er nog niet. Mark is aan de beurtquote:
Zal ik een vraag stellen ?quote:
The one and only.quote:
TSE +1quote:
Langer geleden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wilde gok: Fiesta van The Pogues.
Punkquote:
Eerderquote:
Later. Een getal in de bandnaam.quote:
Dan heb ik iets totaal anders gevondenquote:
Dan kan ik het fout hebben. Ik dacht aan Sham69 when the kids are united.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:32 schreef Mark het volgende:
[..]
Dan heb ik iets totaal anders gevonden
Tong heeft het antwoord toch al gegeven?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:16 schreef Mark het volgende:
Weet niet of deze vraag nog wel doorgezet moet worden?
De vraag is of dat correct is, en of je nog door wil gaan. Maar ik vind het best om deze vraag te laten voor wat hij is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:44 schreef MadMaster het volgende:
Tong heeft het antwoord toch al gegeven?
quote:has blamed his own 'ignorance' for wearing a T-shirt featuring the band name
during a magazine shoot - claiming he wanted to highlight the negative portrayal of skinheads but did not know the band had fascist connections.
Skrewdriver is goed, die andere is een Engelse rapper/`soulzanger'quote:
Zo veel Engelse rappers ken ik niet... Dizzee Rascal? Hoewel ik die niet snel met een Skrewdriver-shirt voor me zie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:58 schreef bartrid het volgende:
[..]
Skrewdriver is goed, die andere is een Engelse rapper/`soulzanger'
n00biedoobiedoo +1quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
rapper/soulzanger moet Plan B zijn
En blijkbaar niet eens het goedequote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:40 schreef Burnett het volgende:
Geeft tong nu een antwoord op zijn eigen vraag...?
Mark + 1quote:
Dat vond ik zo'n gedoe dat ik de plaat al goed rekende. Chapeau!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:15 schreef bartrid het volgende:
unsuccessfully coping with the natural beauty of infidelity. Of I know you're fucking someone else.
quote:My favorite inside source
I'll kiss your open sores
I appreciate your concern
You're gonna stink and burn
Z +1quote:
quote:has announced that his newest album will arrive in the form of
Song Reader, meaning you won't know what the songs sound like unless you put some work in. What is a song reader, you ask? It's an experimental collection of individual pieces of sheet music. In this case, none of the 20 songs have been recorded or released before.
Da's dezelfde smiley dus ik denk ook Beckquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:54 schreef Bol_Wan het volgende:
Beck, en in de vorm van bladmuziek
(edit: las heet laatste deel niet, weet niet wat de tweede smiley moet zijn
Geef ik em toch gewoon weer terug: Madmaster+1quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:43 schreef MadMaster het volgende:
Spice Girls
Madness
Annie Lennox
George Michael
Elton John
Volgens mij kan dat bestquote:
quote:is the third album by American rock band
, released in 1983. It reached number one on the Billboard 200 on June 30, 1984, making the band internationally known. The album has been certified 7x Platinum by the RIAA.
was ranked number 2 on Billboard's 1984 year-end album chart, after Michael Jackson's Thriller, and spawned four top 10 hits on the Billboard Hot 100 and a fifth that went top 20. It also did very well internationally, with most of its singles reaching chart peaks in various countries.
The album's biggest hit, "I Want a New Drug", was certified gold with sales of 500,000 copies in 1989, and was also the center of a lawsuit against artist Ray Parker Jr. who was accused of plagiarizing the song for his 1984 hit "Ghostbusters". The case was eventually settled out of court for an undisclosed sum.
quote:En hij lacht z'n tanden bloot
Al heeft hij die niet meer
quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Emeli Sande
Madness
Pet Shop Boys
One Direction
Kaiser Chiefs
Jessie J
Tinie Tempah
Taio Cruz
Fatboy Slim
Spice Girls
Beady Eye
The Who
Wie isquote:De Sint Willebrord Sessies Vol. I: Sporthuis Hubert is het resultaat van een wild idee van Nando Boers (journalist NUSport), Dirk Jan Roeleven (televisiemaker NTR en VPRO) en Bert Wagendorp (columnist de Volkskrant). Op een feestje bij uitgeverij L.J. Veen aan de Herengracht in Amsterdam in januari 2011, bedachten zij een cd te gaan maken met wielersongs, als opvolger van het boek dat zij voor de Tour for Life van Artsen zonder Grenzen maakten. Voor het goede doel dus en vooral ook: omdat het kan. Via social media kwamen ze in contact met platenbaas Ferry Roseboom van Excelsior Recordings, die ze dan weer in contact bracht met Brabantse songsmid en wielergek. Samen met een band, bestaande uit Reyer Zwart op contrabas, Cok van Vuuren op gitaar, Roel Spanjers op toetsen en Jeroen Kleijn op drums nam hij een album op over De Koers. Met bijdragen van onder andere Guus Meeuwis, Freek de Jonge, Rick de Leeuw, Joost Prinssen & Frank Lammers, maar ook wielrenner Peter Winnen. De plaat is geheel opgenomen in de werkplaats van mechaniker Hubert van Hoydonck in Sint-Willebrord, de wielerhoofdstad van Nederland. De betoverende wielersfeer in de werkplaats, de passie van alle artiesten die daar in no-time hun liedje moesten opnemen, de heftige wielerdiscussies aan de tafel van Annie en Hubert tussen Rini Wagtmans en Joost Prinsen, de acht geweldige dagen in maart 2012 in Sint Willebrord, alles is terug te horen op De Sint Willebrord Sessies Vol. I: Sporthuis Hubert.
Opgezocht, nooit van gehoord.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:50 schreef cafca het volgende:
Nog een combinatie van sport en muziek:
[..]
Wie is?
Dat komt hier wel vaker voor ja, dat je nog nooit van mensen, bands, artiesten gehoord hebt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Opgezocht, nooit van gehoord.
Ken sowieso maar 2 mensen in dat hele verhaal van je
niet gezienquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:43 schreef MadMaster het volgende:
Spice Girls
Madness
Annie Lennox
George Michael
Elton John
Kan kloppen, hij zat in een van de avondetappes, met Peter Winnen bij DeMart, tijdens de tourquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:55 schreef Mark het volgende:
Volgens mij heb ik daar op TV wat over gezien
Gé Reinders ?quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:50 schreef cafca het volgende:
Nog een combinatie van sport en muziek:
[..]
Wie is?
Weet ik. Gokte. Je weet nooit.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:02 schreef cafca het volgende:
[..]Ge Reijnders is overigens een limburger
quote:(Eindhoven, 12 augustus 1968) is een Nederlands singer-songwriter
. Zijn eerste album brengt hij uit in 1997
. De eerste vier albums zijn Engelstalig
, daarna ging hij door in het Nederlands en het Brabants
. Hij wordt op zijn albums bijgestaan door onder andere Ilse DeLange
, BLØF, Freek de Jonge, Guus Meeuwis,Nynke Laverman en Fernando Lameirinhas. Samen met Gerard van Maasakkers maakte hij het lied "As ge ooit", een vertaling van het op het album Deeper Shades verschenen lied "Broken Wings". Het Brabantstalige nummer werd een bescheiden hit.
Ik kende hem niet. Zag hem voor het eerst in de Avondetappe of RTL. Dacht wat moet die rare vent in een sportprogramma. Na de uitzending waren al mijn vooroordelen verdwenen. De leukste en best geïnformeerde studiogast van de Sportzomer. Hij wist alles en kon er leuk over vertellen zonder met zijn kennis te pochen. Filémon Wesseling was ook zo iemand. Je verwacht niet dat ie meer over Joop Zoetemelk weet dan Joop zelf.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:25 schreef lubje25 het volgende:
Blaudzun is ook koersfanaat maar die voldoet weer niet aan de rest lijkt me.
quote:The song is one of only two songs by the band which is not sung by one of their permanent members, the other being "The Great Gig in the Sky".
Berkery +1quote:
quote:started out as a model and became a muse to Andy Warhol. During that era she regularly went to the New York City nightclub Studio 54.
secured a record deal with Island Records in 1977, which resulted in a string of dance-club hits. In the late 1970s, she adapted the emerging electronic music style and adopted a severe, androgynous look.
quote:The album featured covers, including Nine Inch Nails who covered Joy Division's "Dead Souls", Pantera who covered Poison Idea's "The Badge", and Rollins Band who covered Suicide's "Ghost Rider", which is about a Marvel Comics character. Rage Against the Machine re-recorded their 1991 b-side "Darkness of Greed" and renamed it "Darkness" for this soundtrack. The Cure also re-wrote their song "Burn" for the movie.
Raar, hij gaf niet aan dat er een nieuwe post was...quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:13 schreef bartrid het volgende:
36.
Maar verder niet meer online vanavond.
quote:The single, called just, was released in November 1970, three months prior to the album, and became the band's breakthrough hit, peaking at #21 on the Billboard pop chart in 1971.
18, alhoewel ik '19' beter ken...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:33 schreef bartrid het volgende:
Johnny Rotten zong dit tijdens zijn auditie voor de Sex Pistols. En 36:2=?
Neen, 7 jaar eerderquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:44 schreef tong80 het volgende:
Heaven upthere van Echp and the bunnymen ?
Gegoogled. Toevallig nog tegengekomen laatst. Maar ik was er nooit opgekomen. Niet echt een albumband volgens mij.quote:
Wat van wie?quote:The moment I wake up,
our parents kicked us out of our beds.
And like the sweetest cup I'd share with you,
It's all I can do.
So far, so good...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:36 schreef Gambolputty het volgende:
Regel 1: Aretha Franklin - Say À little prayer oid
Regel 2: geen idee
Regel 3: Simple Minds - Alive and kicking
Regel 4: U2 - Where THE streets have no name.
Ik zie 'm zo ff nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
So far, so good...![]()
#2 is een #1 hit van Nederlandse bodem.
Die dus...quote:
MadMaster +1quote:
quote:was formed by singer/guitarist Andy "Falco" Falkous and drummer Jack Egglestone, both previously of Cardiff band mclusky, alongside singer/bassist Kelson Mathias, formerly of the Ammanford-based group Jarcrew.
Bol_Wan +1quote:
wat van wie?quote:And I am nothing of a builder
But here![]()
And I built this balustrade
To keep you home, to keep you safe
From the outside world
But the angles and the corners
Even though my work is unparalleled
They never seemed to meet
This structure fell about our feet
And we were free to go
Ja lekker plaatje inderdaad, en net zoals mclusky geweldige tekstenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:51 schreef Bol_Wan het volgende:
jottem, was een gokje. Overigens wel een leuk album, die laatste. Goed gevonden stukjes tekst stonden daarop![]()
Ook een goed stukje tekst:
[..]
wat van wie?
Welke richting moeten we zoeken ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:22 schreef Mark het volgende:
Nu roep ik dat ik het opgezocht heb en het me niets zegt
Dan is het echt te moeilijkquote:
Dat zeggen we ook niet, maar het moet wel in je straatje zijn.quote:
das waar. denk wel dat hier mensen zijn die het moeten kunnen weten, maar die zitten in een tentje nuquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:17 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat zeggen we ook niet, maar het moet wel in je straatje zijn.
Tis wel een oudje, één van de eerste albums. Hier is de hele tekst, daar moet de titel wel uit te halen zijn:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:07 schreef methodmich het volgende:
The Decemberists, sowieso. Kan alleen het nummer niet voor de geest halen.
quote:here I dreamt I was a soldier
And I marched the streets of Birkenau
And I recall in spring
The perfume that the air would bring
To the indolent town
Where the barkers call the moon down
The carnival was ringing loudly now
And just to lay with you
There's nothing that I wouldn't do
Save lay my rifle down
And try one, and try two
Guess it always comes down to
All right, it's okay, guess it's better to turn this way
And I am nothing of a builder
But![]()
And I built this balustrade
To keep you home, to keep you safe
From the outside world
But the angles and the corners
Even though my work is unparalleled
They never seemed to meet
This structure fell about our feet
And we were free to go
And try one, and try two
All right, okay, guess it's better to turn this way
And here in Spain I am a Spaniard
I will be buried with my marionettes
Countess and courtesan
Have fallen 'neath my tender hand
When their husbands were not around
But you, my soiled teenage girlfriend
And how you are furrowed like a lioness
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
And try one, and try two
All right, okay, guess it's better to turn this
But I won, so you lose
Alright, it's okay, guess it's better to turn this way
methodmich+1quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:03 schreef methodmich het volgende:
Here I Dreamt I Was An Architect zal het dan wel zijn.
David Johanson de held. Maar dat nummer van Buster Poindexter schiet me niet te binnen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:18 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was zijn grootste hit?
En dat met dit weerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
David Johanson de held. Maar dat nummer van Buster Poindexter schiet me niet te binnen.
Ik ben moe en versleten momenteelquote:
Burnett +1quote:
WeezerButler + 1quote:
Disclosure en Julio Bashmorequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:40 schreef WeezerButler het volgende:
Noem 2 afzeggers uit het Lowlands programma
Lowlandsgerelateerd:quote:
Hint:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Lowlandsgerelateerd:
Van wie zijn deze albums?
Clarence Park, 2001
Empty The Bones Of You, 2003
Body Riddle, 2006
Turning Dragon, 2008
Totems Flare, 2009
Iradelphic, 2012
Het lijkt erop dat het te moeilijk is. Moet ik 't verraden?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hint:
Elektronisch, Warp Records.
Opgezocht...Ik heb daar zelfs een single van (Ceramics is the bomb)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het te moeilijk is. Moet ik 't verraden?
Hij is wel lastig. Ken het wel maar dat laatste album is best geruisloos voorbijgegaan volgens mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het te moeilijk is. Moet ik 't verraden?
quote:is een Zweedse rockband uit Eskilstuna.
De groep werd gevormd in 1990 onder de naam Jones & Giftet (Jones en het Gif) door de bandleden Joakim Berg, Martin Sköld, Markus Mustonen, Sami Sirviö en Thomas Bergqvist. In 1992 werd Thomas vervangen door Martin Roos, en nog in hetzelfde jaar werd de groepsnaam veranderd in Havsänglar (Zeeëngelen). Het jaar daarop verhuisde de band naar Stockholm en werd de naam inveranderd, naar het voorstel van Joakims broer Adam. In 1995 kwam het eerste album uit, en werd Martin Roos vervangen door Harri Manty.
Pogingen van de groep om door te breken in de internationale muziekwereld met Engelse versies van de albums Isola en Hagnesta Hill hadden weinig succes. Toch blijftde meest populaire rockband uit Zweden.
Blogman + 1quote:
Welke band ?quote:In their later years the band's commercial appeal receded, but their critical reputation increased as they moved from synthpop to a more experimental form. Their final two albums,and
, were highly acclaimed and remain influential to experimental alternative rock genres, especially post-rock.[
Burnett +1quote:
quote:Riding down the path
On the back of a giraffe
Me and the giraffe laughed
Cause i passed some gas
David Novacelic ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:36 schreef Mark het volgende:
Persoonlijk vind ik TUMPP en Mothers Milk de leukste Peppers platen, die heb ik dus het meest beluisterd
Wie?
[ afbeelding ]
Yep, zag hem van de week bij Classic Albums.quote:
Niet Heel rock 'n roll meer. Hoe ging het beroemde zinnetje van Kurt ook alweer?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:02 schreef Mark het volgende:
[..]
Yep, zag hem van de week bij Classic Albums.
Bol_Wan +1
Had het willen zien en met m'n stomme kop vergeten door zomergasten geloof ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:02 schreef Mark het volgende:
[..]
Yep, zag hem van de week bij Classic Albums.
Bol_Wan +1
Als je gevraagd had om 3 avril nummers had ik het kunnen doenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Chad Kroeger gaat trouwen!
Wie mij drie albums van Nickelback kan noemen krijgt zowel een punt als de eeuwige schande!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |