Ik zit inderdaad mee te bewegen jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:50 schreef marcodej het volgende:
Springen jullie ook altijd mee? Zenuwensport.
Ja alleen bij NL'ersquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:50 schreef marcodej het volgende:
Springen jullie ook altijd mee? Zenuwensport.
Yup... buiten de tijdslimiet levert een strafpunt per 2 seconden opquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:51 schreef BobW het volgende:
Waarvoor is die tijd van belang? Kan je daar ook strafpunten mee krijgen?
Toch niet zo erg als die Amerikaanse bondscoach hè?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad mee te bewegen ja
Weet je die tijdslimiet? En gebeurt dat vaak?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup... buiten de tijdslimiet levert een strafpunt per 2 seconden op
Die ken ik niet... maar ik heb mijn laptop op schoot dus het zal vast nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Toch niet zo erg als die Amerikaanse bondscoach hè?
Als je er overheen gaat wel 1 per x aantal secondes. Pas in de barrage telt de snelste tijd, mits ook de minste fouten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:51 schreef BobW het volgende:
Waarvoor is die tijd van belang? Kan je daar ook strafpunten mee krijgen?
De islamitische sporters mogen na afloop de Ramadan inhalen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:48 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
vraag me trouwens af of de Saudi's aan het vasten zijn op moment van rijden - Ramadan...
Yup... teams hebben een schrapresultaat.. beste 3 tellen... Canada heeft maar 3 ruiters hier vanwege een blessure dus die kunnen zich niets permitterenquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:53 schreef ZwarteMaan het volgende:
Heel snel wat zijn de regels voor het team? Beste 3 scores???
Is een filmpje van gemaakt door Sporza. Is volgens mij ook uitgezonden door de NOS, dus staat nog wel ergens op de site. Was bizar om te zienquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ken ik niet... maar ik heb mijn laptop op schoot dus het zal vast niet
Ja maar bv Yessin Rahmoudi (dressuurruiter) doet wel gewoon aan ramadan nu.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
De islamitische sporters mogen na afloop de Ramadan inhalen.
Brazilië ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup... teams hebben een schrapresultaat.. beste 3 tellen... Canada heeft maar 3 ruiters hier vanwege een blessure dus die kunnen zich niets permitteren
Beide, ik zou er alleen niet teveel op rekenen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:54 schreef BobW het volgende:
Heeft NL individueel nog kans op medailles of alleen team?
Het is nu zaak om je te plaatsen individueel. Max 3 per land gaan door, 35 combinaties in totaal. Na vandaag gaan de scores individueel weer op 0.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:54 schreef BobW het volgende:
Heeft NL individueel nog kans op medailles of alleen team?
Oké duidelijk, daar hoef ik dus niet echt op te letten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is nu zaak om je te plaatsen individueel. Max 3 per land gaan door, 35 combinaties in totaal. Na vandaag gaan de scores individueel weer op 0.
dat is nou echt mierenneuken ;-)quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:56 schreef Mierenneuker. het volgende:
We zijn geen favoriet voor goud, maar het is ook niet onmogelijk.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:57 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
dat is nou echt mierenneuken ;-)
Voor een springfout zou ik tekenen. Hij is toch wel de minste combinatie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:58 schreef TheArt het volgende:
Rit van Vrieling gaat gelijk heel belangrijk zijn. Gisteren was hij het schrapresultaat. Mocht hij vandaag foutloos zijn, zal dat heel veel spanning bij vooral Van der Vleuten en Houtzager wegnemen. Ook 1 springfout zou niet slecht zijn.
'Een nieuw programma: dieren met talent!'quote:
Is wel Nederlands kampioen geworden toch? Of zegt dat niet zoveel?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor een springfout zou ik tekenen. Hij is toch wel de minste combinatie.
Vooral gebaseerd op gisteren. Vrieling is wel de Nederlands kampioen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor een springfout zou ik tekenen. Hij is toch wel de minste combinatie.
Precies... als hij al 2 of 3 springfouten maakt komt de druk er vol op te staan bij de restquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:58 schreef TheArt het volgende:
Rit van Vrieling gaat gelijk heel belangrijk zijn. Gisteren was hij het schrapresultaat. Mocht hij vandaag foutloos zijn, zal dat heel veel spanning bij vooral Van der Vleuten en Houtzager wegnemen. Ook 1 springfout zou niet slecht zijn.
Ja gebaseerd op gisteren ja en eergisteren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vooral gebaseerd op gisteren. Vrieling is wel de Nederlands kampioen.
Toen was hij gewoon foutloos en ruim binnen de tijd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja gebaseerd op gisteren ja en eergisteren.
Oh, mooi, 5e gouden plak binnen. Netjes.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:03 schreef alors het volgende:
Zakken de Saudi's door het ijs?
Jeroen'Wat mij betreft wel'
Klopt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:04 schreef DeeBee het volgende:
Wat is de tijdlimiet eigenlijk? Wederom 88 seconden?
Hoezo maar 3?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:04 schreef TheArt het volgende:
Alles voor Brazilië telt mee, want maar 3 ruiters.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef henkde_j het volgende:
Man man man. Er staan nog net geen tuinkabouters bij
Nederland straks ook 8, zal je zienquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, laten we nog even wachten met iedereen af te kraken.....
Doorelkaar ja, de enige sport waar dat kanquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:08 schreef henkde_j het volgende:
Mannen en vrouwen doorelkaar? Of waren het tot nu toe allemaal vrouwen
Geslacht maakt niet uit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:08 schreef henkde_j het volgende:
Mannen en vrouwen doorelkaar? Of waren het tot nu toe allemaal vrouwen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, bij het paard wel. Geslacht springen ze niet hard meer...
[..]
[..]
Korfbal jonge.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:09 schreef alors het volgende:
[..]
Doorelkaar ja, de enige sport waar dat kan
[..]
[..]
[..]
Topquote:
Die gaat hele hoge ogen gooien individueelquote:
Estermann bij de Zwitsers ook. Voorn nam me de woorden uit de mondquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaat hele hoge ogen gooien individueel
Meer naar achter kan toch nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:13 schreef henkde_j het volgende:
Zitten ze altijd zo ver voorop het paard?
Volgens mij wel een cm of 20/30.quote:
Nederlanders worden altijd 4e, geen winnaarsmentaliteit, Gesink als voorbeeld van het Nederlandse falen enz enzquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef Montov het volgende:
Kan ik weer beginnen over falers of een jinx?
Dat niet eens. Hij trapt op de lijn en raakt 0,0 water. Echt raar. maar goed. het zal wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:17 schreef marcodej het volgende:
Dus omdat ie die lijn in het water trapt is het een fout.
Zap maar weg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel saaie sport is dit eigenlijk. Als Nederland geen medaille wint zap ik weg.
Nee dressuur dan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan kan je wegzappen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pittig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:20 schreef Rumille het volgende:
Nou ja, 4 of 8 punten maakt niet zoveel uit. Nederland moet sowieso 3 foutloze rijden.
Dat is helemaal vreselijk, dit is an sich nog wel schijtlollig. Maar nee, ik heb niets met paardenquote:
Dan had die Mexicaan ook wel kunnen joinen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:20 schreef Rumille het volgende:
Nou ja, 4 of 8 punten maakt niet zoveel uit. Nederland moet sowieso 3 foutloze rijden.
Slechtste resultaat kan je wegstrepenquote:
dan heb je die dansende paarden met Anky niet gezienquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is juist heel erg spannend, maar niet als je het niet snapt en niet weet waar je op moet letten.quote:
Maar je weet niet wat het slechtste resultaat wordt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:20 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Slechtste resultaat kan je wegstrepen
Maar die wordt nu niet weggestreept. Pas na de laatste is dat het geval.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:20 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Slechtste resultaat kan je wegstrepen
Nederland is slecht in penantiesquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:17 schreef kilon het volgende:
Nou ja, als alle landen de penaltys krijgen gaat dit gewoon nog goed.
Mwah. Ik snap er wel iets van en toch vind ik het saai. ieder zijn ding uiteraard.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:21 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is juist heel erg spannend, maar niet als je het niet snapt en niet weet waar je op moet letten.
Dat wordt weer genieten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:21 schreef Wilskracht het volgende:
off topic 17.00 hockey op Belgie met Eddy
Net als de VS idd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:22 schreef TheVulture het volgende:
Vooralsnog staat NL nu wel vol onder druk...
Ik streep nu al weg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar die wordt nu niet weggestreept. Pas na de laatste is dat het geval.
Bijna niemand haalt normaal zoveel penalties. Het parcours is blijkbaar gewoon enorm lastig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Normaal haalt Nederland trouwens nooit zoveel penalties.
Eventing voor kamelen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:24 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Arabieren horen niet op paarden maar op kamelen.
Haha, lijkt me te gek!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Eventing voor kamelen.
Dressuur voor kamelen
Wat voor de olympische spelen van 2028 in Saoedi Arabie
Arabische paarden zijn de mooiste van de wereld!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:24 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Arabieren horen niet op paarden maar op kamelen.
8quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:26 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Hoeveel landen doen er mee in de finale totaal?
zonder Arabieren betaal jij je scheel aan benzine ook ...quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Arabische paarden zijn de mooiste van de wereld!
Friesche!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Arabische paarden zijn de mooiste van de wereld!
quote:
quote:
en een foutquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:27 schreef TheVulture het volgende:
Als deze Brit foutloos blijft lijkt het goud al vergeven denk ik
Waarom niet gewoon Sjaak of Toosquote:
Ik jinxtequote:
Anti-jinx dit...quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als deze man niet foutloos gaat is het klaarKan ik wegzappen.
Anti-jinxquote:
Ook een hartverzakking hier, die hele rit door ongeveer...quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:32 schreef alors het volgende:
omg mijn hart, hij sprong over bij de laatste![]()
![]()
Nee, dat was bij eventing....quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:33 schreef TheVulture het volgende:
Is dit de Zweedse die zo van haar paard vloog vandeweek?
Jepquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:33 schreef TheVulture het volgende:
Is dit de Zweedse die zo van haar paard vloog vandeweek?
Niveautje Vos. Kromo vond ik niet zo spannend.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik werd echt helemaal gek van de spanning, echt van het niveau bij Kromowidjojo of misschien nog wel erger
Zelfs nog meer dan bij NL.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:34 schreef TheVulture het volgende:
12 zelfs... ook daar nu de druk er vol op
I don't know what you're doing but keep doing itquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:33 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
zweden met hopelijk 16 strafpunten.
Ja, leuk. Afhankelijk zijn van fouten van anderen i.p.v. zelf gewoon foutloos te presteren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:32 schreef TheVulture het volgende:
pfff... nu hopelijk wat fouten bij de Zwitsers en de Zweden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |