Nee, ze hebben pas 1 goud en 2 brons.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:08 schreef marcodej het volgende:
Chinezen doen toch nog niet echt mee in het atletiek.
Teveel concurrentie. Chinezen richten zich alleen op sporten waar nog wat te halen valt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:08 schreef marcodej het volgende:
Waarvan 2 op het meest belachelijke onderdeel ooitquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:10 schreef kilon het volgende:
[..]
Nee, ze hebben pas 1 goud en 2 brons.
Welke nummers?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:10 schreef kilon het volgende:
[..]
Nee, ze hebben pas 1 goud en 2 brons.
Goud bij het snelpoepen.quote:
goud: 20km snelwandelenquote:
Die 2 chinezen bij het kogelstoten tellen dan wel voor 25 elkquote:
Nog nooit eerder door een Chinees gewonnen hoor, maar wel natuurlijk een belachelijk onderdeelquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:11 schreef marcodej het volgende:
Ah, snelwandelen natuurlijk. Die telt niet mee.
Liu Xiang op 110m horden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:08 schreef marcodej het volgende:
Ach je kunt altijd nog gaan roeien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:12 schreef vuvuzela het volgende:
Tranen meisje. 4 jaar trainen en je hebt niks. Doe je het daar nu allemaal voor?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:12 schreef vuvuzela het volgende:
Tranen meisje. 4 jaar trainen en je hebt niks. Doe je het daar nu allemaal voor?
Ja idd, waar zijn ze oppeppende woorden van Mart als je hem nodig hebt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:12 schreef vuvuzela het volgende:
DeMart?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:12 schreef vuvuzela het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach je kunt altijd nog gaan roeien.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:12 schreef vuvuzela het volgende:
Mart zal zeggen, dat is ook een stok. En het water is niet ver weg.quote:
een gat naar Australiequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:13 schreef FredWielergek het volgende:
slaat eigenlijk nergens op dat bak water bij steeple chase, je zou ook iets anders kunnen bedenken, ballenbak, stuk ijs, modderbad
een modderbadquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:13 schreef FredWielergek het volgende:
slaat eigenlijk nergens op dat bak water bij steeple chase, je zou ook iets anders kunnen bedenken, ballenbak, stuk ijs, modderbad
Jelloquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:13 schreef FredWielergek het volgende:
Ballenbak zou wel leuk zijn. Modderbad voor het eindgevecht.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:13 schreef FredWielergek het volgende:
Touwtrekken i.p.v. snelwandelen? Ik teken ervoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:13 schreef wdn het volgende:
Ik vind eigenlijk dat trouwtrekken weer terug moet komen.
Ik ben voor een hindernisbaan en voor wipe out.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:13 schreef FredWielergek het volgende:
3e vandaag geloof ik, al wil Isinbayeva niet meewerken aan die 4e.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:14 schreef marcodej het volgende:
Rusland begint dan toch nog aan de goudscore te werken.
Een bak met hete kolenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
een modderbaden dan een moddergevecht
Haar poes is er ook blij meequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:14 schreef Redefine het volgende:
De waterbak van die Russische is fenomenaal. Is de commentator bij haar thuis geweest?
Dan mag dat polstokgebeuren ook weg, fierljeppen godver!!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:14 schreef AthCom het volgende:
[..]
Touwtrekken i.p.v. snelwandelen? Ik teken ervoor.
klopt maar in de top 5 te komen wordt moeilijk denk ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:14 schreef marcodej het volgende:
Rusland begint dan toch nog aan de goudscore te werken.
Ja, en die poept altijd in haar verspringbak.quote:
quote:
Beter eigenlijk. Was toch een faalpoging helaas.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:14 schreef alors het volgende:
Waarom komt Isinbayeva niet in beeld dan?
Zijn de Aziaten, geloof het of niet, ook goed in.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan mag dat polstokgebeuren ook weg, fierljeppen godver!!!
Fierljeppen zou best kunnen jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan mag dat polstokgebeuren ook weg, fierljeppen godver!!!
Elke hindernis standaard een meter voorsprong er bijquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:14 schreef DeeBee het volgende:
Russin.![]()
Als enige fatsoenlijke steeple techniek, dan krijg je dit...
Dan badminton ook nog vervangen door klootschieten of kaatsenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zijn de Aziaten, geloof het of niet, ook goed in.
Wel een gruwelijke gok van Yelena dan.quote:
Da's expres, Afrikanen kunnen niet oefenen met een waterbak.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Elke hindernis standaard een meter voorsprong er bij
Dit is gebaseerd op Takeshi's castle?quote:
Balls of steel!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een gruwelijke gok van Yelena dan.
4.75 heeft ze niks aan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze moet wel. Aan 4,75 heeft ze geen reet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de andere kant. Ze is zo ontzettend vaak over die 4m80 gegaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ze gaat voor 4.80 dadelijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze moet wel. Aan 4,75 heeft ze geen reet.
dekbedquote:
Nou ja, als ze die haalt heeft ze weer 3 sprongen voor 4.80 iig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ohjaquote:
jawel, wij gaan haar aanmoedigenquote:
denk het ook nietquote:
och ze heeft tenminste nog een goed figuur. itt de restquote:
Ze wil zich gewoon afsluiten van de rest van de wereldquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef henkde_j het volgende:
Trek dan zo'n bazenpak aan als je perse warm wil blijven:
[ afbeelding ]
Spiegelburg zou ik ook rakenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef wdn het volgende:
[..]
och ze heeft tenminste nog een goed figuur. itt de rest
Staat ze voor op die Duitse dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je vergeet Strutz!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef wdn het volgende:
[..]
och ze heeft tenminste nog een goed figuur. itt de rest
True, zeker, maar als Suhr 4,80 springt, wat zeker niet ondenkbaar is, dan moet ze sowieso naar 4,85. Dan zijn de sprongen hier alleen maar verspilde energie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef Yonjuuni het volgende:
[..]
Nou ja, als ze die haalt heeft ze weer 3 sprongen voor 4.80 iig.
ze heeft ook genoeg van dat britse publiekquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ze wil zich gewoon afsluiten van de rest van de wereld
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat ze voor op die Duitse dan?
Swaggquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:19 schreef henkde_j het volgende:
Trek dan zo'n bazenpak aan als je perse warm wil blijven:
[ afbeelding ]
Ook vaak fout gegaan. Is niet de eerste keer als ze een vrij drama springt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Van de andere kant. Ze is zo ontzettend vaak over die 4m80 gegaan.
Dit helaas.quote:
Nee was te duur hoorde ik van de weekquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Hadden ze de commentatoren geen dak boven het hoofd kunnen geven?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Een collega van mij denkt dat Chariots of Fire het volkslied van Engeland is
Die ligt nu toch wel onder de zoden dan hè.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Sjongejonge... zoveel geld uitgegeven en dan kan dat er niet afquote:
Ik ook niet, 1 poging legt te veel druk.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Onderweg met het busje naar huis?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Ok, dan moet ze inderdaad wel.quote:
Dit is het laatste toernooi van Yelena, ze redt het welquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ook niet, 1 poging legt te veel druk.
Gaat ze stoppen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dit is het laatste toernooi van Yelena, ze redt het wel
die bloemen komen uit Hollandquote:
Gaat ze Verona achterna?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dit is het laatste toernooi van Yelena, ze redt het wel
Geef'm een degen en een masker, cape en paard en weg is iequote:
helaas ...quote:
Zo'n polstok biedt mogelijkhedenquote:
Jij met je Verona ookquote:
Alleen gebruikt ze dan een andere stok.quote:
Ja zeker, heel ontroerendquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:24 schreef henkde_j het volgende:
Wel een van de mooiere OS momenten dit
kirani james dadelijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen gebruikt ze dan een andere stok.
Ja voor mij ook, schitterendquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:24 schreef henkde_j het volgende:
Wel een van de mooiere OS momenten dit
Ja zwetende handen nu natuurlijk.quote:
Koekoek!quote:
Daar heb je polstokslikkers voor.quote:
Plat op de grondquote:
OVquote:
Een voor de loopnummers, een voor de technische nummers.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:29 schreef Maver24 het volgende:
je hebt 2 commentatoren bij de NOS bij het atletiek maar ik hoor ze nooit samen tegen elkaar praten. Wel appart
Ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:29 schreef Neroje het volgende:
Zouden die Belgen een medaille kunnen halen?
Een voor de loopnummers en een voor de veldnummers toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:29 schreef Maver24 het volgende:
je hebt 2 commentatoren bij de NOS bij het atletiek maar ik hoor ze nooit samen tegen elkaar praten. Wel appart
Heb je geen lijst van de hoop?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:29 schreef debeterebob het volgende:
Mijn lijstje van zeker lijkende medailles kan ik nu ook wel opgeven
2e tijd voor 1 van de 2quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:29 schreef Eppie_NL het volgende:
Borlee en Borlee zie ik geen medaille pakken. Vond ze in de halve finale niet goed.
Ja dat is zo maar ze praten in de uitzending nooit tegen elkaar , het is geen co commentator zeg maarquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een voor de loopnummers, een voor de technische nummers.
Niet spotten met Kiraniquote:
Ja. Bomenicaanse Republiekquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand uit een land dat met de B begint wint.
jamesquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:30 schreef Redefine het volgende:
Santos de gevaarlijkste outsider? Lijkt me een van de favorieten.
Bahamas?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand uit een land dat met de B begint wint.
Mooi tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |