abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115193375
Dr. Steven Greer, een bekende uit de UFO wereld, is nu al een tijdje bezig met een documentaire over UFO's. De documentaire heet "The Sirius documentary".

http://www.sirius.neverendinglight.com/

Nu zie ik net op youtube dat Greer had getweet dat de vader van de partner van Greer bij het maken van de docu, is doodgeschoten bij de aanval. Toeval?

De tweets van Greer kun je zelf opzoeken en die bevestigen idd dit verhaal. Hier het verhaal van Niburu:

Aanslag sikh-tempel en de Siriusfilm van Steven Greer
maandag, 06 augustus 2012 09:51 geplaatst in:
Het Complot

Aanslag sikh-tempel

Bij een schietpartij in een sikh-tempel in de Amerikaanse stad Oak Creek heeft een man zes mensen doodgeschoten waaronder de vader van filmmaker Amardeep Kaleka.

Amardeep werkt aan de film Sirius, waarin wordt onthuld dat de aarde is bezocht door volken van andere werelden die ons goed gezind zijn.

De film laat zien dat de aarde is bezocht door hoog ontwikkelde interstellaire beschavingen die sneller dan het licht door andere dimensies kunnen reizen. De huidige machthebbers hebben deze informatie onderdrukt om controle te houden over het volk. Hebben diezelfde machthebbers het nu gemunt op de maker van de Siriusfilm?

Het minimale budget voor de film was inmiddels binnen zodat Kaleka kon beginnen met de productie.

Afgezet

Dr. Steven Greer, grondlegger van het Disclosure Project, werkt samen met Kaleka aan de film en bevestigt op Twitter dat de vader van de filmmaker, Satwant Kaleka, één van de slachtoffers is. Het was een 'goed gecoördineerde aanval' met meerdere schutters, citeerde de Huffington Post één van de getuigen op Twitter.

De wijk waar de schutter woonde is inmiddels afgezet. Drie huizenblokken in Cudahy, een voorstad van Milwaukee, werden uit voorzorg geëvacueerd. Het huis van de schutter is verzegeld voor nader onderzoek.

In onderstaande video van de Associated Press spreekt een getuige van een team van in totaal vier schutters:

Sikhs

De schutter, die dodelijk werd geraakt door een agent ter plaatse, zou een blanke man zijn van in de dertig. Aanvankelijk werd gedacht dat medeplichtigen zich in de tempel hadden verschanst met gegijzelden, maar de politie gaat voorlopig uit van één schutter. Op basis van tatoeages denkt de politie dat het om een blanke supremacist ging. Het zou volgens CNN gaan om een veteraan uit het Amerikaanse leger met op zijn arm een tatoeage over de terreuraanslagen van 11 september 2001.

Sikhs zijn de volgelingen van een Indiase goeroe uit de vijftiende eeuw. Die wilde de islam verenigen met hindoeïsme. Ze geloven in één god, maar ook in reïncarnatie.

Mannelijke sikhs zijn herkenbaar aan hun tulband. Ze knippen nooit hun haar en dragen een ceremoniële dolk. Wereldwijd zijn er zo’n 27 miljoen sikhs. In de VS wonen ongeveer 500.000 aanhangers van het geloof.

In onderstaande video van zondag vraagt ABC Amardeep naar de toestand van zijn vader. Satwant Kaleka overleed later in het ziekenhuis aan zijn verwondingen. Hij was eigenaar van de gurdwara in Oak Creek, het gebedshuis van de sikhs.

http://www.niburu.nl/het-(...)an-steven-greer.html

We weten al uit verklaringen van met name legerpersoneel dat zij onder druk zijn gezet door mannen van waarschijnlijk de CIA, FBI of NSA (mbt andere zaken dan deze aanslag) en dat ze zelfs zijn bedreigd en dat ook hun familie is bedreigd.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_115193548
bizar..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:19:21 #3
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_115193713
Als je iemand bang wilt maken, zijn er vast minder ingewikkelde manieren dan dit.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:22:08 #4
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_115193875
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:19 schreef Strani het volgende:
Als je iemand bang wilt maken, zijn er vast minder ingewikkelde manieren dan dit.
_O-
Zo waar.

en trouwens :

quote:
Mannelijke sikhs zijn herkenbaar aan hun tulband. Ze knippen nooit hun haar en dragen een ceremoniële dolk.
Dat ze nooit hun haar knippen is niet waar, er zijn meer dan voldoende uitzonderingen. Dit mag ook volgens het geloof. Tevens hoeven ze geen dolk te dragen, dit mag ook een miniatuur zijn aan een ketting ofzo.
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:22:35 #5
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_115193894
Eén van de slachtoffers?

Amardeep Kaleka, Sikh Temple Shooting Victim's Son, Learned Of Killing In Call
quote:
The son of a Sikh temple president
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_115193948
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:19 schreef Strani het volgende:
Het is inderdaad wel heel drastisch dit. Had iets onopvallender gekund.

Maar ja, misschien proberen ze juist een boodschap af te geven door te laten zien dat ze nergens voor terugdeinzen en op deze manier kan het mooi worden verhuld als een aanslag door een racistische gek.

Of misschien waren deze mannen gewoon gekken die niets met het UFO fenomeen te maken hadden en zijn ze "geholpen" bij het kiezen van hun doel.
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:33:33 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_115194492
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_115194876
Hier een interessant artikel over UFO onderzoekers die onder verdachte omstandigheden lijken te zijn gestorven:

http://www.metatech.org/ufo_research_magazine_evidence.html
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:45:28 #9
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_115195165
quote:
dat de vader van de partner van Greer bij het maken van de docu, is doodgeschoten bij de aanval.
De vader van de partner. Waarom dan? Ik zie 't niet.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_115195259
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Maar ja, misschien proberen ze juist een boodschap af te geven door te laten zien dat ze nergens voor terugdeinzen en op deze manier kan het mooi worden verhuld als een aanslag door een racistische gek.

Of misschien waren deze mannen gewoon gekken die niets met het UFO fenomeen te maken hadden en zijn ze "geholpen" bij het kiezen van hun doel.
nou allemaal wel heel toevallig dit,,had gister iets gelezen van een oud lid van de illuminati (salvia) en na wat ik daarvan allemaal gelezen heb verbaas ik me nergens meer over, maargoed ander topic..
pi_115195324
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dit, je haalt de woorden uit m'n mond.
Alle mensen die hier zwaar inzitten, en iets willen openbaren komen om:
- worden vermoord
- zelfmoord
- ongeluk, auto-ongelukken
- etc.

Phil Schneider, William Cooper... ga zo maar door, het is een grote lijst.
Hier info over enkele mensen die op het laatst probeerde te openbaren.
Ook Phil Schneider zei; als ik zelfmoord heb gepleegd ben ik vermoord, zei die tegen z'n vader.
In die bekende video's van hem op Youtube waren allemaal enkele maanden voor z'n dood.

Fuck deze shit man! Fuck dit systeem, overheid en de media!..
pi_115196021
De media heeft het altijd over liquidatielijsten van topcriminelen (zoals toen in het Holleeder proces).
Die topcriminelen gebruiken zo'n lijst niet.
Wel de criminelen van de overheid, diensten als de cia, die mensen op een ongelooflijk slimme manier uit de weg ruimen, wanneer en hoe exact voorbereid, en de media kan vervolgens zeggen dat het maar een ongelukje, zelfmoord is of een gek zoals bij de Sikh tempel.
pi_115196052
qoute;Fuck deze shit man! Fuck dit systeem, overheid en de media!..

maar het bizarre is, en dat is hun kracht.. dat het zo bizar is dat heel veel mensen denken ''dat kan gewoon niet, nee is geen complot, wie doet nou zoiets?''
pi_115196130
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:59 schreef valandil25 het volgende:
Fuck deze shit man! Fuck dit systeem, overheid en de media!..

maar het bizarre is, en dat is hun kracht.. dat het zo bizar is dat heel veel mensen denken ''dat kan gewoon niet, nee is geen complot, wie doet nou zoiets?''
Ik weet, sorry, was even gefrustreerd. Want het gaat niet alleen over ufo/ET kwestie, met eigenlijk alles. Ook 9/11.
Heb alles van disclosure project/Greer bekeken, en dit is gewoon weer zeer triest..
pi_115196202
Want Danny is ook dood.
Ook auto-ongeluk
pi_115196287
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:58 schreef Shashaska het volgende:
De media heeft het altijd over liquidatielijsten van topcriminelen (zoals toen in het Holleeder proces).
Wel de criminelen van de overheid, diensten als de cia, die mensen op een ongelooflijk slimme manier uit de weg ruimen, wanneer en hoe exact voorbereid, en de media kan vervolgens zeggen dat het maar een ongelukje, zelfmoord is of een gek zoals bij de Sikh tempel.
aan de andere kant moet je het ze wel nageven, ze zijn slimmer dan elke schare badguys die er ooit in een film of stripverhaal zijn neergezet, ze spelen hun rol in deze film die ons leven is, met verve.
pi_115196448
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:00 schreef Shashaska het volgende:

[..]

Ik weet, sorry, was even gefrustreerd. Want het gaat niet alleen over ufo/ET kwestie, met eigenlijk alles. Ook 9/11.
Heb alles van disclosure project/Greer bekeken, en dit is gewoon weer zeer triest..
ja ik heb ook enkele docus gezien en ben het daarom helemaal met je eens,, maar ik moet zeggen iedereen die thrive, zeitgeist, 9/11 farenheit hebben gezien die draait wel om met zijn mening dat er niet zoiets is als een complot.
pi_115196478
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:45 schreef popolon het volgende:

[..]

Vind het ook nogal vergezocht en zie het verband niet.
pi_115196604
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

denk intimidatie..

en al heb je zeitgeist of thrive gezien, dan weet je dat niets te vergezocht is voor die gasten.
pi_115196748
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:10 schreef valandil25 het volgende:

[..]

denk intimidatie..

en al heb je zeitgeist of thrive gezien, dan weet je dat niets te vergezocht is voor die gasten.
Thrive heb ik zelf hier gepost, weet je nog?
Maar daarom hoef ik nog niet in alles mee te gaan wat er gezegd wordt en gesuggereerd?
pi_115196932
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Thrive heb ik zelf hier gepost, weet je nog?
Maar daarom hoef ik nog niet in alles mee te gaan wat er gezegd wordt en gesuggereerd?
oja das waar haha,, nee dat hoeft ook niet, maar ken jij je het verhaal van die uitvinders nog herinneren uit die docu, en omstanders van rosswel die zijn bedreigt en vele anderen,weet trouwens niet of er moorden van mensen met ufo kennis aan bod kwamen in thrive.
pi_115196977
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:45 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik vraag alleen of het toeval is, wat natuurlijk goed zou kunnen. Maar er zijn nou eenmaal veel verdachte doden gevallen onder UFO onderzoekers en bij bepaalde UFO cases zijn mensen onder druk gezet om hun mond te houden met dreigementen als "we pakken je familie".

En Steven Greer is sowieso al een lastpak voor de status quo die het geheim willen houden dat eventuele ET's de aarde bezoeken. De Disclosure Project was 1 van de grootste successen mbt het verspreiden van informatie over UFO's en dat project is opgezet door Greer.
pi_115197056
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:58 schreef Shashaska het volgende:
Ik denk dat veel mensen zich niet beseffen dat ze bij de veiligheidsdiensten hele afdelingen hebben die niets anders doen dan plannen maken over psychologische oorlogsvoering en hoe je het beste iemand uit de weg kunt ruimen. Daar hebben ze vast honderden draaiboeken voor liggen.
pi_115197085
quote:

[..]

Het eventuele verband zou zijn bangmakerij.
pi_115197241
quote:

[..]

Prima. We weten genoeg..

Verder met het topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')