abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115193375
Dr. Steven Greer, een bekende uit de UFO wereld, is nu al een tijdje bezig met een documentaire over UFO's. De documentaire heet "The Sirius documentary".

http://www.sirius.neverendinglight.com/

Nu zie ik net op youtube dat Greer had getweet dat de vader van de partner van Greer bij het maken van de docu, is doodgeschoten bij de aanval. Toeval?

De tweets van Greer kun je zelf opzoeken en die bevestigen idd dit verhaal. Hier het verhaal van Niburu:

Aanslag sikh-tempel en de Siriusfilm van Steven Greer
maandag, 06 augustus 2012 09:51 geplaatst in:
Het Complot

Aanslag sikh-tempel

Bij een schietpartij in een sikh-tempel in de Amerikaanse stad Oak Creek heeft een man zes mensen doodgeschoten waaronder de vader van filmmaker Amardeep Kaleka.

Amardeep werkt aan de film Sirius, waarin wordt onthuld dat de aarde is bezocht door volken van andere werelden die ons goed gezind zijn.

De film laat zien dat de aarde is bezocht door hoog ontwikkelde interstellaire beschavingen die sneller dan het licht door andere dimensies kunnen reizen. De huidige machthebbers hebben deze informatie onderdrukt om controle te houden over het volk. Hebben diezelfde machthebbers het nu gemunt op de maker van de Siriusfilm?

Het minimale budget voor de film was inmiddels binnen zodat Kaleka kon beginnen met de productie.

Afgezet

Dr. Steven Greer, grondlegger van het Disclosure Project, werkt samen met Kaleka aan de film en bevestigt op Twitter dat de vader van de filmmaker, Satwant Kaleka, één van de slachtoffers is. Het was een 'goed gecoördineerde aanval' met meerdere schutters, citeerde de Huffington Post één van de getuigen op Twitter.

De wijk waar de schutter woonde is inmiddels afgezet. Drie huizenblokken in Cudahy, een voorstad van Milwaukee, werden uit voorzorg geëvacueerd. Het huis van de schutter is verzegeld voor nader onderzoek.

In onderstaande video van de Associated Press spreekt een getuige van een team van in totaal vier schutters:

Sikhs

De schutter, die dodelijk werd geraakt door een agent ter plaatse, zou een blanke man zijn van in de dertig. Aanvankelijk werd gedacht dat medeplichtigen zich in de tempel hadden verschanst met gegijzelden, maar de politie gaat voorlopig uit van één schutter. Op basis van tatoeages denkt de politie dat het om een blanke supremacist ging. Het zou volgens CNN gaan om een veteraan uit het Amerikaanse leger met op zijn arm een tatoeage over de terreuraanslagen van 11 september 2001.

Sikhs zijn de volgelingen van een Indiase goeroe uit de vijftiende eeuw. Die wilde de islam verenigen met hindoeïsme. Ze geloven in één god, maar ook in reïncarnatie.

Mannelijke sikhs zijn herkenbaar aan hun tulband. Ze knippen nooit hun haar en dragen een ceremoniële dolk. Wereldwijd zijn er zo’n 27 miljoen sikhs. In de VS wonen ongeveer 500.000 aanhangers van het geloof.

In onderstaande video van zondag vraagt ABC Amardeep naar de toestand van zijn vader. Satwant Kaleka overleed later in het ziekenhuis aan zijn verwondingen. Hij was eigenaar van de gurdwara in Oak Creek, het gebedshuis van de sikhs.

http://www.niburu.nl/het-(...)an-steven-greer.html

We weten al uit verklaringen van met name legerpersoneel dat zij onder druk zijn gezet door mannen van waarschijnlijk de CIA, FBI of NSA (mbt andere zaken dan deze aanslag) en dat ze zelfs zijn bedreigd en dat ook hun familie is bedreigd.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_115193548
bizar..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:19:21 #3
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_115193713
Als je iemand bang wilt maken, zijn er vast minder ingewikkelde manieren dan dit.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:22:08 #4
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_115193875
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:19 schreef Strani het volgende:
Als je iemand bang wilt maken, zijn er vast minder ingewikkelde manieren dan dit.
_O-
Zo waar.

en trouwens :

quote:
Mannelijke sikhs zijn herkenbaar aan hun tulband. Ze knippen nooit hun haar en dragen een ceremoniële dolk.
Dat ze nooit hun haar knippen is niet waar, er zijn meer dan voldoende uitzonderingen. Dit mag ook volgens het geloof. Tevens hoeven ze geen dolk te dragen, dit mag ook een miniatuur zijn aan een ketting ofzo.
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:22:35 #5
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_115193894
Eén van de slachtoffers?

Amardeep Kaleka, Sikh Temple Shooting Victim's Son, Learned Of Killing In Call
quote:
The son of a Sikh temple president
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_115193948
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:19 schreef Strani het volgende:
Het is inderdaad wel heel drastisch dit. Had iets onopvallender gekund.

Maar ja, misschien proberen ze juist een boodschap af te geven door te laten zien dat ze nergens voor terugdeinzen en op deze manier kan het mooi worden verhuld als een aanslag door een racistische gek.

Of misschien waren deze mannen gewoon gekken die niets met het UFO fenomeen te maken hadden en zijn ze "geholpen" bij het kiezen van hun doel.
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:33:33 #7
pi_115194492
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_115194876
Hier een interessant artikel over UFO onderzoekers die onder verdachte omstandigheden lijken te zijn gestorven:

http://www.metatech.org/ufo_research_magazine_evidence.html
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:45:28 #9
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_115195165
quote:
dat de vader van de partner van Greer bij het maken van de docu, is doodgeschoten bij de aanval.
De vader van de partner. Waarom dan? Ik zie 't niet.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_115195259
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Maar ja, misschien proberen ze juist een boodschap af te geven door te laten zien dat ze nergens voor terugdeinzen en op deze manier kan het mooi worden verhuld als een aanslag door een racistische gek.

Of misschien waren deze mannen gewoon gekken die niets met het UFO fenomeen te maken hadden en zijn ze "geholpen" bij het kiezen van hun doel.
nou allemaal wel heel toevallig dit,,had gister iets gelezen van een oud lid van de illuminati (salvia) en na wat ik daarvan allemaal gelezen heb verbaas ik me nergens meer over, maargoed ander topic..
pi_115195324
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dit, je haalt de woorden uit m'n mond.
Alle mensen die hier zwaar inzitten, en iets willen openbaren komen om:
- worden vermoord
- zelfmoord
- ongeluk, auto-ongelukken
- etc.

Phil Schneider, William Cooper... ga zo maar door, het is een grote lijst.
Hier info over enkele mensen die op het laatst probeerde te openbaren.
Ook Phil Schneider zei; als ik zelfmoord heb gepleegd ben ik vermoord, zei die tegen z'n vader.
In die bekende video's van hem op Youtube waren allemaal enkele maanden voor z'n dood.

Fuck deze shit man! Fuck dit systeem, overheid en de media!..
pi_115196021
De media heeft het altijd over liquidatielijsten van topcriminelen (zoals toen in het Holleeder proces).
Die topcriminelen gebruiken zo'n lijst niet.
Wel de criminelen van de overheid, diensten als de cia, die mensen op een ongelooflijk slimme manier uit de weg ruimen, wanneer en hoe exact voorbereid, en de media kan vervolgens zeggen dat het maar een ongelukje, zelfmoord is of een gek zoals bij de Sikh tempel.
pi_115196052
qoute;Fuck deze shit man! Fuck dit systeem, overheid en de media!..

maar het bizarre is, en dat is hun kracht.. dat het zo bizar is dat heel veel mensen denken ''dat kan gewoon niet, nee is geen complot, wie doet nou zoiets?''
pi_115196130
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:59 schreef valandil25 het volgende:

maar het bizarre is, en dat is hun kracht.. dat het zo bizar is dat heel veel mensen denken ''dat kan gewoon niet, nee is geen complot, wie doet nou zoiets?''
Ik weet, sorry, was even gefrustreerd. Want het gaat niet alleen over ufo/ET kwestie, met eigenlijk alles. Ook 9/11.
Heb alles van disclosure project/Greer bekeken, en dit is gewoon weer zeer triest..
pi_115196202
Want Danny is ook dood.
Ook auto-ongeluk
pi_115196287
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:58 schreef Shashaska het volgende:
De media heeft het altijd over liquidatielijsten van topcriminelen (zoals toen in het Holleeder proces).
Wel de criminelen van de overheid, diensten als de cia, die mensen op een ongelooflijk slimme manier uit de weg ruimen, wanneer en hoe exact voorbereid, en de media kan vervolgens zeggen dat het maar een ongelukje, zelfmoord is of een gek zoals bij de Sikh tempel.
aan de andere kant moet je het ze wel nageven, ze zijn slimmer dan elke schare badguys die er ooit in een film of stripverhaal zijn neergezet, ze spelen hun rol in deze film die ons leven is, met verve.
pi_115196448
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:00 schreef Shashaska het volgende:

[..]

Ik weet, sorry, was even gefrustreerd. Want het gaat niet alleen over ufo/ET kwestie, met eigenlijk alles. Ook 9/11.
Heb alles van disclosure project/Greer bekeken, en dit is gewoon weer zeer triest..
ja ik heb ook enkele docus gezien en ben het daarom helemaal met je eens,, maar ik moet zeggen iedereen die thrive, zeitgeist, 9/11 farenheit hebben gezien die draait wel om met zijn mening dat er niet zoiets is als een complot.
pi_115196478
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:45 schreef popolon het volgende:

[..]

Vind het ook nogal vergezocht en zie het verband niet.
pi_115196604
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

denk intimidatie..

en al heb je zeitgeist of thrive gezien, dan weet je dat niets te vergezocht is voor die gasten.
pi_115196748
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:10 schreef valandil25 het volgende:

[..]

denk intimidatie..

en al heb je zeitgeist of thrive gezien, dan weet je dat niets te vergezocht is voor die gasten.
Thrive heb ik zelf hier gepost, weet je nog?
Maar daarom hoef ik nog niet in alles mee te gaan wat er gezegd wordt en gesuggereerd?
pi_115196932
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Thrive heb ik zelf hier gepost, weet je nog?
Maar daarom hoef ik nog niet in alles mee te gaan wat er gezegd wordt en gesuggereerd?
oja das waar haha,, nee dat hoeft ook niet, maar ken jij je het verhaal van die uitvinders nog herinneren uit die docu, en omstanders van rosswel die zijn bedreigt en vele anderen,weet trouwens niet of er moorden van mensen met ufo kennis aan bod kwamen in thrive.
pi_115196977
quote:

[..]

Ik vraag alleen of het toeval is, wat natuurlijk goed zou kunnen. Maar er zijn nou eenmaal veel verdachte doden gevallen onder UFO onderzoekers en bij bepaalde UFO cases zijn mensen onder druk gezet om hun mond te houden met dreigementen als "we pakken je familie".

En Steven Greer is sowieso al een lastpak voor de status quo die het geheim willen houden dat eventuele ET's de aarde bezoeken. De Disclosure Project was 1 van de grootste successen mbt het verspreiden van informatie over UFO's en dat project is opgezet door Greer.
pi_115197056
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:58 schreef Shashaska het volgende:
Ik denk dat veel mensen zich niet beseffen dat ze bij de veiligheidsdiensten hele afdelingen hebben die niets anders doen dan plannen maken over psychologische oorlogsvoering en hoe je het beste iemand uit de weg kunt ruimen. Daar hebben ze vast honderden draaiboeken voor liggen.
pi_115197085
quote:

[..]

Het eventuele verband zou zijn bangmakerij.
pi_115197241
quote:

[..]

Prima. We weten genoeg..

Verder met het topic.
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:28:26 #26
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_115197422
Nou ja zeg. Lijkt me een vrij legitieme vraag.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_115197451
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:25 schreef Shashaska het volgende:

[..]

Prima. We weten genoeg..

Verder met het topic.
:D
pi_115197509
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Het eventuele verband zou zijn bangmakerij.
Dit o.a.
De meeste mensen zijn niet echt met dit onderwerp bezig, en kijken liever vanavond sport.
Maar mensen, (jullie, ik en vele anderen) die zich wel interesseren in dit onderwerp lezen dit automatisch op verschillende sites. Dat is juist het doel. Ze willen juist dat Greer dit twitterd.
Zodat wij (die zich hier in interesseren o.a. UFO's/ET's ) dit automatisch lezen, verwarren, bang maken.
Of stel, je hebt morgenavond een close encounter, je neemt unieke beelden op, dan denkje.. shit ze pakken mij ook.
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:30:13 #29
pi_115197520
quote:

[..]

De "partner" werkt actief mee aan de film. Misschien is het dus een zakenpartner.
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:37:31 #30
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_115197862
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De "partner" werkt actief mee aan de film. Misschien is het dus een zakenpartner.
Oh, dat kan ik niet vinden. Maakt ook niet uit, zou het veel interessanter vinden als Greer z'n film niet uitbrengt om wat voor reden dan ook. Dacht dat dat ergens eind dit jaar zou moeten zijn.
pi_115197944
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ja, met partner bedoelde ik idd de zakenpartner. Greer is de man met veel kennis en veel contacten en die andere gozer is een documentairemaker.
pi_115198086
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:37 schreef popolon het volgende:

[..]

Oh, dat kan ik niet vinden. Maakt ook niet uit, zou het veel interessanter vinden als Greer z'n film niet uitbrengt om wat voor reden dan ook. Dacht dat dat ergens eind dit jaar zou moeten zijn.
He Popolon, jij woont toch in de VS?

Kun jij duidelijk een verschil merken in opvattingen over UFO's wanneer je de VS vergelijkt met Nederland?
pi_115198162
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ja, met partner bedoelde ik idd de zakenpartner. Greer is de man met veel kennis en veel contacten en die andere gozer is een documentairemaker.
Dan zou je eerder denken dat hij het op Greer of Kaleka gemunt zou hebben, ipv de vader van.
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:44:33 #34
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_115198218
PCP, ik vind dat een lastige vraag omdat ik moeilijk (ook) over Nederland kan spreken. ;) Maar volgens mij stikt het ook in de VS van de mensen die geloven dat er meer aan de hand is dan dat overheden ons willen doen geloven.
pi_115198273
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan zou je eerder denken dat hij het op Greer of Kaleka gemunt zou hebben, ipv de vader van.
Misschien zou dat te opvallend zijn? Als het doel is het voorkomen van het maken van de docu, zou dit toereikend moeten kunnen zijn.

Ik denk bijv. ook dat sommige mensen graag Stanton Friedman wel stil zouden willen krijgen, alleen hij is zo bekend dat elke aanslag op hem door heel veel mensen zou worden onderzocht en daarom niet zo'n goed idee zou zijn.

Ook gaat er natuurlijk een boodschap van uit. Sommige mensen zijn bereid het risico te nemen dat hen iets overkomt, maar wanneer je familie wordt bedreigd dan wordt het een ander verhaal natuurlijk.
pi_115198401
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Misschien zou dat te opvallend zijn? Als het doel is het voorkomen van het maken van de docu, zou dit toereikend moeten kunnen zijn.

Ik denk bijv. ook dat sommige mensen graag Stanton Friedman wel stil zouden willen krijgen, alleen hij is zo bekend dat elke aanslag op hem door heel veel mensen zou worden onderzocht.
Daar heb je gelijk in, aan de andere kant; misschien is Kaleka nu meer dan ooit gemotiveerd om die documentaire te maken.
pi_115198565
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, aan de andere kant; misschien is Kaleka nu meer dan ooit gemotiveerd om die documentaire te maken.
Dat zou heel goed kunnen. Misschien is het wel een soort van wanhopige poging geweest om iets te bewerkstelligen. Ik denk dat niemand in de jaren 90 echt had kunnen voorspellen hoe groot en belangrijk het internet zou worden. Zonder het internet zouden de meeste UFO geïnteresseerden van vandaag de dag, heel weinig weten van het UFO wereldje. Het is voor mij ook het internet geweest dat mijn kijk op de zaken heeft veranderd.

En ik heb met behulp van het internet op mijn beurt weer anderen laten zien dat er een serieuze kant is aan het UFO fenomeen. Een sneeuwbal effect dus.
pi_115198726
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dat zou heel goed kunnen. Misschien is het wel een soort van wanhopige poging geweest om iets te bewerkstelligen. Ik denk dat niemand in de jaren 90 echt had kunnen voorspellen hoe groot en belangrijk het internet zou worden. Zonder het internet zouden de meeste UFO geïnteresseerden van vandaag de dag, heel weinig weten van het UFO wereldje. Het is voor mij ook het internet geweest dat mijn kijk op de zaken heeft veranderd.

En ik heb met behulp van het internet op mijn beurt weer anderen laten zien dat er een serieuze kant is aan het UFO fenomeen. Een sneeuwbal effect dus.
Internet is huge, en je moet je eens voorstellen dat het er ineens niet meer zou zijn. Is gewoon een eng idee.
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:58:06 #39
pi_115198815
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, dat is veel te doorzichtig: "Aanslag op UFO-filmer!!!!!"
  maandag 6 augustus 2012 @ 19:00:02 #40
pi_115198903
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een bekend omslagpunt. Met hoeveel terreur krijg je mensen er onder, en met hoeveel terreur creëer je juist meer dissidenten. The story of the Arab Spring.
pi_115198986
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Een bekend omslagpunt. Met hoeveel terreur krijg je mensen er onder, en met hoeveel terreur creëer je juist meer dissidenten. The story of the Arab Spring.
Jawel.
pi_115199170
Ohyey hij is vermoord door wetenschappers die niet naar buiten willen laten komen dat de wetenschappers eigenlijk allemaal aliens zijn.
:')
pi_115203200
Wat ook nog even belangrijk is om te vermelden is dat deze docu volledig betaald wordt met geld dat bijeen is gebracht door een publieke campagne. Greer heeft 250.000 dollar verzameld dmv donaties door het publiek.

Doordat door dit gegeven de documentaire extra speciaal is, zou deze ook meer media-aandacht kunnen krijgen en daardoor als gevaarlijk kunnen worden gezien door bepaalde mensen?
pi_115213045
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat ook nog even belangrijk is om te vermelden is dat deze docu volledig betaald wordt met geld dat bijeen is gebracht door een publieke campagne. Greer heeft 250.000 dollar verzameld dmv donaties door het publiek.

Doordat door dit gegeven de documentaire extra speciaal is, zou deze ook meer media-aandacht kunnen krijgen en daardoor als gevaarlijk kunnen worden gezien door bepaalde mensen?
En deze producer heeft ook nog een Emmy award gewonnen en heeft gewerkt voor de Obama campagne. Niet 1 of andere lul de behanger dus en ook niet gelovers zullen daarom sneller een documentaire van hem gaan kijken over het "rare" onderwerp van UFO's.
pi_115214922
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

En deze producer heeft ook nog een Emmy award gewonnen en heeft gewerkt voor de Obama campagne. Niet 1 of andere lul de behanger dus en ook niet gelovers zullen daarom sneller een documentaire van hem gaan kijken over het "rare" onderwerp van UFO's.
Dan zou het geweldig zijn als de docu gewoon afgemaakt gaat worden. Laten we het hopen.
pi_115218539
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:48 schreef Shashaska het volgende:

[..]

Dit, je haalt de woorden uit m'n mond.
Alle mensen die hier zwaar inzitten, en iets willen openbaren komen om:
- worden vermoord
- zelfmoord
- ongeluk, auto-ongelukken
- etc.

Phil Schneider, William Cooper... ga zo maar door, het is een grote lijst.
Hier info over enkele mensen die op het laatst probeerde te openbaren.
Ook Phil Schneider zei; als ik zelfmoord heb gepleegd ben ik vermoord, zei die tegen z'n vader.
In die bekende video's van hem op Youtube waren allemaal enkele maanden voor z'n dood.

Toen ik voor het eerst iets zag van Phil Schneider dacht ik "wat een onzin". Hij vertelt dingen die wel heel ver gaan. Maar toen zag ik de onderstaande docu en daarin wordt ook zijn dood besproken. En door de manier waarop hij dood is gegaan, ben ik toch gaan twijfelen. Misschien is dan toch alles wat hij heeft gezegd waar...

The Underground - A Hidden Reality and The True Story of Phil Schneider

Goeie docu in HD.
pi_115221468
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Toen ik voor het eerst iets zag van Phil Schneider dacht ik "wat een onzin". Hij vertelt dingen die wel heel ver gaan. Maar toen zag ik de onderstaande docu en daarin wordt ook zijn dood besproken. En door de manier waarop hij dood is gegaan, ben ik toch gaan twijfelen. Misschien is dan toch alles wat hij heeft gezegd waar...

Goeie docu in HD.
Yep, de d.u.m.b.s. Heb hem ook gezien paar maanden terug. Zeer interessant en creepy.
pi_115221848
Ja man zag het! Harde kaas.
pi_115224091
Misschien noemenswaardig dat bij die Aurora schietpartij een handvol Airforce medewerkers onder de slachtoffers was.

Wil niet para doen, maar zo'n motief zou een bult verklaren. Big oil wil nu eenmaal geen gratis transport voor de mensheid. Zeg maar: bedankt Bernhard & Rockefeller.

pi_115226018
Ook vreemd dat er door 2 getuigen gesproken wordt over 4 schutters of meerdere schutters, maar dat het officiële verhaal is dat er maar 1 schutter was. Hier hoor je de verklaringen van deze getuigen voor de nieuwscamera.

De tweede getuige is de documentaire maker waarover gesproken wordt in dit topic. Hij heeft zijn ouders aan de lijn gehad en zij zeiden dat er dus meerdere schutters waren:

pi_115226719
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Goeie docu in HD.
Phil is toch die gast die beweerde dat hij een encounter heeft gehad met reptiel achtige aliens in een grot?
pi_115248712
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 08:18 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Phil is toch die gast die beweerde dat hij een encounter heeft gehad met reptiel achtige aliens in een grot?
De Grey aliens (dows)..
pi_115250542
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En dan kiezen ze vrijwillig voor nog grotere terreur, die van Allah ... 't zit mooi in elkaar toch :)
Firm but Friendly.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 00:41:46 #54
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115540169
Is het niet ontzettend dom om die mensen om te brengen omdat je dan vermoedens wekt dat er iets achter zit? Als je ze gewoon laat praten gelooft toch niemand ze en gebeurt er niks, want echt harde bewijzen krijg je toch nooit. Daarnaast vraag ik me af waarom Noam Chomsky dan nog nooit is omgelegd, leg dat mij eens uit.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_115542036
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Is het niet ontzettend dom om die mensen om te brengen omdat je dan vermoedens wekt dat er iets achter zit? Als je ze gewoon laat praten gelooft toch niemand ze en gebeurt er niks, want echt harde bewijzen krijg je toch nooit. Daarnaast vraag ik me af waarom Noam Chomsky dan nog nooit is omgelegd, leg dat mij eens uit.
Ik denk dat het hem ook een beetje zit in de aantallen mensen met een bepaalde status die iets zeggen.

Misschien dat men met af en toe een verdachte dood er voor kan zorgen dat het probleem niet te groot wordt. Misschien dat het merendeel van bijv. de militairen die iets weten, hun mond dicht houden uit angst door dit soort zaken.

Er zijn nu al zo'n 500 klokkenluiders die zich hebben aangesloten bij de Disclosure Project en dit is waarschijnlijk maar het topje van de ijsberg. En 500 is voor sommigen nog niet genoeg om het UFO fenomeen serieus te nemen, maar wat als deze groep uit 5000 mensen zou bestaan. Wat dan? Dan zouden vele skeptici waarschijnlijk ook wel overtuigd raken van het feit dat er een hele serieuze kant is aan het UFO fenomeen.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 01:48:34 #56
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115542144
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 01:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik denk dat het hem ook een beetje zit in de aantallen mensen met een bepaalde status die iets zeggen.

Misschien dat men met af en toe een verdachte dood er voor kan zorgen dat het probleem niet te groot wordt. Misschien dat het merendeel van bijv. de militairen die iets weten, hun mond dicht houden uit angst door dit soort zaken.

Er zijn nu al zo'n 500 klokkenluiders die zich hebben aangesloten bij de Disclosure Project en dit is waarschijnlijk maar het topje van de ijsberg. En 500 is voor sommigen nog niet genoeg om het UFO fenomeen serieus te nemen, maar wat als deze groep uit 5000 mensen zou bestaan. Wat dan? Dan zouden vele skeptici waarschijnlijk ook wel overtuigd raken van het feit dat er een hele serieuze kant is aan het UFO fenomeen.
Als jij ooit mensen als Daniel Dennett gezien hebt zul jij begrijpen dat die sceptici niet te overtuigen zijn.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_115544895
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 01:48 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Als jij ooit mensen als Daniel Dennett gezien hebt zul jij begrijpen dat die sceptici niet te overtuigen zijn.
Niet alle skeptici zijn hetzelfde. Ik was ook ooit skeptisch en dacht dat het UFO fenomeen alleen maar ene belachelijke kant had. Ik was er niet mee bezig, ik interesseerde me er niet voor, ik deed er helemaal niets mee omdat ik dacht dat het mijn aandacht niet waard was.

Na het zien van de Disclosure Project ben ik van mening veranderd, dus de getuigenissen van grote groepen mensen hebben zeker wel waarde. Als het er tien waren geweest ipv 500 dan had ik waarschijnlijk nog steeds gedacht dat het UFO fenomeen niet echt serieus te nemen is.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:06:31 #58
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115557519
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 07:27 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Niet alle skeptici zijn hetzelfde. Ik was ook ooit skeptisch en dacht dat het UFO fenomeen alleen maar ene belachelijke kant had. Ik was er niet mee bezig, ik interesseerde me er niet voor, ik deed er helemaal niets mee omdat ik dacht dat het mijn aandacht niet waard was.

Na het zien van de Disclosure Project ben ik van mening veranderd, dus de getuigenissen van grote groepen mensen hebben zeker wel waarde. Als het er tien waren geweest ipv 500 dan had ik waarschijnlijk nog steeds gedacht dat het UFO fenomeen niet echt serieus te nemen is.
Je weet niet hoe ze aan die 500 mensen komen. Zijn ze omgekocht? Zijn het allemaal neppe accounts van 1 of 10 personen? Hoe weet je dat zo zeker?

Ik zal je zeggen hoe het bij mij zat, eerst geloofde ik heilig in alles, ik was nog maar 14 ofzo dus echt heel goed nadenken kon ik nog niet. Rond mijn 16de à 17de ofzo kreeg ik interesse in filosofie en wiskunde, en via logica begon ik in te zien dat veel ufo-meldingen ook gewoon onzin zijn, ik werd toen heel sceptisch en dacht dat het allemaal onzin was. Nu is het zo dat ik nog steeds heel sceptisch ben, maar ik hou mogelijkheden open. Ik heb er kennis van dat er best interessante vondsten zijn die een basis geven voor de theorie dat er vroegen buitenaardsen op aarde kwamen, hoe lachwekkend dat idee ook klinkt, de Vimana's in de Bhigatavad en ufo's die afgebeeld staan op oude renaissance schilderijen, toen er nog niet eens een pop-cultuur voor ufo's bestonden zijn opvallend, hoewel we kritisch en rationeel moeten blijven kijken. Misschien hebben de auteurs er geen ufo's mee bedoeld, maar iets anders wat voor ons op ufo's lijkt. Ik vind het echter niet wetenschappelijk om dan meteen uit te sluiten dat ze misschien wel ufo's bedoelden. Ik hou alle mogelijkheden open, maar ik blijf uiterst sceptisch en ik ga niet zomaar allerlei fantastische verhalen geloven, ik wil eerst overtuigend bewijs zien.
pi_115563295
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:06 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Je weet niet hoe ze aan die 500 mensen komen. Zijn ze omgekocht? Zijn het allemaal neppe accounts van 1 of 10 personen? Hoe weet je dat zo zeker?
Ik weet vrij weinig heel zeker en daarom zeg ik ook: er is een serieuze kant aan het fenomeen. Ik zeg niet: UFO en aliens op aarde bestaan!

Maar als ik die mensen hoor praten dan kan ik hen beoordelen op hun lichaamstaal en zo kan ik aanvoelen of die persoon voor mijn gevoel liegt of de waarheid vertelt.

En hoe ze aan die 500 mensen komen? Dat zijn mensen die zelf naar voren zijn gestapt en die kunnen bewijzen wie ze zijn. En we hebben het hier over sergeanten, kolonels, commandanten enz. Door wie zouden zij dan zijn omgekocht en met wat voor reden?

[ Bericht 0% gewijzigd door Probably_on_pcp op 14-08-2012 17:20:20 ]
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:42:00 #60
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115564480
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik weet vrij weinig heel zeker en daarom zeg ik ook: er is een serieuze kant aan het fenomeen. Ik zeg niet: UFO en aliens op aarde bestaan!

Maar als ik die mensen hoor praten dan kan ik hen beoordelen op hun lichaamstaal en zo kan ik aanvoelen of die persoon voor mijn gevoel liegt of de waarheid vertelt.

En hoe ze aan die 500 mensen komen? Dat zijn mensen die zelf naar voren zijn gestapt en die kunnen bewijzen wie ze zijn. En we hebben het hier over sergeanten, kolonels, commandanten enz. Door wie zouden zij dan zijn omgekocht en met wat voor reden?
Je weet dat er rond Area 51 een hele markt rondom ufo's is waar men geld aan verdient? Het is niet zo dat er geen enkele reden is om die mensen mogelijkerwijs om te kopen. Maar je kan natuurlijk gelijk hebben, ik geloof wel dat er technologie is waar wij niet vanaf weten en mogelijkerwijs ufo's, waarschijnlijker is dat ufo's van geheime diensten komen dan van aliens daarbij.
pi_115565086
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:42 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Je weet dat er rond Area 51 een hele markt rondom ufo's is waar men geld aan verdient? Het is niet zo dat er geen enkele reden is om die mensen mogelijkerwijs om te kopen. Maar je kan natuurlijk gelijk hebben, ik geloof wel dat er technologie is waar wij niet vanaf weten en mogelijkerwijs ufo's, waarschijnlijker is dat ufo's van geheime diensten komen dan van aliens daarbij.
De meeste van die mensen uit de Disclosure Project verkopen helemaal geen boeken en doen helemaal niet aan lezingen. Ook de meest populaire mensen uit de UFO scene zijn niet echt rijk hoor. Dat het om geld draait vind ik in de meeste gevallen dan ook niet zo'n overtuigend argument.

En dat UFO's vandaag de dag geheime menselijke technologieen kunnen zijn, dat lijkt me inderdaad voor de hand liggend. Het is alleen zo dat UFO's al in de jaren 40 werden waargenomen met vlucht karakteristieken die wij onmogelijk konden nabootsen. We hebben in dat geval te maken met een technologisch verschijnsel dat niet van de aarde lijkt te komen.

Ook vandaag de dag doen sommige gerapporteerde UFO's dingen die wij als mensen niet zouden moeten kunnen, zoals uit het niets met werkelijk enorme snelheid wegacceleren (veel meer dan 10G zou een mensenlichaam dan moeten kunnen verdragen) en waarbij er ook geen sprake is van een schokgolf en een sonic boom.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:00:44 #62
pi_115565151
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Hij is te veel een instituut.

Wikipedia:
quote:
Hij geldt als criticus van de mondialisering, de media en het neoliberalisme. Zijn analyses vinden veel belangstelling bij (radicaal-)links. Doordat hij zijn standpunten doorgaans op degelijk onderzoek baseert, wordt hij eveneens door intellectuelen van links en rechts gerespecteerd. Minder appreciatie genieten de conclusies die hij trekt, die volgens Amerikaanse rechts-conservatieve critici in de buurt komen van samenzweringstheorieën. De New York Times noemde zijn politieke analyses ooit "simplistisch", maar ze beschreven hem tevens als de belangrijkste levende intellectueel. In de tussentijd is hij blijven schrijven en doceren over taalkunde en de gevolgen van het Amerikaanse buitenlands beleid.
Ze proberen hem dus wel weg te zetten als radicaal links (en dat betekend heel veel in Amerika) en simplistisch, maar hij is te veel een wetenschapper om hem te vermoorden.

quote:
Na de aanslagen op 11 september 2001 nam de interesse voor Chomsky's werk weer toe.
En het zijn de (steeds heftiger) gebeurtenissen die hem weer interessant gemaakt hebben.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:01:15 #63
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115565175
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

De meeste van die mensen uit de Disclosure Project verkopen helemaal geen boeken en doen helemaal niet aan lezingen. Ook de meest populaire mensen uit de UFO scene zijn niet echt rijk hoor. Dat het om geld draait vind ik in de meeste gevallen dan ook niet zo'n overtuigend argument.

En dat UFO's vandaag de dag geheime menselijke technologieen kunnen zijn, dat lijkt me inderdaad voor de hand liggend. Het is alleen zo dat UFO's al in de jaren 40 werden waargenomen met vlucht karakteristieken die wij onmogelijk konden nabootsen. We hebben in dat geval te maken met een technologisch verschijnsel dat niet van de aarde lijkt te komen.

Ook vandaag de dag doen sommige gerapporteerde UFO's dingen die wij als mensen niet zouden moeten kunnen, zoals uit het niets met werkelijk enorme snelheid wegacceleren (veel meer dan 10G zou een mensenlichaam dan moeten kunnen verdragen) en waarbij er ook geen sprake is van een schokgolf en een sonic boom.
Wat je dan even vergeet is dat er ook voertuigen bestaan die zonder mensen erin bestuurd worden.
Ben jij wel echt sceptisch? Want dan zou je dit opvallen.
pi_115565563
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:01 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Wat je dan even vergeet is dat er ook voertuigen bestaan die zonder mensen erin bestuurd worden.
Ben jij wel echt sceptisch? Want dan zou je dit opvallen.
Jij denkt dat het zeker mogelijk is dat wij mensen in de jaren 40 al vrij grote vliegende objecten hadden in de vorm van schotels, die met enorme snelheid konden wegacceleren en die dan door ons van afstand werden bestuurd?

Als 1 van de strijdkrachten in WOII zo'n superieure geheime technologie had, waarom hebben ze die dan niet ingezet om de strijd in hun voordeel te beslechten?

En wat heeft het op afstand besturen van een vliegend object te maken met het wel of niet genereren van een schokgolf of sonic boom?
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:22:00 #65
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115565890
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Jij denkt dat het zeker mogelijk is dat wij mensen in de jaren 40 al vrij grote vliegende objecten hadden in de vorm van schotels, die met enorme snelheid konden wegacceleren en die dan door ons van afstand werden bestuurd?

Als 1 van de strijdkrachten in WOII zo'n superieure geheime technologie had, waarom hebben ze die dan niet ingezet om de strijd in hun voordeel te beslechten?

En wat heeft het op afstand besturen van een vliegend object te maken met het wel of niet genereren van een schokgolf of sonic boom?
Hier maak je weer een denkfout. Jij spreekt over vandaag de dag, je veronderstelt nu dat UFO's van de Tweede Wereldoorlog tot nu precies hetzelfde zijn gebleven, wat geen goede aanname is.

In de tweede plaats hoop ik dat je intelligent genoeg bent om in te zien dat het verband tussen het op afstand besturen van een vliegend object en een sonic boom of schokgolf is dat als er mensen inzaten, dat niet zou kunnen, behalve als het kamikaze piloten zijn, dat dat dus een noodzaak is om dat te doen.

In de derde plaats heb je het over de vraag waarom die strijdkrachten niet zo'n supergeheime technologie gebruikt hebben, misschien omdat er te weinig geld voor was? Misschien omdat het te kostbaar was?

Ik sluit niet uit dat ufo's bestaan hoor, maar denk alsjeblieft wel even goed na.
pi_115566220
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:22 schreef MetalIsAwesome het volgende:

Hier maak je weer een denkfout. Jij spreekt over vandaag de dag, je veronderstelt nu dat UFO's van de Tweede Wereldoorlog tot nu precies hetzelfde zijn gebleven, wat geen goede aanname is.
Ik maak geen denkfout, jij maakt blijkbaar een leesfout :{ Ik geef in mijn vorige post duidelijk aan dat UFO's vandaag de dag heel goed een geheime menselijke technologie kunnen zijn, maar dat UFO's ook al in de jaren 40 werden waargenomen met bepaalde vluchtkarakteristieken.

quote:
In de tweede plaats hoop ik dat je intelligent genoeg bent om in te zien dat het verband tussen het op afstand besturen van een vliegend object en een sonic boom of schokgolf is dat als er mensen inzaten, dat niet zou kunnen, behalve als het kamikaze piloten zijn, dat dat dus een noodzaak is om dat te doen.
Sorry vriend, maar ben je nu aan het trollen of wat? Een mens kan gewoon in een vliegtuig zitten terwijl er een sonic boom plaatsvindt hoor.

Wat ik bedoelde is dat mensen in de lucht en op de grond vliegende voorwerpen hebben waargenomen die plots met enorme snelheid wegaccelereerden zonder een noemenswaardige schokgolf. De vraag is hoe dat kan? Volgens de voor ons bekende natuurwetten zou er een enorme snelle verplaatsing van lucht moeten plaatsvinden die vervolgens zorgt voor een schokgolf.

quote:
In de derde plaats heb je het over de vraag waarom die strijdkrachten niet zo'n supergeheime technologie gebruikt hebben, misschien omdat er te weinig geld voor was? Misschien omdat het te kostbaar was?
Deze UFO's die werden waargenomen in de jaren 40 werden in grote getalen waargenomen. Deze UFO's werden door de luchtmacht "Foo fighters" genoemd. Aangezien deze dingen in grote getalen werden waargenomen, lijkt toch te bewijzen dat er zeker wel geld voor was mocht het een menselijke technologie zijn geweest.

quote:
Ik sluit niet uit dat ufo's bestaan hoor, maar denk alsjeblieft wel even goed na.
Tja... jij bent blijkbaar niet bekend met het feit dat Foo fighters veelvuldig werden waargenomen in WOII en dan moet ik beter nadenken? Ik stel voor dat jij je eens goed verdiept in zaken voordat je je mond open doet.

Verder ben ik volgens mij vrij normaal gebleven tegen je en jij komt vrij denigrerend over naar mij toe. Lijkt me helemaal nergens voor nodig.
pi_115566300
Verder gaat dit topic trouwens over de aanslag in de Sikh tempel op de vader van de docu-maker.

Discussies over het wel of niet bestaan van buitenaardse bezoekers aan de aarde, kunnen beter in een ander topic worden gedaan.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:40:29 #68
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115566383
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik maak geen denkfout, jij maakt blijkbaar een leesfout :{ Ik geef in mijn vorige post duidelijk aan dat UFO's vandaag de dag heel goed een geheime menselijke technologie kunnen zijn, maar dat UFO's ook al in de jaren 40 werden waargenomen met bepaalde vluchtkarakteristieken.

Ok.

quote:
Sorry vriend, maar ben je nu aan het trollen of wat? Een mens kan gewoon in een vliegtuig zitten terwijl er een sonic boom plaatsvindt hoor.
Ja, weet ik. Ik dacht dat je bedoelde dat mensen in een vliegtuig met een enorme snelheid bewegen, te snel dus voor een mens. En dat je daarbij refereerde naar de sonic boom die daarbij plaatsvindt.

quote:
Wat ik bedoelde is dat mensen in de lucht en op de grond vliegende voorwerpen hebben waargenomen die plots met enorme snelheid wegaccelereerden zonder een noemenswaardige schokgolf. De vraag is hoe dat kan? Volgens de voor ons bekende natuurwetten zou er een enorme snelle verplaatsing van lucht moeten plaatsvinden die vervolgens zorgt voor een schokgolf.

Misschien omdat het geen voertuigen zijn. Lichtverschijnselen zoals een weerballon.

quote:
Deze UFO's die werden waargenomen in de jaren 40 werden in grote getalen waargenomen. Deze UFO's werden door de luchtmacht "Foo fighters" genoemd. Aangezien deze dingen in grote getalen werden waargenomen, lijkt toch te bewijzen dat er zeker wel geld voor was mocht het een menselijke technologie zijn geweest.

Ook al worden ze in grote getalen waargenomen, dan blijft het zo dat als het experimenteel onderzoek is je die beter niet kunt gebruiken in een oorlog voor het geval dat er iets foutgaat of dat ze allemaal gesloopt worden.

quote:
Tja... jij bent blijkbaar niet bekend met het feit dat Foo fighters veelvuldig werden waargenomen in WOII en dan moet ik beter nadenken? Ik stel voor dat jij je eens goed verdiept in zaken voordat je je mond open doet.
Ik zal me eens verdiepen in Foo Fighters als ik zin heb, ik ben alleen bekend met de band.

quote:
Verder ben ik volgens mij vrij normaal gebleven tegen je en jij komt vrij denigrerend over naar mij toe. Lijkt me helemaal nergens voor nodig.
Ok. Mijn verontschuldigingen.
pi_115566784
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef MetalIsAwesome het volgende:

Ok. Mijn verontschuldigingen.
^O^

Het is verder niet mijn bedoeling om mensen te overtuigen van mijn gelijk. Ik vind persoonlijk dat er een serieuze kant is aan het UFO fenomeen en die serieuze kant wil ik graag delen met mensen. Welke conclusies mensen daar vervolgens uit trekken, dat moeten zij zelf weten.

Hier nog een leuk topic:

USA overheidsdocumenten over UFO"s

En kijk bijv. ook eens op deze site (die in de OP van dat topic genoemd wordt):

http://keyholepublishing.com/Leading-UFO-Documents.html

Kijk in ieder geval op die site eens naar de eerstgenoemde documenten: de Twining memo uit 1947.

Zeer interessant :)

Verder heb ik een website opgezet waar de in mijn ogen meest interessante info is samengevat:
http://aliens-ufos.jouwweb.nl/
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:53:55 #70
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_115566824
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

^O^

Het is verder niet mijn bedoeling om mensen te overtuigen van mijn gelijk. Ik vind persoonlijk dat er een serieuze kant is aan het UFO fenomeen en die serieuze kant wil ik graag delen met mensen. Welke conclusies mensen daar vervolgens uit trekken, dat moeten zij zelf weten.

Hier nog een leuk topic:

USA overheidsdocumenten over UFO"s

En kijk bijv. ook eens op deze site (die in de OP van dat topic genoemd wordt):

http://keyholepublishing.com/Leading-UFO-Documents.html

Kijk in ieder geval op die site eens naar de eerstgenoemde documenten: de Twining memo uit 1947.

Zeer interessant :)

Verder heb ik een website opgezet waar de in mijn ogen meest interessante info is samengevat:
http://aliens-ufos.jouwweb.nl/
Ja, maar waarom breng je het meteen met aliens in verband? Ik geloof best dat er ufo's bestaan, geheime diensten gebruiken wel meer dingen waar wij niks van afweten, maar je weet toch helemaal niet of er contact is met buitenaards leven? Dat gaat nogal ver vind ik.
pi_115567221
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:53 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Ja, maar waarom breng je het meteen met aliens in verband? Ik geloof best dat er ufo's bestaan, geheime diensten gebruiken wel meer dingen waar wij niks van afweten, maar je weet toch helemaal niet of er contact is met buitenaards leven? Dat gaat nogal ver vind ik.
De vraag is niet waarom ik het met aliens in verband breng, de vraag is waarom zeer hooggeplaatste mensen uit bijv. het leger en de FBI het UFO fenomeen als een bestaand technologisch fenomeen beschouwen en dit fenomeen niet kunnen plaatsen binnen de bestaande technologische mogelijkheden van de VS of andere landen in de wereld in de jaren 40 en de decennia daarna. De documenten op die site die spreken voor zich.

En als 1 land al decennia lang beschikt over een geheime superieure technologie, waarom wordt deze op een gegeven moment niet ingezet? Je besteedt toch geen miljarden aan geheime technologieën om ze vervolgens niet te gebruiken? En met gebruiken bedoel ik dan ook in de zin van je spierballen laten zien.

De Amerikanen zouden bijv. de Russen en de Chinezen heel makkelijk een toontje lager kunnen laten zingen, als ze zo'n superieure technologie zouden presenteren. De Russen vielen twee jaar terug een land binnen, de Chinezen spelen het economische spel oneerlijk volgens de Amerikanen en de Russen en de Chinezen samen vormen een machtsblok tegen de rest van de wereld lijkt het. Kijk naar hoe ze resoluties mbt Syrie blokkeren in de VN veiligheidsraad.

Als de Amerikanen al decennia over een superieure technologie beschikken, dan lijkt het me toch hoog tijd dat ze die spierballen eens laten zien.
pi_120567339
Hier praten hooggeplaatste mensen vanuit het leger en de inlichtingendiensten over de dreigementen die ze kregen en ook de fysieke intimidatie. Vanaf 1:18:29 zijn de verhalen te horen:

1 iemand vertelt ook vanuit zijn eigen ervaring in het wereldje dat er drie teams worden gebruikt om getuigen te intimideren. Het laatste team waar men eventueel gebruik van maakt, is het team dat overgaat tot de echte drastische maatregelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')