
En nu moet ik echt gaan slapen!
ik had mijn stage: 20/24 uur per weekquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
80 uur werken is echt veel. Dat gaat een jaar misschien goed, maar 12 jaar....
Ik vond het afgelopen jaar de werkdagen van meer dan 12 uur eigenlijk al te veel.
Jij bent lief!quote:
En er was niemand die je even terugfloot?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had mijn stage: 20/24 uur per week
en ik had mijn werk: 40uur per week en soms meer, vanwege invallen..
daarnaast nog mijn studie... 2dgn van 8uren.. plus mijn studie uren nog thuis..
als ik terug kijk.. vraag ik me af.. hoe heb ik dat 12 jaar gedaan????
studie heb ik al met al 6uur gedaan (verschillende studies)
Daarvoor had ik full time werk naast een bijbaan...
nee hoor.. we houden nog van jequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
quote:
uhh ik had 3 situatiesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mwoah, het ligt ook aan je thuissituatie. Als je bij je ouders woont en vrijgezel bent boeit het niet zo.
Haha dit was echt grappig! Het leek wel een drol wat uit z'n bek kwamquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:06 schreef Ireth het volgende:
[..]Mijn dochter kon toen ze klein was projectielspugen! Is ook zo fijn!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En er was niemand die je even terugfloot?
Gelukkig ben je nu weer op de goede wegquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
uhh ik had 3 situaties
thuis wonen, vrijgezel en met vriend..
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:07 schreef Ireth het volgende:
Ik dacht al, wat staan er weinig thermosstaatkranen op marktplaats... thermostaatkranen bleken er genoeg op te staan!
Het rook minder grappig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha dit was echt grappig! Het leek wel een drol wat uit z'n bek kwam![]()
ja...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nu weer op de goede weg
Maar die drukte kies je nu zelf voor, neem ik aan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja...
en mega druk... en zoveel werk ik niet
ja, ik moet werken echt inplannenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:11 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Maar die drukte kies je nu zelf voor, neem ik aan?
En zelf had je ook niet zoiets vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:12 schreef dolfina-chica het volgende:
mijn ex profiteerde ervan.. dus die hoorde je niet..
mijn ma had niets door.. want die zag het niet (niet goed genoeg)
mijn vrienden zag ik niet, want ik was aan het werk
uhhh..
ach ja..
ik maakte soms dagen van 18 uur...
ik redde het toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En zelf had je ook niet zoiets van?
gaat goede kant op!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef Ireth het volgende:
Dolf?? Hoest eigenlijk met je paardje???
slaap lekker maatje!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik zou zeggen; pissen en naar bed!
Mensen nog een fijne nacht want k ga naar bed :p
Als je jong bent is het vaak wel minder vermoeiend om zoveel te werken, dat is waar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik redde het toch?
ik wist niet beter..
ik begon al op mijn 16de met naast school 2dgn werken (ik had toen al geen weekend)
met mijn 18de.. werkte ik in 2 dgn tijd 22uur naast mijn 8 tot 17 schooldagen (4dgn in de week) vond het al heel wat dat ik zondag vrij was.
toen kreeg ik full time job.. daarnaast ben ik nog part time gaan werken, omdat het zo verschillend was en ik het leuk vond..
toen kwam ik op de pabo .. daar had ik 2 bij banen... wat uitgroeide tot 3 bijbanen
toen kwam ik op spw.. en daar ging het dus zoals ik beschreef...
stage... werken... school enz
Yeah!!!quote:
wat ik zeg.. ik begon toen ik 16 was al zonder weekend..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je jong bent is het vaak wel minder vermoeiend om zoveel te werken, dat is waar.
Face it, Dolfie. Je wordt een oud wijf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wat ik zeg.. ik begon toen ik 16 was al zonder weekend..![]()
dus ja, dan rol je verder.. dan raakt je lichaam er aan gewend..
maar goed... 3 jaar geleden zei mijn hoofd "snap kloink*
zo erg dat ik overwogen heb, om mij op te laten nemen..
maar goed, juiste onderzoeken en hulp..
Zeg jijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Face it, Dolfie. Je wordt een oud wijf.
Sinds wanneer ben ik vrouwelijk?quote:
als die klootzak mij niet belazerd had.. (dat was de druppel, die mijn emmer deed overlopen) had ik het langer vol gehouden en had ik mijn laatste jaar ook nog een extra diploma gehad (niv. 4)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:22 schreef Ehhe het volgende:
Zoiets hou je ook niet eeuwig vol natuurlijk
sssssssssssssstquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Face it, Dolfie. Je wordt een oud wijf.
Jij bent sowieso een oud wijf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik vrouwelijk?Afgezien van mijn chocoladeverslaving dan.
Pff ik word al moe als ik het leesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als die klootzak mij niet belazerd had.. (dat was de druppel, die mijn emmer deed overlopen) had ik het langer vol gehouden en had ik mijn laatste jaar ook nog een extra diploma gehad (niv. 4)
uhh ja... ik heb mijn kappersdiploma en spw 3
pabo moest ik stoppen omdat ik theorie niet sterk genoeg stond, vandaar dat ik spw ben gaan doen
dus papieren genoeg
je was al moequote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:38 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb altijd 60 tot 80 uur gewerkt... 12jaar lang... dus op zich niet zo gek...
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het laatste jaar gebeurde teveel in mijn prive leven, waardoor ik echt kapot was
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had mijn stage: 20/24 uur per week
en ik had mijn werk: 40uur per week en soms meer, vanwege invallen..
daarnaast nog mijn studie... 2dgn van 8uren.. plus mijn studie uren nog thuis..
als ik terug kijk.. vraag ik me af.. hoe heb ik dat 12 jaar gedaan????
studie heb ik al met al 6uur gedaan (verschillende studies)
Daarvoor had ik full time werk naast een bijbaan...
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
uhh ik had 3 situaties
thuis wonen, vrijgezel en met vriend..
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:12 schreef dolfina-chica het volgende:
mijn ex profiteerde ervan.. dus die hoorde je niet..
mijn ma had niets door.. want die zag het niet (niet goed genoeg)
mijn vrienden zag ik niet, want ik was aan het werk
uhhh..
ach ja..
ik maakte soms dagen van 18 uur...
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, ik moet werken echt inplannen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik redde het toch?
ik wist niet beter..
ik begon al op mijn 16de met naast school 2dgn werken (ik had toen al geen weekend)
met mijn 18de.. werkte ik in 2 dgn tijd 22uur naast mijn 8 tot 17 schooldagen (4dgn in de week) vond het al heel wat dat ik zondag vrij was.
toen kreeg ik full time job.. daarnaast ben ik nog part time gaan werken, omdat het zo verschillend was en ik het leuk vond..
toen kwam ik op de pabo .. daar had ik 2 bij banen... wat uitgroeide tot 3 bijbanen
toen kwam ik op spw.. en daar ging het dus zoals ik beschreef...
stage... werken... school enz
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wat ik zeg.. ik begon toen ik 16 was al zonder weekend..![]()
dus ja, dan rol je verder.. dan raakt je lichaam er aan gewend..
maar goed... 3 jaar geleden zei mijn hoofd "snap kloink*
zo erg dat ik overwogen heb, om mij op te laten nemen..
maar goed, juiste onderzoeken en hulp..
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als die klootzak mij niet belazerd had.. (dat was de druppel, die mijn emmer deed overlopen) had ik het langer vol gehouden en had ik mijn laatste jaar ook nog een extra diploma gehad (niv. 4)
uhh ja... ik heb mijn kappersdiploma en spw 3
pabo moest ik stoppen omdat ik theorie niet sterk genoeg stond, vandaar dat ik spw ben gaan doen
dus papieren genoeg
Lange quote voor iemand die niet terug zou komen.quote:
Nee hoor, dat heb je allemaal al gelezenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:52 schreef Pulver het volgende:
[..]
Lange quote voor iemand die niet terug zou komen.
Je vind het hopelijk niet erg dat ik het niet allemaal ga lezen.
ik heb helemaal niks met ban's en notes op een forum. Ik distantieer me van dat kinderachtige gedoe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:53 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet alleen maar wie me die ban aannaaide.
En dat weet jij ook dondersgoed.
als je niet normaal kan reageren, reageer dan niet...quote:
Klopt, ik was weg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als je niet normaal kan reageren, reageer dan niet...
jij was toch weg uit fhf??
dat dus iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:54 schreef Ehhe het volgende:
Ja, wat Inlognaam zegt.
En verder heb ik gewoon respect voor dolfie. Ze deed het maar wel ff allemaal, je hebt ook genoeg mensen die alleen maar hun hand ophouden en anderen hun problemen op laten lossen!
als je niet anders gewend bent, dan mensen om je heen die hun hand ophouden, is dit inderdaad zielig gedrag...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:54 schreef Ehhe het volgende:
Ja, wat Inlognaam zegt.
En verder heb ik gewoon respect voor dolfie. Ze deed het maar wel ff allemaal, je hebt ook genoeg mensen die alleen maar hun hand ophouden en anderen hun problemen op laten lossen!
Beter stop je een dozijn veren in je eigen kont, tot vervelens aan toequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als je niet anders gewend bent, dan mensen om je heen die hun hand ophouden, is dit inderdaad zielig gedrag...
stomme keuze dolfie... zoveel werken, terwijl je ook je hand op had kunnen houden...![]()
![]()
je had het erover dat je weg zou gaan en niet terug komen...quote:
ow sorry.. wie hebben we over het hoofd gezien die aandacht wilde?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Beter stop je een dozijn veren in je eigen kont, tot vervelens aan toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |